Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2007, 11:00
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Je hoeft niet te zeggen op wie je stemt. Dat is je eigen keuze. Je kan ook liegen op wie je stemt. Als je maar stemt!

Ik vind het ook een beetje jammer van dat niet stemmen, is die regel van 'zo vaak niet stemmen een spel niet meedoen' er nog steeds?
Ja, ik ben dom
*SHAME ON ME*

Het ging me niet persé om dat je post op wie je stemt, maar dat je een beetje mee post en mee speelt.

SOmmigen posten bijna niet en sommigen posten 3 keer per dag offtopic, wat dus weinig met het spel te maken heeft (ohw jammer dat die dood is of, grapjas of goedzo spelleider) . Dat is niet echt meespelen en dus ook niet boeiend.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Advertentie
Oud 11-10-2007, 11:05
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Msn gesprekken, niet pm's.
Meegelezen of nagelezen?

Citaat:
Die regel is er nog steeds en EoS en ik hebben voordat het weekend weg gingen, gekeken wie vaak niet gestemd had en deze mensen hebben een waarschuwing gekregen. Toen we terugkwamen van het weekend konden we niet meer kijken of de mensen zich eraan hadden gehouden, want de stemmen waren op miraculeuze wijze verdwenen (twink heeft nog altijd niet gezegd wat er gebeurd is, ook al hebben we dat een paar keer gevraagd).

@DP: hoezo denk je dat mijn versie niet klopt? Sinds wanneer weet jij wat ik weet of denk?
Nou, het zou fijn zijn dat Twink het dan even meldt als hij pm's heeft verwijderd. En dat valt nu moeilijk meer te controleren dan verder. Ik ben ervoor dat na de koelkast mensen die weten dat ze hun interesse verliezen zich niet meer opgeven, of het melden zodat hun functie aan reservespelers kan worden toegekend oid. Maar goed, als je het niet leuk vindt, geef je dan niet op. Maar ik snap wel dat het natuurlijk ook door het spelverloop komt enzo.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-10-2007, 11:06
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Laten we allemaal niet proberen het op te lossen!

Ik wil een nieuw spel, omdat deze is valsgespeeld
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-10-2007, 11:09
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Meegelezen of nagelezen?



Nou, het zou fijn zijn dat Twink het dan even meldt als hij pm's heeft verwijderd. En dat valt nu moeilijk meer te controleren dan verder. Ik ben ervoor dat na de koelkast mensen die weten dat ze hun interesse verliezen zich niet meer opgeven, of het melden zodat hun functie aan reservespelers kan worden toegekend oid. Maar goed, als je het niet leuk vindt, geef je dan niet op. Maar ik snap wel dat het natuurlijk ook door het spelverloop komt enzo.
Nagelezen.


Twink heeft pm's verwijderd omdat ik hem pm's stuurde over het feit dat er weer eens geen verhaal was.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 11:10
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Hoera! Gewonnen!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik gisteren ben vergeten te stemmen, ondanks dat ik mijn voorkeur wel gepost had. Ik had even een hoop aan mijn hoofd, en het is er helemaal doorgeschoten. Gelukkig is de laatste weerwolf wel gedood, dus nu maakt het niet meer zoveel uit. Ook ben ik blij dat mijn betovering eindelijk een keertje heeft gewerkt!
__________________
you're not my demographic
Oud 11-10-2007, 11:10
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
De stemmen op Pixel waren ook allemaal verdwenen en dat van jou weten we. Daar hebben we nog over gepm-d
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 11-10-2007, 11:11
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oh ik wilde de tovenaar doden.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 11:16
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nagelezen.


Twink heeft pm's verwijderd omdat ik hem pm's stuurde over het feit dat er weer eens geen verhaal was.
Nja zelfde als bij mijn 'pm-verhaal', dat had hij niet mogen doen bladiebla.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 11-10-2007, 11:18
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
De stemmen op Pixel waren ook allemaal verdwenen en dat van jou weten we. Daar hebben we nog over gepm-d
Die stemmen zijn niet verdwenen, niemand heeft op mij gestemd!

