Oud 24-09-2010, 08:56
Verwijderd
Hoe merk je of een meisje je leuk vind of met je flirt? Hoe merk je dat en wie kan me dat vertellen?
Advertentie
Oud 24-09-2010, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Hoe merk je of een meisje je leuk vind of met je flirt? Hoe merk je dat en wie kan me dat vertellen?
Ligt aan het meisje..
Bij mijn ex meer aan haar vriendinnen dan aan haar zelf
Oud 24-09-2010, 16:50
marina16
marina16 is offline
typ in op google vind zij mij leuk
Oud 24-09-2010, 17:22
CraftyByte
Avatar van CraftyByte
CraftyByte is offline
Citaat:
typ in op google vind zij mij leuk
Oud 24-09-2010, 18:33
Verwijderd
Graag serieus antwoorden of niet antwoorden..
Oud 24-09-2010, 18:39
Verwijderd
Ik ben dan heel geïnteresseerd, vraag door, speel met mijn haar af en toe. Maak dubbelzinnige opmerkingen, lach veel, heb veel oogcontact.
Oud 24-09-2010, 20:38
TH1JS
TH1JS is offline
Door zelf afstand te maken tssn jullie beiden en zien of zij zelf de afstand probeert te dichten.
Oud 27-09-2010, 19:43
Chantal072
Chantal072 is offline
als een meisje veel tegen je praat op msn of in real-life. of ze probeert via via informatie over jou te krijgen. ze wordt rood bij jou in de buurt, en word verlegen
Oud 27-09-2010, 19:55
MisSunshine
Avatar van MisSunshine
MisSunshine is offline
Citaat:
typ in op google vind zij mij leuk
Vind is met dt..
Oud 27-09-2010, 20:02
ladygagafan1
Avatar van ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
bij mij werkt oogcontact xD
Oud 27-09-2010, 22:23
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Vanwege het grote aantal topics over één centrale vraag: Vindt hij of zij me leuk?

Hoe doen jongens als ze een meisje leuk vinden?
Dat hangt, net als bij meisjes, ontzettend van de jongen zelf af. Het kan zijn dat hij probeert meer met je te praten dan met andere meisjes, vaak naar je lacht, je een beetje flirterig plaagt, vaak naar je kijkt en gauw wegkijkt als je terugkijkt... In principe kan alles. Het hangt ook af van de situatie: een jongen die je alleen op school ziet zal anders laten blijken dat hij je leuk vindt dan een jongen die je tijdens het uitgaan ziet. Tijdens het uitgaan is de sfeer zo dat het makkelijker te laten merken is dat je iemand leuk vindt. Een jongen, mits hij niet te verlegen is, stapt dan geruster op je af, biedt je een drankje aan of wil met je dansen. Die tekenen zijn vaak niet te missen, alhoewel je dan nog steeds af kan vragen hóe leuk een jongen je vindt. Als hij tijdens het uitgaan met je zoent maar de rest van de avond nergens te bekennen is tot hij opeens weer met een ander meisje staat te zoenen, zal hij je niet zo heel leuk vinden.
Over het algemeen geldt, als hij je gezelschap of oogcontact opzoekt en vriendelijk op je reageert, vindt hij je leuk (niet per se verliefd-leuk, maar je maakt misschien een kans.) Als hij je ontwijkt, niet uit zichzelf tegen je praat, kortaf of niet reageert als jij tegen hem praat en meer met andere meisjes bezig is, dan vindt hij je niet leuk en maak je maar weinig kans.

Hoe doen meisjes als ze een jongen leuk vinden?
Net zoals bij jongens verschilt dit heel erg per meisje. Sommige meisjes zijn heel open en zoeken je aandacht op tot op het punt dat ze bij je op schoot klimmen. Andere meisjes zijn verlegener en proberen hooguit zo nu en dan oogcontact met je te maken. Het kan zijn dat ze meer naar jou lacht dan naar andere jongens, veel met haar haar speelt als ze bij je is of een beetje begint te blozen als ze je ziet. Net zoals bij jongens geldt over het algemeen dat als ze je gezelschap of oogcontact opzoekt en vriendelijk op je reageert, ze je leuk vindt (al dan niet op een verliefde manier. Je hebt in elk geval misschien een kans.) Ontwijkt ze je, reageert ze kortaf of niet op je als je tegen haar praat, zoekt ze je niet uit zichzelf op en is ze meer bezig met andere jongens, dan maak je waarschijnlijk weinig kans. Pas wel op: er zijn veel meisjes die uit zichzelf aardig toen tegen mensen die ze aandacht geven. Als ze beleefd reageert op je als je met haar praat wil niet meteen zeggen dat ze je leuk vindt!

