Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2002, 15:52
hallee
hallee is offline
http://www.viplanet.nl/show?id=477274&contentid=40446


toevoeging: Een logische zaak? Een goede keuze van club/trainer? Gaat Van Gaal nu weer al zijn spelers overal gaan kopen om daarmee weer te gaan werken?

Laatst gewijzigd op 07-05-2002 om 16:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2002, 15:55
Verwijderd
Ga je hier nog een stelling aan vast knopen of mag er gelijk een slotje op?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 19:25
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
het is logisch:

Barça schreeuwt om prijzen die ze de afgelopen jaren zijn misgelopen en onder Van Gala hebben ze de laatste successen gehad, dus terugvallen op een (?succes?)trainer lijkt me logisch in het geval van barcelona, geeft misschien ook de nederlanders die er speeln vertrouwen, gaat het team misschien weer draaien en na 2 jaar wanneer het weer slecht gaat onslaan ze hem weer, het verhal van de spaanse topclubs van de laatste jaren....
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 18:08
Souljah
Souljah is offline
Lees Dit!

van Gaal wil dat Barça 6 spelers gaat verkopen, waaronder Kluivert en Rivaldo en wil daarvoor 4 spelers halen waaronder Hasselbaink!

Schokkend
__________________
gezien
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 18:12
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Souljah schreef:
Lees Dit!

van Gaal wil dat Barça 6 spelers gaat verkopen, waaronder Kluivert en Rivaldo en wil daarvoor 4 spelers halen waaronder Hasselbaink!

Schokkend
Van Gaal wants to see Rivaldo, Kluivert, Sergi, Abelardo, Richard Dutruel and Alfonso leave the club. The only name to be leaked from his wish-list is Chelsea striker Jimmy Floyd Hasselbaink.

4 spelers?
wie zijn de andere 3?
dat lees ik niet in die artikel
(of ben ik gewoon blind )
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 18:58
ZlatanSuperJood
Avatar van ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
Lyx schreef:


Van Gaal wants to see Rivaldo, Kluivert, Sergi, Abelardo, Richard Dutruel and Alfonso leave the club. The only name to be leaked from his wish-list is Chelsea striker Jimmy Floyd Hasselbaink.

4 spelers?
wie zijn de andere 3?
dat lees ik niet in die artikel
(of ben ik gewoon blind )
Dat staat er niet in..
__________________
"Een juichtoon dav're langs de velden, Voor ons dierbaar Rood en Wit! De ploeg der dapp're Meersche helden,Onze vreugd en trots bezit!"
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 19:31
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
Sources within the club claim the decision to bring back the controversial coach was personally made by Gaspart. Van Gaal has handed the president a list of six players he wants to be sold and four he would like to sign if he takes charge again.
Wel dus...

Ben benieuwd wat de socios er van vinden
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 14:46
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
dan ben je toch ook gek als je kluivert weg doet er hasselbaink ervoor haalt?

1: Kluivert heeft meer toekomst en is in mijn ogen ook al veel verder als Hasselbaink
2: Denk niet dat de barcelona-aanhang dat op prijs zal stellen
3: Wat zoekt hasselbaink bij een club als Barcelona?
__________________
Dit is mijn Sig, en dit BLIJFT mijn Sig ...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 22:59
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:


Wel dus...

Ben benieuwd wat de socios er van vinden
volgens een enquete is 66% tegen van Gaal als nieuwe trainer
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 10:43
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
Lyx schreef:


volgens een enquete is 66% tegen van Gaal als nieuwe trainer
Jammer voor Van Gaal, dan heeft ie helemaal geen krediet.
1 foutje(Kluivert verkopen ) en hij kan vertrekken denk ik.

Ik snap ook niet dat hij Kluivert kwijt wil. Hasselbaink naar Barca kan ik wel begrijpen, hij scoort overal veel doelpunten. Is gegarandeerd 20 doelpunten in een seizoen.
Maar voetballend is ie niet al te sterk, dus heb je een Kluivert er wel bij nodig lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 10:45
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Zijn eerste grote aankoop is ook al bekend. Mark van Bommel zal Van Gaal volgen richting Barcelona.

Citaat:
Uit Dagblad De Limburger van vandaag:

Van Bommel volgt Van Gaal naar Barça

BARCELONA - De voetbaltoekomst van Mark van Bommel ligt vrijwel zeker bij FC Barcelona. De transfer van de Limburger is gekoppeld aan de komst van trainer Louis van Gaal, met wie de Catalaanse club inmiddels een principe-akkoord heeft bereikt over een tweejarig contract.
Van Bommel moet de eerste belangrijke versterking worden die op voorspraak van Van Gaal door FC Barcelona wordt aangetrokken. De Nederlandse oefenmeester heeft er nooit een geheim van gemaakt gecharmeerd te zijn van de 25-jarige Limburger. Meer dan eens prees hij de huidige PSV-middenvelder niet alleen om zijn technische en tactische vaardigheden, maar ook om zijn mentale weerbaarheid.

Rond Van Bommel was het de laatste weken opvallend rustig geworden. PSV ging er na de winterstop van uit dat het storm zou lopen voor de ex-Fortunees, maar behalve Lazio Roma meldde zich tot dusverre niemand bij de Eindhovense club voor Van Bommel. De door financiële problemen geplaagde Italiaanse club informeerde naar de transfersom, maar liet daarna niets meer van zich horen.

