Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2007, 11:43
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Het komt steeds dichterbij en ik vroeg me af of ik de enige was die al nachtmerries begint te krijgen

Vannacht droomde ik dat alle klokken in huis op een andere tijd stonden, ik wist niet of ik nou te laat was of niet en ik had het verkeerde examen geleerd. Daarna probeerde ik naar school te komen maar dat ging maar niet (je kent het wel) en toen werd ik gestresst en opgelucht wakker

Hebben jullie ook van dit soort fijne dromen over te laat komen en het verkloten van je examens? Vertel ze hier!
Advertentie
Oud 02-05-2007, 11:46
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ja, ik vannacht ook! Dat m'n tafeltje instortte en daardoor ook al m'n kennis kapot viel op de grond.
Oud 02-05-2007, 11:49
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Gelukkig niet, zo extreem is de spanning bij mij nou ook weer niet.
Oud 02-05-2007, 12:02
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 02-05-2007 @ 12:46 :
Ja, ik vannacht ook! Dat m'n tafeltje instortte en daardoor ook al m'n kennis kapot viel op de grond.


Citaat:
rensd schreef op 02-05-2007 @ 12:49 :
Gelukkig niet, zo extreem is de spanning bij mij nou ook weer niet.
Ja want als je ergens over droomt ben je er extreem zenuwachtig over
Oud 02-05-2007, 13:02
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 02-05-2007 @ 12:46 :
Ja, ik vannacht ook! Dat m'n tafeltje instortte en daardoor ook al m'n kennis kapot viel op de grond.


ot: Nog niks voorbij zien komen..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 02-05-2007, 17:07
Verwijderd
Ik droomde dat ik een economie 1 examen had en dat ik niet meer na kon denken toen ik de toets voor me had
Oud 02-05-2007, 22:19
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Naar aanleiding van een filmpje van Mr Bean wat we gekeken hebben bij economie, droomde ik dat al mijn pennen leeg waren en dat ik er nog wel 3 meegenomen had, toen wilde ik verder gaan met een potlood maar toen brak de punt af en geen enkel schrijfgerei wat ik wilde gebruiken deed het.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 02-05-2007, 23:05
Verwijderd
Ik droom alleen maar over de dag dat ik daar leuk met mijn diploma sta.


Ik weet alleen niet in welk jaar die droom zich afspeelt
Oud 14-05-2007, 18:18
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Ik heb vannacht iets raars gedroomd.

We hadden Nederlands examen bij een vriendin van me in de tuin, ze woont in Elst, maar nu stond haar huis naast het spoor in Arnhem, vlak naast de bushalte die naar Oosterbeek gaat ('t duifje) We zaten daar alleen met onze klas, en de surveillante was onze Engelse lerares. We maakten onze examens op laptops en de eerste paar vragen gingen over welke persoon niet twee keer voor kwam op een tekening. Alle personen kwamen wel een paar keer voor al dan niet verkleed met snorren, hoeden of dik en dun. Ergens ondertussen begon ik heel erg te zweten, op dat moment ging de Engelse lerares bungels van super de boer uitdelen uit een AH-tas. Toen ze bij mijn tafel was gaf ze een afdepdoekje en een haarband omdat mijn haar nat was. Bijna iedereen vertrok omdat we nog maar 5 minuten hadden, terwijl ik nog aan het samenvatten beginnen moest.

__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 14-05-2007, 18:24
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
^ Oei, klinkt best 'eng'.
Oud 14-05-2007, 18:27
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik had een nachtmerrie over wiskunde vorige week. Ik kwam aan op school voor een vragenuurtje en mn docent vroeg ineens "en, gaat het lukken?" dus ik zei "nouja, we hebben gelukkig nog 3 weken, dus ik heb nog wat tijd" en toen zei ze dat het examen dezelfde dag nog was, omdat het was verschoven en toen moest ik iedereen er van overtuigen dat zoiets echt niet kon maar niemand geloofde me.