VALS SPEL-->NIEUW SPEL
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-10-2007, 11:18
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
VALS SPEL-->NIEUW SPEL

Ja!!!!!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 11-10-2007, 11:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Teven moet ik even kwijt dat ik vind dat zowel spelers en spelleiders meer enthousiasme mogen tonen. Spelleiders mogen daar wat mij betreft best wat strenger in zijn; ik heb namelijk een aantal keren niet kunnen stemmen en beschermen, maar daar heb ik nooit wat van gehoord. Ook de opmerking "jullie kunnen stemmen tot het verhaal er is" vind ik niet kunnen. Als er om half 9 maar twee stemmen zijn (of ze nu van de wolven of de spelers zijn), dan heeft de rest pech. Je mag natuurlijk best een beetje coulant zijn, maar uren wachten vind ik overdreven.
__________________
you're not my demographic
Oud 11-10-2007, 11:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Teven moet ik even kwijt dat ik vind dat zowel spelers en spelleiders meer enthousiasme mogen tonen. Spelleiders mogen daar wat mij betreft best wat strenger in zijn; ik heb namelijk een aantal keren niet kunnen stemmen en beschermen, maar daar heb ik nooit wat van gehoord. Ook de opmerking "jullie kunnen stemmen tot het verhaal er is" vind ik niet kunnen. Als er om half 9 maar twee stemmen zijn (of ze nu van de wolven of de spelers zijn), dan heeft de rest pech. Je mag natuurlijk best een beetje coulant zijn, maar uren wachten vind ik overdreven.
De regel is bij 3 keer niet stemmen mag je het volgende spel niet meedoen. Er kan ook weer niet te eindeloos mensen verboden worden mee te spelen, dat is voor niemand leuk en spelerstekort.

Dat wat je nu noemt was omdat de spelleiders het verhaal besloten nog een tijdje uit te stellen omdat ze een film wilden kijken. Dus dan is het wel logisch dat de spelers ook extra tijd krijgen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 11:32
Verwijderd
Nee, wat is daar logisch aan? Er moet gewoon gestemd worden voor een bepaalde tijd, anders hebben mensen die het 'rekken' oneerlijk voordeel.
Oud 11-10-2007, 12:13
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Die stemmen zijn niet verdwenen, niemand heeft op mij gestemd!

VALS SPEL-->NIEUW SPEL
Ik had op jou gestemd, (maar dat had ik ook al in het topic aangegeven). Ik vraag me wel af wie er nog meer op jou gestemd hadden.

Verder vind ik trouwens ook dat er voor een bepaalde tijd gestemd moet worden en dan maakt het niet uit of het een hang- of eetronde is. Zo blijft het eerlijk voor iedereen.
__________________
Wark!
Oud 11-10-2007, 12:14
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Dat vind ik ook en als de mensen niet stemmen, gaat er niemand dood! Helaas.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-10-2007, 12:22
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Ik vind het ten eerste niet kunnen dat mensen van alles gaan blaten terwijl wij hebben gezegd niet in details te willen treden.
Ja, want het is echt aan jou om dat te bepalen.
Ik vind het heel goed dat er nu discussie op gang is gekomen over de hele gang van zaken, want hoewel tíjdens het spel de Spelleiders moeten beslissen over alles, gaat dat niet op voor beslissingen die over kómende spellen gaan. Dan zijn er immers weer andere deelnemers en spelleiders. Een beetje overleg over te lichte/te zware straffen is best op z'n plaats.

