Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2009, 14:14
elsietje100
elsietje100 is offline
zijn jullie al eens naakt moeten gaan bij een dokter? In welke omstandigheden en vonden jullie dit niet vervelend?
Ik recent de eerste maal bij de huidarts ter controle van mijn moedervlekken (gelukkig enkel de bovenkant moeten laten zien). Vond nog meevallen omdat ik mijn bh enkel even kort naar boven moest doen dus was niet echt beschaamd
Oud 03-08-2009, 14:39
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ik heb 2 keer mijn broek uit moeten doen voor controle/foto van mijn heup, en een keer mijn bovenkleding uit voor een foto.
Ik vind het wel even vervelend, maar de dokter kan het echt helemaal niks schelen. Het beschamend vinden doe je jezelf aan. De dokter ziet elke dag (half)naakte mensen, en doet zijn werk. Die mensen zijn dik, dun, lelijk, mooi, gerimpeld, jong, oud, misvormd, whatever.
__________________
Don't worry, be happy
Oud 03-08-2009, 16:25
:DELICIOUS
Avatar van :DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Citaat:
Ik heb 2 keer mijn broek uit moeten doen voor controle/foto van mijn heup, en een keer mijn bovenkleding uit voor een foto.
Ik vind het wel even vervelend, maar de dokter kan het echt helemaal niks schelen. Het beschamend vinden doe je jezelf aan. De dokter ziet elke dag (half)naakte mensen, en doet zijn werk. Die mensen zijn dik, dun, lelijk, mooi, gerimpeld, jong, oud, misvormd, whatever.
Inderdaad.
Ikzelf heb het trouwens nog nooit gehoeven. Ik denk dat ik het ook wel vervelend zou vinden, maarja, als het moet, dan moet het..
Oud 03-08-2009, 17:00
Rationeel
Rationeel is offline
ik ben toen ik 10 was geopereerd aan een liesbreuk en toen ik 16 was aan een gynaecomastie. de eerste keer heeft de dokter gezellig aan mijn zaakje zitten voelen en de tweede keer gewoon weer (vanwege mogelijke link met tumoren aan de zaadballen)

ik vind het verder geen probleem. hoewel ik me waarschijnlijk wel aardig ongemakkelijk ga voelen als ik ooit een prostaatonderzoek o.i.d. moet ondergaan
Oud 03-08-2009, 17:04
Miss-Lauwtje
Miss-Lauwtje is offline
Ik heb het vrijdag moeten doen, njah mijn broek en onderbroek moesten tot mijn knieën, maar het ging zo snel allemaal dat ik niet echt de tijd had om me druk te maken. Maar het is wel een verschil als je als meisje naar een vrouwelijke dokter gaat of als meisje naar een mannelijke dokter, en voor jongens natuurlijk andersom
Oud 03-08-2009, 17:21
simpleasy
simpleasy is offline
by ons is dat om de 2 jaar bij het medish onderzoek; enkel bij jongens, en het is dan nog eens zo'n lelijke oude vrouw ook xD
Kvind dat wel nogal ambetant, maar zo'n dokters doen dat bijna elke dag, dus ik trek me er eig niet veel van aan...
Oud 03-08-2009, 17:54
Alyssia
Alyssia is offline
Ik heb tot nu toe alleen af en toe de bovenkant uit moeten trekken, beha kon zelfs nog aanblijven. Ik heb een vrouwelijke dokter dus ik heb er niet heel veel moeite mee, maar als ik op een gegeven moment voor uitstrijkjes moet gaan, dan zou ik daar toch wel heel erg tegenop zien hoor...
Oud 03-08-2009, 20:57
GroeneDag
Avatar van GroeneDag
GroeneDag is offline
Citaat:
by ons is dat om de 2 jaar bij het medish onderzoek; enkel bij jongens, en het is dan nog eens zo'n lelijke oude vrouw ook xD
Kvind dat wel nogal ambetant, maar zo'n dokters doen dat bijna elke dag, dus ik trek me er eig niet veel van aan...
Ook enkel medisch onderzoek om de twee jaar.
Eerste keer wat met beschamende kaken (13 jaar)
Nu gewoon doen en niet veel bij nadenken, ze doen gewoon hun werk en ze blijven er toch van af

