Oud 26-08-2018, 17:03
lLucasl
lLucasl is offline
Vrienden van mij uit het 4e gebruiken in het weekend wel eens xtc...
Ze vragen/dwingen mij telkens op er ook een pilletje te nemen.
Alleen heb ik mij voorgenomen nooit onbekende drugs te gebruiken.
Maar ik wil het wel een keer proberen..
Maar weet niet wat het doet..
"Heeft iemand er ervaring mee, en kan mij vertellen wat het doet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2018, 20:29
Verwijderd
Zie hier bij Jellinek meer informatie over XTC: https://www.jellinek.nl/informatie-o...info/effecten/

Ze vragen/dwingen je? Hoe oud ben je? Ik zou XTC niet aanraden als je minderjarig bent, je hersenen zijn nog niet "af". Tevens klinkt dit niet als een groep die geïnformeerd is over de drugs die ze gebruiken, de effecten, de kwaliteit en het is al zeker niet de bedoeling dat ze druk op je leggen om het wél te doen. En er is zo ongelofelijk veel shit in omloop dat, mocht je het toch willen, een geteste pil wel een heel goed idee is.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 20:37
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Zie hier bij Jellinek meer informatie over XTC: https://www.jellinek.nl/informatie-o...info/effecten/

Ze vragen/dwingen je? Hoe oud ben je? Ik zou XTC niet aanraden als je minderjarig bent, je hersenen zijn nog niet "af". Tevens klinkt dit niet als een groep die geïnformeerd is over de drugs die ze gebruiken, de effecten, de kwaliteit en het is al zeker niet de bedoeling dat ze druk op je leggen om het wél te doen. En er is zo ongelofelijk veel shit in omloop dat, mocht je het toch willen, een geteste pil wel een heel goed idee is.
Oké... bedankt
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 21:11
Verwijderd
Misschien goed om niet met die lui om te gaan dan. Drugs gebruik je om plezier te hebben op een zeer verantwoorde manier.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 21:15
Verwijderd
Het is ook niet stoer.

Maar goed, wil je het wel proberen, wat ik je ten zeerste afraad vanwege de redenen die deadlock ook noemt, dan moet je dat met mensen doen die jij vertrouwt en die ook op jou kunnen letten.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 21:29
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Het is ook niet stoer.

Maar goed, wil je het wel proberen, wat ik je ten zeerste afraad vanwege de redenen die deadlock ook noemt, dan moet je dat met mensen doen die jij vertrouwt en die ook op jou kunnen letten.
Je leeft 1 keer.. dus ik wil het ooit wel een keer proberen.. Maar zie er steeds meer van af..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 21:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je leeft 1 keer.. dus ik wil het ooit wel een keer proberen.. Maar zie er steeds meer van af..
Een keer kan ook prima als je 25 bent en je brein verder ontwikkeld is
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 21:51
lLucasl
lLucasl is offline
Citaat:
Een keer kan ook prima als je 25 bent en je brein verder ontwikkeld is
Eens
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Je leeft 1 keer.. dus ik wil het ooit wel een keer proberen.. Maar zie er steeds meer van af..
Je leeft één keer maar wil je dat leven zo leven:


Of wil je het zo leven:
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 22:05
Verwijderd
Die vergelijking klopt niet helemaal want als je één keer XTC probeert dan ben je natuurlijk niet gelijk een verslaafde, maar je bent wel 13, je hersens zijn echt nog lááááng niet af, en mocht je bepaalde XTC-alternatieven gebruiken waarbij de dosering héél gevoelig ligt en het gaat mis, dan is dat leven wat je hebt maar 13 jaar lang en dan wordt het niet langer dan dat.

Mensen doen ontzettend makkelijk over het gebruiken van drugs en dat komt volgens mij omdat je iedereen wel kan snuiven of een pil kan doorslikken, je hebt er geen bijzondere skills voor nodig. Toch is het echt wel iets waarbij het verstandig is dat je er veel over weet en dat je ook vooral precies weet wát je binnenkrijgt en in welke hoeveelheden.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2018, 22:15
lLucasl
lLucasl is offline
Met citaat reageren
Oud 27-08-2018, 13:57
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Een keer kan ook prima als je 25 bent en je brein verder ontwikkeld is
En dat ene leven hoeft niet te worden beëindigd door een overdosis of een pilletje waar allemaal zooi in zit.
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol XTC discussietopic
Prospect
7 19-09-2013 22:12
Drugs & Alcohol Vervuilde XTC.
Verwijderd
18 14-04-2009 15:52
Drugs & Alcohol Onderzoek hersenbeschadiging XTC fout
Mafheid
8 10-09-2003 12:26
Drugs & Alcohol Combinatie cocaine en XTC
Lora
19 11-07-2003 21:00
Drugs & Alcohol XTC en ALCOHOL niet doen!!
FREDERIC
18 07-10-2002 23:45
Drugs & Alcohol Enquete XTC
Wit Pareltje
22 14-05-2002 21:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56.