Oud 05-04-2013, 00:11
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Wie zitten hier Mumford & Sons stom te noemen
-raises hand-

overrated, eentonig, brallerige 3FM muziek Misschien 2 goede nummers, de rest is gewoon hetzelfde met een ander riedeltje.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 05-04-2013, 00:12
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Dus geen behoefte meer om mensen whale te noemen?
Nop!

Mumford and Sons zijn goed, trouwens.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 05-04-2013, 00:14
Verwijderd
Citaat:
-raises hand-

overrated, eentonig, brallerige 3FM muziek Misschien 2 goede nummers, de rest is gewoon hetzelfde met een ander riedeltje.
Oud 05-04-2013, 00:19
Verwijderd
Heb je ooit nog eens degelijk je excuses aangeboden aan Trimm? Want ik zit het voor de aardigheid even terug te lezen, en je hebt haar wel meer zitten noemen.

/white knight
Oud 05-04-2013, 00:29
Verwijderd
Citaat:
-raises hand-

overrated, eentonig, brallerige 3FM muziek Misschien 2 goede nummers, de rest is gewoon hetzelfde met een ander riedeltje.
Je vriendin luistert het anders ook veel, zag ik. Hebben jullie eigenlijk nog met elkaar?
Oud 05-04-2013, 00:30
Verwijderd
Citaat:
je vriendin luistert het anders ook veel, zag ik. Hebben jullie eigenlijk nog met elkaar?
Oud 05-04-2013, 00:30
Verwijderd
Oh is het al zes jaar uit? :')

Ja, hoe moet ik dat weten!
Oud 05-04-2013, 00:33
Verwijderd
Oh niet, lees ik!

Wat zit je me dan uit te lachen gap?!
Oud 05-04-2013, 00:36
Verwijderd
Is absinthe nou helemaal gek geworden om ergens een eigen mening en smaak op na te houden?! hoe durft ze
Oud 05-04-2013, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Ha, helaas is er geen Nobel prijs voor de wiskunde. Fields medal misschien.
Dat weet ik. Difficulty level: hard. Zeggen wiskundigen niet altijd dat natuurkunde gewoon toegepaste wiskunde is?

Citaat:
Ja, vroeger was het "STEROIDS ARE THE BEST WOOOOOOOOOO I AM SUPERHUMAN FUCK ALL Y'ALL I AM 220 LBS WITH A SIXPACK AND ALL THE BITCHES LOVE IT WOOOOOOOOOO" en nu is het meer van... steroiden kunnen helpen om sterker/meer gespierd te worden en het is leuk om groot en mannelijk te zijn en al dat spul, maar na een tijdje is het genoeg. Ik had geen gezondheidsproblemen per se, maar ik voelde me niet helemaal mezelf. Te aggressief en impulsief, ha.
Ja, ik weet nog dat je destijds héél agressief ontkende dat je er agressief van wordt. Maar dit lijkt me ook het grootste struikelblok, ja. Gezondheidsrisico's kun je voor lief nemen als je een sport leuk vindt, dat de resultaten tijdelijk zijn ook, of het onder 'valsspelen' valt is subjectief, maar dat het je karakter verneukt richting een emotioneel cq. agressief wrak, dat lijkt me nogal een dealbreaker.

Citaat:
Was jij altijd al zo geïnteresseerd in nutritie, ik zie dat je er al best veel over weet. Wil je afvallen, of is het voor een sport?
Ik hoef niet per se af te vallen en 't is ook niet voor een specifieke sport, maar ik houd van zelfverbetering en heb geen slechte gewoontes meer over. Dus ja, dan maar beginnen aan nieuwe goede.

Op langere termijn lijkt het me wel leuk om weer eens optimaal sterk, snel en lenig te zijn, maar wat de specifieke sport wordt weet ik niet. Misschien krachttraining, beetje aanmodderen met Starting Strength ofzo. Misschien een vechtsport. Misschien iets als yoga, als je dat op semi-hoog niveau wil doen heb je daar ook best wat spierkracht voor nodig.

Dan ga ik daarna dit doen.
Oud 05-04-2013, 00:37
Verwijderd
en mutant, het zal geen verrassing zijn dat die dikke koelie gigantisch de mist in gaat als hij met een opdracht die rozenshit van 'm links laat liggen.
Oud 05-04-2013, 00:40
Verwijderd
je nieuwe zelf bevalt me wel darkie goed dat je met die zooi gestopt bent.
Oud 05-04-2013, 00:40
Verwijderd
Slapen, morgen weer gezellig naar school
Oud 05-04-2013, 00:41
Verwijderd
hallonz
Oud 05-04-2013, 00:47
Verwijderd
Citaat:
Heb je ooit nog eens degelijk je excuses aangeboden aan Trimm? Want ik zit het voor de aardigheid even terug te lezen, en je hebt haar wel meer zitten noemen.

