Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2003, 17:42
remond
Avatar van remond
remond is offline
Heey peoples!
Is het mogelijk om meerder beste vrienden(-innen) te hebben? En als dat zo is, hoe is het dan zo gekomen?
Of heb je toch liever 1 beste vriend(in)? En wat voor reden heb je daar dan voor. Wilde ik ff weten
floor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2003, 17:46
wissie
wissie is offline
Het is mogelijk om meerdere goede vrienden te hebben.

Maar het woord beste zegt het eigenlijk al, er kan maar één de beste zijn
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 17:52
Thomas
Thomas is offline
Idd, je kan meerdere goede vriend(innen) hebben maar, maar een beste vriend(in).
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 18:22
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
ja, er zijn meerdere beste vrienden mogelijk
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 18:41
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
ik heb een beste vriend en een beste vriendin en het is handig dat ze verschillend van geslacht zijn...
jammer dat ze alleen niet met elkaar over weg kunnen...
Met citaat reageren
Oud 12-03-2003, 23:30
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
nou, kijk.....je hebt idd wel dat je bijvoorbeeld echt heel close bent met 2 mensen ofzo. Dat jullie met zijn 3en echt zo'n groepje zijn. Maar volgens mij heb je toch met 1 van die 2 net iets meer.

Ja, je kan maar 1 beste vriend(in) hebben naar mijn mening
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 00:26
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
wissie schreef op 12-03-2003 @ 18:46:
Het is mogelijk om meerdere goede vrienden te hebben.

Maar het woord beste zegt het eigenlijk al, er kan maar één de beste zijn
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 12:32
xcorienx
Avatar van xcorienx
xcorienx is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 12-03-2003 @ 20:41:
ik heb een beste vriend en een beste vriendin en het is handig dat ze verschillend van geslacht zijn...
jammer dat ze alleen niet met elkaar over weg kunnen...
ik heb echt precies hetzelfde.
o en de reden? geen idee eigenlijk beste vriend(in) kies je toch niet uit? dat 'gebeurt' toch gewoon totdat je het opmerkt?
__________________
kuku kristiina helena jonas sussu maris alo max riia leila kristjan liina sixtus karu
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 12:59
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik denk dat er toch altijd een persoon is waar je net dat beetje meer mee hebt dan met een ander...
Mjah ik heb wel meerdere goede vriendinnen en vrienden..
Met de ene kan je het op een bepaald gebied beter vinden dan met een ander...
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 15:00
avantasia
Avatar van avantasia
avantasia is offline
onmogelijk!!!!
Altijd maar één beste vriend...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 16:08
)Vampje(
)Vampje( is offline
Eens trek je de conclusie: vriendschap is een illusie.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 19:32
lieve
lieve is offline
Maar ja natuurlijk!
Mijn beste vriendinnen ken ik al van in de kleuterklas, hoewel M. een jaartje ouder is... en zij ondertussen ook al op een andere school zit. En S. en ik beide in een andere richting(/klas) zitten, blijven we elkaar elk weekend zien! En zelfs op woensdag of gewoon in de week proberen we zoveel mogelijk af te spreken! En daarom moeten we niet persé met ons 3 zijn! Ik ga vaak naar M. en S. gaat ook vaak weg met M.! En we gaan ook genoeg samen weg hoor! Maar we maken er geen probleem van als er 1 iemand niet mee kan, tja... no problem!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 20:19
black rabbit
black rabbit is offline
"je gebruikt de term beste vriend vriendin alleen maar als je boos ben op die persoon of iets van m moet hebben"
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 20:30
Verwijderd
Ja Ik heb vier echte vriendinnen (online figuurtjes ff niet meegeteld) en daarvan zijn er 2 toch wel nog-iets-betere-vriendinnetjes. Maar vaak zit het op verschillende niveaus dus....
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 13:15
Verwijderd
ja, ik heb twee beste vrienden....
(met jongens kan ik gewoon wat beter opschieten dan met meiden.. weet ook niet waarom).
had vroeger een beste vriendin, maar dat was op een gegeven moment niet echt meer van haar kant..
maja, dat is ander verhaal..
kus
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 13:30
Verwijderd
Ik spreek niet in termen van beste vriendin of beste vriend, dat vind ik zo 'bindend'.