Verder vond ik dit een saai spel, terwijl ik het vorige met heel veel plezier gevolgd heb. Kwam zowel door de Spelleiders (hele late uitslagen, paar keer niet/nauwelijks een verhaal), als door de spelers (nauwelijks posten, niet stemmen). Maar goed, volgende keer weer beter, leve de koelkast.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 11-10-2007, 12:31
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik vind dat over de verhalen, niet zoveel te zeiken valt. Het is meer een extra dan wat anders. Natuurlijk voegt het iets leuks toe, en heb je meer met het spel als je zelf in het verhaal voorkomt, maar het is geen verplichting. Zoals al eerder gezegt werd, in het begin wáren er niet eens verhalen! En nu zijn we verwend, en vinden we ineens dat er altijd en op tijd een verhaal moet zijn..

Over de rest heb ik niet zoveel te zeggen, het was pas de eerste keer dat ik meedeed en ik was al vrij vroeg dood. Ik vond wél dat het steeds minder leuk werd om te volgen, wat als ik de reacties hierboven zo bekijk, deels kwam door 't feit dat er een paar mensen waren die 'via via' gehoord hadden van dat valsspelen. Dat neemt natuurlijk een groot deel van 't spelplezier weg. Maar goed, volgende keer beter!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 11-10-2007, 13:20
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Het gespeculeer over de kwestie Mohammed begint nu de spuigaten uit te lopen. In eerste instantie wilden wij hierover niet in detail treden om Darkiekurd een beetje te ontzien, maar door dit gespeculeer krijgen we juist een averechts effect.
Vandaar dat ik hier nu het enige ware verhaal neerzet:

Darkiekurd heeft na zijn dood geMSNd met Lisaaah. Lisaaah heeft Darkie haar functie verteld en ook die van Kazet.
Mohammed heeft vervolgens in Darkiekurd's MSN-geschiedenis zitten neuzen en is zo achter de functies van Lisaaah en Kazet gekomen.

Hieronder staat de pm die we van Twinkebel gekregen hebben. Uit deze pm wordt ook meteen duidelijk waarom Lisaaah ook een pm gekregen heeft. Ons leek het al onwaarschijnlijk dat Lisaaah zou hebben vals gespeeld, maar we mochten deze mogelijkheid niet uitsluiten.

Citaat:
twinkebel schreef:
Mohammed en Kazet/Lisaaah hebben overleg gepleegd.

hier een quote van de desbetreffende pm die ik van pippeloen heb gekregen: Hey,

Ik breng dit keer helaas slecht nieuws. Ik heb even darkiekurd gesproken. Hij zei dat hij wist dat wij wolven waren (ws van zijn broertje mohammed) en daarbij zei hij ook dat hij wist wie de verrader zijn en wie de geliefden zijn.

Daarna sprak ik mohammed. Hij zei dat hij zijn broer had zien praten met lisaaah. Die was volgens hem geliefde met Kazet Nagorra. Kazet Nagorra was de verrader volgens hem. Einde quote.


Ik had gister al wat van Daboman gehoord waardoor ik meteen al het gevoel had hier klopt iets niet. Ik ben dan ook voor uitsluiting van Darkiekurd en Mohammed het volgende spel sowieso. Kazet twijfel ik over. Graag hier dringend overleg over..
Nadat wij er dus via deze PM achter kwamen dat de weerwolven dingen wisten die ze niet hoorden te weten, hebben wij ze alledrie (darkie, Lisaaah en Mohammed) om tekst en uitleg gevraagd.
Toen kwamen we erachter dat Darkie en Lisaaah onschuldig waren. (Ze konden alleen beschuldigd worden van domheid, IMO is het niet slim om je functie te vertellen aan anderen, ook al zijn ze al dood. En het is ook niet zo handig om je MSN gesprekken op te slaan op een computer waar je broertje ook bij kan.)
Maar goed, we hebben dus overlegd en Mohammed een straf opgelegd waarmee hij akkoord is gegaan.

