Oud 10-02-2012, 14:16
Verwijderd
wtf, nummer 515 alweer.

De regels zijn duidelijk: eerst beantwoord je de vraag die als laatste gesteld is, daarna stel je een nieuwe vraag. Als je per ongeluk met twee mensen tegelijk antwoord geeft en jouw post staat als tweede, dan edit je je post zodat je de vraag beantwoordt die boven je staat.
Het is niet verplicht om een antwoord te geven van meerdere woorden, maar wel leuk.
"Weetikveel" is geen antwoord. "Dat verschilt" is alleen een antwoord als je erbij uitlegt wát er dan verschilt.

Ik hoop nog heel lang geen volgende huisdier te hebben. Als ik die echter heb, is het waarschijnlijk een konijn. Ik heb Jip altijd een leuke naam voor een konijn gevonden, dus dat zou het wel eens kunnen worden. Een meisjeskonijn kan ook wel Jip heten, toch?

Als je naar bed gaat, hoe lang duurt het dan ongeveer voor je in slaap valt?

Laatst gewijzigd op 10-02-2012 om 14:26.
Advertentie
Oud 10-02-2012, 14:23
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Doorgaans ongeveer tien minuten, denk ik, hoewel ik het nu bijhoud.

Vind je dat domme mensen net zoveel respect verdienen als slimme?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 10-02-2012, 14:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Nee. Mensen die echt dom zijn (m.a.w. gewoon niet zo intelligent) hoeven geen respect te krijgen (tenzij ze zich goed bewust zijn van hun beperkingen, maar dat vind ik dan eigenlijk ook weer slim, en zelfbewustzijn verdient respect), maar ze moeten ook niet belachelijk worden gemaakt, tenzij hun domheid voorkomt uit luiheid, onwetendheid of desinteresse.
Mensen die slim zijn verdienen ook niet per definitie respect, want alleen degene die net zo bewust is van zijn sterke als zwakke kanten en zich bescheiden en respectvol opstelt is werkelijk slim en verdient dus (wederzijds) respect, de opscheppers en de schreeuwers niet.

Welke principes probeer je na te streven, waar je soms in faalt?
__________________
you're not my demographic
Oud 10-02-2012, 14:42
Zwarte Parel
Avatar van Zwarte Parel
Zwarte Parel is offline
tijd ...
__________________
It will go wrong, if not here in one of the alternatives
http://www.murphys-laws.com/
Oud 10-02-2012, 14:51
Verwijderd
Iedereen zijn eigen feestje te laten vieren en te laten doen waar ie gelukkig van wordt, zonder kritiek te leveren.

Welke UC had jij wel willen hebben?
Oud 10-02-2012, 15:31
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Geen enkele.

Hoop je ooit zo succesvol te worden als Jon, en zo ja, waarin?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 10-02-2012, 15:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
De vraag is niet beantwoord, dus ik beantwoord hem maar. Ik zou het wel leuk vinden om de hele ministerraad te hebben en dan lange gesprekken voeren in WSZ. Of de GTST-cast, maar helaas heeft iemand anders Laura al.

Wat voor plannen heb je voor het weekend? Leuke plannen? Of ga je saaie dingen doen? Vertel!!
__________________
you're not my demographic
Oud 10-02-2012, 16:00
speelgoedgitaar
speelgoedgitaar is offline
Ik ga verhuizen! Ik ga van 300m2 naar 19m2.

Hoe vaak per week doe je de was?
Oud 10-02-2012, 16:12
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
nooit, ik woon nog thuis, behalve dan als mn ouders op vakantie zijn, maar dan heb ik een oma die het zielig voor me vind als ik de was moet doen

Wat vind jij het meest vervelende huishoudelijke klusje?
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 10-02-2012, 17:02
Verwijderd
Afwwassen en de was doen. Ofja, in de wasmachine duwen, aanzetten en ophangen is zo erg nog niet. Opvouwen en wegleggen vind ik echt een crime

Wat was als kind je favo speelgoed en waarom?
Oud 10-02-2012, 17:48
Verwijderd
uhm springtouw,, omdat je daar lekker samen spelletjes mee kon doen

Wat vind je van twiiter&waarom?
Oud 10-02-2012, 19:54
TheMisteryGuest
Avatar van TheMisteryGuest
TheMisteryGuest is offline
Leuk hoor en ik heb net 1500 tweets gehaald

Wat heb je net gegeten ??
Oud 10-02-2012, 20:38
Verwijderd
mn toetje,, 3 uur na mn avondeten xD

wat is je favoprogramma?
Oud 10-02-2012, 21:49
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Wie is de mol, verder kijk ik eigenlijk niets.


Wanneer had je voor het laatst ergens spijt van?
__________________
In omnia paratus
Oud 10-02-2012, 21:56
Verwijderd
omg das lang geleden,, ik denk toen ik me moeder uitschold.. dat ahdk beter neit kunnen doen
&jij?
Oud 10-02-2012, 21:58
Verwijderd
In december zijn er een aantal dingen gebeurd die ik beter niet had kunnen doen/anders aan had moeten pakken/eerder had moeten benoemen.

