Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2001, 18:51
Melanie!!
Melanie!! is offline
ik haat natuurkunde in de derde laat ik het zeker te weten vallen, door dit k*t vak kan ik niet naar de HAVO!!!!!!!!!!!!!
__________________
* ? *
Advertentie
Oud 17-02-2001, 15:18
Giggsy
Giggsy is offline
Ik vind het wel een leuk vak, je moet er wel veel aan doen om het te begrijpen, maar toch, je kan er leuke dingen mee doen
__________________
Voer brood geen eendjes | 24 uur in een dag........24 flesjes in een kratje bier....toeval?
Oud 22-02-2001, 19:27
lotje!!
lotje!! is offline
Het is een KUTVAK!!! Ik vond het in tweede en derde niet supermoeilijk, maar het gaat gewoon nergens over.. van die on-interessante dingen uitrekenen...het slaat gewoon nergens op! Het boeit me gewoon totaal niet! Daarom heb ik ook echt geen natuurkunde en scheikunde gekozen, er zijn wel belangrijke vakken dan die!!!
__________________
eindelijk een sig! Maar nu weet ik niet wat ik erin moet schrijven!!hihihihihihihihi!!
Oud 23-02-2001, 19:11
Giggsy
Giggsy is offline
Ik vind dat het wel ergens over gehad, want het komt best vaak terug met sommige dingen. Misschien heb je daar nu nog niets mee te maken, maar straks wel!
__________________
Voer brood geen eendjes | 24 uur in een dag........24 flesjes in een kratje bier....toeval?
Oud 23-02-2001, 19:44
Melanie!!
Melanie!! is offline
Citaat:
Giggsy schreef:
Ik vind dat het wel ergens over gehad, want het komt best vaak terug met sommige dingen. Misschien heb je daar nu nog niets mee te maken, maar straks wel!
ik denk het niet, want later wil ik iets met kleine kinderen doen en daar heb ik zeker GEEN natuur- of scheikunde voor nodig, dus....



[Dit bericht is aangepast door Melanie!! (23-02-2001).]
__________________
* ? *
Oud 23-02-2001, 19:45
Melanie!!
Melanie!! is offline
Citaat:
lotje!! schreef:
Het is een KUTVAK!!! Ik vond het in tweede en derde niet supermoeilijk, maar het gaat gewoon nergens over.. van die on-interessante dingen uitrekenen...het slaat gewoon nergens op! Het boeit me gewoon totaal niet! Daarom heb ik ook echt geen natuurkunde en scheikunde gekozen, er zijn wel belangrijke vakken dan die!!!
helemaal mee eens!!!!!!!!

__________________
* ? *
Oud 24-02-2001, 09:25
yzziD
yzziD is offline
Citaat:
lotje!! schreef:
Het is een KUTVAK!!! Ik vond het in tweede en derde niet supermoeilijk, maar het gaat gewoon nergens over.. van die on-interessante dingen uitrekenen...het slaat gewoon nergens op! Het boeit me gewoon totaal niet! Daarom heb ik ook echt geen natuurkunde en scheikunde gekozen, er zijn wel belangrijke vakken dan die!!!
wat is het probleem nu?
__________________
Schizophrenia beats being alone
Oud 24-02-2001, 11:48
Melanie!!
Melanie!! is offline


[Dit bericht is aangepast door Melanie!! (24-02-2001).]
__________________
* ? *
Oud 27-02-2001, 12:56
lotje!!
lotje!! is offline
er is helemaal geen probleem...
geef alleen mijn mening over natuur en scheikunde...
__________________
eindelijk een sig! Maar nu weet ik niet wat ik erin moet schrijven!!hihihihihihihihi!!
Oud 02-03-2001, 17:37
Wat willen jullie dan? Huisvrouw worden?
Natuur & scheikunde zijn exacte vakken, net als wiskunde. Ik wil even zeggen dat wiskunde het belangrijkste vak (op engels en nederlands misschien na) is wat je krijgt. Bijna elke studie die je na je middelbare school doet is wiskunde voor nodig.
Bovendien ken ik wel nuttelozere vakkan dan Na & Sk: Frans, Duits, ANW en CKV. Iedereen op de wereld krijgt natuurkunde en scheikunde. Maar als je naar de overige EU landen kijkt, zie je dat ze vrijwel allemaal maar 2 talen op school leren, terwijl wij er 4 en soms 5 (Latijn) krijgen!
Gegroet,
Niek
niek@verlaan.org
Oud 02-03-2001, 20:47
Melanie!!
Melanie!! is offline
Citaat:
_-DeJa-Vu-_ schreef:
Wat willen jullie dan? Huisvrouw worden?
Natuur & scheikunde zijn exacte vakken, net als wiskunde. Ik wil even zeggen dat wiskunde het belangrijkste vak (op engels en nederlands misschien na) is wat je krijgt. Bijna elke studie die je na je middelbare school doet is wiskunde voor nodig.
Bovendien ken ik wel nuttelozere vakkan dan Na & Sk: Frans, Duits, ANW en CKV. Iedereen op de wereld krijgt natuurkunde en scheikunde. Maar als je naar de overige EU landen kijkt, zie je dat ze vrijwel allemaal maar 2 talen op school leren, terwijl wij er 4 en soms 5 (Latijn) krijgen!
Gegroet,
Niek
niek@verlaan.org
oh , dus zonder NA en SK kunnen we geen ander beroep kiezen dan huisvrouw
ik bedoel maar = b.v. tolk, daar heb je talen voor nodig, en iets met kinderen, b.v. kinderverzorgster ( na en sk = NO WAY!!!)>verzorging ,dus na en sk zijn echt niet een van de belangrijkste vakken want belangrijke vakken mag je niet laten vallen en na en sk WEL, LOSER!!!!!!!!!!!!!!!!UITGELULD!!!!!!
word jij maar huisMAN!!!!!!!



[Dit bericht is aangepast door Melanie!! (02-03-2001).]
__________________
* ? *
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Profielkeuze ; NG/NT/CM/EM !!!
MRxSMITH
76 30-12-2009 16:25
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 83
Verwijderd
496 30-01-2007 22:20
Eindexamens 2004 Het zwaarste examen 2004
herbalpower
143 12-05-2004 20:19
Algemene schoolzaken Wat is jullie STOMSTE VAK?
Hoipiepeloi
130 12-03-2003 15:25
Algemene schoolzaken geneeskunde
alienx
12 07-06-2002 17:09
Algemene schoolzaken Stelling: Natuurkunde leraren zijn meestal suf
niels102
35 13-01-2002 16:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.