Oud 30-12-2003, 19:53
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Zijn er op dit forum nog meer die al hun hele leven lang ongewild vrijgezel zijn? Zo ja, willen die personen zich hier kenbaar maken? Misschien krijg ik dan tóch een beetje het gevoel dat ik niet de enige ben (kans lijkt me klein, maar goed...).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2003, 20:07
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Ik ben ook al mijn hele leven lang niet-vrijwillig-vrijgezel!
Tsja, het is triest, maar ik zou ook niet zo snel weten hoe ik het dan WEL aan moet pakken...
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 20:08
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 30-12-2003 @ 21:07:
Ik ben ook al mijn hele leven lang niet-vrijwillig-vrijgezel!
Tsja, het is triest, maar ik zou ook niet zo snel weten hoe ik het dan WEL aan moet pakken...
Mag ik zo onbeleefd zijn om te vragen hoe oud (of jong) je bent?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 20:15
Verwijderd
Misschien heb je er wat aan als ik je vertel dat ik al jaren vrijgezel ben
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 20:16
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 30-12-2003 @ 21:15:
Misschien heb je er wat aan als ik je vertel dat ik al jaren vrijgezel ben
Wat is jaren? Ooit een *serieuze* relatie gehad (en dan bedoel ik geen basisschool-geneuzel)?
(Ik wil hier niemand down hebben ofzo, alleen wat lotgenoten vinden.)
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 20:17
illogical
Avatar van illogical
illogical is offline
hoi ik ook me hele leve.. en nu?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 20:17
Verwijderd
Citaat:
MarkB schreef op 30-12-2003 @ 21:16:
Wat is jaren? Ooit een *serieuze* relatie gehad (en dan bedoel ik geen basisschool-geneuzel)?
(Ik wil hier niemand down hebben ofzo, alleen wat lotgenoten vinden.)
IV
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 20:18
Verwijderd
Ach... waar maak je je druk om. Ik ben tot mijn 18de (bijna 19de) zelfs, vrijgezel geweest. Ik heb er ook nooit echt heel erg mee gezeten...

Mijn vriendje dacht trouwens ook dat hij zijn hele leven vrijgezel bleef. Nou ja dat is dus niet zo... en iedereen vindt hem ook even lief.

Waarschijnlijk valt het bij jou dus ook reuze mee, en ben je over een aantal jaar ook geen levenslange vrijgezel meer.

Niet te veel zorgen over maken hoor!! En een vriendin hebben heeft ook nadelen hoor
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 20:18
oldt3
oldt3 is offline
sja ik ook tot mijn 17e(bijna 18 dan),was wel al 5 maand weg van een meisje daarmee,daarna een relatie gehad van 8 maand,maand later alweer iets en 6 maand later voel ik weer superveel voor iemand.Het is iets met perioden,soms denk ik ook hoe kan ik nu iemand tegenkomen en dan gebeurt dat gewoon.En als ik het echt wil,gebeurt er nix,geef ik het maar op en hupsakee vangst
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 20:20
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Micro Cuts schreef op 30-12-2003 @ 21:17:
hoi ik ook me hele leve.. en nu?
Nu mag je bij het clubje.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 20:24
bdx
Avatar van bdx
bdx is offline
Hoi ik ben 22 jaar en ben m'n hele leven al vrijgezel, ik heb nog nooit verkering gehad, ook niet gezoend enzo en ik ben nog maagd. Ik baal er wel van dat ik nog nooit verkering heb gehad. Je bent niet de enigste.

