Oud 11-05-2005, 12:25
Brammetje-88
Avatar van Brammetje-88
Brammetje-88 is offline
Goeienmiddag,

Ik zit in een beetje rare situatie, ik zal het proberen uit te leggen...

In januari, kreeg ik wat oogcontact met een heel leuk meisje, en dat ging over en weer, maar omdat we in een andere klas zaten, gebeurde er verder niks.
In februari ben ik achter haar email/msn adres gekomen, en zij vond het leuk, en we praten heel veel op msn(nu nog veel).
En het klikte gewoon wel goed..
Tot ik op een dag wat met haar wou afspreken, om haar juist beter te leren kennen dan via msn, maar daar was ze het niet mee eens, ze gaf toe dat ze niet snel met mensen mee gaat( Ik had haar uitgenodigt om wat te drinken ergens in de stad).
Ik heb toegegeven dat ik dit wel snapte aan de andere kant, maar ik vind het ook wel jammer, want we zien elkaar zelden,(Omdat ze hele andere lestijden heeft, en veel lessen vervallen). Nu praten we nog altijd veel over msn, en heeft zij ook *tips* in haar naam, natuurlijk is dat nooit cker dat het op een bepaald iemand slaat, maar ik heb zo gevoel.
We msnen nog veel, maar hebben elkaar nog amper in het echt gesproken, het komt er steeds gewoon niet van, zij zit in een andere klas, er vervallen veel lessen, we hebben allebei een ander vriendenclubje, en andere lestijden.

Nou dit ging nog een tijdje door, maar ik ga haar steeds leuker vinden, en we hebben op msn best diepgaande gesprekken, alleen nu nadert de school vakantie..(Ja ja, al vroeg bij ons), Maar dat zou betekenen dat ik haar lange tijd niet meer zie, ze woont namelijk 25 km van haar af...

Ik zou nu dolgraag nog een keer met haar willen afspreken, om haar toch beter te leren kennen, maar zou ik dit dan nog een x vragen?(omdat ik haar anders 3 maanden niet zie), de laaste keer dat ik haar dat vroeg was in februari.., , ik hoop dat jullie tips hebben, en nogmaals op elkaar afstappen lukt maar steeds niet...

bovendien is haar exvriendje vreemdgegaan, ik weet niet of dat een rol meespeelt met haar 'voorzichtigheid"maar tips zijn welkom!

Bedankt voor het lezen,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2005, 12:33
sushilove
Avatar van sushilove
sushilove is offline
Ik denk dat je het gewoon nog een keer moet voorstellen om wat
leuks te doen.
Wie niet waagt wie niet wint
En als ze dan nog steeds niet wilt dan weet je genoeg lijkt mij,
dan wilt ze je gewoon niet...

Ik hoop natuurlijk voor je dat ze je wel leuk vind
__________________
So called psycho
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 12:51
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Stel anders voor om een keer met meerdere mensen wat te doen, waar ook vrienden van haar bijzitten. Dan voelt ze zich misschien wat meer op d'r gemak en wilt ze wel wat gaan doen
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 13:15
Verwijderd
Hebben jullie geen schoolfeest ofzo?
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 13:34
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik zou haar ook terug mee uitvragen. Gewoon zeggen dat het wel klikt op msn, maar dat je haar toch eens in het echt wilt ontmoeten (wat ik niet meer dan normaal vind, zeker omdat ze op je school zit). En als ze dan terug weigert, dan is ze de moeite niet waard vind ik Dan liggen haar interesses duidelijk elders dan bij jou.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 13:57
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 11-05-2005 @ 13:34 :
Ik zou haar ook terug mee uitvragen. Gewoon zeggen dat het wel klikt op msn, maar dat je haar toch eens in het echt wilt ontmoeten (wat ik niet meer dan normaal vind, zeker omdat ze op je school zit). En als ze dan terug weigert, dan is ze de moeite niet waard vind ik Dan liggen haar interesses duidelijk elders dan bij jou.
idd... en laat dan bij het vragen een beetje ruimte over wat jullie gaan doen, dat maakt t voor haar wat makkelijker om ja te zeggen
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 14:20
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 11-05-2005 @ 12:51 :
Stel anders voor om een keer met meerdere mensen wat te doen, waar ook vrienden van haar bijzitten. Dan voelt ze zich misschien wat meer op d'r gemak en wilt ze wel wat gaan doen
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 14:49
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
MTpower schreef op 11-05-2005 @ 12:51 :
Stel anders voor om een keer met meerdere mensen wat te doen, waar ook vrienden van haar bijzitten. Dan voelt ze zich misschien wat meer op d'r gemak en wilt ze wel wat gaan doen
Dat lijkt me wat flauw Dan zit je der als 5de wiel, en is ze constant bezig met haar vrienden terwijl jij haar wilt leren kennen...
Ze moet hem maar vertrouwen hoor!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 15:34
Astraea
Avatar van Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 11-05-2005 @ 14:49 :
Dat lijkt me wat flauw Dan zit je der als 5de wiel, en is ze constant bezig met haar vrienden terwijl jij haar wilt leren kennen...
Ze moet hem maar vertrouwen hoor!
Ze MOET natuurlijk helemaal niemand vertrouwen. En tegenwoordig is het helemaal niet onverstandig om een beetje argwanend te zijn als het gaat om afspraakjes maken met mensen van internet. Je weet immers nooit wie het is/kan zijn.

