Oud 25-05-2004, 18:07
Stefy
Stefy is offline
Nou kijk, ik ben in een beetje rare situatie beland maar wil het toch bespreken ondanks ik het aan niemand kan vertellen kan ik hier anoniem blijven.. (rare zin maarja )

Ik had destijds een vriend (ik noem hem maar Vincent) ok, Vincent dus.. Na 4 maand, kreeg ik beetje te weinig aandacht ondanks onze relatie goed ging, ik hield van hem hij van mij.. Af en toe beetje gezeik maar dat hoort erbij.. Toen leerde ik een keer een leuke jongen tegen (bij deze noem ik hem Gabriel) gabriel was 19 jaar oud (ikzelf ben 15) hij voegde mij toe en we begonnen te praten.. We begonnen in het geheim een relatie'tje, het stelde niet veel voor, maar bij hem had ik het gevoel dat hij er altijd voor mij was.. Dit bleef nog 3,5 maand zo.. En op een gegeven moment dacht ik waarom belt Gabriel mij niet meer? Hij liet nix meer van zich horen enzo.. En had intussen tijd mij een jongen toegevoegd waarvan ik al iets had dat hem het alleen om de sex ging, maar ik was wel een keertje in voor een avontuurtje, natuurlijk altijd wel goede sex met Vincent, maar Gabriel wou rustig aan doen, hij wou niet dat ik me gebruikt voelde.. Naja die jongen, waarvan ik dacht dat ie het alleen om de sex deed (Matheius (Matie)) ok Matheuis dus.. Ging ik een keer mee afspreken, en egt hij was egt goed als ik daar aan terug denk.. Wow.. Maarjah.. Matie en Gabriel als buitenlanders kenden elkaar.. Gabriel kwam erachter dat ik wat met Matie had gedaan en dat we elkaar nog regelmatig 'zagen'.. Hij was teleurgesteld in mij, hij had niet gedacht dat ik zo zou zijn om wat met Matie te willen.. Nu heb ik het uit met Vincent.. Ben ik erachter gekomen dat Matie een vriendin heeft ik heb hem nu voor het blok gezet of hij met mij verder wil of met z'n vriendin (waar die nu 16 maand mee heeft terwijl hij al een maand met mij vreemd gaat).. Iedereen zegt dat Matie iedereen heeft voor de sex (en om geld maar dat is bijzaak), maar hij heeft al 16 maand een vriendin.. Ik weet dat hij veel voor haar over heeft.. Ik kan ook begrijpen dat hij vreemd gaat, ik heb het zelf ook gedaan ik zie zijn situatie.. Hij wil met mij verder als ik kan bewijzen dat ik dan niet meer vreemd ga, dus hij mag de komende tijd geen verhaaltjes meer over mij horen.. die hij de laatste tijd veel heeft gehoord (over met wie ik nog meer heb gehad in tussen tijd.. )

Wat moet ik doen, opzoek naar een nieuwe leuke jongen (die ik nu tog nog niet kan vinden) of achter Matheius of Gabriel gaan.. ?
Ik kom er zelf niet uit ik wil Matie maar ik heb egt veel over hem gehoord waardoor ik wel ga twijfelen..

Ik kom er niet uit, en zou graag willen weten wat jullie van dit verhaal vinden..

