Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2004, 19:50
otkhus
otkhus is offline
Wie heeft er nog meer last van een winterdepressie ofzoiets dergelijks? waar heb je dan last van en wat doe je eraan?
__________________
be still my heart
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 20:05
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Ik háát de herft. Wat ik er tegen doe? Tegen mezelf zeggen dat ik me niet moet aanstellen, proberen te genieten van de mooie dingen van de herfst (mooie kleuren, zonnige dagen enz.), zonnebank-kuur doen, mezelf af en toe verwennen met bv. lekker lang in bad of iets moois voor mezelf kopen
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 20:12
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Ik studeer Psychologie, en als mensen een echt heel ernstige winterdepressie hebben (kunnen niets meer behalve de hele dag door huilen), wordt hun 'medicijn' elke ochtend 2 uurtjes voor een soort lichtbak zitten. Het lichttekort in de winter is de voornamelijkste oorzaak van een winterdip, dus koop een gezichtsbruiner en ga daar regelmatig voor zitten en ga naar buiten (als het nog licht is ) als het niet te slecht weer is etc.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 20:23
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Ik merk ook dat ik echt opgewekt word als ik lekker onder de zonnebank heb gelegen en daarna heerlijk uitgebreid heb gedoucht
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 20:25
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Jules schreef op 14-11-2004 @ 21:12 :
Ik studeer Psychologie, en als mensen een echt heel ernstige winterdepressie hebben (kunnen niets meer behalve de hele dag door huilen