Oud 20-10-2007, 00:59
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline

Elke Zelda verdient een topic, en Phantom Hourglass is vandaag uitgekomen in NL. Ik heb hem net uitgespeeld, en ben nu bezig met de extra verzameldingtjes enzo. Ik vond hem een stuk leuker dan Twilight Princess, deed echt weer denken aan the Wind Waker .

Hebben jullie PH ook al gespeeld, en zo ja, wat vond je ervan?

+Weet iemand nog een paar courage gems te liggen?
++ Post je friendcodes!
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?

Laatst gewijzigd op 20-10-2007 om 16:35.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2007, 03:14
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Heb m sinds woensdag...
en serieus.. het is heerlijk om te spelen.. ik neem de tijd sinds:
A. ik ervan wil genieten
B. Me arme typhandjes verkrampen om de stylus na een uurtje

Maar goed...
Het ziet er geweldig uit... en ik hoop dat deze game voor ontwikkelaars in de toekomst grafisch en qua stylus gebruik een voorbeeld wordt...
Daarnaast, grappige dialogen meestal, en redelijke puzzels (hoewel 't soms een beetje te vergezocht of te simpel is) ik ga de komende dagen verder... al schatten en geheimen zoekend tot ik het uit heb
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 09:09
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
vraagjes:
-zit er iets tijdgebonden aan? ivm de titel. (dat vond ik de grote afknapper van Majora's Mask)
-Moet er weer veel gevaren worden of is het een groot landschap?

zelf vind ik de Cell-Shaded look vreselijk, maar als het nou een fantastische Ds-zelda blijkt te zijn....
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 12:11
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
Citaat:
vraagjes:
-zit er iets tijdgebonden aan? ivm de titel. (dat vond ik de grote afknapper van Majora's Mask)
-Moet er weer veel gevaren worden of is het een groot landschap?

zelf vind ik de Cell-Shaded look vreselijk, maar als het nou een fantastische Ds-zelda blijkt te zijn....

1) Alleen in de 'main' Dungeon, hier gebruik je de hourglass ook. Dit vond ik op een gegeven moment een beetje vervelend worden, maar als je een beetje doorloopt heb je genoeg tijd en hoef je je daarover geen zorgen te maken

2) Redelijk veel varen, maar het varen is minder intensief. Je zet namelijk eerst de route uit en die volg je vanzelf, je moet alleen af en toe wat enemies uit de lucht/water schieten

Verder is het wel heel erg wind waker stijl en sfeer, maar dat vond ik zelf juist heel tof
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 13:31
Verwijderd
Ik ben van plan om hem vandaag te gaan halen.. als echte zelda-fan kan je dit niet laten liggen.
De wind waker was niet echt helemaal mijn ding, maar nietemin toch een erg goed spel . Hoop dat deze ook leuk is. Lees alleen overal dat het best makkelijk is, vooral voor de wat doorgewinterde zeldaspeler. Daar val ik dan dus net wel onder, hoop dan dus niet dat ik iedere puzzel in 5sec oplos, of het spel binnen 'n paar uur uit heb. Dat zou zonde zijn.. dus in hoeverre is dat hier het geval?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 14:26
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
Ik vond hem als doorgewinterde Zelda=speler, ook eigenlijk iets te makkelijk (2 potions gebruikt in hele spel) Maar toch zul je denk ik geen spijt hebben van je aankoop Hoofdbazen zijn redelijk, en het spel in het algemeen is ook groot genoeg. En aan het einde alle extra's verzamelen ben je natuurlijk ook nog genoeg tijd aan kwijt
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 14:56
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Ik heb m ook al een tijdje op me R4 staan en ik vind hem echt heerlijk spelen. Geweldige gameplay, puzzels leuk uitgewerkt maar soms een beetje te makkelijk. (dat met die kaart vond ik grappig). Heb nu net die 3e sea chart ik moet die pure metals gaan zoeken..
En idd, ik heb nog maar 1 x een potion gebruikt.. en bij TP al tig keer.. Maar dat maakt het spel niet minder leuk vind ik

Heeft iemand trouwens dat battle al gedaan? Lijkt me ook erg grappig
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 15:03
Verwijderd
Hij is voor mij precies moeilijk genoeg, 't frustreert nooit maar ik moet soms wel echt even m'n best doen (vooral bij eindgevechten). En de besturing is echt super fijn, ik had eigenlijk verwacht dat ik liever met knopjes zou werken, maar ik vind met het touchscreen echt super goed werken.

