Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2016, 17:18
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Je eerste date was dus een succes? Awesome!
Nou ja, succes...het was wel gezellig en we appen elke dag, maar het was wel wat awkward. Ik geef het gewoon nog een kans. Ik ben wel voorzichtig, want ik wil niet de fout maken dat ik hem alleen leuk vind omdat hij mij leuk vindt. En mss vind ik het idee van hem leuker dan hem zelf. Ach, het credo van ons allebei is 'we zien wel'.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 04-10-2016, 17:39
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Ik zou het niet eens echt kunnen onderscheiden, ik vind iemand leuk om bij rond te hangen of niet. Dat is dan wellicht verliefdheid of zo. Wil geen kinderen of trouwen, dus al die onzin kan ik gewoon buiten beschouwing laten. Hoe dan ook, als het leuk is bij/met iemand en diegene tolereer ik bovengemiddeld in mijn Umwelt dan is het gewoon een kwestie van let's go en zien waar het schip strandt.
Wil overigens ook niet samenwonen, nu goed, misschien na tien jaar, dus dat helpt ook wel in deze attitude.
Oud 04-10-2016, 17:40
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Nou ja, succes...het was wel gezellig en we appen elke dag, maar het was wel wat awkward. Ik geef het gewoon nog een kans. Ik ben wel voorzichtig, want ik wil niet de fout maken dat ik hem alleen leuk vind omdat hij mij leuk vindt. En mss vind ik het idee van hem leuker dan hem zelf. Ach, het credo van ons allebei is 'we zien wel'.
Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe vaak app je dan op een dag? Hoeveel berichten? Ik probeer daar soms een logica in te ontwaren wat betreft mijn eigen appgedrag.
Oud 04-10-2016, 17:43
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Gewoon uit nieuwsgierigheid, hoe vaak app je dan op een dag? Hoeveel berichten? Ik probeer daar soms een logica in te ontwaren wat betreft mijn eigen appgedrag.
Uh, het aantal berichten kan ik niet zeggen, maar we praten wel elke ochtend/middag/avond eventjes. Of iets langer dan eventjes. Gewoon elkaar een beetje op de hoogte houden, Goedemorgen/weltrusten dingetjes. Geen idee hoe normaal dat is, want dit is nieuw voor me.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-10-2016, 17:45
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Uh, het aantal berichten kan ik niet zeggen, maar we praten wel elke ochtend/middag/avond eventjes. Of iets langer dan eventjes. Gewoon elkaar een beetje op de hoogte houden, Goedemorgen/weltrusten dingetjes. Geen idee hoe normaal dat is, want dit is nieuw voor me.
Ayyyy

Ik weet het ook niet. Soms app ik echt hele dagen met iemand maar merk dan op een gegeven moment dat het me echt ineens de keel uit gaat hangen en heb er dan gewoon helemaal geen zin meer in en dan ga ik soms net doen alsof ik heel druk ben (superlame maar ja).

En tja, normaal is gewoon wat voor jou werkt, als je het leuk vindt, blessed be.
Oud 04-10-2016, 18:11
Verwijderd
Op het moment dat dat natuurlijk gaat en de ander niet moeilijk doet als het even minder is is dat toch ook prima? Ik had een keer een tinderjongen die supermoeilijk deed als ik niet direct antwoordde en toen zei ik dat ik ook gewoon een leven had en daarna hebben we elkaar niet echt meer gesproken geloof ik. Ik had de beste kerel nog nooit gezien in het echt ;p
Oud 04-10-2016, 18:25
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Waarom heb ik jou niet op Tinder?!
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 04-10-2016, 18:29
Verwijderd
Ik zit niet meer op tinder!
Oud 04-10-2016, 18:29
Verwijderd
Zit jij in belgenland dan?
Oud 04-10-2016, 18:32
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Op het moment dat dat natuurlijk gaat en de ander niet moeilijk doet als het even minder is is dat toch ook prima? Ik had een keer een tinderjongen die supermoeilijk deed als ik niet direct antwoordde en toen zei ik dat ik ook gewoon een leven had en daarna hebben we elkaar niet echt meer gesproken geloof ik. Ik had de beste kerel nog nooit gezien in het echt ;p
Mijn god, het ontbreekt 'm niet aan gevoel voor ~drama~