Iedereen is anders en heeft je ook wat anders te bieden, op het ene moment kun je de een harder nodig hebben, het andere moment de ander.

Ik heb een hoop goede vrienden en vriendinnen, en weet stuk voor stuk wat zij me allemaal te bieden hebben en met wat ik bij wie terecht kan.

Ik heb op zich in feite wel een beste vriend en ook een beste vriendin maar dat benoem ik gewoon niet zo, dat voel ik zo maar dat hoeft niet de hele wereld te weten..
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 13:32
Verwijderd
Wie mijn beste vriend of vriendin is weet ik niet. Het verschilt per moment, aan wie ik behoefte heb. Ik waardeer al mijn goede vriend(inn)en eigenlijk evenveel.

Er is wel één vriendin van me met wie ik een heel speciale band heb, maar om dáárop nou een 'beste vriendschap' te baseren, dat weet ik niet. Tis meer een gewone vriendschap met iemand om wie ik ontzettend veel geef.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 13:36
*StAmPeRtJe*
*StAmPeRtJe* is offline
Ik had er altijd 2, maar toen heeft er 1 me vanalles geflikt, dus nu heb ik er nog 1.
Zij was en is er altijd voor mijecht een hele goede vriendin. Als zij er niet voor mij zou zijn geweest, weet ik niet wat er was gebeurd!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-03-2003, 15:05
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik heb al een jaar of 3 een groepje van in totaal 7 echt heel erg goede vriendinnen, en daarvan zijn er niet een of twee beter dan de anderen. Met elk van hun heb ik weer iets aparts, dingen die we gemeen hebben (bijv. Met één doe ik toneel, met drie anderen zit ik in een band en met nog een ander speel ik samen saxofoon), en dat hebben zij ook weer onderling. Ik zou niet een van hen als beste aan kunnen wijzen, en volgens mij zouden zij dat ook niet kunnen. Ik heb nog wel meer vrienden, maar met niemand ga ik zo intensief om als met 'mijn' groepje. En ja, soms is dat wel lastig. Twee van mijn vriendinnen hebben nu bijv. een best wel erge ruzie, en al weet ik wel dat ik de ene meer gelijk geef dan de ander, zal ik nooit openlijk partij kiezen. Maar het is wel handig als je bijv. met een probleem zit, dan kun je een heleboel mensen bellen. Met het ene probleem ga ik naar de één en met het andere probleem naar de ander. Ze hebben allemaal hun goede en slechte kanten.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 12:16
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
JA.. ik zelf heb ook meerdere beste vrienden...
Zelf heb ik er 4.. .met hun praat ik over bijna alles... hebben lol. Leuk verdeeld is het.. het zijn 2 meiden en 2 jonges.. maar met hun kan ik gewoon echt alles delen
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie beste vriend van mn vriend
*elava*
18 31-05-2007 17:13
Liefde & Relatie Beste vriend tot de orde roepen.
Maurice
17 01-08-2005 19:11
Liefde & Relatie Als je beste vriendin de ex is, van je 1e grote liefde, (advies gevraagd)
stuivertje
7 17-08-2004 11:07
Psychologie help! goeie vriend wil niet meer!
idontcare
8 07-05-2004 06:19
Liefde & Relatie Ik kan het echt niet meer aan... Heeft er iemand aub raad...
Tinkelfeetje
18 07-05-2003 16:12
Liefde & Relatie Meisje op wie m'n beste vriend verliefd is vindt mij leuk (verhaal)
Xerxes
4 27-04-2003 17:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.