/white knight
Een bescheiden spijtbetuiging zou niet misstaan, ongeacht of Trimm zich wat aantrok van het commentaar, maar op deze manier ontneem je Swalbr wel de kans om er zelf op te komen. Ik zou geen excuses hoeven als ze voortkomen uit een derde die doet van 'nou, en nu sorry zeggen he '.

Maar goed, misschien ben ik te principieel wat deze dingen betreft en is het gezonder om daar geen hele erecode aan te hangen.
Oud 05-04-2013, 00:50
Verwijderd
Trimm?

gaat dit weer over ene serie ofzo
Oud 05-04-2013, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Een bescheiden spijtbetuiging zou niet misstaan, ongeacht of Trimm zich wat aantrok van het commentaar, maar op deze manier ontneem je Swalbr wel de kans om er zelf op te komen. Ik zou geen excuses hoeven als ze voortkomen uit een derde die doet van 'nou, en nu sorry zeggen he '.

Maar goed, misschien ben ik te principieel wat deze dingen betreft en is het gezonder om daar geen hele erecode aan te hangen.
Ik sympathiseer hier mee.
Oud 05-04-2013, 00:52
Verwijderd
Citaat:
Trimm?

gaat dit weer over ene serie ofzo
Dit gaat over onzer Trimm
Oud 05-04-2013, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Trimm?

gaat dit weer over ene serie ofzo
Beetje opletten he poes!
Oud 05-04-2013, 00:57
Verwijderd
Citaat:
Is absinthe nou helemaal gek geworden om ergens een eigen mening en smaak op na te houden?! hoe durft ze
? Dat insinueerde ik er niet mee hè, was slechts een opmerking.
Oud 05-04-2013, 01:00
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Een bescheiden spijtbetuiging zou niet misstaan, ongeacht of Trimm zich wat aantrok van het commentaar, maar op deze manier ontneem je Swalbr wel de kans om er zelf op te komen.
Ach, daar heeft ie toch anderhalf jaar de tijd voor gehad?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 05-04-2013, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Beetje opletten he poes!
ooh sorry tijgert..
Oud 05-04-2013, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Dit gaat over onzer Trimm
aah een gebruiker neem ik aan
Oud 05-04-2013, 01:02
Verwijderd
Citaat:
aah een gebruiker neem ik aan
Of ze aan drugs doet weet ik niet.
Oud 05-04-2013, 01:04
Verwijderd
Citaat:
Of ze aan drugs doet weet ik niet.
een gebruiker van het forum bedoel ik
Oud 05-04-2013, 01:05
Verwijderd
Citaat:
een gebruiker van het forum bedoel ik
Oh!
Oud 05-04-2013, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Ach, daar heeft ie toch anderhalf jaar de tijd voor gehad?
Onderdeel van de erecode is dat er geen houdbaarheidsdatum of verlooptermijn is. Ik zie geen verschil tussen anderhalve week, anderhalf jaar of anderhalf decennium.
Oud 05-04-2013, 01:10
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Dat weet ik. Difficulty level: hard. Zeggen wiskundigen niet altijd dat natuurkunde gewoon toegepaste wiskunde is?
Dit hangt in de grote koffie kamer van het wiskunde gebouw op mijn universiteit:



'nuff said.

Citaat:
Ja, ik weet nog dat je destijds héél agressief ontkende dat je er agressief van wordt. Maar dit lijkt me ook het grootste struikelblok, ja. Gezondheidsrisico's kun je voor lief nemen als je een sport leuk vindt, dat de resultaten tijdelijk zijn ook, of het onder 'valsspelen' valt is subjectief, maar dat het je karakter verneukt richting een emotioneel cq. agressief wrak, dat lijkt me nogal een dealbreaker.
Haha inderdaad. Ik denk dat ik te vroeg begon. Ik had/heb de emotionele intelligentie niet om met de agressiviteit te delen. Voor nu blijf ik trainen zonder anabolen, ik ben blij met wat ik heb en misschien probeer ik het weer over een paar jaar.

Citaat:
Ik hoef niet per se af te vallen en 't is ook niet voor een specifieke sport, maar ik houd van zelfverbetering en heb geen slechte gewoontes meer over. Dus ja, dan maar beginnen aan nieuwe goede.

Op langere termijn lijkt het me wel leuk om weer eens optimaal sterk, snel en lenig te zijn, maar wat de specifieke sport wordt weet ik niet. Misschien krachttraining, beetje aanmodderen met Starting Strength ofzo. Misschien een vechtsport. Misschien iets als yoga, als je dat op semi-hoog niveau wil doen heb je daar ook best wat spierkracht voor nodig.