Ik ben nu in de temple op dat Frost-eiland, ik sta voor de eindbaas Ik heb sinds donderdagochtend toch best veel gespeeld, maar leg m'n DS af en toe aan de kant omdat ik er iets langer van wil genieten
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 16:44
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
Ik heb ook een r4, dat ding is echt geweldig, al ga ik het spel misschien ook nog wel legaal kopen. Gewoon voor het doosje en het geweten enzo

Ik zal mn Friendcode hier binnenkort ook wel posten
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 18:32
Verwijderd
Ik heb geen DS, maar deze Zelda lijkt me erg leuk ja.

Die Wind Waker heb ik nog nooit gespeeld.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2007, 22:47
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
Friendcode: 3995-4570-3194

Als je me toevoegt, laat dan hier ook ff je fc achter en dan doe ik hetzelfde ;x
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 00:03
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Ja! Heb hem inderdaad ook al een tijdje op me R4 staan. Leuke en goede gameplay, met een gemiddelde moeilijkheidsgraad (dat moment dat je je DS dicht moet klappen..... jeeeeeetje dat duurde lang voordat ik hem door had). Heb nunet de eerste 3 dungeons behaalt, maar ik doe intensief aan back-tracken. Dat scheelt aan het einde een hoop. Hoe zit het eigenlijk met die items / treasures / ship parts traden ? Heeft iemand dit al geprobeerd?
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 01:41
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
ok, ik ga hem dus niet kopen.
Te lelijk, hekel aan dat varen en het tijdgehannes spreekt me niet aan.
Ocarina of Time is echt het enige Zelda spel voor mij.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 13:11
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
ok, ik ga hem dus niet kopen.
Te lelijk, hekel aan dat varen en het tijdgehannes spreekt me niet aan.
Ocarina of Time is echt het enige Zelda spel voor mij.
te lelijk? voor een ds spel vind ik hem anders erg mooi
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 16:03
Verwijderd
Ik heb nog geen gehannes met tijd gehad, ja, je hebt in 1 temple die zandloper, maar ik heb nooit te weinig tijd gehad ofzo... Ik vind 't ook een heel mooi spel, en het varen is ook niet te langdradig ofzo, met wat warpen ben je overal best snel.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 16:28
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Ik heb nog geen gehannes met tijd gehad, ja, je hebt in 1 temple die zandloper, maar ik heb nooit te weinig tijd gehad ofzo... Ik vind 't ook een heel mooi spel, en het varen is ook niet te langdradig ofzo, met wat warpen ben je overal best snel.
idd en dat varen vind ik opzich nog best grappig, zit veel vrijheid in, en beetje op je gemak vissen of schatten zoeken vind ik ook leuk
en die zandloper valt idd reuze mee, als je ook weet waar al die gouden potten zitten, en al een paar schatten hebt opgevist, moet het geen probleem worden in die tempel.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 16:31
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik heb hem nog niet, maar ga hem zeker halen. Alleen wel als ik wat meer tijd heb, nu schiet het ook echt niet op.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 17:04
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
Meh, ik vind het jammer dat ik hem al heb uitgespeeld
Ik ga nu eerst maar wat courage gems zoeken ofzo (power is al vol )
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-10-2007, 01:02
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
eerlijk, deze game is perfect... behalve dat ik nog geen 7 floor dungeons ben tegen gekomen (en eigk ook niet verwacht)...

big props bij de 3de boss (crab) ik heb geen windwaker gespeeld maar dat was gewoon een fokking leuk gevecht... (ok de volley boss daarna was weer prut, maar toch )
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 09:31
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
te lelijk? voor een ds spel vind ik hem anders erg mooi
Cell Shaded
oot was al mooier
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 10:59
Verwijderd
Citaat:
eerlijk, deze game is perfect... behalve dat ik nog geen 7 floor dungeons ben tegen gekomen (en eigk ook niet verwacht)...