En dat is ook waar ja, het was in feite precies zoals jij omschrijft, als ik maar een uur niet antwoordde ging het al gelijk van "HEY HOI HALLO BEN JE ER" en daar krijg ik het Spaans benauwd van, yolo
Oud 04-10-2016, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Mijn god, het ontbreekt 'm niet aan gevoel voor ~drama~

En dat is ook waar ja, het was in feite precies zoals jij omschrijft, als ik maar een uur niet antwoordde ging het al gelijk van "HEY HOI HALLO BEN JE ER" en daar krijg ik het Spaans benauwd van, yolo
Yolo
Oud 04-10-2016, 18:35
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Zit jij in belgenland dan?
Nee, maar mijn bereik staat op hondermiljoenmiljard kilometer joh
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 04-10-2016, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar mijn bereik staat op hondermiljoenmiljard kilometer joh
Haha oei is het zo erg?
Oud 04-10-2016, 18:36
Verwijderd
Polen?
Oud 04-10-2016, 18:37
Verwijderd
Dan moet de mijne ook op Verweggistan staan
Oud 04-10-2016, 18:37
Verwijderd
Als ik het zou hebben maar ik heb het niet
Oud 04-10-2016, 18:37
Verwijderd
Ik ga een jaar niet daten denk ik
Oud 04-10-2016, 18:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mijn god, het ontbreekt 'm niet aan gevoel voor ~drama~

En dat is ook waar ja, het was in feite precies zoals jij omschrijft, als ik maar een uur niet antwoordde ging het al gelijk van "HEY HOI HALLO BEN JE ER" en daar krijg ik het Spaans benauwd van, yolo
Daar zou ik zelfs in een serieuze relatie heel ongelukkig van worden. Hallo, ademruimte! Praten is fijn, maar hoeft niet 24/7.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 04-10-2016, 18:41
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Haha oei is het zo erg?
Nee joh, ik overdrijf gewoon graag
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 04-10-2016, 18:42
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Yolo
Haha ja, ik ga echt geen uren meer investeren in zulke mensen, DOEI

Citaat:
Ik ga een jaar niet daten denk ik
Goed idee wel. Lekker rustig. Dat eindeloze jagen/verzamelen is zo vermoeiend.
Oud 04-10-2016, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Daar zou ik zelfs in een serieuze relatie heel ongelukkig van worden. Hallo, ademruimte! Praten is fijn, maar hoeft niet 24/7.
Ik praat heel graag en heel veel en ik wil graag een diepgaande verbondenheid en misschien bestaat dat wel helemaal niet
Oud 04-10-2016, 18:43
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Daar zou ik zelfs in een serieuze relatie heel ongelukkig van worden. Hallo, ademruimte! Praten is fijn, maar hoeft niet 24/7.
Precies! Ik ga niet met je daten/relatie voeren om vervolgens een praatparasiet aan m'n kont te hebben hangen.
Oud 04-10-2016, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Haha ja, ik ga echt geen uren meer investeren in zulke mensen, DOEI


Goed idee wel. Lekker rustig. Dat eindeloze jagen/verzamelen is zo vermoeiend.


Ja, ik heb genoeg te doen eigenlijk verzamelen
Oud 04-10-2016, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Precies! Ik ga niet met je daten/relatie voeren om vervolgens een praatparasiet aan m'n kont te hebben hangen.
Oud 04-10-2016, 18:45
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Ik praat heel graag en heel veel en ik wil graag een diepgaande verbondenheid en misschien bestaat dat wel helemaal niet
Tuurlijk wel, heel veel mensen houden van praten en ik ook op zich hoor. Die verbondenheid ontstaat op een gegeven moment gewoon als je veel met elkaar gedeeld hebt en comfort ervaart in elkaars gezelschap. Komt goed Mieke. <3
Oud 04-10-2016, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk wel, heel veel mensen houden van praten en ik ook op zich hoor. Die verbondenheid ontstaat op een gegeven moment gewoon als je veel met elkaar gedeeld hebt en comfort ervaart in elkaars gezelschap. Komt goed Mieke. <3
Wie ben jij? Ken ik jou? Haha! Ja, maar ik vind het ook belangrijk dat twee werelden samen moeten kunnen gaan en dat is vooralsnog nog nooit gebeurd.
Oud 04-10-2016, 18:47
Abby.
Abby. is offline
@sann: die kerel is vast niet R uit T, toch?
Oud 04-10-2016, 18:49
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik lees net de eerste tindergesprekken terug van een maand geleden, en Holy shit, wij zijn grappig samen. Één van onze eerste gesprekken ging over onze haat-lijstjes, en toen gingen we helemaal los over wat een weeïge kutvrucht de watermeloen is.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-10-2016, 18:49
Verwijderd
watermeloen
Oud 04-10-2016, 18:50
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik praat heel graag en heel veel en ik wil graag een diepgaande verbondenheid en misschien bestaat dat wel helemaal niet
Mieke, zullen wij daten?