Zijn geen echte namen in gebruikt (wel zijn de personen die Matie en Gabriel moeten voorstellen allebij buitenlanders..) mijn ex was een halfbloedje indo..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2004, 18:11
Vissertje
Vissertje is offline
ik zou alleen blijven en lekker rebels doen zonder verplichtingen anders krijg je er spijt van. want zo te horen heb je geen behoefte aan een vaste relatie, omdat je aan het onderzoeken bent
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 18:13
Stefy
Stefy is offline
Dat lijkt mij ook wel lekker, maar die jongen Mathie.. Is wel heel lief enzo.. Ik heb wel aandacht nodig en vind het moeilijk om alleen te zijn en op niemand terug te kunnen vallen.. En daarnaast als ik zo doorga wordt ik ook nog als hoertje gezien..
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 18:15
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
Stefy schreef op 25-05-2004 @ 19:13 :
Dat lijkt mij ook wel lekker, maar die jongen Mathie.. Is wel heel lief enzo.. Ik heb wel aandacht nodig en vind het moeilijk om alleen te zijn en op niemand terug te kunnen vallen.. En daarnaast als ik zo doorga wordt ik ook nog als hoertje gezien..
je bent pas een hoer/slet als je jezelf zo voelt.
dat moeilijk vinden om alleen te zijn herken ik, en nu ik al een tijdje alleen ben kan ik daar beter tegen en heb ik niemand nodig om mij goed te voelen.
misschien dat je daaraan kan werken? En alleen seks hebben met iemand als je het echt wilt, en niet gewoon zomaar..
want idd als je iedereen pakt alleen om de seks (en je m nieteens leuk vind ofzo) ben je denk ik wel slecht bezig.
Wordt eerst maar blij met jezelf voor je je op die gast stort.. en bedenk wel, of je bij die gast wil zijn om HEM of dat je gewoon iemand zoekt om bij te zijn
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 18:26
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ten eerste: Mathie gaat vreemd, waarom zou hij dat ook niet doen als jij met hem een relatie krijgt. Hij is niet betrouwbaar.
Daarnaast heb je het (terrecht) verpest voor gabriel, die krijg je eg niet terug

Waarom blijf je niet lekker single en neuk je wat aan met iedereen, want dat vind je toch leuk.... Het is geen verplichting om een vriend te hebben en zo ben je aan niemand verplicht en hoef je niet vreemd te gaan. Neem gewoon lekker 3 tegelijk!
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 18:33
Stefy
Stefy is offline
Hahahha Opzich wel simpel hoe je het zo verteld.. Maar ben bang om als sletje te worden gezien
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 18:33
Vissertje
Vissertje is offline
dan moet je t neit doen. simpel toch
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 18:35
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Stefy schreef op 25-05-2004 @ 19:13 :
En daarnaast als ik zo doorga wordt ik ook nog als hoertje gezien..
dat ben je al
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 18:43
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 19:07
Stefy
Stefy is offline
Deze opmerkingen had ik al wel verwacht.. Maar eigenlijk vraag ik nu dus juist..

"wat moet ik doen?"

Dus geef me niet alleen commentaar als ik weet dat ik fout zit, als je wil reageren help me dan.. of geef me enkele suggesties.. Naja tuurlijk mag je wel zeggen dat ik fout zit.. als je dat vind natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 19:13
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
Stefy schreef op 25-05-2004 @ 20:07 :

Dus geef me niet alleen commentaar als ik weet dat ik fout zit, als je wil reageren help me dan.. of geef me enkele suggesties.. Naja tuurlijk mag je wel zeggen dat ik fout zit.. als je dat vind natuurlijk..
volgens mij heb je meer serieuze reacties gehad dan afrekeningen hoor
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 19:40
Verwijderd
meis, het spijt me maar ik ga eerlijk tegen je zijn:
alle jongens zullen het niet leuk vinden dat je bent vreemdgegaan, ookal hebben ze dat zelf ook. je bent 15 doe het rustig aan. zoek een goeie jongen en bouw daar iets mee op. als je zo doorgaat wordt je nog eens een hele erge sluttie... en das toch nergens goed voor?? als je ooit eens sex hebt gehad, betekent dat niet dat je meteen met een neiwue jongen sex moet hebben. doe het gewoon de eerste maand niet, leer elkaar kennen, enz. en als het dan nog steeds fantastisch is dan kan je over die sex na gaan denken. ik weet niet of je een serieuze relatie wil of niet. zo ja dan meot je dit doen wat ik eerder zei. zo niet, begin dan geen relatie met iemand (strax denkt die ander dat het wel serieus is) en doe lekker waar je zin in hebt (maar niet te veel sluttie worden)

kussie
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 20:54
Stefy
Stefy is offline
Heel erg bedankt, ik heb al veel aan jullie opmerkingen..