Dan ga ik daarna dit doen.
SS is wat ik deed! Goed programma, maar nu squat/deadlift/bench ik niet meer. Na een tijdje kreeg ik last van m'n rug!

En haha wtf, dat is knap.

Citaat:
je nieuwe zelf bevalt me wel darkie goed dat je met die zooi gestopt bent.
Dank je.

Citaat:
Heb je ooit nog eens degelijk je excuses aangeboden aan Trimm? Want ik zit het voor de aardigheid even terug te lezen, en je hebt haar wel meer zitten noemen.

/white knight
Citaat:
Een bescheiden spijtbetuiging zou niet misstaan, ongeacht of Trimm zich wat aantrok van het commentaar, maar op deze manier ontneem je Swalbr wel de kans om er zelf op te komen. Ik zou geen excuses hoeven als ze voortkomen uit een derde die doet van 'nou, en nu sorry zeggen he '.

Maar goed, misschien ben ik te principieel wat deze dingen betreft en is het gezonder om daar geen hele erecode aan te hangen.
Ik ben heel laks met deze dingen, wat ik zei was niet aardig en natuurlijk bid ik mijn excuses aan.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 05-04-2013, 01:13
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Onderdeel van de erecode is dat er geen houdbaarheidsdatum of verlooptermijn is. Ik zie geen verschil tussen anderhalve week, anderhalf jaar of anderhalf decennium.
Ach, erecode... Als iemand na anderhalf jaar nog geen excuses aanbiedt, is de kans wat mij betreft al verlopen. Ongeacht of Trimm erop zat te wachten.

En dan nog, als je je anderhalf jaar geleden als een megalomane narcist en lul gedroeg, en nu weer een paar neutrale posts plaatst, krijgt ie ineens alle lof voor zijn 'karakterverandering'? Misschien heb ik wat gemist, maar ik ben nog wat sceptischer.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 05-04-2013, 01:14
Verwijderd
Citaat:
een megalomane narcist en lul.
Oud 05-04-2013, 01:15
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Met alle respect, jij weet niet waar ik op doel.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 05-04-2013, 01:16
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Noedeltje, why so serious?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 05-04-2013, 01:18
Verwijderd
Citaat:
Met alle respect, jij weet niet waar ik op doel.
klopt, ik doe een wanhopige poging me te mengen in een discussie waar ik geen flikker mee te maken heb ;9
Oud 05-04-2013, 01:23
Verwijderd
Jongons, zand erover. What's done is done en de meest betrokkenen kunnen het prima zélf regelen waar ze dat nodig achten. Schone lei, jwz.
Oud 05-04-2013, 01:24
Verwijderd
Citaat:
Met alle respect, jij weet niet waar ik op doel.
Oei, mensen die zinnen met 'Met alle respect,' beginnen
Oud 05-04-2013, 01:27
Verwijderd


ik durf
Oud 05-04-2013, 02:11
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
klopt, ik doe een wanhopige poging me te mengen in een discussie waar ik geen flikker mee te maken heb ;9
Dude, misschien moet je eens wat beter opletten ipv alleen maar zelf popiejopie proberen te doen, want dan had je geweten dat 1) je mengen in discussies waar je niks mee te maken hebt of iets vanaf weet vrij irritant is en 2) Dat ik Trimm ben. Je hebt op je eerste dag hier zelfs nog PM's van me gehad. Bij de les blijven, knul.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-04-2013, 02:12
Verwijderd
Citaat:
Haha inderdaad. Ik denk dat ik te vroeg begon. Ik had/heb de emotionele intelligentie niet om met de agressiviteit te delen. Voor nu blijf ik trainen zonder anabolen, ik ben blij met wat ik heb en misschien probeer ik het weer over een paar jaar.
Ik weet niet of het puur een kwestie van emotionele intelligentie is. Het blijft testosteron, dus het rommelt met je hormonenspiegel en daar worden mensen al snel raar van. Je kunt er ook niet tegenop redeneren, die raarheid, want het is iets neurobiologisch. Maar goed, je weet nu in elk geval wel hoe je erop reageert en waar je op moet letten als je 't nog eens wil proberen.

Citaat:
SS is wat ik deed! Goed programma, maar nu squat/deadlift/bench ik niet meer. Na een tijdje kreeg ik last van m'n rug!
Wat doe je nu dan? En jij was toch best vergevorderd, ik dacht dat SS voor beginners was?

Citaat:
En haha wtf, dat is knap.
Gaaf he, zoveel bewegingsvrijheid.

Citaat:
Ach, erecode... Als iemand na anderhalf jaar nog geen excuses aanbiedt, is de kans wat mij betreft al verlopen. Ongeacht of Trimm erop zat te wachten.

