Oud 06-08-2018, 22:05
HolaitsAnna
HolaitsAnna is offline
Hey guys,

Aangezien het subforum seksualiteit erg populair is op dit forum, denk ik dat ik hier heel erg goed terecht kan met mn vraag of eigenlijk angst..

Ik zal eerst even kort wat over mezelf vertellen zodat jullie mn angst misschien beter kunnen begrijpen. Ik ben dus Anna, 18 jaar oud en heb vroeger te maken seksuele intimidatie. Ik heb nu al ruim twee jaar een relatie met mn vriend, we zijn al verder gegaan en we hebben seks gehad. Hij respecteert mn grenzen volledig, wat ik natuurlijk erg fijn vind.

In die twee jaar die ik een relatie heb, hebben we al meerdere seksuele standjes uitgeprobeerd maar komen tot nu toe altijd terug op het missionaris standje omdat die bij beide favoriet is. Eigenlijk ligt mn vriend altijd bovenop en doet hij dus vrijwel altijd het werk. Ik zou graag zelf een keer de leiding willen nemen in bed; en dat dus doen met het standje cowgirl. Ik ben er klaar voor en voel me er goed bij.

Maar ik ben eigenlijk heel erg bang dat ik het niet kan, misschien klinkt het voor jullie echt als 'wtf', maar dit is echt hoe ik me voel. Ik ben er zeker van dat ik dit wil, maar ben erg onzeker als het aankomt op kwaliteit. Ik weet namelijk niet zo goed hoe ik het het beste kan aanpakken (tuurlijk weet ik dat je de penis erin moet doen en dan wat heen- en weer/op- en neer moet bewegen, maar vind de eerste keer zelf initiatief nemen als het aankomt op seks na een seksuele intimidatie gewoon erg lastig). We praten hier samen regelmatig genoeg over (zowel in real life als op app) en hij probeert me echt gerust te stellen etc. (ja, hij weet dat ik het lastig vind) maar mn angst gaat wordt eigenlijk niet per se minder..

Dus; hebben jullie misschien tips voor de eerste keer bovenop aka cowgirl (reverse of normaal maakt niet uit). En dus hoe ik mn onzekerheid wat naar de achtergrond kan laten vagen.

Ik hoor het graag! Alle tips zijn welkom en vragen stellen mag natuurlijk altijd! Help me out please ;$

(Oh, en respect als je dit allemaal hebt gelezen, sorry voor mn lange verhaal!)
Met citaat reageren
Oud 06-08-2018, 22:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Probeer het en blijf tijdens de seks communiceren en dingen uitproberen. Het hoeft niet direct perfect, het is prima om samen uit te vinden wat fijn is. Jij bent niet alleen verantwoordelijk voor de kwaliteit, seks heb je samen, communicatie is daarin onmisbaar. Ga lekker samen uitproberen, krijg misschien een keer de slappe lach Je vriend zou juist iemand mogen zijn bij wie je de ruimte ervaart om te experimenteren, iemand waarvan je weet dat hij om je geeft ongeacht of dat ene standje nu een succes was of niet.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-08-2018, 22:52
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Probeer het en blijf tijdens de seks communiceren en dingen uitproberen. Het hoeft niet direct perfect, het is prima om samen uit te vinden wat fijn is. Jij bent niet alleen verantwoordelijk voor de kwaliteit, seks heb je samen, communicatie is daarin onmisbaar. Ga lekker samen uitproberen, krijg misschien een keer de slappe lach Je vriend zou juist iemand mogen zijn bij wie je de ruimte ervaart om te experimenteren, iemand waarvan je weet dat hij om je geeft ongeacht of dat ene standje nu een succes was of niet.
Kleine toevoeging: Je vriend probeert je gerust te stellen dat het niet eng is dus daarvoor hoef je echt niet bang te zijn. Hij zal echt wel het beste met je voor hebben. Als jullie samen goed over zoiets serieus kunnen praten en jij kan je grenzen aangeven denk ik dat hij die ook respecteert. Kwaliteit wordt na mate beter dus als jullie het allebei positief ervaarden kan het zeker nog een keer en dan weet je wat er kan gebeuren. Als ik jou waar zou ik niet bang zijn. Je vriend heeft denk ik het beste met je voor!

(Ik begrijp dat dit voor jou makkelijker gezegd is dan gedaan maar geloof me. Hij kan je ook corrigeren hè. Je anders op hem zetten. Wat Elin3 al zei: "Seks heb je samen.")
Met citaat reageren
Oud 07-08-2018, 07:37
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Probeer het gewoon lekker samen uit. Gaat het goed dan is dat fijn. Ging er wat mis dan lachen jullie er samen om. En probeer je het de volgende keer weer..... En dan nog. Wat kan er mis gaan?
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2018, 08:05
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Gewoon doen, als het niks is kun je altijd nog terug naar een ander standje. En als het voor jou lekker voelt, voelt het waarschijnlijk voor je vriend ook lekker.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 07-08-2018, 22:45
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Als je het eng vindt zou je misschien kunnen voorstellen om hem te blindoeken en eventueel vastbinden. Op die manier kan hij niet zien wat je doet en heb jij volledig de controle om te doen wat je wilt en op jouw tempo. Daarnaast kan het ook spannend zijn voor je vriend, omdat hij niks ziet en aan jou overgeleverd is. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit vragen voor meiden
storm4356
1 24-10-2016 20:28
De Kantine hospiteren
*Bellissima*
33 28-08-2006 13:40
De Kantine Het vragen topic
Swlabr
57 06-03-2006 12:45
Psychologie seksueel misbruik door kinderen
Andora
113 07-06-2005 22:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.