__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 16-05-2007, 12:34
Vloh
Vloh is offline
Citaat:
op dat moment ging de Engelse lerares bungels van super de boer uitdelen uit een AH-tas.

Er zit wel echt een verhaal in jouw dromen..
Oud 16-05-2007, 13:34
Crimson
Crimson is offline
ik droomde dat examen biologie had, maar ik heb geen biologie..

en dat ik een tattoo ging zetten en daarom 35 minuten te laat was voor mijn examen
Oud 16-05-2007, 15:10
liese_bla
liese_bla is offline
ik droomde net als vele dat ik te laat was maar toen dacht ik ahh ik haal het wel in.
in het echte leven had ik echt gedacht dat het het einde van alles zou zijn.....
Oud 16-05-2007, 18:27
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 02-05-2007 @ 12:46 :
Ja, ik vannacht ook! Dat m'n tafeltje instortte en daardoor ook al m'n kennis kapot viel op de grond.
Haha wat prachtig.

- - -
Ik heb geen nachtmerries over examens.
Oud 16-05-2007, 19:02
Milll
Avatar van Milll
Milll is offline
Ik droom vaak dat ik op de fiets zit en dan iets heel belangrijks ben vergeten en daardoor te laat ben.. Het is me tijdens deze examentijd echter nog niet overkomen.
Oud 16-05-2007, 22:32
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik had geloof ik over m'ne xamen gedroomt. Geen idee meer wat.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 21-05-2007, 10:23
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Ik droomde dat ik mijn economie examen op de school van mijn zus had. Ik fietste dus met haar mee, maar onderweg raakte ik mijn fiets kwijt en toen moest ik lopen. Toen kwam ik bij een mevrouw in een huis die mijn fiets had, en toen lag daar een dode man op de grond. Toen ben ik snel verder gelopen want ik was mijn rekenmachine vergeten, maar die zou ik wel ophalen als ik op school was. Toen ik naar school liep werd het ineens helemaal donker en er begonnen zich overal verkeersborden te vormen. Toen kwam die vrouw met mijn fiets had achter me aangerend alleen de sleutel had ik aan mijn zus meegegeven dus ik had er nog niets aan. Toen ik op mijn zus' school was had ik geen examenkaart (ik snap uberhaupt niet hoe ik erbij kom) en toen moest ik het examen op mijn eigen school maken, ik fietste toen dus via die school naar mijn huis en weer naar mijn eigen school. Daar was ik een halfuur te laat en ik mocht nog meedoen, wel moest ik eerst een muziekstuk componeren. Na dat gedaan te hebben kon ik beginnen aan mijn examen. Toen zat F. op mijn plek en heb ik haar van mijn plek weggetrokken, toen werd ze boos en ging ze maar ergens anders zitten. Toen ik klaar was met opdracht 1 was de tijd om. Ik besloot om de opgaven mee het lokaal uit te nemen zodat ik het in de auto verder kon maken. Toen kwam ik in een soort van instrumenten kamer met mensen die allemaal muziek speelden en toen vroeg een man wat ik van het examen vond. En toen zei ik dat de herkansing morgen was en dat hij dan maar terugkomen moest.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Ads door Google
Oud 21-05-2007, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 16-05-2007 @ 19:27 :
Ik heb geen nachtmerries over examens.
Dat neem ik terug.

Vannacht kon ik 3 uur lang niet in slaap komen, want mijn dagen bestonden teveel uit filosofie leren en een community checken waar bizarre plaatjes worden gepost. Ter afleiding. Ik lag dus drie uur wakker in een staat van halfwakker-zijn en had drie uur lang foto's van gemuteerde kinderen en raar gevormde penissen en eh zulk soort dingen en ook van zulke voorbij flitsen in m'n hoofd, met op de achtergrond constant filosofische termen.