En dan nog, als je je anderhalf jaar geleden als een megalomane narcist en lul gedroeg, en nu weer een paar neutrale posts plaatst, krijgt ie ineens alle lof voor zijn 'karakterverandering'? Misschien heb ik wat gemist, maar ik ben nog wat sceptischer.
Scepsis mag, maar dat heeft verder niets met Trimm te maken. Ik vind het trouwens ook raar om over Trimmeke te praten als ze er zelf niet eens zelf is. Naamzoek.
Oud 05-04-2013, 02:12
Verwijderd
Oh, kijk aan.
Oud 05-04-2013, 02:14
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Overigens, ik zat niet te wachten op een excuses van Swlabr, maar tis al goed.
Neem me alleen niet kwalijk dat ik je niet meteen in de armen sluit als een herboren wonderkind.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 05-04-2013, 02:34
Verwijderd
Ik heb voor de verandering eens een keer vooruit gewerkt.nu hoef ik straks alleen nog een verschoonronde te doen en koffie te zetten voor mn collegas en een paar dossiers te schrijven. Verder ga ik niks meer doen.
Oud 05-04-2013, 02:47
Verwijderd
Citaat:
Overigens, ik zat niet te wachten op een excuses van Swlabr, maar tis al goed.
Neem me alleen niet kwalijk dat ik je niet meteen in de armen sluit als een herboren wonderkind.


Nu heb ik wel spijt van dat ik mijn voorspelling van je reactie niet gepost heb, want ik had de eerste zin bijna letterlijk zo getypt.
Oud 05-04-2013, 03:03
Verwijderd
denk je dat er mensen zijn die zonder caffeine hun nachtdienst fatsoenlijk door kunnen komen? Helaas lukt het me steeds niet. Ik ga nu aan m'n 2e koffie (met zoetjes) beginnen anders stort ik ter aarde straks.
Oud 05-04-2013, 06:29
Verwijderd
Die zijn er! Een vrouw die alleen maar crackers, zelfgemaakte thee en water nuttigde tijdens har nachtdienst. Raar mens was dat.
Oud 05-04-2013, 07:12
Verwijderd
Ook tmi

Spoiler
Oud 05-04-2013, 07:13
Verwijderd
Gelukkig mag ik vandaag iets later op m'n werk zijn
Oud 05-04-2013, 08:17
Verwijderd
Hmm, ik ben bang dat ik zo helemaal niet kan werken
Oud 05-04-2013, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Die zijn er! Een vrouw die alleen maar crackers, zelfgemaakte thee en water nuttigde tijdens har nachtdienst. Raar mens was dat.
hardcore!
Citaat:
Ook tmi

Spoiler
oei! arme stakker!
Oud 05-04-2013, 08:36
Verwijderd
Ik hoop dat dit werkt, want selectief deleten en tussenin reageren is ies dat mijn tablet niet erg leuk vindt.
En ja Pip, bij die gezamelijke opdracht ging die Ven behoorlijk de mist in. Ik hoop dat ze hem nu de laatste kans hebbee gegeven, want pfffff. En toen Tim begon over een ode aan menstruatie, lag ik wel helemaal in een scheur!

Citaat:
Dude, misschien moet je eens wat beter opletten ipv alleen maar zelf popiejopie proberen te doen, want dan had je geweten dat 1) je mengen in discussies waar je niks mee te maken hebt of iets vanaf weet vrij irritant is en 2) Dat ik Trimm ben. Je hebt op je eerste dag hier zelfs nog PM's van me gehad. Bij de les blijven, knul.
3) dat je fb bent van dit onderdeel! Niet vergeten, best belangrijk ^^
v
Citaat:
Ik vind het trouwens ook raar om over Trimmeke te praten als ze er zelf niet eens zelf is. Naamzoek.
Ik heb er altijd last mee om het over trimmen van haar te hebben ^^

Citaat:
Overigens, ik zat niet te wachten op een excuses van Swlabr, maar tis al goed.
Neem me alleen niet kwalijk dat ik je niet meteen in de armen sluit als een herboren wonderkind.
Als ik dit hoor, ben ik blij dat ik toen niet op DK postte!

Citaat:
denk je dat er mensen zijn die zonder caffeine hun nachtdienst fatsoenlijk door kunnen komen? Helaas lukt het me steeds niet. Ik ga nu aan m'n 2e koffie (met zoetjes) beginnen anders stort ik ter aarde straks.
Ik ga het in augustus testen als ik een nachtdienst op Pukkelpop toegewezen krijg (wat mijn voorkeur heeft). Ik lust geen red bull meer ^^


En die innerlijke wekker is fijn en handig maar ik zou en snoozefuncite op mijn blaas kunnen waarderen!
Oud 05-04-2013, 08:48
Verwijderd
Nou ik heb me dus maar afgemeld, want dit is geen doen zo
TMI
Spoiler
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.