Huisarts kom ik bijna nooit... Afgelopen 5 jaar ben ik er drie keer geweest... Waarvan 2 keer voor mezelf (1x wratje verwijderen, 1x ernstig verbandde voeten (was in juli 2009))...
Oud 04-08-2009, 14:40
Verwijderd
zou triest zijn als je dan een stijve krijgt.
Oud 04-08-2009, 14:46
GroeneDag
Avatar van GroeneDag
GroeneDag is offline
Citaat:
zou triest zijn als je dan een stijve krijgt.
Liever daar dan in het zwembad. Daar ziet maar een iemand je
Oud 05-08-2009, 23:15
MRxSMITH
MRxSMITH is offline
Zou gênant zijn als man zijnde, een spontane erectie te krijgen.
Oud 06-08-2009, 00:16
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Maar het is wel een verschil als je als meisje naar een vrouwelijke dokter gaat of als meisje naar een mannelijke dokter, en voor jongens natuurlijk andersom
Ik vind eerlijk gezegd dat het geen donder uitmaakt.

En ja, ik heb een aantal keer me moeten uitkleden, voor zowel mannelijke als vrouwelijke dokters en ook echt all the way. Ik lig er niet wakker van.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 06-08-2009, 14:36
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik heb zowel mannelijke als vrouwelijke doktoren aan mijn borsten en vagina gehad. Geen moeite mee gehad. Zou ook niet inzien waarom. Die personen doen hun werk en ik maar de zoveelste die ze naakt zien. Vind het eigenlijk net zoiets als met condooms. De verkoper geeft er geen ruk om of jij nou condooms koopt of niet. Bij de dokter zal het waarschijnlijk zelfs zo zijn dat als je raar/beschaamd gaat doen je beter in hun geheugen gegrift blijft staan dan als je even meewerkt en je kleren uittrekt.
Oud 06-08-2009, 18:01
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb wel eens een uitstrijkje laten maken en borstonderzoek gehad enzo. Vind het niet heel prettig maar ook niet heel erg ofzo. Ik heb misschien juist wel liever een mannelijke dan een vrouwelijke arts, weet niet waarom
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-08-2009, 17:00
ditisLouis
Avatar van ditisLouis
ditisLouis is offline
naakt bij een dokter.........

zolang het om een normale medische handeling gaat zie ik daar geen bezwaar in
Oud 14-08-2009, 18:08
Lasagna
Avatar van Lasagna
Lasagna is offline
ik heb zovaak kleren uit moeten trekken bij mijn oude dokter, maar zij was een vrouw en ik moet zeggen dat ik dat toch iets fijner vind. nu heb ik sinds heel kort een nieuwe, mannelijke dokter en ik denk toch dat ik daar nu nog niet snel naartoe ga voor zoiets....

mijn oude dokter vertrouwde ik beter. 1 keer kennis moeten maken met de eendenbek (zo heet dat ding toch?) en dat was zeker geen pretje maar dat had weinig met schaamte te maken.
Oud 14-08-2009, 19:20
Verwijderd
Citaat:
zou triest zijn als je dan een stijve krijgt.
Dit is echt onzin. Dokters weten ook dat je van aanraking een stijve penis kan krijgen. Ook al is het ongewenst op dat moment, ze snappen ook dat je er soms niets aan kan doen.