Hier wil ik nog aan toevoegen dat ik het in principe niet gewenst vind dat iedereen hier maar te pas en te onpas over roddelt via MSN ed, waarna we dus reacties krijgen in het topic van oa Dark Phoenix, terwijl deze toch echt volledig buiten deze kwestie staat. Met alle betrokkenen hebben we voor deze oplossing gekozen en daar heeft de rest IMO maar vrede mee te hebben.
Ook zou ik het op prijs stellen als mensen als ze klachten hebben deze pm-en naar de spelleidersaccount en niet via msn aan Twinkebel of anderen vertellen. Wij kregen steeds maar brokjes informatie erover en moesten zelf maar verzinnen wat er aan de hand was.

Citaat:
Oke ik zal even wat opheldering geven over waarom mijn verhalen zo kort waren. Toen EoS mij het onderwerp stuurde etc. vond ik het allemaal leuk klinken. Maar toen kreeg ik een opzetje waar redelijk wat karakters al vast stonden etc. Noujah prima. Toen kregen we het hele gedoe met Mohammed en Darkiekurd waar ik van de ene kant werd beschuldigd teveel te willen toen ik mensen wou bannen van het spel. En nu blijkt dat mensen de straf te licht vinden? zoals ik lees...En ik had inderdaad wat inspiratie gebrek. Soija besloot mij eenmalig te helpen, want Vlindertjuh had mij immers medegedeeld het weekend weg te zijn. Dus Soija schreef het verhaal. Diezelfde avond krijg ik een woedende pm van Vlindertjuh dat zij toch had willen schrijven bla bla en waarom Soija nu ineens schreef. En zo ging het wel vaker dat Vlindertjuh mij soms een beetje té uit de hoek kwam. ( ik ben niet de enige die dit vind ) Dat was alles wat ik wou zeggen hierover.
Ik voel me geroepen om hier even op te reageren. Ik denk dat je blij mag zijn dat Vlindertje zo vaak bij me was, want als zij me niet de hele tijd had tegengehouden om de lieve vrede te bewaren, dan had je allang de wind van voren gekregen van mij. Ik vond je namelijk een waardeloze spelleider Twinkebel. Je hebt tegen ons gezegd dat je vond dat je niet genoeg waardering kreeg? Wel, er is helemaal niks om te waarderen kerel! Je hebt slechts 1X een verhaal gepost! Ik wil je best waardering geven voor je werk maar dan moet je dat wel verdienen.

Ow trouwens, een opzet is een opzet en geen vastomlijnd stappenplan. Als je eerst zegt dat je de opzet heel leuk vindt, moet je niet opeens na het spel gaan zeuren dat het niet leuk was. Je hebt in elke eetronde de kans gehad om het verhaal jouw draai te geven, maar ja je postte geen verhaal en kon dus ook niet iets van jezelf inbrengen. We stonden sowieso open voor suggesties van jouw kant uit, maar deze kwamen niet.

Ook maak je de opmerking dat Vlindertje soms een beetje té uit de hoek kwam? WTF zeg! Vlindertje kon de hele tijd jouw troep opruimen!
Heeft iemand jou weleens verteld dat je écht niet met mensen kan omgaan?
Ik heb wat PMs van jou richting Flyaway en Dark Phoenix bijgevoegd om mijn punt een beetje te illustreren:

Twinkebel naar Flyaway
Citaat:
Spelleider schreef:
je mag best nog ff stemmen en niet zo opgefokt doen mag ook.
Citaat:
Spelleider schreef:
Damn lees de regels nog een keer door. Je hoort niet te overleggen met ze. Je kiest een persoon die je behekst. Je kan de ziener/tovenaar/wolfsbane beheksen.
Twinkebel naar Dark Phoenix
Citaat:
Spelleider schreef:
Koop een taart en vier het eikel, je hebt geen idee wat er aan de hand is!
Er moet hier nog bij vermeld worden dat Twinkebel de meeste PMs van hem richting Dark Phoenix gewist heeft voordat wij ze konden lezen. Helaas voor hem was hij deze in de verzonden berichten vergeten