Misschien zijn er nog mensen die er ook nog wat over willen zeggen ?

Alvast tanxx
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 21:09
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Wel even een condoom omdoen bij die jongens.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 25-05-2004, 22:24
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Vissertje schreef op 25-05-2004 @ 19:15 :
je bent pas een hoer/slet als je jezelf zo voelt.
was het maar waar.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 12:15
Stefy
Stefy is offline
Je kan toch ook voor hoer of slet worden aangezien als iemand anders je zo ziet..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 12:32
Tactic
Tactic is offline
Citaat:
ZerO schreef op 25-05-2004 @ 22:09 :
Wel even een condoom omdoen bij die jongens.
Slimste opmerking die ik tot nu toe in dit topic ben tegengekomen
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 14:40
Verwijderd
tuurlijk kan je voor slet/hoer worden aangezien, maar het gaat er vooral om hoe jij je voelt. het vervelende is alleen dat meisjes die veel jongns hebben meteen voor sluttie worden aangezien, terwijl jongens die veel meisjes hebben wel worden gezien als een player, maar toch ook als de populaire jongen de bink de gozer enz.... tja...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-05-2004, 15:06
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ah man als jij er lekker 3 tegelijk wil, dan doe je dat toch lekker, schijt aan de rest!
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 15:18
Verwijderd
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 26-05-2004 @ 16:06 :
ah man als jij er lekker 3 tegelijk wil, dan doe je dat toch lekker, schijt aan de rest!
Idd, maar dan niet gaan zeuren over anderen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 17:55
Stefy
Stefy is offline
Heel erg bedankt jullie allemaal voor het commentaar, nu weet ik in ieder geval hoe jullie het zien enzow..

Tanxx
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 18:08
AILILLA
AILILLA is offline
Koekiemonster, toch!
Aan zo'n advies heeft dat meisje natuurlijk niets!
3 tegelijk...tjonge jonge....
straks scheurt ze nog uit!!
__________________
I wish I was special, so f****** special, but I'm a creep...
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:19
Verwijderd
Het lijkt me dat je een relatie moet beginnen met degene die je zelf het leukst vindt. En als je met meerdere mensen seks wilt hebben lijkt het me verstandig om daar gewoon eerlijk over te zijn. Er zijn mensen die daar geen problemen mee hebben
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 20:30
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
Vissertje schreef op 25-05-2004 @ 19:11 :
ik zou alleen blijven en lekker rebels doen zonder verplichtingen anders krijg je er spijt van. want zo te horen heb je geen behoefte aan een vaste relatie, omdat je aan het onderzoeken bent
helemaal mee eens
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 21:24
thalia
thalia is offline
meisje, je bent 15, je hebt nog een heel leven voor je.
__________________
Hos aliquis vidit et obstipuit, quique aethera carpere possent, credidit esse deos.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2004, 22:19
Verwijderd
damn. jij bent echt kansloos... waar gaat dat heen met de wereld?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 13:34
Verwijderd
sletje



In mijn tijd werd er op je 15e nog met barbies gespeeld
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 15:12
Stefy
Stefy is offline
Haha.. Naja.. Fijn dat ik weet hoe je erover denkt..

Nog mensen met tips ofzow..?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2004, 16:57
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Stefy schreef op 27-05-2004 @ 16:12 :
Haha.. Naja.. Fijn dat ik weet hoe je erover denkt..

Nog mensen met tips ofzow..?
neuk eroplos..
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 14:05
Bravo
Bravo is offline
Ik zou met geen van deze 3 meer iets beginnen. Afsluiten dit hoofdstuk en lekker verder gaan, je komt vanzelf wel weer een leukerd tegen.
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 14:15
Verwijderd
Ik heb je verhaal niet gelezen... maar ik begrijp uit de reacties van mensen erop het volgende
- Je hebt een vriend gehad, Vincent, en je bent vreemdgegaan
- Je kende daarna een leuke jongen, Gabriel, maar je hebt iets gedaan waardoor hij je nu niet meer wil
- Je kent ook een andere leuke jongen, Matthias, maar die heeft een vriendin; hij wil echter wel seks met je.