En in dit geval is het natuurlijk anders, want zij heeft hem al gezien (aangezien je iemand moet zien om er oogcontact mee te hebben ), dus ik snap zelf ook het probleem niet helemaal.
Ik zou het gewoon nog een keer vragen en als ze weer weigert misschien even vragen waarom ze niet wil. Ze zal er vast een goede reden voor hebben, want als ik het goed begrijp vindt zij jou ook aardig leuk.
Zomaar iemand links laten liggen omdat ze niets wil drinken is wel erg drastisch. Ik vind dat je haar eerst de kans moet geven om het uit te leggen of zo.
__________________
Goddess of Innocence and Purity.. ~*~ Who ever Saves one Life, Saves the World Entire..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 15:38
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Astraea schreef op 11-05-2005 @ 15:34 :
Ze MOET natuurlijk helemaal niemand vertrouwen. En tegenwoordig is het helemaal niet onverstandig om een beetje argwanend te zijn als het gaat om afspraakjes maken met mensen van internet. Je weet immers nooit wie het is/kan zijn.
Het was verkeerd verwoord van me
Tuurlijk moet je niet zomaar iemand vertrouwen! Ik spreek nooit af met mensen die ik via internet ken, enkel als ik echt het gevoel hebt dat het klikt (wat nog maar één maal is voorkomen). Maar als je iemand kent van school, is het anders, vind ik.
Ze moet ook niet al de eerste avond op zijn kamer afspreken he, maar een cafe'tje in de stad lijkt me veilig genoeg
Als ze om die reden niet met TS wilt afspreken, vind ik het flauw...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 15:40
Astraea
Avatar van Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 11-05-2005 @ 15:38 :
Het was verkeerd verwoord van me
Tuurlijk moet je niet zomaar iemand vertrouwen! Ik spreek nooit af met mensen die ik via internet ken, enkel als ik echt het gevoel hebt dat het klikt (wat nog maar één maal is voorkomen). Maar als je iemand kent van school, is het anders, vind ik.
Ze moet ook niet al de eerste avond op zijn kamer afspreken he, maar een cafe'tje in de stad lijkt me veilig genoeg
Als ze om die reden niet met TS wilt afspreken, vind ik het flauw...
Hmm ok, dan had ik het ook verkeerd begrepen
Ja ik zei ook al, er zal vast een reden zijn. Als ze hem echt leuk vindt (wat ik uit het verhaal begrepen had..) dan zou ze hem niet zomaar afwijzen lijkt me..

Hij moet gewoon even met dr praten
__________________
Goddess of Innocence and Purity.. ~*~ Who ever Saves one Life, Saves the World Entire..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2005, 22:08
Verwijderd
Zoals al gezegd, wie niet waagd wie niet wint.

Gewoon nog een keer vragen, en als ze dan weer nee zegt, zou je haar misschien kunnen vragen waarom.
Als jullie echt zulke leuke gesprekken hebben, zal zij daar toch ookw el op een bepaalde manier behoefte aan hebben lijkt mij. Dus dan zal er iets zijn wat haar tegenhoudt.

Goed, wil het allemaal niet, dan zou ik er als ik jou was nog goed over nadenken of je er wel energie in wil stoppen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 09:05
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
25km? Pak de fiets of de auto ofzo man.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 16:28
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Ik zou het nog een keertje proberen..stel het voorzichtig voor..en als ze weigert dan mag je wle vragen denk ik waarom. Vraag of ze het eng vind, of omdat ze niks in je ziet (is wel direct maar dan weet je het wel!) Ik hoop voor je dat ze met je meegaat!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 16:45
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 11-05-2005 @ 14:49 :
Dat lijkt me wat flauw Dan zit je der als 5de wiel, en is ze constant bezig met haar vrienden terwijl jij haar wilt leren kennen...
Ze moet hem maar vertrouwen hoor!
Aan de andere kant... als dat goed gaat wilt ze de volgende keer misschien WEL met hem alleen wat gaan drinken
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 18:02
Snuitermans
Snuitermans is offline
Wel, ik heb geen benul waarom ze dat in eerste instantie geweigerd heeft, maar vraag het nogmaals. Zo nee, vraag waarom niet, gezien jullie op MSN blablabla.
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2005, 18:49
Brammetje-88
Avatar van Brammetje-88
Brammetje-88 is offline
Hey bedant voor de reacties!

Ik zal het eerst nog even aanzien, en hopen dat ik haar nog een x zie op school, en anders vraag ik het gewoon de laaste week voor de vakantie, en als ze weigert wederom om uitleg..

Uh bedankt,
En Verdere reacties zijn altijd welkom!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle (naakt) douchen bij voetbal ??
youraan
36 22-03-2011 20:58
Verkeer & Vervoer De grootste wegpiraat van vandaag, part trois
Qimm
500 05-12-2010 18:33
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #133
rare kwast
498 17-08-2008 23:28
Liefde & Relatie Klein (groot) probleempje..
Stefy
76 01-06-2004 08:00
Psychologie MPS / schizofrenie?
WanderingSpirit
85 03-01-2004 14:14
Liefde & Relatie Liefde VS Vriendschap...
Lindatje
23 20-01-2003 18:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58.