Wat voor muziek zet je op als je rustig wil worden?
Oud 10-02-2012, 22:03
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Momenteel, Fever Ray .

Beantwoord jij al je pm's?
__________________
In omnia paratus
Oud 10-02-2012, 22:16
Verwijderd
Ja, maar niet altijd meteen.

Waar maak jij in lessen aantekeningen mee in de les?
Ads door Google
Oud 10-02-2012, 22:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met een pen. Op een notitieblok, tenzij we een tekst voor ons hebben liggen (een gedicht ofzo, bij declamatie), of ik mijn bladmuziek voor me heb. Dan schrijf ik daarop. Meestal met pen.

Wat is jouw favoriete les? Ligt dat aan de leraar denk je, of aan de stof?
Oud 10-02-2012, 22:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn favoriete lessen zijn AFP (Anatomie, Fysiologie, Pathologie) en lab. En het komt allebei door de stof, en bij AFP ook een beetje omdat de docent zo goed en beeldend kan uitleggen. Zo waren we ooit een keer een lokaal vol verschillende bloedcellen en en bacteriën/virussen, en toen moesten we uitzoeken wie wie aanvalt enzo. En wat je dan daarmee doet. En hoe. Leuk .

Ken je Edith Piaf? Wat vind je van haar muziek/persoonlijkheid?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 10-02-2012, 22:53
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik ken Edith Piaf, haar muziek kan me laten huilen. Haar levensverhaal is ook best dramatisch.

Wie zou jij willen zijn, ten diepste?
__________________
In omnia paratus
Oud 13-02-2012, 15:25
Verwijderd
Weet ik veel. Gewoon, zo'n beetje mezelf.

Heb je wel eens een PM van mij gehad?
Oud 13-02-2012, 15:29
Verwijderd
Vermoedelijk wel!

Heb je een agenda voor dit jaar of dit schooljaar en zo ja, wanneer heb je die aangeschaft of gekregen?
Oud 13-02-2012, 15:31
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik doe niet meer zo aan schooljaren en nee, ik heb geen agenda. Ik gebruik de agenda op mijn mobiele telefoon nadat ik tot de conclusie kwam dat ik de agenda van vorig jaar bijna niet heb gebruikt.

Heb je leuke dingen gedaan vandaag?
__________________
you're not my demographic
Oud 13-02-2012, 15:45
Verwijderd
Offtopic: ja vandaar ook 'dit jaar of dit schooljaar'
Advertentie
Oud 13-02-2012, 16:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Offtopic: even naar de opticien hoor, brb
__________________
you're not my demographic
Oud 13-02-2012, 18:04
Verwijderd
Nee, eigenlijk niet. Ik heb de hele dag stagegelopen, ga zo koken en dan ga ik lessen vor morgen voorbereiden. Denk ik. Misschien oko niet, hangt er van af hoe gaar ik ben. maarrrr ik heb op stage wel voor 't eerst in zes jaar weer iemand alleen op bed gewassen en dat vond ik best wel cool en het ging best goed, dus misschien vond ik dat wel leuk.

Wat is je lievelingsfoto?
Oud 13-02-2012, 20:38
Patroklos
Avatar van Patroklos
Patroklos is offline




Wat vind jij van mannen in vrouwenkleren?
__________________
ἄνδρα μοι ἔννεπε, μοῦσα, πολύτροπον...
Oud 13-02-2012, 20:46
Verwijderd
Ik vind het prachtig. Bravo.


Met welke forumer zou jij eigenlijk wel uit eten willen gaan?
Oud 13-02-2012, 21:11
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Leuke vraag!

Fizzle en Aldan, en nog wel veel meer, maar ik ben natuurlijk al heel illegaal met twee namen.

Hoeveel waarde hecht je aan Valentijnsdag?
__________________
In omnia paratus
Oud 13-02-2012, 21:19
astro-rock79
Avatar van astro-rock79
astro-rock79 is offline
Niks valentijnsdag kan me niks schelen

Mijn vraag:

Heeft er iemand al eens met asbest te maken gehad?
Oud 13-02-2012, 21:20
Verwijderd
Nee. Niet bewust, in ieder geval. En het ligt er maar net aan wat je onder 'te maken hebben met' verstaat.

Hoe laat zou jij morgen op willen staan? En hoe laat moet je daadwerkelijk opstaan?
Oud 13-02-2012, 21:24
Verwijderd
Ik zou willen opstaan als ik niet meer moe ben, of als ik gewoon niet meer kan slapen eigenlijk. Ik moet om negen uur opstaan, tenzij ik mijn meneer op valentijn breng met de auto.

Wat vind je van honden?
Oud 13-02-2012, 21:25
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Mooie beestjes om te zien en om te aaien, maar ik zou zelf nooit 'n hond (of 'n ander huisdier) nemen .