En je vraag is met wie je een relatie moet beginnen.

Nou, niet met Vincent, want dat ging eerst ook al niet goed. En ook niet met Gabriel, want die wil je nu niet meer. En ook niet met Matthias, want die heeft een vriendin en zal dus hoe dan ook niet echt voor jou gaan.
Blijft over: niemand. Als je zin in seks hebt mag je van mij best wat met die Matthias uitspoken, maar ik zou dat maar niet voor een relatie aanzien als ik jou was.

Je kunt natuurlijk ook wat nieuwe jongens leren kennen, of wachten met verkering tot je verliefd bent op iemand.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 14:45
Verwijderd
Neuk er nog een paar, zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Vissertje schreef op 25-05-2004 @ 19:11 :
ik zou alleen blijven en lekker rebels doen zonder verplichtingen anders krijg je er spijt van. want zo te horen heb je geen behoefte aan een vaste relatie, omdat je aan het onderzoeken bent
Jaaa, lekker rebels doen en AIDS oplopen op je zeventiende omdat je na twee jaar er op los neuken niet meer zo kritisch bent wat je partnerkeuze betreft . Goed plan.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 28-05-2004 @ 15:51 :
Jaaa, lekker rebels doen en AIDS oplopen op je zeventiende omdat je na twee jaar er op los neuken niet meer zo kritisch bent wat je partnerkeuze betreft . Goed plan.
ze kan toch ook mét condoom lekker rebels doen
Met citaat reageren
Oud 28-05-2004, 15:03
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 28-05-2004 @ 15:52 :
ze kan toch ook mét condoom lekker rebels doen
Nee joh, condooms zijn voor burgertutjes . Echte rebellen doen het zonder!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 18:08
Stefy
Stefy is offline
Ik doe ook altijd zonder maar is eigenlijk niet zo goed.. Ik weet wel.. Maar zonder is zelfs voor het meisje lekkerder.. :$
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-05-2004, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Stefy schreef op 29-05-2004 @ 19:08 :
Ik doe ook altijd zonder maar is eigenlijk niet zo goed.. Ik weet wel.. Maar zonder is zelfs voor het meisje lekkerder.. :$
Haaaaa damn ik heb nu pas door dat deze topic fake..... damn
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 18:53
Stefy
Stefy is offline
Ok dan geloof jehet niet , maar ik zit er wel mee..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 18:56
Stefy
Stefy is offline
laaaaaaaat maar.. als je het niet gelooft maar denk maar dat ik niet voor nix dit allemaal heb zitten typenn.. als het niet eens gebeurd was zo'n verhaal verzin je toch niet zomaar ? en trouwens alle jongens willen zonder condoom.. dus dan denk ik ook.. waarom niet
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 19:03
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Vissertje schreef op 25-05-2004 @ 19:15 :
je bent pas een hoer/slet als je jezelf zo voelt.
Hier ben ik het niet mee eens... een hoer kan je pas zijn als je aan betaalde seks doet, en daar is hier geen sprake van
Persoonlijk vind ik de benaming slet hier wel goed zijn plaats kan vinden...

Citaat:
Stefy schreef op 29-05-2004 @ 19:56 :
laaaaaaaat maar.. als je het niet gelooft maar denk maar dat ik niet voor nix dit allemaal heb zitten typenn.. als het niet eens gebeurd was zo'n verhaal verzin je toch niet zomaar ? en trouwens alle jongens willen zonder condoom.. dus dan denk ik ook.. waarom niet
Misschien omdat je tot het spectrum behoort van laagbegaafde mensen?

mijn tip: Stop maar eens met jongens zoeken en erop los te neuken... ben jezelf(naja, het zou slim zijn om iets te veranderen aan jezelf ) en ga niet op zoek naar een relatie, want dan wordt het nooit niks. Het moet spontaan gebeuren
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 19:06
Stefy
Stefy is offline
Dus in het kort.. Jou tip: niet meer jongens neuken, geen vaste relatie ?