En vervolgens viel ik toch nog in slaap, om te dromen over dat ik bij het filosofie-examen in plaats van 'ter inzage van' opschreef 'ter inzake van', en omdat het woord 'zak' er in zat was ik gezakt. Maar toen ging ik op internet en daar stonden foto's van schattige katten dus ik werd heel blij wakker.

Laatst gewijzigd op 21-05-2007 om 13:26.
Oud 21-05-2007, 14:10
honnybun
Avatar van honnybun
honnybun is offline
ik droomde dat ik mijn ges examen aan het maken was met het boek er naast en dat toen de directeur kwam om mij te diskwalificeren.. ik was dus zeker gezakt
Oud 21-05-2007, 15:34
Sanctus
Avatar van Sanctus
Sanctus is offline
Ik droomde laatst dat ik mijn examen Grieks had gemaakt, maar toen ik buiten stond, kwam ik erachter dat ik vergeten was de vertaling te maken. Tegen de regels in - het is niet voor niks een droom - mocht ik van mijn lerares nog naar binnen om hem alsnog te maken, maar toen was mijn papier kwijt ofzoiets. Gevolg: alsnog een drie.
__________________
Des milliers et des milliers d'années / Ne sauraient pas suffire / Pour dire / La petite seconde d'éternité / Où tu m'as embrassé
Oud 22-05-2007, 18:53
Verwijderd
Ik droomde laatst iets over dat ik mijn examen Nederlands ging maken, maar dat ik het verkeerde geleerd had. Daarom zat ik tijdens mijn examen he-le-maal in de stress, terwijl de rest van de mensen om me heen heel hard aan het werk waren... Ik vulde dus ook bij elke vraag iets in over datgene wat ik geleerd had, maar dat was natuurlijk niet goed. Gelukkig werd ik wakker voordat ik mijn cijfer kreeg
Ik weet het niet meer precies, maar het was ongeveer zoiets. Best wel stom, gezien je niet eens iets hoefde te leren voor Nederlands
Oud 22-05-2007, 19:11
Verwijderd
Ik heb wel eens dat ik om de haverklap wakker wordt omdat ik een begrip niet weet ofzo, pas was dat configmatie ofzo en ik MOEST dat weten voor het examen anders zou ik het niet kunnen etc etc maar meestal blijkt als ik 's morgens wakker wordt dat hele begrip niet te bestaan of totaal niet relevant te zijn
Oud 22-05-2007, 19:19
Verwijderd
Ik viel in slaap met het herhalen van jaartallen en rijtjes en toen ik wakkerwerd had ik in die slaapdronken-maar-net-niet-aan-het-slapen-huh-is-dat-de-wekker-toestand nog steeds keihard rijtjes en jaartallen door m'n hoofd flitsen. TADADAMTADADAM ACHTTIENZEVENENTACHTIG TADADAM UITBREIDING KIESRECHT TADADAM DOOR DE LIBERALEN TADAM ACHTTIEN NEGENENTACHTIG TADADAM CONFESSIONELEN VOOR HET EERST EEN MEERDERHEID TADAMDAMDAMDAM IN DE TWEEDEDAMKAMERDAM DAM DAMMMMMMMMMMMM. Allemaal flitsen in aftiteling-vorm en dan alles in gedachten oplezen, zoiets. Met zo'n trein-kadans d'r in.

Yes, overspannen

Laatst gewijzigd op 22-05-2007 om 20:07.
Oud 22-05-2007, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 22-05-2007 @ 20:19 :
Ik viel in slaap met het herhalen van jaartallen en rijtjes en toen ik wakkerwerd had ik in die slaapdronken-maar-net-niet-aan-het-slapen-huh-is-dat-de-wekker-toestand nog steeds keihard rijtjes en jaartallen die door m'n hoofd flitsen. TADADAMTADADAM ACHTTIENZEVENENTACHTIG TADADAM UITBREIDING KIESRECHT TADADAM DOOR DE LIBERALEN TADAM ACHTTIEN NEGENENTACHTIG TADADAM CONFESSIONELEN VOOR HET EERST EEN MEERDERHEID TADAMDAMDAMDAM IN DE TWEEDEDAMKAMERDAM DAM DAMMMMMMMMMMMM. Allemaal flitsen in aftiteling-vorm en dan alles in gedachten oplezen, zoiets. Met zo'n trein-kadans d'r in.