big props bij de 3de boss (crab) ik heb geen windwaker gespeeld maar dat was gewoon een fokking leuk gevecht... (ok de volley boss daarna was weer prut, maar toch )
Dat vond ik ook al wel jammer van twilight(en ookw indwaker wel), de dungeons waren helemaal niet zo groot. De wereld was wel groot en je kon je prima vermaken. Maar een dungeon was echt niet half zo groot/lastig als bij OoT of majora's.
Neemt niet weg dat ik dit spel ook moet hebben
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Cell Shaded
oot was al mooier
Jij weet echt niet whatsup.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 14:06
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
Dat vond ik ook al wel jammer van twilight(en ookw indwaker wel), de dungeons waren helemaal niet zo groot. De wereld was wel groot en je kon je prima vermaken. Maar een dungeon was echt niet half zo groot/lastig als bij OoT of majora's.
Neemt niet weg dat ik dit spel ook moet hebben
Mja ik ben van de klassieke zelda... topdown view enzo

Dit spel is eigenlijk hoe ik een groot deel van Windwaker had willen zien... niet dat constante gespring en geklim maar puzzels en vechten

Maar je merkt in Phantom Hourglass ook wel dat bepaalde elementen die uitgewerkt zijn in 3d echt heel veel toevoegen aan zo'n game (ik moest op een gegeven moment terug denken aan dat gevecht in Windwaker in die planten dungeon, dat je met je boomerang ze lianen moest doorhakken... zulke dingen vind ik echt geweldig )
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 15:23
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
die game wil ik toch ook wel graag hebben. Dat ie niet al te moeilijk is spreekt me wel aan, ben nooit echt een zelda gamer geweest en als ik er lekker doorheen kan hoor je me niet klagen
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 16:38
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
Jij weet echt niet whatsup.
Met zo'n ava had ik eigenlijk verwacht dat je ook niet van cell shaded zou houden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2007, 16:49
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Met zo'n ava had ik eigenlijk verwacht dat je ook niet van cell shaded zou houden
wie weet houd hij daar ook helemaal niet van, maar oot al mooier noemen is gewoon ernstig
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Mja ik ben van de klassieke zelda... topdown view enzo

Dit spel is eigenlijk hoe ik een groot deel van Windwaker had willen zien... niet dat constante gespring en geklim maar puzzels en vechten

Maar je merkt in Phantom Hourglass ook wel dat bepaalde elementen die uitgewerkt zijn in 3d echt heel veel toevoegen aan zo'n game (ik moest op een gegeven moment terug denken aan dat gevecht in Windwaker in die planten dungeon, dat je met je boomerang ze lianen moest doorhakken... zulke dingen vind ik echt geweldig )
Ik hou ook enorm van dat topdown view en vind het echt heel goed gecombineerd in PH, mooi en handig gedaan
Lijkt me echt stoer als ze zo'n topdown-Zelda zouden maken voor de Wii, maar dan groter en mooier natuurlijk Maar dat zal wel niet, helaas
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 22:32
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Citaat:
wie weet houd hij daar ook helemaal niet van, maar oot al mooier noemen is gewoon ernstig
Nu ben ik nieuwsgierig, wat vinden jullie? (als we looks van oot en ww vergelijken)
1 of 2?

1
2

Voor mij duidelijk 1, prachtige sfeervolle omgevingen, figuren met realistischere bouw, oot all the way
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 22:47
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Heu, wil je het eerlijk weten? Ik heb beide oot en ww nooit gespeeld .. maar als ik naar die screenshots kijk vind ik de onderste er een stuk sfeervoller uitzien.

Beetje als cartoon .. lekker vrolijk gekleurd.

De bovenste lijkt op een blurry ansichtkaart waar wat houten figuurtjes op zijn geplakt .. zeker als je naar dat koppel rechts kijkt .. kan ik niks anders bedenken als .. omg. houten stickfigures.

:-/

Ik kan me ook niet eens bedenken waarom je de eerste screenshot zo mooi vind.

..