Edit: Laat maar, jij vieze watermeloenapologist!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-10-2016, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Mieke, zullen wij daten?
Jaaaaaaaa!!!!
Oud 04-10-2016, 18:52
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Wie ben jij? Ken ik jou? Haha! Ja, maar ik vind het ook belangrijk dat twee werelden samen moeten kunnen gaan en dat is vooralsnog nog nooit gebeurd.
Begrijp ik, klinkt als je het zo zegt ook best als een zeldzaamheid maar wat voor hielp was de lat wat dat betreft wat lager leggen en accepteren dat het delen van persoonlijke ruimte met iemand die je vertrouwt een groot goed is wat misschien als liefde omschreven kan worden.

En nee, wij kennen elkaar niet, was gewoon een beetje bemoediging.
Oud 04-10-2016, 18:59
a/s/l
Avatar van a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:


Ja, ik heb genoeg te doen eigenlijk verzamelen
Soort Pokémon
Oud 04-10-2016, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Begrijp ik, klinkt als je het zo zegt ook best als een zeldzaamheid maar wat voor hielp was de lat wat dat betreft wat lager leggen en accepteren dat het delen van persoonlijke ruimte met iemand die je vertrouwt een groot goed is wat misschien als liefde omschreven kan worden.

En nee, wij kennen elkaar niet, was gewoon een beetje bemoediging.
Misschien stel ik ook wel teveel eisen, ofzo. Ik heb meerdere relaties achter de rug waarin ik echt geprobeerd heb om hetgeen na te streven wat ik beschrijf. Met als gevolg dat vooral ik diegene was die dat poogde en de ander vooral bezig was met zichzelf. En dan voelde ik me soms meer alleen dan als ik alleen ben. Mijn afgelopen relatie was het zelfs zo dat ik me daar zo slecht onder voelde dat ik het liefst weg wilde van het zijn. Gelukkig ondervond ik op tijd dat het lag aan het samenzijn waarin ik me een buitenstaander voelde en dat er geen poging of begrip kwam van de andere kant daar wat aan te doen.
Oud 04-10-2016, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Soort Pokémon
;D
Oud 04-10-2016, 19:27
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Toch niet bij dB's naast Station Zuilen mag ik hopen!
Niet dB's zelf, waar wel daar om de hoek! En het bier wordt gebrouwen in dezelfde ruimte als het restaurant. Het ziet er heel tof uit! Ok, het eten is vegan en ik van vlees, maar het ziet er superlekker uit en hij is geen vegetariër. Pffff.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 04-10-2016, 19:28
Verwijderd
Citaat:
Niet dB's zelf, waar wel daar om de hoek! En het bier wordt gebrouwen in dezelfde ruimte als het restaurant. Het ziet er heel tof uit! Ok, het eten is vegan en ik van vlees, maar het ziet er superlekker uit en hij is geen vegetariër. Pffff.
en hebben jullie gedate?
Oud 04-10-2016, 19:31
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Re daten: wat moet ik aaaan? Vorige keer kwam ik net uit werk en heb ik t eerste aangegooid wat geen uniform was, dus ik liep er bij als een 70s skaterboi.
Hebben jullie bepaalde date-outfits? Doen jullie extra moeite?
Ik denk er wel over na ja! Pas het ook een beetje aan aan het soort type met wie ik date. Ik trek een vrouwelijk jurkje met laarzen aan bij de een en een zwart jurkje met spijkerbloesje met Nikes bij de andere. Maar ik kleed me wel altijd 'als mezelf'. Onhandig om een indruk te wekken die niet klopt.

Verder inderdaad wel goed verzorgd en niet te veel make-up, dat draag ik immers normaal ook niet.