FC Barcelona heeft bij PSV nog geen officieel bod uitgebracht op Van Bommel. De club wacht nog op de definitieve toezegging van Van Gaal, maar dat lijkt slechts een formaliteit
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 12:11
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
krijgen we weer een nederlandse enclave bij barca

met v. bommel & hasselbaink bij barca


--------
maar als v. bommel weggaat... wie gaat z'n plek dan 'goed' invullen
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 12:18
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
Lyx schreef:
krijgen we weer een nederlandse enclave bij barca

met v. bommel & hasselbaink bij barca


--------
maar als v. bommel weggaat... wie gaat z'n plek dan 'goed' invullen
Nou ja...De Boer gaat weg, Kluivert gaat weg en daar komen 2 Nederlanders bij(Kluivert, Bommel en Hasselbaink zijn maar geruchten...).
Misschien zit er voor PSV een ruildeal in. Van Bommel naar Barca, Cocu en een zak geld naar PSV.
Cocu heeft altijd gezegd zijn carriere te gaan afsluiten bij PSV, dus wie weet...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2002, 12:20
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:


Nou ja...De Boer gaat weg, Kluivert gaat weg en daar komen 2 Nederlanders bij(Kluivert, Bommel en Hasselbaink zijn maar geruchten...).
Misschien zit er voor PSV een ruildeal in. Van Bommel naar Barca, Cocu en een zak geld naar PSV.
Cocu heeft altijd gezegd zijn carriere te gaan afsluiten bij PSV, dus wie weet...
typo ?

kluivert gaat weg .. en kluivert komt bij ?

cocu wou z'n contract afmaken d8 ik
kluivert/rivaldo gaan denk ik toch niet weg

boer/reiziger => wel weg
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 19:10
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
vage shit opzich, die supporters daar moeten hem niet, alhoewel hij toch wel aardig wat gewonnen heeft.

Maar we zullen zien wat er gebeurt.

Laatst gewijzigd op 12-05-2002 om 19:56.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 19:13
Firebolt
Avatar van Firebolt
Firebolt is offline
Ik hoop dattie met z'n auto tegen een boom rijd

als ze van gaal halen bewijst het dat barce niet op het niveau zitten waar ik ze op had ingeschat (en dat was al niet zo hoog)
__________________
Life is a game
Met citaat reageren
Oud 12-05-2002, 19:13
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Ik heb dat gerucht een tijdje geleden ook al gehoord ja...

haha, dan krijgen we weer hetzelfde als eerst natuurlijk. Ik denk overigens niet dat hij zo stom is om weer een berg Nederlanders aan te trekken, maar er zijn er ook nog wel een aantal. Als het dan weer een half jaartje niet zo best gaat zullen de witte zakdoekjes wel weer uitverkocht zijn in Barcelona en kan hij weer oprotten. Bij Barça wordt altijd al zeer kritisch naar de trainer gekeken, vooral bij een buitenlander en als het dan ook nog een Van Gaal is die daar al eerder zonder succes trainer is geweest, zal het extra snel gaan.

Maar we zullen zien
__________________
Maar dat geheel ter zijde.

Laatst gewijzigd op 13-05-2002 om 17:28.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 18:56
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
het is zover mensen....

edit: endoria heeft wat problemen, maar hier is de bron die ik wou posten: http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/649


__________________
Maar dat geheel ter zijde.

Laatst gewijzigd op 13-05-2002 om 18:58.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-05-2002, 20:46
Souljah
Souljah is offline
Adriaanse wordt zn assistent kijk maar op viplanet.nl
__________________
gezien
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 21:02
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
Citaat:
Souljah schreef:
Adriaanse wordt zn assistent kijk maar op viplanet.nl


al die 'verwende' barca spelers komen terecht in een strafkamp
v.gaal+adriaanse... oefff
2 'schoolmeesters'
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 00:52
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Souljah schreef:
Adriaanse wordt zn assistent kijk maar op viplanet.nl
linkje


gaan ze het daar op z'n Nederlands doen... Net zoals de Nationale ploeg
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 07:21
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
die lul van een adriaanse er ook weer bij
speelt dalijk weer het nederlands elftal bij barca
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 16:50
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
Lyx schreef:


typo ?

kluivert gaat weg .. en kluivert komt bij ?

cocu wou z'n contract afmaken d8 ik
kluivert/rivaldo gaan denk ik toch niet weg

boer/reiziger => wel weg
Was geen typo, ik bedoelde te zeggen dat de aankopen van Hasselbaink en Van Bommel en de verkoop van kluivert nog maar geruchten waren, maar ik kwam niet zo goed uit mijn woorden
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 11:28
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Doei, ben ff weg, witte zakdoekjes halen
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-05-2002, 20:09
Bean
Avatar van Bean
Bean is offline
Grootste fout ooit, en vooral kluivert en rivaldo verkopen, en daarvoor terug die lompe aap kopen
__________________
Ik ben niet gek, Ik ben een PADDESTOEL!!!!!!! een WEGWIJSBORD!!!!!!!! een HARDLOPERRRRRRRRR!!!!!!!!! zie http://members.chello.nl/i.ruiter2
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 21:53
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Barcelona kunnen we dus afschrijven,Van Gaal en Adriaanse,wat een lachertje
Met citaat reageren
Oud 17-05-2002, 23:26
Verwijderd
Ten eerste: Adriaanse komt NIET
Ten tweede: Ik denk dat ze er goed onderdoen om Van Gaal weer terug te halen, van Gaal heft met Barca goede tijden gehad, maar toen het slecht ging werd hij er hard op afgerekend in de pers das nooit fijn, en us nam hij toen ook zijn ontslag.

Ik hoop dat hij nu wel wat van Barca kan maken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:27.