OT: Heb zowel vrouwelijke als mannelijke dokters gynaecologisch onderzoek laten doen. Tot voor kort alleen vrouwelijke en daar heb ik weinig moeite mee gehad.
Maar ik ben laatst van huisarts veranderd en heb nu een oude man. Hij moest een uitstrijkje maken en deed dit net zo makkelijk als tanden poetsen. Ik vond het wel een beetje vreemd dat hij het woord vagina niet kon uitspreken en het constant over 'daar beneden' had.
Oud 15-08-2009, 11:48
tartaarsaus
tartaarsaus is offline
ik moest voor m'n medische onderzoek vor mijn opleiding uit de kleren, en dat was een man.
Nou ik stond daar in m'n onderbroekje alleen. allemaal testjes te doen. in het begin was het wat onwennig, maarr daarna, ach mijn hele school heeft daar moeten staan! '
alleen wel vervelende dingen zijn dat je moest springen. dat vond ik nou niet zo'n gepaste test in m'n onderbroekie.
Oud 15-08-2009, 13:20
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
hmmmjah meerdere malen, in ieder geval 1x een uitstrijkje gehad en een borstverkleining..
in de laatste situatie hebben veel artsen/arts-ass/co-ass/ok-vpk's mn borsten gezien en eraan gezeten.. onder narcose nog wel
maar daar heb ik me nooit een seconde druk om gemaakt eigenlijk
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Oud 15-08-2009, 22:30
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Een aantal keer gynaecologisch onderzoek laten doen; meestal bij vrouwelijke artsen. Maar ben ook aan mijn baarmoederhals geopereerd en dat was een mannelijke gynaecoloog. Sowieso maakte dat me echt helemaal niks uit omdat ik toch onder narcose was, en daarnaast ziet die man dag in dag uit weet ik hoeveel vaginas, dus hij zal echt niet versteld staan van de mijne.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 16-08-2009, 01:12
Argai
Avatar van Argai
Argai is offline
Alleen bij de schoolarts
__________________
Keallepoat voor Sortjuh | ICD-9-CM 299.8 | ICD-9-CM 301.81
Oud 16-08-2009, 14:19
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik heb tot nu toe alleen af en toe de bovenkant uit moeten trekken, beha kon zelfs nog aanblijven. Ik heb een vrouwelijke dokter dus ik heb er niet heel veel moeite mee, maar als ik op een gegeven moment voor uitstrijkjes moet gaan, dan zou ik daar toch wel heel erg tegenop zien hoor...
Ik hoefde tot nu alleen mijn shirt een stukje omhoog te doen, maar dat vond ik al eng. Ik ben blijkbaar erg preuts.
Brr, uitstrijkjes...
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 17-08-2009, 17:12
arotin
arotin is offline
ik zeg ben paar keer bij een vrouwlijke dokter helemaal naakt moeten zieten en de nadeel dat wij als jongens hebben dat ze het wel kunnen ziet wat je voelt etc.. en bij mij ging het jammer genoeg mis..
Oud 17-08-2009, 20:25
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
1 maal bij gynaecologisch onderzoek
1 maal een uitstruikje bij een vrouwelijke dokter waar ik speciaal hiervoor naartoe was gegaan (mijn huisarts is een man en een jeugdvriend van mijn vader, bij hem zou ik het gewoon niet willen, al is hij het nog zo gewoon)
2 maal bh uit bij het laten nemen van foto's van mijn rug
Oud 18-08-2009, 10:22
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik hoefde tot nu alleen mijn shirt een stukje omhoog te doen, maar dat vond ik al eng. Ik ben blijkbaar erg preuts.
Brr, uitstrijkjes...
Je bent ook nog wel wat jonger. Ik ben het naarmate ik ouder werd ook makkelijker gaan vinden. (edit: hoewel ik er nooit echt grote problemen mee heb gehad, moet ik toegeven)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 06-09-2009, 21:54
limburgse89
limburgse89 is offline
Geloof me. Ik ben nu 3 jaar bezig met m'n geneeskunde-opleiding en ik vind het nu al niet raar meer. Laat staan dat een dokter er van op zal kijken. Neemt natuurlijk niet weg dat het voor de patiënt wel ongemakkelijk kan zijn!
Oud 07-09-2009, 14:20
Verwijderd
Ook zoon leuk moment:
IK was 11/12 of zo, en vrij klein voor mijn leeftijd. Ik ging dus met mijn moeder naar de (vrouwelijke) dokter, ging ze een paar testjes doen en zo, en daarna moest ik in een boekje vol penissen degene aan wijzen op welke die van mij het meest leek. Dus ik wijs gelijk de op eenna grootste aan, roept mijn moeder echt snoeihard: Nee hoor luc, jou piemeltje is veeel kleiner! Al die mensen in de wachtkamer natuurlijk ook gek kijken toen ik terugkwam...
Oud 07-09-2009, 15:27
$moky
$moky is offline
ik alleen me bovenlijf voor een foto van me longen,maar vond het niet bepaald pretig
Oud 08-09-2009, 14:59
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Citaat:
Ook zoon leuk moment:
IK was 11/12 of zo, en vrij klein voor mijn leeftijd. Ik ging dus met mijn moeder naar de (vrouwelijke) dokter, ging ze een paar testjes doen en zo, en daarna moest ik in een boekje vol penissen degene aan wijzen op welke die van mij het meest leek. Dus ik wijs gelijk de op eenna grootste aan, roept mijn moeder echt snoeihard: Nee hoor luc, jou piemeltje is veeel kleiner! Al die mensen in de wachtkamer natuurlijk ook gek kijken toen ik terugkwam...
WTF?

