Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2018, 12:25
Vriendtje
Vriendtje is offline
Hey iedereen, graag zou ik wat advies willen!

Ik ben afgelopen week met mijn achternicht naar centerparcs geweest wat ik niet zag aankomen dat we steeds meer elkaars lichaam begonnen te aanraken en natuurlijk van het 1 komt het andere, we hebben gekust en meer dan dat zelfs juist seks hebben we niet gehad! Ze zei me toen dat ze dat al twee dagen wou natuurlijk wou ik dat stiekem ook!
Nu we eenmaal terug thuis mis ik haar en ben ik verliefd op haar geworden! Ik heb haar dat ook verteld en dat ik terug naar haar verlang maar ze zegt dat we dat beter niet meer doen omwille van familie en dit beter niet was gebeurd maar toch voelt ze wel iets voor mij denk ik! Ik heb eens gepolst bij mijn ouders en zij zien er geen graten in! Maar volgen week komt ze naar mij en weet ik niet wat ik moet zeggen of doen!!! Moet ik mijn gevoelens voor haar duidelijk maken maar ik wil haar niet afschrikken maar ik wil haar bij me hebben pfff
Graag zou ik jullie advies daarover willen aub jongens serieus hè!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2018, 12:35
Vriendtje
Vriendtje is offline
Maar we zijn alle 2 volwassen mensen zij is 30 jaar en ik 38 jaar
Met citaat reageren
Oud 03-01-2018, 12:40
Vriendtje
Vriendtje is offline
Dat zegt zij: Goeiemorgen!! Sorryyyy.. zat gisteren heel de dag bij volk geweest .. en hoe meer je stuurt hoe minder ik weet wa te zeggen .. �� ja twas heel fijn, maar toch had het niet gemogen.. ik blijf u ook graag hebben, maar ik denk toch dat we hier niet mee door mogen gaan, het is het niet waard om te verliezen wat we nu hebben vind ik.. tis nu gwn ff moeilijk, maar dat slijt idd wel .. gij zijt nu ook net alleen , komt net uit relatie die heel slecht was en dan is het moeilij om daar niet over na te denken na zo een leuk midweekje.. maar toch moeten we met ons voetjes op de grond blijven.. �� Xx
Met citaat reageren
Oud 03-01-2018, 12:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien goed om even na te denken over jullie toekomstverwachtingen. Dat jij nu een oogje op haar hebt is natuurlijk hartstikke leuk, maar waar zien jullie jezelf over 5 of 10 jaar? Willen jullie vooral nu gewoon lekker van elkaar genieten, zonder relatie of verwachtingen. Of is één van jullie misschien meer op zoek naar een vaste relatie, om misschien op termijn mee te trouwen of kinderen mee te krijgen. Als zij niet wil dat de familie het weet dan komt er waarschijnlijk voorlopig niet meer van dan een soort friend-with-benefits, want bij een relatie (zeker één met toekomstperspectief) moet je dat toch een keer aan je familie vertellen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 03-01-2018, 12:59
Vriendtje
Vriendtje is offline
Hey Elin3,
Voorlopig weet ik niet wat ik moet verwachten! Ik wil gewoon eerst genieten van elkaar gezelschap natuurlijk met een kusje erbij hè en we zien wel of er sprake kan zijn van een relatie maar ik wil het voorzichtig aanpakken en ze niet puchen! Beide hebben we geen kinderwens of trouwplannen! Maar het idee dat er iets kan zijn tussen ons schrikt haar een beetje af!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2018, 13:12
Verwijderd
Ik zou niet eens weten wie mijn achternichten zijn, die zie ik letterlijk nooit (bewust althans, zal er vast wel eens een tegenkomen zonder dat ik het weet).

Even om het duidelijk te hebben: wat is precies jullie verwantschap? Als in, ik versta onder "achternicht" het kleinkind van een broer of zus van mijn opa. In dat geval zit je als ik goed tel op een vijfdegraads relatie en dat is wettelijk sowieso totaal geen probleem, en volgens mij ook een vrij beperkt risico mochten jullie kinderen willen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2018, 13:31
Vriendtje
Vriendtje is offline
Zij is een kleinkind van mijn ma haar broer, maar we hebben geen kinderwens beiden, als je bovenstaande berichten hebt gelezen vraag ik mij wat ik best doe om haar voor mij te winnen! Want ik ben wel verliefd op haar maar ik wil het voorzichtig aan pakken en weet niet echt hoe!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2018, 13:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar het idee dat er iets kan zijn tussen ons schrikt haar een beetje af!
Dat klinkt niet of zij ook graag een relatie met jou zou willen...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 03-01-2018 om 21:38.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2018, 17:35
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Hoezo kom je als 38 jarige advies vragen op een forum voor pubers? Verder moet je het natuurlijk zelf weten. Sommige mensen zullen het afkeuren, maar je bent een volwassen man dus ach.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 03-01-2018, 21:25
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Hoezo kom je als 38 jarige advies vragen op een forum voor pubers? Verder moet je het natuurlijk zelf weten. Sommige mensen zullen het afkeuren, maar je bent een volwassen man dus ach.
klonk ook raar zou op die leeftijd wel beetje weten wat ik wil en wat ik niet wil
Met citaat reageren
Oud 04-01-2018, 05:24
Darrell
Darrell is offline
Citaat:
Hoezo kom je als 38 jarige advies vragen op een forum voor pubers? Verder moet je het natuurlijk zelf weten. Sommige mensen zullen het afkeuren, maar je bent een volwassen man dus ach.
Dit
Met citaat reageren
Oud 04-01-2018, 19:02
Verwijderd
Nou..., ik denk dat je er beter mee kan stoppen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2018, 20:39
Tuinslang101
Tuinslang101 is offline
Ik vind dit super appart
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Leesclub] Stemtopic mei
Hawahaai
8 08-05-2013 21:06
Liefde & Relatie Achterneef en achternicht | Geheime relatie |
equalized
13 16-02-2013 13:14
Verhalen & Gedichten Het Grote Brieventopic
Verwijderd
57 03-03-2008 17:13
Liefde & Relatie Mijn vriendin is verre familie van me
enzof60
71 02-09-2003 20:49
Liefde & Relatie Ken jij al je familieleden?
Balance
49 21-08-2003 23:51
Liefde & Relatie Relatie met je achternichtje ?
kefin
13 06-07-2003 21:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50.