(Het is ook een van de redenen dat ik oot nooit gespeeld heb. Ik heb een godsgruwelijke hekel aan het rondwandelen in een blokkendoos)
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 00:08
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
WW is ook een blokkendoos, alleen was dat op de Cube dus nogal zonde gezien de mogelijkheden
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 10:37
Verwijderd
Ik hou heel erg van cartoony-Zelda's, dus ik ga voor WW, maar OoT heb ik nog nooit gespeeld, dus dat moet ik maar eens gaan doen
(Oh, en ik heb geen problemen met blokkendozen )
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 11:19
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Dat bovenste plaatje is lelijk omdat het pre-rendered achtergronden zijn. De rest van de game is gewoon 3D hoor. En het ziet er voor een N64-game uit 1998 fantastisch uit.

Ik word alleen wel een beetje verdrietig van al die mensen die OOT nog nooit hebben gespeeld
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Dat bovenste plaatje is lelijk omdat het pre-rendered achtergronden zijn. De rest van de game is gewoon 3D hoor. En het ziet er voor een N64-game uit 1998 fantastisch uit.

Ik word alleen wel een beetje verdrietig van al die mensen die OOT nog nooit hebben gespeeld
Hij is te downloaden voor de Wii, geloof ik, dus dat moet ik maar eens doen als ik een creditcard bij de hand heb
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 11:39
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
WW, all the way. En ik heb oot wel gespeeld, alleen nooit uitgespeeld . Maar qua sfeer (en ook graphics trouwens) vind ik WW gewoon zoveel mooier.
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 12:00
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Trouwens, ik merk wel dat die dungeon waar je de hourglass gebruikt nog best lastig is als je een foutje maakt en wordt gepakt (dan verlies je tijd)

Nou ben ik niet altijd even wakker, dus mij overkomt 't wel eens... dus ik ben eerst maar al me treasure op gaan vissen om te kijken of ik meer zand kan vinden
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 12:07
Verwijderd
Vind het ook wel een slechte screeny van OoT.
Deze is wel ernstig lelijk, en je moet de beperkingen van de N64 tov de GC wel meenemen in je vergelijking. Die hele cartoony stijl had daar niet op die manier uitgewerkt kunnen worden. Eens kijken of wat ander beeldmateriaal voor een betere vergelijking kan zorgen.

Feit(ok, mening) blijft dat OoT meer sfeer uitademt, maar daarvoor moet je het ookg ewoon gespeeld hebben. OoT heb ik in een ruk uitgespeeld, was ik met een paar weken doorheen. Terwijl ik de windwaker nadat ik op de helft was zo een paar maanden heb laten liggen om later nog eens uit te spelen.


OoT official trailer(wat een kutkwaliteit, maar niks beters te vinden)
Vooral die fijne amerikaanse vertaling.. "or whillst thou suck?*


Wind Waker trailer

Echt vernieuwend waren ze niet met hun muziekjes.
Maar toch vind ik OoT nogsteeds meer sfeer uitstralen..

Dan nog maar 2 fanmade movies..
Tis alleen al opvallend dat er van OoT meer dan dubbel zoveel materiaal te vidnen is. Jammer genoeg wel veel bagger kwaliteit.


OoT


WW
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-10-2007, 12:39
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Ik denk dat sommige mensen hier het mooi zijn van graphics verwarren met het mooi vinden van de stijl.

De graphics van Phantom Hourglass zijn gewoon mooi voor de DS.
Dat je de stijl dan niet mooi vindt is een heel ander verhaal.

Zelf heb ik net de derde tempel uitgespeeld. Was wel een leuke bossfight.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 13:13
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik heb OoT al een hele poos liggen (op GC schijfje), maar op een een of andere manier heb ik die nog steeds niet gespeeld. Wel in begonnen, maar niet doorgezet. Misschien toch maar een nieuwe poging wagen in de kerstvakantie ofzo.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 14:58
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Ach ja, wel kunnen wel klagen, maar denk dat een oot/tp look op de ds niet goed had uitgepakt.
En het zijn ook 2 verschillende teams die eraan werken, dus moeilijk in te schatten wat ze hadden gemaakt als ze een andere look hadden gekozen.