Verder hebben mensen aangegeven dat er strenger moet worden opgetreden tegen mensen die te vaak niet stemmen. Ik ben zo vrij geweest om even de stemmen van alle mensen te tellen. (de ronde waarvan Twinkebel de stemmen heeft weggegooid, is uiteraard niet meegeteld)
Het mag geen verrassing zijn dat Biertank52 heel vaak niet gestemd heeft: hij heeft 7 stemrondes (eet- en hangrondes als ziener zijnde) gemist. Mijn suggestie is dan ook dat hij iig niet mee mag doen de volgende ronde, samen met Mohammed dus waar de reden ondertussen van bekend is.
Er waren ook 3 mensen die 3X niet gestemd hebben, die zal ik hier niet noemen, aangezien zij hun stemgedrag na een waarschuwing hebben verbeterd.

Just my two cents,
Eye of Sauron
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 11-10-2007, 14:35
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Dan zal ik ook nog maar eens mijn 2 cent posten.

Ik had tijdens dit spel serieus de neiging om me terug te trekken en ik was niet de enige. Ironisch genoeg vond ik de ronde dat ik dood ging het leukste.

Verder dient valsspelen natuurlijk wel aangepakt te worden, maar dat hoort niet ten koste te gaan van de sfeer voor het spel. Natuurlijk was het een stuk complexer dan normaal gesproken. Maar toch, lisaaah en darkiekurd horen niet als valsspelers behandeld te worden voordat is aangetoond dat ze echt iets gedaan hebben dat niet door de beugel kan. Soms moet je valsspelen met een korreltje zout nemen, zoals mr soija zegt. Ik speel het spel voor m'n plezier en het zal me verder worst wezen als een random speler ineens per ongeluk te weten komt dat ik een wolf of geliefde-verrader of whatever ben. Zolang dat maar niet dagelijks gebeurt that is.

Als wolf was het ook heel vervelend spelen. Continu wilden we kazet opeten omdat hij een bedreiging voor ons was en continu zaten we met de vraag of dat wel ethisch was omdat we wisten dat hij geliefde was met lisaaah. Uiteindelijk hebben we maar gezegd dat het ons worst zou wezen, want op die manier is het gewoon niet leuk. Wat gebeurd is is gebeurd en je kan je beter richten op hoe je het de volgende keer kan voorkomen.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 11-10-2007, 15:02
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik vind het heel vervelend wat er is gebeurd, en stel voor dat we een derde spel mogen spelen om het goed te maken
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-10-2007, 15:04
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik denk persoonlijk dat het juist beter in de koelkast kan. Dan heeft iedereen weer zin om te spelen en vooral om te stemmen
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 11-10-2007, 15:05
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik heb nu ook zin om te spelen en te stemmen!!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-10-2007, 15:10
Verwijderd
ik heb enkel zin in een heel oldskool spel zonder verhalen met elke dag om half negen de uitslag en het er direct uitschoppen van mensen die een functie hebben en daar geen gebruik van maken (zoals onze arme ziener)

en verder:
Citaat:
Na 3 rondes achter elkaar niet te hebben gestemd krijg je een waarschuwing van de Spelleider. Als je 4 rondes niet hebt gestemd krijg je een zogenaamde 'rode kaart' en mag je het volgende spel niet meedoen.
misschien even veranderen in: "na drie rondes niet gestemd te hebben". dat achter elkaar is natuurlijk compleet irrelevant.

en vanaf nu stem ik standaard stille mensen eruit.
Oud 11-10-2007, 15:13
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
ik heb enkel zin in een heel oldskool spel zonder verhalen met elke dag om half negen de uitslag en het er direct uitschoppen van mensen die een functie hebben en daar geen gebruik van maken (zoals onze arme ziener)

en verder:

misschien even veranderen in: "na drie rondes niet gestemd te hebben". dat achter elkaar is natuurlijk compleet irrelevant.

en vanaf nu stem ik standaard stille mensen eruit.
QFT!!! *heel groot!*
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-10-2007, 15:14
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
ik heb enkel zin in een heel oldskool spel zonder verhalen met elke dag om half negen de uitslag en het er direct uitschoppen van mensen die een functie hebben en daar geen gebruik van maken (zoals onze arme ziener)

en verder:

misschien even veranderen in: "na drie rondes niet gestemd te hebben". dat achter elkaar is natuurlijk compleet irrelevant.

en vanaf nu stem ik standaard stille mensen eruit.