Laatst gewijzigd op 30-12-2003 om 20:29.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 20:27
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
bdx schreef op 30-12-2003 @ 21:24:
Hoi ik ben 22 jaar en ben m'n hele al vrijgezel, ik heb nog nooit verkering gehad, ook niet gezoend enzo en ik ben nog maagd. Ik baal er wel van dat ik nog nooit verkering heb gehad. Je bent niet de enigste.
Klote, man. Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 20:30
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Het is mij als verstokte vrijgezel ook nog gelukt op mijn 27ste. Dusse. Wanhopen is overbodig Zolang je erin blijft geloven lukt het echt wel
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 20:33
bdx
Avatar van bdx
bdx is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 30-12-2003 @ 21:30:
Het is mij als verstokte vrijgezel ook nog gelukt op mijn 27ste. Dusse. Wanhopen is overbodig Zolang je erin blijft geloven lukt het echt wel
Heb je tot je 27e nog nooit verkering gehad of een meisje gezoend?
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 20:38
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 30-12-2003 @ 21:30:
Het is mij als verstokte vrijgezel ook nog gelukt op mijn 27ste. Dusse. Wanhopen is overbodig Zolang je erin blijft geloven lukt het echt wel
Ik vind het heel leuk voor je dat het je nu "gelukt" is, maar ik weet niet of ik it nu wel zo bemoedigend vind.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 20:39
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
ik ken je gevoel, maar heb nou eerste serieuze vriendin dus ja, er is nog hoop
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 20:40
oldt3
oldt3 is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 30-12-2003 @ 21:30:
Het is mij als verstokte vrijgezel ook nog gelukt op mijn 27ste. Dusse. Wanhopen is overbodig Zolang je erin blijft geloven lukt het echt wel
dan wil ik al met kinderen zitten.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 20:45
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Nog nooit een serieuze relatie gehad.
Ik ben ook nog maar 15. Maar toch, ik heb zo'n behoefte eraan op de een of andere manier.
Heb wel eens verkeringen gehad, stelde niks voor. Allemaal op de basisschool. Nog nooit iemand gezoend. Juiste persoon nog niet gevonden.
Maakt me weinig uit. Maar ik wil zo graag met 1 bep. iemand, is (door mijn schuld) weer eens niet bereikbaar (hij-->vriendin).
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-12-2003, 20:48
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 30-12-2003 @ 21:45:
Maar ik wil zo graag met 1 bep. iemand, is (door mijn schuld) weer eens niet bereikbaar (hij-->vriendin).
Hmmmm, sounds familiar
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 21:35
Verwijderd
hmmm ja dat herken ik idd ook, ok, ik heb nu dan wel een vriend... maar van te voren had ik ook nog nooit gezoent, of iets anders gedaan En nu komt alles opeens 'tegelijk'

en ja ik ben ook pas 15, maar als iedereen om je heen vriendjes krijgt en jij bent nog steeds niet ontgroent (of ontmaagd voor jou bv)... hmmm tja dat is ook niet echt prettig idd

Maar ja ach, ik weet niet of je een 'perfect' meisje zoekt, ja je hoeft geen 'lelijke trol' om het ff uit te drukken.. maar misschien ben je wel kritisch.. ik weet het ook niet..



ok, dit was ook een nutteloze reply geloof ik
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 21:57
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
per piacere schreef op 30-12-2003 @ 22:35:
hmmm ja dat herken ik idd ook, ok, ik heb nu dan wel een vriend... maar van te voren had ik ook nog nooit gezoent, of iets anders gedaan En nu komt alles opeens 'tegelijk'

en ja ik ben ook pas 15, maar als iedereen om je heen vriendjes krijgt en jij bent nog steeds niet ontgroent (of ontmaagd voor jou bv)... hmmm tja dat is ook niet echt prettig idd

Maar ja ach, ik weet niet of je een 'perfect' meisje zoekt, ja je hoeft geen 'lelijke trol' om het ff uit te drukken.. maar misschien ben je wel kritisch.. ik weet het ook niet..



ok, dit was ook een nutteloze reply geloof ik
Nee, natuurlijk is-ie niet nutteloos.
Ik denk alleen niet dat ik te kritisch ben, maar ik val altijd op die onbereikbare meisjes. Van die meisjes die al een vriend hebben. Of die me alleen maar zien als 'grote broer/beste vriend'(zie: hufters en hofdames).
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 22:06
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Ik was er 1, tot 2 maanden geleden ..