maar ontopic, voor de mensen die hem al hebben, beste handheld zelda tot nu toe??
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 15:08
Verwijderd
Pfoe, dat vind ik altijd zo moeilijk om te zeggen. Ik heb me járen vermaakt met Link's Awakening op m'n gameboy, de twee Oracles vond ik ook heel erg leuk. Minish Cap had weer veel nieuwe dingen, maar was te makkelijk. PH is weer heel anders, vooral qua besturing...
Qua plezier zal ik altijd voor Link's Awakening gaan, dat is gewoon jeugdsentiment voor mij, ik heb er Engels meer geleerd, ik heb het úren in de auto op vakantie gespeeld, heb ook regelmatig vast gezeten bij een eindbaas en aan de telefoon gehangen met de Nintendo-helplijn Dat kan geen enkel ander spel evenaren.
Maar PH is ook gewoon echt heel goed, vind ik.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 15:27
Verwijderd
oef ja, die nintendo helplijn.. bestaat die nog?
vroeger ook wel eens gebeld, waay terug, voordat er dingen op internet te vinden waren
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 15:31
Verwijderd
OOT is qua sfeer in het verhaal enzo wel veel mooier en duisterder. WW is veel kinderlijker eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 19:34
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
Ik kreeg net een heeeeeel mooi idee:
oot op de DS
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 20:04
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Nee, niet weer OOT...
Kijk, het was een prachtgame, maar de GBA kreeg al de kritiek dat er te veel ports op uitkwamen. Laten we nu niet ook een dozijn spellen van de N64 naar de DS porten.
En met OoT op N64, GC en Wii Shop Channel heb je genoeg mogelijkheden (gehad) om het te spelen

Laat ze maar gezellig een nieuwe maken met die stijl.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 22:08
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
ja maar het mist nog op handheld
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 23:50
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Zo geweldig is het nu ook weer niet om erover door te blijven zeuren. Er zijn genoeg mogelijkheden voor als je het wil spelen en we hebben meer aan een nieuw spel. Het vroeger was alles beter is nu wel mooi genoeg geweest, als er tijd over gaat ga je het toch wel romantiseren. We zijn tegenwoordig best wel verwent, maar blijven hangen in het was o zo geweldig veel beter is op een bepaald moment irritant. Iedereen zal zijn voorkeuren hebben qua spel of deel maar de serie is op zichzelf vrij briljant. Leuk dat je de ene beter vind dan de andere, maar als er niks nieuws meer komt is het ook een beetje jammer, tenzij het echt slecht is maar dat is als ik het zo lees met dit nieuwe deel niet het geval.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 01:42
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Ben nu in die piramide tempel. oef die is best groot (veel trappen). ff geen zin meer heb kramp in me handen.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 12:48
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Mja en eerlijk dat hele volledige 3D zelda is al een aanfluiting tegenover de klassieke zelda's als Link to the past..

Daarom is PH ook zo geweldig, 't doet een stapje terug qua overkill van 3D, imo is dit gewoon een ideale Zelda, hij had mss iets moeilijker gekund, maar bedenk wel dat de DS toegankelijk voor iedereen is (streeft )
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 16:30
Verwijderd
Het scheelt ook in welke periode je zit. Nu verwacht je veel meer dan in 1998. Toen was OOT geweldig! Dus als je nu OOT speelt en vergelijkt met TP dan is dat een heel ander verhaal.
Ik vind dat je PH niet kan vergelijken met OOT.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2007, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Het scheelt ook in welke periode je zit. Nu verwacht je veel meer dan in 1998. Toen was OOT geweldig! Dus als je nu OOT speelt en vergelijkt met TP dan is dat een heel ander verhaal.
Ik vind dat je PH niet kan vergelijken met OOT.
Natuurlijk kan je het wel vergelijken, als je beide spellen in hun eigen tijd zet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine michael saai. hall #844
Rationeel
500 30-01-2010 11:14
Games Welk spel heb jij als laatst gekocht?
Verwijderd
500 29-10-2009 19:50
Games welke game moet ik nog hebben (DS) ?
MightyMarcel
18 09-04-2006 14:32
Games The Legend of Zelda: Phantom Hourglass
Verwijderd
39 30-03-2006 14:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:14.