*voegt zich bij sterrenmeisje en pixeldansje*

oh jah, en de sfeer moet het belangrijkste zijn
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 11-10-2007, 15:15
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Sommige functie mogen er wat mij betreft ook uit. De jager en de leerling iig en misschien de heks/tovenaar?!?
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-10-2007, 15:16
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Van mij mag de cupido eruit. Stomme geliefden maken het veel te ingewikkeld
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 11-10-2007, 15:18
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
ohwja cupido ook!
Dus dan schrappen we:
Cupido, de jager en de leerling!?!

Maken me mij weer een keertje wolf (dat lijkt me zo leuk!!) en huhm Beginnen we morgen
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-10-2007, 15:19
Verwijderd
niet tornen aan de functies zou ik zeggen. want dit gezeik lag daar écht niet aan.

maar ik kan wel een voorstel doen:

we mogen 2 spellen na elkaar. wat nou als we het eerste spel gewoon zo doen zoals nu, met alle nieuwe functies, met verhalen en alles. en dan doen we het tweede spel oldskool, zonder verhalen en eventueel zonder alle extra functies...

maar dit is slechts een voorstel hoor
Oud 11-10-2007, 15:19
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
ik ben het met Sterrenmeisje eens!!! :-)! Dat is heel democratisch en politiek correct (zo niet-sterrenmeisje)!!!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-10-2007, 15:21
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
niet tornen aan de functies zou ik zeggen. want dit gezeik lag daar écht niet aan.

maar ik kan wel een voorstel doen:

we mogen 2 spellen na elkaar. wat nou als we het eerste spel gewoon zo doen zoals nu, met alle nieuwe functies, met verhalen en alles. en dan doen we het tweede spel oldskool, zonder verhalen en eventueel zonder alle extra functies...

maar dit is slechts een voorstel hoor
Dit komt bekend voor
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 11-10-2007, 15:23
Verwijderd
ja, zit er ook echt al een tijd op te broeden. eigenlijk sinds balance het had over "ik wil wel meedoen, maar dan wel met een oldskool spel"

nja... ik zie wel wat de rest ervan vind.
Oud 11-10-2007, 15:32
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Inderdaad, de verhalen erbij zijn erg leuk en kunnen het spel nog leuker maken (mits alle spelers bij het verhaal betrokken worden, no offence ), maar ik heb liever de uitslag op tijd zonder verhaal dan de hele avond moeten wachten op de uitslag met verhaal (en dan heb ik het niet over een uur of wat later.) Verder is een speler met functie die zijn functie niet uitvoert nogal waardeloos, ik zou zeggen dat de functie van diegene overgedragen moet worden aan een random functieloze dorpeling. (Maar dit zou het spel alleen maar lastiger maken vrees ik. )
__________________
Wark!
Oud 11-10-2007, 15:34
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hier wil ik nog aan toevoegen dat ik het in principe niet gewenst vind dat iedereen hier maar te pas en te onpas over roddelt via MSN ed, waarna we dus reacties krijgen in het topic van oa Dark Phoenix, terwijl deze toch echt volledig buiten deze kwestie staat. Met alle betrokkenen hebben we voor deze oplossing gekozen en daar heeft de rest IMO maar vrede mee te hebben.
Jouw lieve vriendinnetje is aan mij komen vragen wat er allemaal aan de hand was. Daardoor werd ik bij de discussie betrokken en heb ik dus recht van spreken.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 15:35
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Dat wilde ik altijd al doen
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-10-2007, 15:36
Verwijderd
Citaat:
en nu ophouden en lief zijn. Het probleem is opgespoord, opgelost en we hebben et er lang genoeg over gehad, laten we verder gaan en niet elkaar af gaan zeiken!
trut
Oud 11-10-2007, 15:36
Verwijderd
schatje
Oud 11-10-2007, 15:36
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
schatje
Ja?