Ik hoor trouwens niets meer van de Drent. We zouden nog 'evalueren'. Ik voel me echt een arrogante kut, maar ik ben meestal verbaasd als de ander de gene is die niets meer laat horen.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 04-10-2016, 19:32
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
en hebben jullie gedate?
Nog niet! Ik werk de hele week van 10:00 tot 22:30, dus zit er nu niet echt in. Maar daarna zeker!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 04-10-2016, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Nog niet! Ik werk de hele week van 10:00 tot 22:30, dus zit er nu niet echt in. Maar daarna zeker!
Aah spannend!!
Oud 04-10-2016, 19:36
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
@sann: die kerel is vast niet R uit T, toch?
Hahahaha nee! We waren een vervolg van plan maar dat is er nooit van gekomen. Anders had je het wel gehoord uiteraard
__________________
#JeSuisAldi
Oud 04-10-2016, 19:36
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik denk er wel over na ja! Pas het ook een beetje aan aan het soort type met wie ik date. Ik trek een vrouwelijk jurkje met laarzen aan bij de een en een zwart jurkje met spijkerbloesje met Nikes bij de andere. Maar ik kleed me wel altijd 'als mezelf'. Onhandig om een indruk te wekken die niet klopt.

Verder inderdaad wel goed verzorgd en niet te veel make-up, dat draag ik immers normaal ook niet.

Ik hoor trouwens niets meer van de Drent. We zouden nog 'evalueren'. Ik voel me echt een arrogante kut, maar ik ben meestal verbaasd als de ander de gene is die niets meer laat horen.
Stomme kloot.

Ik kan me niet anders kleden dan mezelf, want het zijn natuurlijk mijn kleren. Maar aangezien de droogkloot me nog steeds leuk vond toen ik een flared zwarte spijkerbroek, wijd t-shirt, Vans gympen en een hoodie aanhad, zal het met de rest van m'n outfits ook wel goedkomen.
Mss doe ik overmorgen wel een kort brrroekje aan om te kijken of hij houdt van dikke dijen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-10-2016, 19:48
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Doet niet elke man dat?
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 04-10-2016, 20:04
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Doet niet elke man dat?
Uhhhhmmmm nee. Ik heb laatst twee dates gehad die vrij onverbloemd lieten weten dat skinny toch meer hun type was.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 04-10-2016, 20:06
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Stomme kloot.

Ik kan me niet anders kleden dan mezelf, want het zijn natuurlijk mijn kleren. Maar aangezien de droogkloot me nog steeds leuk vond toen ik een flared zwarte spijkerbroek, wijd t-shirt, Vans gympen en een hoodie aanhad, zal het met de rest van m'n outfits ook wel goedkomen.
Mss doe ik overmorgen wel een kort brrroekje aan om te kijken of hij houdt van dikke dijen.
Nahhhh geen stomme kloot. Ik zou wel op nog een date met hem zijn gegaan, maar zoals ik al zei, ik voelde ook niet direct vlammende chemie.

Zou het wel heel suf vinden als hij nu niks meer laat horen. We hadden echt een superleuke avond. En dan begrijp ik het nooit zo als er dan een stilte valt daarna.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 04-10-2016, 20:08
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Niet dB's zelf, waar wel daar om de hoek! En het bier wordt gebrouwen in dezelfde ruimte als het restaurant. Het ziet er heel tof uit! Ok, het eten is vegan en ik van vlees, maar het ziet er superlekker uit en hij is geen vegetariër. Pffff.
Ik kom er regelmatig, vandaar -woont om de hoek- Zoveel brewpubs zijn er (nog) niet en ik zag dat ze laatst in Portland waren voor biergerelateerde zaken
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-10-2016, 20:11
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik kom er regelmatig, vandaar -woont om de hoek- Zoveel brewpubs zijn er (nog) niet en ik zag dat ze laatst in Portland waren voor biergerelateerde zaken
Klopt! Hij gaat binnenkort weer! En naar een aantal Europese steden.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 04-10-2016, 20:15
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Doet niet elke man dat?
Van die sprintsterdijen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-10-2016, 20:15
Verwijderd
Ik wil eigenlijk alleen maar Tinderdaten met mannen die toch al in dezelfde stad wonen of werken, als één van de twee er voor moet reizen ligt de druk er meteen zo op
Oud 04-10-2016, 20:18
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik wil eigenlijk alleen maar Tinderdaten met mannen die toch al in dezelfde stad wonen of werken, als één van de twee er voor moet reizen ligt de druk er meteen zo op
Kansen spreiden Krista! Kansen spreiden!! Straks schiet je over en moet je het klooster in!!

__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17.