Je penis aanwijzen in een boekje?
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Oud 08-09-2009, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Ook zoon leuk moment:
IK was 11/12 of zo, en vrij klein voor mijn leeftijd. Ik ging dus met mijn moeder naar de (vrouwelijke) dokter, ging ze een paar testjes doen en zo, en daarna moest ik in een boekje vol penissen degene aan wijzen op welke die van mij het meest leek. Dus ik wijs gelijk de op eenna grootste aan, roept mijn moeder echt snoeihard: Nee hoor luc, jou piemeltje is veeel kleiner! Al die mensen in de wachtkamer natuurlijk ook gek kijken toen ik terugkwam...
.. lol wut
Oud 10-09-2009, 21:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik moest me weleens tot op mijn onderbroek uitkleden in Engeland omdat ik een bultje in mijn lies had (mijn bovenkleding hield ik uiteraard aan). Ze voelde even en toen mocht alles weer aan. Het duurde 10 seconden en het maakte me weinig uit.
Oud 13-09-2009, 15:25
Leonie!!
Avatar van Leonie!!
Leonie!! is offline
ik gelukkig nog nooit !

ben ook best preuts denk ik ... maarja! iedereen is zoals tie is

xx
Oud 13-09-2009, 18:06
Verwijderd
Ja hoor, ik heb drie keer een gyneacologisch onderzoek gehad bij de HA, en een keer steelwratjes weg halen bij mijn borsten. Mijn HA is een ontzettende fijne arts, ik heb er helemaal geen moeite mee om uit de kleren te gaan om medische redenen.
Oud 14-09-2009, 14:27
nicolevrolijk
Avatar van nicolevrolijk
nicolevrolijk is offline
moet volgende week voor en inwendig onderzoek
ik ben zo bang en preuts
zie er zo tegen op
Oud 14-09-2009, 23:14
Verwijderd
Jullie hebben nog makkelijk praten.

Mijn mannelijke huisarts is homo. (niet dat daar iets mis mee is) Zou niet weten hoe ik me zou voelen als ik daar compleet naakt moest staan.
Oud 14-09-2009, 23:29
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Jullie hebben nog makkelijk praten.