__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 15:37
Verwijderd
Oud 11-10-2007, 15:45
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Natuurlijk heb ik pm's verwijderd, net zoals vlindertjuh want als ik alle stemmen laat staan zie ik opbegeven moment de bomen niet meer door het bos, verder wist ik nergens vanaf want vlindertjuh heeft mij daarvan niet op de hoogte gesteld.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 11-10-2007, 15:46
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Natuurlijk heb ik pm's verwijderd, net zoals vlindertjuh want als ik alle stemmen laat staan zie ik opbegeven moment de bomen niet meer door het bos, verder wist ik nergens vanaf want vlindertjuh heeft mij daarvan niet op de hoogte gesteld.
Dude, er zijn mapjes om ze in te zetten
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 15:47
Verwijderd
ik gooide alle stemmen in de mapjes "stemronde 1" "hangronde 1" etc
[edit] en ik ben blijkbaar niet de enige
Oud 11-10-2007, 15:48
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Trouwens het is nu allemaal mijn schuld? Dark Phoenix was ook niet al te aardig tegen mij, jezus.. Het grappige is wel dat het altijd leuk is geweest met spelleiden en nooit problemen gehad blabla maar de laatste tijd boterde ik en dp niet. En nu dit met vlindertjuh krijgen we gezeik, ik trek mijn conclusies.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 11-10-2007, 15:50
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Trouwens het is nu allemaal mijn schuld? Dark Phoenix was ook niet al te aardig tegen mij, jezus.. Het grappige is wel dat het altijd leuk is geweest met spelleiden en nooit problemen gehad blabla maar de laatste tijd boterde ik en dp niet. En nu dit met vlindertjuh krijgen we gezeik, ik trek mijn conclusies.
Ik pm'de een algemeen verhaal met dat ik het niet vond kunnen. Ik krijg terug dat ik m'n bek moet houden en ik word uitgescholden.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 15:50
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik trek ook een conclusie, stiekem gaat vlindertje keihard vreemd met dp, na één van hun stiekeme ontmoetingen heeft dp verteld dat hij moeilijk met jou omgaat. Toen hebben ze een complot bedacht, waar bij zij zich met haar echte vriendje op zou geven om met jou te spelleiden, zodat ze samen met dp jou de grond in kon boren!!!

Ik vind je verder wel heel lief hoor twink!!!!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-10-2007, 15:51
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ondertussen heb ik trouwens ook nog een stiekeme relatie met pixeldansje. Oh kut, nu is het niet meer zo geheim.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 11-10-2007, 15:52
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Daarom weet ik dit allemaal, omdat ik ze een keer heb gezien Ik had een date met DP maar hij zat nog met vlindertje toen heb ik ze afgeluisterd en dit vreselijke plan gehoord!!

Het eerste dat ik deed was mijn rode telefoon pakken en EoS bellen, om hem in alles te vertellen. Zodirect komt de verborgen camera te voorschijn en krijgen dp en vlindertje 10 liter vla over zich heen.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-10-2007, 15:52
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Wauw dp noem je dat een algemeen verhaal? Het was echt niet heel erg vriendelijk hoe je dat schreef en aanvallend jegens mij.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 11-10-2007, 15:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Wauw dp noem je dat een algemeen verhaal? Het was echt niet heel erg vriendelijk hoe je dat schreef en aanvallend jegens mij.
Ik heb jouw naam niet eens genoemd. Ik zei dat ik het niet vond kunnen dat er nu alweer geen verhaal was e.d. Ik eindigde zelfs met 'met vriendelijke groeten'.

Maar genoeg erover.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 10:20
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 15:50
De Kantine Weerwolfspel #18
Spelleider
430 12-05-2006 11:58
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:23.