Dus, er is hoop! Het komt allemaal vanzelf wel goed
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 22:06
Verwijderd
Citaat:
bdx schreef op 30-12-2003 @ 21:24:
Hoi ik ben 22 jaar en ben m'n hele leven al vrijgezel, ik heb nog nooit verkering gehad, ook niet gezoend enzo en ik ben nog maagd. Ik baal er wel van dat ik nog nooit verkering heb gehad. Je bent niet de enigste.
Bij mij precies hetzelfde met als enige verschil dat ik geen 22 maar bijna 19 ben.
Je bent dus idd niet de enigste.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 22:06
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Ik zie in dit topic gozers die levenslang vrijgezel zijn. Ik zie in dit topic meiden die levenslang vrijgezel zijn.

*Desje ziet genoeg mogelijkheden*
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 22:18
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 30-12-2003 @ 23:06:

*Desje ziet genoeg mogelijkheden*
ter bevordering van de mogelijkheden meld ik me hierbij aan
[jahoor, ik voldoe helemaal aan de "voorwaarden"]
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2003, 22:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 30-12-2003 @ 21:07:
Ik ben ook al mijn hele leven lang niet-vrijwillig-vrijgezel!
Tsja, het is triest, maar ik zou ook niet zo snel weten hoe ik het dan WEL aan moet pakken...
je moet het ook niet aan pakken, je moet rustig wachten en je er niet druk om maken.
hoe wanhopiger, hoe lastiger het is om iemand te vinden.
terwijl als je er een tijdje niet mee bezig bent, dan komt die ene leuke jongen ineens om de hoek kijken!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 22:25
Verwijderd
heheh komt alles toch nog goed voor de vrijgezellen hier
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 22:26
***
*** is offline
troost je er zijn nog hopelozere gevallen
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 22:34
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
per piacere schreef op 30-12-2003 @ 23:25:
heheh komt alles toch nog goed voor de vrijgezellen hier
Ik weet het niet.
Ik geloof er niet zo meer in.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 22:38
***
*** is offline
Citaat:
MarkB schreef op 30-12-2003 @ 23:34:
Ik weet het niet.
Ik geloof er niet zo meer in.
met die instelling lukt 't zeker niet
en daar bedoel ik niet mee dat je wanhopig op zoek moet gaan
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 22:46
Verwijderd
Ik ben niet mijn hele leven vrijgezel maar behoor wel tot de categorie... ik heb niet echt iets waarvan ik zeg 'dat was serieus'

Ik ben ook niet zo'n doemdenker die denkt dat hij altijd vrijgezel blijft.... maar wel erg lang ben ik bang..
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 22:49
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
MarkB schreef op 30-12-2003 @ 23:34:
Ik weet het niet.
Ik geloof er niet zo meer in.
alsjbl zeg je bent 18 jaar!!!, er kan nog zoveel gebeuren.

Onderneem gewoon iets, ga op iets wat je interesseert of wat dan ook, maar als je er nu al niet meer zo in gelooft...
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 22:50
***
*** is offline
Citaat:
Alex schreef op 30-12-2003 @ 23:46:
Ik ben niet mijn hele leven vrijgezel maar behoor wel tot de categorie... ik heb niet echt iets waarvan ik zeg 'dat was serieus'

Ik ben ook niet zo'n doemdenker die denkt dat hij altijd vrijgezel blijft.... maar wel erg lang ben ik bang..
dat vind ik toch een wereld van verschil... Alleen al omdat 't goed voor je ego is en je minder raar wordt aangekeken.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 22:51
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
*** schreef op 30-12-2003 @ 23:50:
dat vind ik toch een wereld van verschil... Alleen al omdat 't goed voor je ego is en je minder raar wordt aangekeken.
laat ze maar kijken, en goed voor je ego? , dan zit het geloof ik een beetje mis.
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 22:55
***
*** is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 30-12-2003 @ 23:51:
laat ze maar kijken, en goed voor je ego? , dan zit het geloof ik een beetje mis.
je moet er idd lak aan hebben, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Je krijgt gelijk zulke vooroordelen als je na je 18e nog groener dan groen bent.
En ja, als je 20 bent en zelfs nog nooit gezoend hebt, dan is 't lastig om je zelfvertrouwen op peil te houden...
Met citaat reageren
Oud 30-12-2003, 23:20
Freestyler*
Freestyler* is offline
ik sluit me aan bij ***
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 31-12-2003, 00:09
Verwijderd
Citaat:
*** schreef op 30-12-2003 @ 23:55:
je moet er idd lak aan hebben, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Je krijgt gelijk zulke vooroordelen als je na je 18e nog groener dan groen bent.
En ja, als je 20 bent en zelfs nog nooit gezoend hebt, dan is 't lastig om je zelfvertrouwen op peil te houden...

