Oud 17-08-2018, 13:50
JustLil
JustLil is offline
Een paar weken geleden deed ik mijn eerste poging tot seks. Het paste niet, en hoe meer we probeerden, hoe meer pijn het deed. Ik krijg ook geen tampons in en een vinger doet veel pijn... Mijn vriend pakte het super op en deed niet moeilijk, ook nog een paar mislukte pogingen later niet.
Herkent iemand zich hierin? En als het uiteindelijk wel gelukt is, hoe?

Veel liefs
Lil
Met citaat reageren
Oud 17-08-2018, 14:37
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Gewoon af en toe proberen. Niet teveel druk erop. Anders ben je te gespannen en is het daar beneden ook strak afgesloten. Gebruik eventueel voldoende glijmiddel en ga anders eerst andere vormen van seks (trekken pijpen vingeren beffen etc)verder ontdekken. Dan komt die laatste stap vanzelf.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2018, 14:45
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ja, ik weet wel wat er aan de hand is. Je spant (waarschijnlijk onbewust) je bekkenbodemspieren teveel aan! Dan staat de boel zo strak dat er zelfs geen vinger naar binnen gaat.
Hier staan nuttige tips en oefeningen: https://www.depaarsekeizerin.nl/info...en-bekkenbodem
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 17-08-2018, 14:48
Chocoladekoek
Chocoladekoek is offline
Yes, voorspel is erg belangrijk. Zorg dat jullie daar goed de tijd voor nemen en dat je goed nat bent.

Ik had precies het zelfde probleem. Hoe het bij mij uiteindelijk gelukt was, was door alles een beetje uitterekken met een kleine dildo. En nee, het is niet echt een questie van uitrekken, maar het luktte wel. Neem vooral de tijd!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2018, 15:25
JustLil
JustLil is offline
Yes! Super bedankt, hier kan ik denk ik wel wat mee
Met citaat reageren
Oud 17-08-2018, 17:26
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Klinkt inderdaad als vaginisme.

Bij sommige mensen gaat dat over, bij anderen niet. Ik zou zeker de oefeningen proberen, maar in de tussentijd zijn er allerlei andere manieren van seks hebben die je kunt verkennen. Denk aan bondage, niet-penetratieve speeltjes zoals de Womanizer, samen glibberen in een badje met olie, anale seks (inclusief pegging)... Er is een hele wereld buiten de penis-in-vagina-penetratie. Als je ideeën nodig hebt kun je meelezen op /r/sex of natuurlijk praten met je vriend.

Laat je leiden door wat je sexy vindt, niet door wat je lichaam (nog) niet kan.

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Nat worden lukt niet!
IkkeLief
8 12-04-2015 10:44
Psychologie Ik weet het gewoon niet meer, misschien jullie wel?
KirstenR
11 28-10-2009 17:33
Liefde & Relatie Het gaat niet over, wat moet ik hiermee?
Dice94
7 10-07-2009 01:42
Seksualiteit Het lukt niet zelfs na een half uur
hetluktnietje01
13 20-05-2008 22:31
Seksualiteit Het lukt niet :s
DaRK GiRL X
21 10-03-2003 16:57
Seksualiteit Het lukt niet :-/
In Eternity
14 13-12-2002 10:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.