Mijn mannelijke huisarts is homo. (niet dat daar iets mis mee is) Zou niet weten hoe ik me zou voelen als ik daar compleet naakt moest staan.
Dat is niks anders dan voor mij een mannelijke huisarts die op vrouwen valt. Dat je valt op je eigen geslacht betekent niet dat je je tot iedereen van dat geslacht aangetrokken voelt
Oud 16-09-2009, 01:22
Verwijderd
Citaat:
Dat is niks anders dan voor mij een mannelijke huisarts die op vrouwen valt. Dat je valt op je eigen geslacht betekent niet dat je je tot iedereen van dat geslacht aangetrokken voelt
Nee, hoor. Da's niet waar. 'Dat zou niks anders zijn dan voor mij een vrouwelijke huisarts die op vrouwen valt.'
Oud 17-09-2009, 20:14
anoniem delft
anoniem delft is offline
ik had laats een kanker onderzoek! toen moest de assistente voellen of me ballen even groot waren en op meeten. maar ik vond het best schamtelijk want hij werd steeds langer. de assistente merkte dat ik opgewonde raakte zij ze geeft niet komt wel vaker voor! en toen heeft ze rustig doorgevoeld met een stijfe lul bij dr hand! best schamtelijk
Oud 17-09-2009, 21:42
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Haha sorry moet toch lachen

Wees blij dat het niet gebeurde bij een mannelijke dokter
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Oud 18-09-2009, 16:18
anoniem delft
anoniem delft is offline
Citaat:
Haha sorry moet toch lachen

Wees blij dat het niet gebeurde bij een mannelijke dokter
ik denk(weet t wel zeker) dat het dan niet gebeurd was!
Oud 19-09-2009, 01:46
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
schaam je je er dan ook maar niet voor wel redelijk normaal dat ie begint te groeien als er een lekker wijf aan je ballen zit
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Oud 19-09-2009, 12:16
anoniem delft
anoniem delft is offline
Citaat:
schaam je je er dan ook maar niet voor wel redelijk normaal dat ie begint te groeien als er een lekker wijf aan je ballen zit
kijk in eerste instantie is het een betje ongemakkelijk maar jah ze reageerde er niet rot op of zo!! ik vond t eigenlijk best oke!!
Oud 19-09-2009, 21:57
GroeneDag
Avatar van GroeneDag
GroeneDag is offline
Lijkt me ook best logisch dat het je niet onberoerd laat dat er een mooie griet daar wat zit te voelen... (tenzij je natuurlijk homo zou zijn, kan ook) Dus lijkt me ook redelijk normaal dat ze dat begreep :'D
Oud 11-05-2012, 07:49
Verwijderd
Op mijn 12de moest ik naar de schooldokter zat er heel erg tegenop.
eerst kwam er een hele oude man aan die vroeg of ik mijn broek en shirt wilde uittrekken.
ik schaamde me kapot want had al vrij grote borsten.
bij deze man moest ik alleen gemeten en gewogen worden en een paar simpele testjes.
hij zei je mag je weer aankleden zo komt er nog iemand je roepen.
zit ik daar te wachten komt er een jonge vent van ongeveer een jaar of 19 en die hele oude man weer.
die jonge vent zei dan mag je daar even in gaan en al je kleren uit doen.
oho zelfs mijn onderbroek en bh.
dat deed ik maar en toen ging die jonge man aan mijn borsten voelen en hij ging ze ook meten.
toen moest ik in mijn nakie op de behandeltafel liggen.
de jonge man vroeg zei doe je benen maar ff uitelkaar.
ik weet niet wat die oude man er nog deed maar die stond er gewoon bij te kijken.
die jonge vent ging aan mijn vagina voelen hij voelde met zijn vinger zelfs erin.
dat deed heelp erg pijn.
toen die jonge man weg was deed diie oude man alles nog een keer weer aan mijn borsten en aan mijn vagina.
dit onderzoek vond ik vreselijk en iedereen die dit moet STERKTE!!!!!!!!!
Oud 11-05-2012, 12:13
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Wat een fantasie
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Oud 11-05-2012, 15:59
Grassprietjes
Grassprietjes is offline
Citaat:
Op mijn 12de moest ik naar de schooldokter zat er heel erg tegenop.
eerst kwam er een hele oude man aan die vroeg of ik mijn broek en shirt wilde uittrekken.
ik schaamde me kapot want had al vrij grote borsten.
bij deze man moest ik alleen gemeten en gewogen worden en een paar simpele testjes.
hij zei je mag je weer aankleden zo komt er nog iemand je roepen.
zit ik daar te wachten komt er een jonge vent van ongeveer een jaar of 19 en die hele oude man weer.
die jonge vent zei dan mag je daar even in gaan en al je kleren uit doen.
oho zelfs mijn onderbroek en bh.
dat deed ik maar en toen ging die jonge man aan mijn borsten voelen en hij ging ze ook meten.
toen moest ik in mijn nakie op de behandeltafel liggen.
de jonge man vroeg zei doe je benen maar ff uitelkaar.
ik weet niet wat die oude man er nog deed maar die stond er gewoon bij te kijken.
die jonge vent ging aan mijn vagina voelen hij voelde met zijn vinger zelfs erin.
dat deed heelp erg pijn.
toen die jonge man weg was deed diie oude man alles nog een keer weer aan mijn borsten en aan mijn vagina.
dit onderzoek vond ik vreselijk en iedereen die dit moet STERKTE!!!!!!!!!
En waarom deden die artsen dat dan? Vreemd verhaal...
Oud 11-05-2012, 17:28
anomiemertje
anomiemertje is offline
Lol ik zou dan zeggen: Je blijft er met je tengels vanaf!