Yes, overspannen
Heel herkenbaar Dat had ik vanmorgen ook!
Advertentie
Oud 09-06-2007, 07:32
RodeKrab
Avatar van RodeKrab
RodeKrab is offline
Jeej, net mijn eerste examendroom gehad. Een beetje laat maar toch
Ik was vergeten dat ik mijn samenvattingen van boeken mee mocht nemen, en de boeken zelf ook voor nederlands

En ik had 2x management en organisatie, meo 1,2 en 2,3

En toen werd ik wakker want ik moet zo weg
__________________
Dus..
Oud 09-06-2007, 16:29
ChenT
ChenT is offline
Ik had ook vannacht mijn eerste examen-droom!
het was de dag van de uitslag en ze waren me vergeten te bellen
heel stom, hoop niet dat dromen uitkomen..
Oud 10-06-2007, 14:15
koosje123
Avatar van koosje123
koosje123 is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 22-05-2007 @ 20:19 :
Ik viel in slaap met het herhalen van jaartallen en rijtjes en toen ik wakkerwerd had ik in die slaapdronken-maar-net-niet-aan-het-slapen-huh-is-dat-de-wekker-toestand nog steeds keihard rijtjes en jaartallen door m'n hoofd flitsen. TADADAMTADADAM ACHTTIENZEVENENTACHTIG TADADAM UITBREIDING KIESRECHT TADADAM DOOR DE LIBERALEN TADAM ACHTTIEN NEGENENTACHTIG TADADAM CONFESSIONELEN VOOR HET EERST EEN MEERDERHEID TADAMDAMDAMDAM IN DE TWEEDEDAMKAMERDAM DAM DAMMMMMMMMMMMM. Allemaal flitsen in aftiteling-vorm en dan alles in gedachten oplezen, zoiets. Met zo'n trein-kadans d'r in.

Yes, overspannen
dat had ik voor de examens, en het ging altijd over formules van scheikunde bv MAGNESIUM=MG en alsmaar door, en telkens als ik wakker werd lag ik te zweten en moest ik overgeven. Dan had ik koorts.
Dit had ik ook op de dag van het eerste examen ( oftewel de nacht voor het eerste examen ) toen moest ik ook overgeven enzo...
Oud 10-06-2007, 14:18
koosje123
Avatar van koosje123
koosje123 is offline
Ik heb telkens dromen dat ik nog een paar examens moet maken maar dat ik steeds bijna te laat kom.

Vanacht had ik bijvoorbeeld gedroomd dat ik eerst naar een vriendin ging om daar de leerstof te bespreken, maar deden steeds maar niets, en toen was het een kwartier voor dat het examen begint,en toen moesst ik nog een half uur naar school fietsen.

Maar mijn dromen zijn altijd voor de examens, zelf heb ik nog nooit een examen zelf hoeven te maken in mijn dromen !!

En telkens als ik dan wakker word denk ik van SHIT moet ik dat examen echt nog maken of niet?WTFF
Oud 10-06-2007, 16:10
Lethe
Lethe is offline
Vannacht had ik een hele rare droom over het wiskunde examen. In die droom wist ik dat ik een examen had, maar ik kon niet bedenken waarvan, omdat ik dacht dat ik ze allemaal al gemaakt had. Toen hoorde ik dus van een serveillant dat het wiskunde was en dat ik eigenlijk al 10 minuten te laat was. Het examen was in een gymzaal van een heel oud gebouw, en Chris Zegers en Katja Schuurman waren er ook, als serveillanten. In de tuin van het gebouw stond een achtbaan. Tussen het examen door mochten we ritjes maken. Het sloeg allemaal nergens op, maar toch leek het heel realistisch. Wat er verder gebeurde, kan ik me niet herinneren.
__________________
Nice
Oud 11-06-2007, 09:50
Verwijderd
vannacht weer een examennachtmerrie
Oud 11-06-2007, 14:21
gast1418
gast1418 is offline
Van de week gedroomd:

