Oud 25-10-2018, 10:14
Shane020
Shane020 is offline
Beste studenten,

Ik heb een raar school verleden: in de 1e en 2e havo gedaan, vervolgens opgestroomd naar het vwo waar ik twee keer ben blijven zitten, in 4 en 5 vwo, vervolgens heb ik besloten om van 5 vwo naar 5 havo te gaan. Ik heb relatief makkelijk mijn havo diploma gehaald. Vervolgens heb ik bouwkunde gedaan op het hbo, maar dat vond ik niks en ik merkte dat ik toch nog steeds mijn vwo diploma wilde, dus heb ik mij ingeschreven op een vavo waar ik in 2 jaar mijn vwo diploma kan halen. Het was de bedoeling dat ik dit jaar wiskunde b, biologie, engels en natuurkunde zou volgen, maar de natuurkunde klas zat vol. Ik zou dus volgend jaar nederlands, duits, scheikunde, natuurkunde en maatschappijwetenschappen moeten volgen. Natuurkunde was mijn favoriete vak en wil ik het liefst dit jaar afronden. Op het vwo was ik er een 6.5 voor geïndigd, voordat ik naar 5 havo ging. Nu overweeg ik een staatsexamen voor natuurkunde, maar door voornamelijk het mondeling spreekt deze optie me wat minder aan.

Nu heb ik 2 vragen:
1. Is het in mijn situatie beter om toch maar volgend jaar natuurkunde in 1 jaar te doen met de rest van de vakken?
2. Zijn er mensen die ervaring hebben met staatsexamen natuurkunde of een ander vak? Is het mondeling echt zo moeilijk?

Ik hoor het graag.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Van Havo naar de universiteit
JanKalleman
5 17-07-2016 08:07
Algemene schoolzaken 3Havo -> 4vwo?
karimnl024
8 19-12-2014 17:06
Algemene schoolzaken van havo naar vwo
somegirl
3 26-08-2010 00:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00.