Dus nix ?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 19:08
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Stefy schreef op 29-05-2004 @ 20:06 :
Dus in het kort.. Jou tip: niet meer jongens neuken, geen vaste relatie ?


Dus nix ?
Voorlopig niet nee... grow up... zo te merken zit je nogal in een tijd die de pubertijd wordt genoemd
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 19:11
Stefy
Stefy is offline
Hahahahha dat wordt vaker gezegt..

Maar vind het niet erg..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 19:18
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Wat zullen je pappa en mamma hier wel niet van denken
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 19:53
Stefy
Stefy is offline
Hahhahaha die weten het niet.. Alleen dat hier wel eens jongens over de vloer komen..

Maar die Matthiej.. Heeft auto en haalt mij altijd op enzow.. gabie denken mijn ouders goede vriend.. en vincent was dan wel mijn vriendje, maar vinden ze niet erg geloof ik.. Mijn moeder gescheiden van mijn pa.. Nieuwe vriend en nu een kast van een huis.. dus wel chillie..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 20:48
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Hahaha, jij moet bewijzen dat je niet vreemdgaat en hij mag geen verhaaltjes over jou horen??

Hij heeft meiden voor de seks (en het geld), hoe kan hij iets van jou eisen als ie zelf net zo vreemdgaat als jij????!!
Denk eens na zeg....
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 14:51
Stefy
Stefy is offline
Dat is precies wat ik ook dacht.. Ik belde hem nog vanmorgen.. Stond ie met z'n vriendin onder de douche

Maarjah, nix aan te doen.. Ik denk dat ik de raad van vele maar opvolg en gewoon opzoek gaan naar heeel iemand anders
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:01
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
sorry hoor maar is 15 niet een beetje vroeg om met iederen het bed te delen,
ik ben nog maagd, en dat vind ik goed genoeg, maar 15 vind ik veels te vroeg,
__________________
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:04
hodelahitie
Avatar van hodelahitie
hodelahitie is offline
Als je vreemdgaan ben je fout bezig, en als diegene zelfs al een vriendin heeft... sorry, waar ben je dan mee bezig zeg? Je bent 15 en nu doe je gewoon al dingen die gewoon niet kunnen (naar mijn mening). Maarja.. als je zo wil doorgaan, ga lekker een andere jongen zoeken, stel je voor dat je anders maar 1 iemand hebt, dat zou wel verschrikkelijk zijn zeg...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 15:53
Stitch
Stitch is offline
hallo??? wat een belachelijk verhaal is dit!!! hier irriteer ik me dus aan!

sorry dit is natuurlijk MIJN mening...maar goh wat is dit toch allemaal zielig zeg! je neukt (plat gezegd) maar met iedereen en dan ga je ons nog vragen wat je nu moet doen! en waar slaat dat op dat je er bij vermeldt dat matie en gabriel buitenlanders zijn en vincent half indo??? echt maar stom! net of dat dan anders is ofzo???
sorry maar echt wat een dom gezeik! hou je benen bij elkaar en
ga wat leuke dingen doen met vriendinnen ofzo!
ga vooral niet OP ZOEK naar een andere jongen! je duikt met verschillende mensen tussen de lakens en nu gaat dat niet goed zou je op zoek moeten naar een ander??? nee!
ga maar met vriendinnen winkelen ofzo...lijkt me een gezondere bezigheid!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid klein (groot) probleem ;S
Duim
16 08-11-2011 18:53
Liefde & Relatie Foute boy. Groot probleem!
SwaggOn
56 05-11-2009 17:00
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie De Cuba Crisis (een klein vraagje)
wr_faya
4 13-03-2006 16:16
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Winstmarge berekenen
Kjistoke
3 12-12-2003 07:50
Psychologie groot probleem wie geeft mij advies
natashja
13 16-10-2002 09:34
Software & Hardware Klein (groot) probleem.
Ik en Jij
3 24-03-2002 18:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:16.