Wat is de domste vraag die iemand jou ooit heeft gesteld?
__________________
En dat meen ik!
Oud 13-02-2012, 21:50
Verwijderd
Ik twijfel tussen 'Ben jij een jongen of een meisje?' en 'Ik heb een vriendin maar vind je erg aantrekkelijk, mag ik je zoenen'

Wat voor soort kunst spreekt je het meeste aan?
Oud 13-02-2012, 21:55
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Moderne kunst, doorgaans in de breedste zin: abstract, maar ook Duchamp of de Pre-Rafaelieten, Gallen-Kallela, Monet, magisch realisme, en nog veel meer.

Wat hangt er bij jou aan de muur en wat zou je wel graag aan je muur willen hangen?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Ads door Google
Oud 13-02-2012, 22:01
Verwijderd
Alleen een klok. Ik zou wel graag wat mooie kunstposters enzo willen. En lampen.

Heb je pantoffels en zo ja, hoe zien die eruit?
Oud 13-02-2012, 22:03
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Grijze gebreide hoge pantoffels met aan de binnenkant fleece, en aan de zijkant een soort strikje met twee pompons eraan. Best lelijk eigenlijk, maar warm zijn ze in ieder geval wel.

Welk boek zou jij aan iedereen willen aanraden?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-02-2012, 22:17
Verwijderd
Les Miserables, Spel van de Engel, Extreem luid en Ongelooflijk dichtbij, De Ondraagelijke Lichtheid van het Bestaan.

Welke sport zou je willen doen als je echt helemaal niet gehinderd werd door gebrek aan lenigheid, talent of conditie?
Oud 13-02-2012, 23:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ballet. Dat doe ik nu ook, maar het lijkt me wel tof om het echt goed te kunnen. En kunstschaatsen. <3


Wat vind je lelijk aan jezelf?
Oud 14-02-2012, 09:25
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind niets écht lelijk aan mezelf. Nouja, mijn knieën dan. En ik ben minder blij met de huid op mijn schouders, want dat stukje lijkt altijd van slag te zijn. (En mijn vriendje naast mij protesteert meteen dat 'ie alles mooi aan me vind. En dwong mij dit erachter te typen. Maar hij is wel lief, verder.)

Wat zou je doen als er een schaap was die je constant achtervolgde, overal? En je overal aankeek zovan *derp* en je kon niets tegen hem doen, want hij was onsterfelijk? En zelfmoord plegen kan ook niet, want dat redt hij je?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-02-2012, 09:49
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik zou hem gekke kleertjes aandoen en Edward noemen. En dan als duo door het leven gaan.

Op welk dier lijk jij het meest?
__________________
In omnia paratus
Oud 14-02-2012, 09:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Geen idee? Een stokstaartje volgens mijn vriend. Want ik ben dun, en nieuwsgierig. En vaak druk. Ofzo.

Met wat voor pen schrijf jij het liefst, en waarom dan?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-02-2012, 10:17
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Spoiler


Zo een, schrijven fijn, gaan lang mee, nooit problemen mee.

Wat is je meest autistische eigenschap?
__________________
In omnia paratus
Oud 14-02-2012, 10:52
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Als ik de deur uitga (en onderweg) controleer ik vaak meerdere keren of ik mijn belangrijke spullen wel (of nog) bij me heb.

Ga je vandaag nog wat doen voor valentijnsdag?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 14-02-2012, 11:20
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Nee

Welk land zou jij wel naartoe willen als alles mag en nergens oorlog is?
__________________
Being weird is just a positive side effect of being awesome or having a good life!
Oud 14-02-2012, 11:36
Verwijderd
GEen idee. Ik denk dat ik Bosnië het mooiste is van de landen die ik nu heb gezien, maar ik zou graag vrijwilligerswerk willen gaan doen ergens, dus zou ik me daar op oriënteren.

Wat is jouw verslaving en heb je wel eens geprobeerd ermee te stoppen?
Oud 14-02-2012, 11:40
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Niets. Ik ben nu wel bijna een jaar gestopt met roken (wow, bijna een jaar al ).

Wat ga je vandaag allemaal doen, en met wat voor rede?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 14-02-2012, 11:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Een pakketje posten, omdat ik een beha had besteld die niet past en die dus terug moet sturen. Ik ga verder naar school, om harmonie- en solfegeles te hebben, en naar mijn werk, om geld te verdienen om bijvoorbeeld die beha en die studie te betalen. En ik ga mijn tas verder inpakken omdat ik overmorgen naar mijn vriendje ga.

Hoe is jouw slaapritme nu?
Oud 14-02-2012, 11:45
Verwijderd
Ik ga zo naar school om wat bij te kletsen met vriendinnetjes, omdat we elkaar al bijna twee weken nauwelijks gezien of gesproken hebben. Dan ga ik lessen volgen omdat ik verpleegkundige wil worden, sporten omdat het goed voor me is en dan op de bank hangen omdat ik waarschijnijk helemaal gaar ben.

Edit: Meestal slaap ik tussen elf en een pas ergens maar is het wel echt hveel handiger als dat verandert omdat ik voor stage regelmatig om zeven uur moet beginnen.

Heb je wel eens drugs gebruikt zoja, wat vond je er van en zo nee, zou je het nog wel eens willen doen en waarom is he tniet eerder gebeurd?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23.