Oké, ik weet het dus niet zeker maar ik denk dat ik een kans maak. Wat nu?
Probeer hem of haar wat beter te leren kennen door tijd met elkaar door te brengen. Hem of haar een beetje opzoeken wanneer jullie elkaar zien, op school of bij sport of wat dan ook. Je kan ook met hem of haar op msn of hyves meer contact zoeken, dat kan een goed begin zijn. Anders kun je samen een ijsje eten of gaan schaatsen of bowlen, iets dat jullie allebei leuk vinden zonder dat je de hele tijd tegenover elkaar zit.
Het allerbelangrijkste is nog wel dat je niet al te bang moet zijn om afgewezen te worden. Als je te bang bent durf je het risico nooit te nemen en loop je misschien een mooie kans mis. Niet geschoten is altijd mis en ook al voelt het niet fijn om afgewezen te worden, het overkomt iedereen weleens en het is niet het einde van de wereld. Er zijn nog genoeg andere jongens/meisjes over. Je weet dan in elk geval waar je aan toe bent, dus kun je het afsluiten en verder met je leven.


Dit zijn dus alvast wat tips om je op weg te helpen. Nog steeds twijfels over wat je doen moet? Hieronder je probleem posten kan altijd ook!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 27-09-2010, 23:10
Opinie
Opinie is offline
Het eerste contact leggen via Hyves is niet de beste optie lijkt me. Persoonlijk contact is leuker omdat je dan ook de echte reactie ziet van de persoon in kwestie. Geen valse 'haha' maar een glimlach op het gezicht, dat zegt veel meer! En op een of andere manier werkt pesten ook erg goed! Misschien wat moeilijker uit te leggen maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel! Gewoon persoonlijk contact zoeken en veel lachen dus
Oud 28-09-2010, 16:54
Verwijderd
Citaat:
En op een of andere manier werkt pesten ook erg goed! Misschien wat moeilijker uit te leggen maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel! Gewoon persoonlijk contact zoeken en veel lachen dus
Dat heet flikflooien
Oud 28-09-2010, 22:10
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Het eerste contact leggen via Hyves is niet de beste optie lijkt me. Persoonlijk contact is leuker omdat je dan ook de echte reactie ziet van de persoon in kwestie. Geen valse 'haha' maar een glimlach op het gezicht, dat zegt veel meer! En op een of andere manier werkt pesten ook erg goed! Misschien wat moeilijker uit te leggen maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel! Gewoon persoonlijk contact zoeken en veel lachen dus
Ik denk dat wat jij bedoelt eerder speels plagen is. Echt pesten is een van de meest onaantrekkelijke dingen die ik ken.
En ik ben het met je eens dat hyves niet de beste manier is om een eerste contact te leggen, maar het is meer bedoeld als tip voor mensen die zo verlegen zijn dat ze niet zomaar durven te praten tegen iemand die ze leuk vinden maar niet zo goed kennen. Dat vind ik zelf ook eng, ik probeerde eens een jongen aan te spreken die ik leuk vond maar alleen maar mee in de klas zat, nooit gesproken had of wat dan ook, en ik vroeg hem alleen maar of hij niet toevallig bij mijn broer in het honkbalteam gezeten had. MIjn hart klopte als een bezetene en ik kan me goed voorstellen dat mensen dat liever niet doen om mee te beginnen.
Nou zat het mij een beetje mee, hij kwam na een tijdje bijna nooit meer op school en toen stuurde ik hem een mailtje om te vragen of hij niet in een goot lag te sterven. Hebben we een poosje heen en weer gemaild maar is niks uit voortgekomen. Maar dan nog!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 21-10-2010, 08:24
grotesmurf10
grotesmurf10 is offline
als zij echt verliefd is dan moet je (niet te lang) wachten op haar eerste stap en dan een kwestie van doorgaan!
anders doe je het gewoon zelf! ik wens je enorm veel succes

Grotesmurf
Oud 21-10-2010, 11:41
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Het eerste contact leggen via Hyves is niet de beste optie lijkt me. Persoonlijk contact is leuker omdat je dan ook de echte reactie ziet van de persoon in kwestie. Geen valse 'haha' maar een glimlach op het gezicht, dat zegt veel meer! En op een of andere manier werkt pesten ook erg goed! Misschien wat moeilijker uit te leggen maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel! Gewoon persoonlijk contact zoeken en veel lachen dus
Ik denk eigenlijk niet echt dat pesten een goede manier is. Een klein beetje plagen werkt wel, maar ik heb een keer gehad dat een jongen me de hele tijd klierde, en hij vond me leuk, maar dat kreeg ik dus totaal niet mee. Dus je moet wel zorgen dat je klieren/lief en aardig een beetje afwisselt!
__________________
mijn handtekening
Oud 24-10-2010, 10:41
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vanwege de rare samenvoeging van meerdere topics tot een centraal topic kwam de oorspronkelijke post (van Cherry Springs) niet bovenaan het topic. Nu ook nog eens het account van de topicstarter verwijderd is, is er besloten om een nieuw "Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic" te maken.
Deze kun je hier vinden: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1817906
__________________
<):o)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Veranderingen in de belangrijke topics op Liefde & Relatie
WolterB
1 21-11-2012 15:03
Liefde & Relatie Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic
x-spekkie-x
442 15-11-2012 23:40
Liefde & Relatie Vind zij me leuk?
j.r
3 24-05-2012 16:47
Liefde & Relatie Onzekerheid!
Petrikov
1 13-02-2012 22:24
Liefde & Relatie hoe weet ik of zij mij leuk vind???
Lolz12345
5 10-01-2012 22:07
Levensbeschouwing & Filosofie Vragen over het christendom
MB
24 05-01-2005 00:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19.