Tja dat zit meer in jezelf dan aan het feit of je wel of niet hebt gezoend. Ik ben zwaar onzeker en weet niet of meisjes me leuk vinden. Ik hoor nooit een eerlijke mening die meisjes hebben over mij (alleen van goede vriendinnen en die willen je natuurlijk niet kwetsen) en dat is pas iets om onzeker over te worden. Toont een meisje interesse in je dan denk ik altijd dat ze me gewoon in de zeik probeert te trappen ofzo en hoewel ik altijd mijn weerwoord heb ben ik dan gewoon sprakeloos en meteen verdwenen... zwaar triest..

Liefde stinkt gewoon...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 00:15
Verwijderd
Al 18. Pas maar op, voor je het weet ben je een ouwe vrijer.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 00:31
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
MarkB schreef op 30-12-2003 @ 21:38:
Ik vind het heel leuk voor je dat het je nu "gelukt" is, maar ik weet niet of ik it nu wel zo bemoedigend vind.
nog dik 9 jaar de tijd en dan ben je pas even oud. JE hebt er nu pas 3 jaar opzitten dus nog 3 keer zo lang!.


(voor je 15de kan je toch niks serieus hebben imo (enkele uitzondering na))
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 01:02
janet84
janet84 is offline
Citaat:
MarkB schreef op 30-12-2003 @ 20:53:
Zijn er op dit forum nog meer die al hun hele leven lang ongewild vrijgezel zijn? Zo ja, willen die personen zich hier kenbaar maken? Misschien krijg ik dan tóch een beetje het gevoel dat ik niet de enige ben (kans lijkt me klein, maar goed...).
*steekt hand op*

kop op! Wij hebben meer tijd om onszelf te ontwikkelen:
spiritueel, emotioneel etc.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 02:27
Verwijderd
*joins collective wallowing in self-pity*
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 10:11
***
*** is offline
Citaat:
janet84 schreef op 31-12-2003 @ 02:02:
[BWij hebben meer tijd om onszelf te ontwikkelen:
spiritueel, emotioneel etc. [/B]
ik denk dat liefde anders aardige invloed heeft op je emotionele ontwikkeling... En dat je alsnog weer puberachtige trekjes krijgt als je na je 18e dat allemaal pas gaat ontdekken...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 10:17
Verwijderd
Ik ben ook tot m'n 18e (bijna 19e) vrijgezel geweest. Mijn zusje is ook bijna 18 en is ook vrijgezel. Mijn huidige vriend was 22 toen hij zijn eerste relatie kreeg. En ik voelde en voel me nog steeds erg vereerd dat ik de eerste mocht zijn. 't heeft ook z'n voordelen dus.

