Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2001, 20:23
Reageerbuis
Reageerbuis is offline
heeey...
Altijd als ik een scheikunde Proef heb gaat echt alles mis. Eerst weet ik geen eens hoe de gasbrander aan moet, en dan heb ik hem eindelijk aanstaan en dan valt die hele gasbrander om zo'n hele brandvlek in de tafel
ennuh hadden we laatst een proefje met zoutzuur, liet ik die hele bak zoutzuur over me kleding vallen, ik helemaal lol natuurlijk alles prikte haha...
En elke les mol ik wel wat, of het is reageebuis, of een themometer
Ach ik heb d'r eigenlijk wel lol om, ik snap echt geen heut van het vak, maar die proefen zijn echt zo stoer


__________________
(*) BOEH (*)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2001, 21:10
GinnyPig
GinnyPig is offline
Ik moet nu om de 2 weken wel een paar proefjes doen. Lukt bij mij meestal vrij aardig... Maar goed ook, want aan het eind van het jaar moet ik op basis van een aantal proefjes een heel verslag inleveren.
__________________
O_o
Met citaat reageren
Oud 09-02-2001, 22:22
kwaaaaaakeendje
kwaaaaaakeendje is offline
Gaat bij mij ook altijd fout. Laatst moesten we titreren, dus ik netjes de buret spoelen, laat ik het allemaal op het scheikundeboek van een vriendin druppelen..... SLIM!!!!!
__________________
kwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak
Met citaat reageren
Oud 14-02-2001, 11:06
Verwijderd
Hihi, bij mij gaat bijna nooit iets echt rampzalig fout, maar bij mijn leraar gaat er altijd wel iets mis bij een demo-proef. Ik heb hem al 3 jaar en ik hou een lijstje bij van gelukte proeven: er staat pas 1 streepje op!!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2001, 15:17
Giggsy
Giggsy is offline
Die proefjes staan meestal al helemaal voor gedaan in het boek, dus bij mij gaat het altijd goed
__________________
Voer brood geen eendjes | 24 uur in een dag........24 flesjes in een kratje bier....toeval?
Met citaat reageren
Oud 19-02-2001, 16:48
The Iceman
The Iceman is offline
Als wij het doen lukt het meestal wel, maar als onze lerares begint ....
bv.
Zand opwarmen in oven, maar oven mag niet vuil worden, dus leggen we dat maar op een blad papier
Porseleinen potje dat juist van brander komt, zet maar op die stapel papier daar, dank kan het wat afkoelen.
Ik: Ok ............... euh, er komt rook uit
__________________
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
Met citaat reageren
Oud 22-02-2001, 15:42
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Dat heb ik nou ook!!!! Maar het ergste is! Ook als ik iets niet gedaan heb kijkt de leraar naar mij!

------------------
Wie het laatst lacht.... sterft tenminste vrolijk!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2001, 11:36
-DeJa-Vu-
-DeJa-Vu- is offline
Het valt me op dat het bij vrouwen altijd verkeerd gaat
Ik heb daar weinig last van hoor, alleen dat we soms dingen krijgen die we nog niet kunnen weten...
__________________
Ik drink niet als ik nog moet rijden... Integendeel; ik drink juist wel als ik nog moet rijden!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2001, 20:19
autodropje
Avatar van autodropje
autodropje is offline
ik moest een reageerbuisje met een of andere vloeistof boven een brander houden, nou ik zat dus ff niet op te letten houd ik dat buisje zo scheef dat de vloeistof eruit loopt in de vlam, kreeg ik zo'n steekvlam

------------------
if the human brain would be that simple that we could understand it, we couldn't because we would be to simple
__________________
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent|Ban de zuurkool uit de supermarkt!|waaromniet? *kusje*| Boomknuffelaar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26.