Ik was eindexamen biologie aan het maken, en ik wist geen enkele vraag in te vullen, dus aan het einde had ik hem ingeleverd. Later kwam ik erachter dat ik dit jaar helemaal geen biologie gevolgd heb, maar alles was al opgestuurd dus moest hij meetellen, en alle leraren waren toen pissig op me
Oud 12-06-2007, 17:54
Milll
Avatar van Milll
Milll is offline
Ik was vannacht cum laude geslaagd hahaha
Oud 13-06-2007, 08:33
PardonJaPaarden
Avatar van PardonJaPaarden
PardonJaPaarden is offline
Ik heb vannacht gedroomd dat ik een 10 had voor Nederlands (niet mogelijk helaas) en een 1,63 voor Aardrijkskunde.
Oud 13-06-2007, 18:08
Viadi
Avatar van Viadi
Viadi is offline
Tijdens de examens zelf had ik totaal geen last van nachtmerries.....maar nu ik morgen de uitslag krijg opeens wel

Ik droomde dat m'n moeder de vlag (die hebben we (nog) niet eens) al uitgehangen had, omdat ze er van uitging dat ik geslaagd was. Ik ging naar school, naar het lokaal van m'n mentor, waar op het bord de namen van de gezakten stonden. De hele klas was gezakt, dus er stond gewoon 'iedereen' op. Ik naar huis, waar de hele straat een feestje had gebouwd omdat ze dachten dat ik geslaagd was. Ik moest op het dak gaan staan om een toespraak te gaan houden, en ik vond het heel zielig voor mezelf dat ik iedereen moest gaan vertellen dat ik gezakt was .
Oud 13-06-2007, 18:11
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Ik had gedroomd dat ik 2000 euro stufi kreeg als aanvullende beurs en dat ik gezakt was door mijn lieve leraar Frans
Ads door Google
Oud 13-06-2007, 20:51
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:
Viadi schreef op 13-06-2007 @ 19:08 :

Ik droomde dat m'n moeder de vlag (die hebben we (nog) niet eens) al uitgehangen had, omdat ze er van uitging dat ik geslaagd was. Ik ging naar school, naar het lokaal van m'n mentor, waar op het bord de namen van de gezakten stonden. De hele klas was gezakt, dus er stond gewoon 'iedereen' op. Ik naar huis, waar de hele straat een feestje had gebouwd omdat ze dachten dat ik geslaagd was. Ik moest op het dak gaan staan om een toespraak te gaan houden, en ik vond het heel zielig voor mezelf dat ik iedereen moest gaan vertellen dat ik gezakt was .
, een bord met 'iedereen' erop zie ik voor me ja. En jij op het dak ook

Ik heb geen enge dromen gehad, ik slaap heel relaxed en maak me eigenlijk niet zo druk. Daarom moet ik denk ik zo lachen om andere dromen

Sterkte vannacht iedereen!
__________________
Neti gaat studeren <3
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Lucide Dromen
Dave2006
23 01-07-2007 23:49
Verhalen & Gedichten Dromen (kort verhaal)
WolterB
10 26-06-2005 17:17
Verhalen & Gedichten Was Het Maar Een Droom
Neliz
3 20-05-2004 10:35
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: De droom waar ik van leef.
Ieke
0 04-04-2004 12:18
Verhalen & Gedichten Verhaal: Droom
Verwijderd
7 12-01-2004 00:15
Verhalen & Gedichten Stille dromen
Caatje
8 12-11-2001 13:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09.