Zoek mensen op, zodat je iig in contact komt met mensen. Wie weet loop je Hem of Haar dan wel een keertje tegen het lijf.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 10:18
***
*** is offline
Citaat:
Alex schreef op 31-12-2003 @ 01:09:
Tja dat zit meer in jezelf dan aan het feit of je wel of niet hebt gezoend.
ook idd, dat jij er geen bevestiging uit kan halen ligt meer aan jezelf, is iig iets waar je aan moet werken, maakt je ook gelijk een stuk aantrekkelijker waarschijnlijk.
Maar als je na je 18e nog steeds qua liefdesleven 13 bent (en kijkavond na kijkavond afgewezen wordt) ga je je toch echt afvragen of je nou echt zo'n vreemd schepsel bent...
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 10:23
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
Citaat:
drinks@myplace schreef op 30-12-2003 @ 21:45:
Nog nooit een serieuze relatie gehad.
Ik ben ook nog maar 15.
Voor mij ook. er zijn heus wel leuke jongens die mij leuk vinden, maar... ik ben er volgens mij niet echt aan toe ofzo. Ik hbe gewoon een leuke leven met vriendinnen etc, en ik heb echt geen zin om tijd vrij te maken voor een jongen. of hij moet wel heeeel bijzonder zijn
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 10:28
Verwijderd
Hier ook een levenslange vrijgezel (oh, wat klinkt dit tragisch...) Nog nooit een relatie gehad of met iemand gezoend. Ach joh, het komt wel, alleen word ik er soms ook wanhopig van Ik heb genoeg vrienden en vriendinnen en verder een erg leuk leven, dus verder niks te klagen
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 11:49
nickz
Avatar van nickz
nickz is offline
Levenslang.. Dat klinkt wel echt lang. Terwijl de meeste mensen hier nog zo jong zijn. Het komt allemaal vanzelf wel. Maak je niet druk.
__________________
Aapie!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 12:00
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 31-12-2003 @ 03:27:
*joins collective wallowing in self-pity*
naugty boy
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 12:47
Tolchok
Avatar van Tolchok
Tolchok is offline
geez.. zeg topicstarter, laten we zeggen dat je vanaf je 16e pas iets kan beginnen met iemand wat wat serieuzer word he.
Dat je dus vanaf je 16e in 'the game' zit.

Dan heb jij pas 2 jaar gemist.
En een leven is lang, als je tenminste niet morgen onder een auto komt of andere gekke dingen doet.

ik denk dat je je pas druk moet maken als je 30 bent en geen relaties hebt gehad.
__________________
[TSBS] ja leuk, maar ff stil
Met citaat reageren
Oud 31-12-2003, 14:00
Sade
Avatar van Sade
Sade is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 31-12-2003 @ 11:28:
Hier ook een levenslange vrijgezel (oh, wat klinkt dit tragisch...) Nog nooit een relatie gehad of met iemand gezoend. Ach joh, het komt wel, alleen word ik er soms ook wanhopig van Ik heb genoeg vrienden en vriendinnen en verder een erg leuk leven, dus verder niks te klagen
Ja, dat vind ik een goede instelling. Dat klinkt al een stuk beter dan MarkB

Citaat:
ik geloof er niet meer zo in
Ikzelf ben geen eeuwenlange vrijgezel (wel at the moment vrijgezel maar dat doet er verder niet toe) en heb ook niet nog nooit gezoend en alles maar ik snap wel wat jullie bedoelen. Ik zou me ook klote voelen als ik op m'n 22e nog nooit een relatie, een zoen, en seks gehad zou hebben
Toch denk ik dat je er positief over moet denken, want dat is de manier om toch tegen iemand aan te lopen waarmee het klikt, waarmee je die chemistry hebt.
Dus ik ga mee met Tolchok:

Citaat:
ik denk dat je je pas druk moet maken als je 30 bent en geen relaties hebt gehad.
__________________
I think I have a problem, I think I blink too much
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ben jij wanhopig..........
LaGoon
39 20-04-2004 01:51
Liefde & Relatie vrijgezel zijn: dit kan toch niet levenslag?!
elledc
30 03-01-2004 15:46
Liefde & Relatie levenslang vrijgezel!
pessimistje
88 19-09-2003 13:47
Liefde & Relatie Alles verkloot tot nu toe
pessimistje
70 02-09-2003 14:35
Liefde & Relatie wat verwachetn meisjes van hun vriend en wat verwachten jongens van hun miesje
Aksarayli68
44 23-06-2003 21:42
Liefde & Relatie Dit is voor de mensen met een vriend/vriendin..
Verwijderd
25 08-04-2002 16:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19.