Oud 20-08-2013, 15:33
yolo1998
yolo1998 is offline
ik ga een nieuwe telefoon kopen, maar ik kan niet kiezen welke, ik zit te twijfelen tussen de htc one x plus en de samsung galaxy s3, heeft iemand ervaringen met deze telefoons, en weet iemand welke ik moet kopen?

alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2013, 15:39
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Vergelijkingsmateriaal.
(zoekbron)
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.

Laatst gewijzigd op 20-08-2013 om 15:46.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 15:45
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Deze keuze vind ik persoonlijk, aangezien zij niet zoveel verschillen.

Ik zou voor de s3 gaan.
Iets minder krachtig dan de HTC, maar deze heeft wel een sdkaart ingang.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 15:47
yolo1998
yolo1998 is offline
bedankt freyk, maar ik wil graag weten wat gebruikers er zelf van vinden
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 16:18
Verwijderd
Als ik jou was zou ik voor een iPhone 4 8GB gaan, ( ten minste als je hem niet te vaak laat vallen)
Neem er een leuk abbo'tje bij ( voor €22.50 per maand) en je bent klaar.

Ik heb ook een HTC One X gehad, en heb nu een iPhone, geloof me je wilt niets anders meer als je eenmaal een iPhone hebt gehad.

Hij draait als een tierelier en loopt nooit vast.

offtopic: Schaam jij je niet voor je username?

Veel succes
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 17:45
R-R
R-R is offline
Ook offtopic: waarom zou hij zich voor z'n gebruikersnaam schamen, jij heet Seregantvarkensbonen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Ook offtopic: waarom zou hij zich voor z'n gebruikersnaam schamen, jij heet Seregantvarkensbonen.
Off:
Maar yolo gebruiken is hetzelfde geldt voor swag etc, en wordt veelal gebruikt als excuus om jezelf helemaal klem te zuipen, niet te leren en allerlei andere domme dingen te doen.

En mijn gebruikersnaam is uniek
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 18:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind de s3 onhandelbaar groot, weet niet hoe dat bij de One X is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 19:25
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
het ligt er vooral aan wat je belangrijk vind. wil je de mogelijkheid om je opslag uittebreiden doormiddel van een SD kaart neem dan de S3 want in de one X kan dit niet. de S3 heeft intern standaard 16 GB waarvan je er 12 kan gebruiken ongeveer. de one X heeft dacht ik hetzelfde ongeveer maar zonder de mogelijkheid voor een SD kaartje.
__________________
"this is of no offence but... you are a robot aren't you?"
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 22:45
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Citaat:
Ik heb ook een HTC One X gehad, en heb nu een iPhone, geloof me je wilt niets anders meer als je eenmaal een iPhone hebt gehad.
Hij draait als een tierelier en loopt nooit vast.
Voor iedere gebruiker is dit anders:
Ik heb al jaren een iphone, maar sinds ik werk met verschillende android systemen en een eigen android tablet heb, ben ik van plan om ook een android telefoon te kopen.
Want met een (on)geroote android telefoon kan ik veel meer dingen doen, dan met een gejailbraikte iphone.
Er is maar 1 ding waar ik nu nogal tegen aan loop: automatische startende applicaties.

Ik heb al een paar maanden nexus 7 tablet en tot nu toe is hij nog nooit vastgelopen (klopt af) (en dan tel ik niet keren wanneer ik mijn tabblet herstarte voor systemupdate, flash enz).
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2013, 22:52
Martini_C
Martini_C is offline
Waarom neem je niet de S4???
Die vind ik persoonlijk hemels!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2013, 14:23
yolo1998
yolo1998 is offline
de s4 is te duur voor mij
Met citaat reageren
Oud 24-08-2013, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Off:
Maar yolo gebruiken is hetzelfde geldt voor swag etc, en wordt veelal gebruikt als excuus om jezelf helemaal klem te zuipen, niet te leren en allerlei andere domme dingen te doen.

En mijn gebruikersnaam is uniek
Zegt de man met een voetbalclub in zn signature.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2013, 14:07
Verwijderd
mijn moeder heeft een one, mijn oom heeft een one x, one x plus is al ietsje beter, die heb ik wel eens gebruikt, als je hemkoopt heb je met 16gb al genoeg, en anders koop je hem lekker 64 xD
Met citaat reageren
Oud 24-08-2013, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Voor iedere gebruiker is dit anders:
Ik heb al jaren een iphone, maar sinds ik werk met verschillende android systemen en een eigen android tablet heb, ben ik van plan om ook een android telefoon te kopen.
Want met een (on)geroote android telefoon kan ik veel meer dingen doen, dan met een gejailbraikte iphone.
Er is maar 1 ding waar ik nu nogal tegen aan loop: automatische startende applicaties.

Ik heb al een paar maanden nexus 7 tablet en tot nu toe is hij nog nooit vastgelopen (klopt af) (en dan tel ik niet keren wanneer ik mijn tabblet herstarte voor systemupdate, flash enz).
als je de juiste manier van rooten gebruikt, bijv. cyanogenmod, ben je daar zo vanaf, of je gebruikt een rom die niet toelaat dat apps automatisch gestart worden, het stomme is, ik weet veel van rooten, maar ik kan het nogsteeds niet, en ik wil geen oneclickroot xD
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware tip voor welke telefoon?
dwight88
14 25-08-2006 00:34
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 13:21
Software & Hardware [Telefoon] Vergelijking tussen 2 Nokia's.
aap777
6 03-09-2004 13:06
Software & Hardware [GSM] Nieuwe telefoon, welke te kiezen?
Verwijderd
15 05-11-2002 22:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48.