Ik moest ik een keer broek naarbeneden en dokter aan me eikel... Gelukkig mannelijk xD Niet zo erg hoor
Oud 14-05-2012, 07:25
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Op mijn 12de moest ik naar de schooldokter zat er heel erg tegenop.
eerst kwam er een hele oude man aan die vroeg of ik mijn broek en shirt wilde uittrekken.
ik schaamde me kapot want had al vrij grote borsten.
bij deze man moest ik alleen gemeten en gewogen worden en een paar simpele testjes.
hij zei je mag je weer aankleden zo komt er nog iemand je roepen.
zit ik daar te wachten komt er een jonge vent van ongeveer een jaar of 19 en die hele oude man weer.
die jonge vent zei dan mag je daar even in gaan en al je kleren uit doen.
oho zelfs mijn onderbroek en bh.
dat deed ik maar en toen ging die jonge man aan mijn borsten voelen en hij ging ze ook meten.
toen moest ik in mijn nakie op de behandeltafel liggen.
de jonge man vroeg zei doe je benen maar ff uitelkaar.
ik weet niet wat die oude man er nog deed maar die stond er gewoon bij te kijken.
die jonge vent ging aan mijn vagina voelen hij voelde met zijn vinger zelfs erin.
dat deed heelp erg pijn.
toen die jonge man weg was deed diie oude man alles nog een keer weer aan mijn borsten en aan mijn vagina.
dit onderzoek vond ik vreselijk en iedereen die dit moet STERKTE!!!!!!!!!
Oud 14-05-2012, 09:53
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ok. Hier komen dus duidelijk geen serieuze reacties meer op dus dit topic gaat op slot.
__________________
you're not my demographic
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Naakt zwemmen
RobbyBX
7 23-02-2017 16:38
Lifestyle naakt lopen
chris vest
29 01-11-2012 08:42
Lichaam & Gezondheid Hartproblemen of niet? (Zorgen...)
AceSpade
18 04-08-2012 22:17
Lichaam & Gezondheid medisch schoolonderzoek
Nikeboy
35 28-12-2010 18:37
Seksualiteit Schoolarts
Verwijderd
106 01-04-2005 21:45
Seksualiteit Penislengte, te vroeg klaarkomen, one night stands
Vejito
1 30-10-2002 18:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01.