Oud 05-09-2019, 10:13
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Okie
Advertentie
Oud 05-09-2019, 11:13
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Ik ga seks hebben en meubels kijken.
Jullie plannen seks in of wat?

Citaat:
Ik ga geen seks hebben en niet naar meubels kijken.
Wedden dat je sowieso naar meubels gaat kijken?
Oud 05-09-2019, 11:22
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
niet spotten met wolters blindheid aub
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 05-09-2019, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Jullie plannen seks in of wat?
Op dit moment wel ja!
Oud 05-09-2019, 11:39
Verwijderd
Citaat:
niet spotten met wolters blindheid aub
Oud 05-09-2019, 11:41
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
ik ga wolter ontvoeren naar de ikea en dwingen naar de meubels te kijken
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 05-09-2019, 11:55
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
ik ga wolter ontvoeren naar de ikea en dwingen naar de meubels te kijken
Breng ook even wat Zweedse gehaktballetjes voor mij mee😋
Oud 05-09-2019, 12:02
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik ben vandaag alleen thuis in het huis van mijn ouders. Dat is heel relaxt en rustig want ze wonen heerlijk buiten de stad
Oud 05-09-2019, 12:08
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Waarom hoi'en jullie niet?
Waarom hoi jij niet
__________________
Forumdownie
Oud 05-09-2019, 12:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
ik ga wolter ontvoeren naar de ikea en dwingen naar de meubels te kijken
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 05-09-2019, 12:35
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
niet spotten met wolters blindheid aub
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 05-09-2019, 12:38
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
niet spotten met wolters blindheid aub


Citaat:
Op dit moment wel ja!
Oké! Nou als het werkt: !

Citaat:
Ik ben vandaag alleen thuis in het huis van mijn ouders. Dat is heel relaxt en rustig want ze wonen heerlijk buiten de stad
Fijn zeg! Ga je aan de studie vandaag (want jij studeert nog toch?) of heb je andere plannen?

Citaat:
Waarom hoi jij niet
Hoe is het met jou Korreltjezout? Wat doe jij vandaag?
Oud 05-09-2019, 13:13
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Hoi!
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 05-09-2019, 13:36
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Fijn zeg! Ga je aan de studie vandaag (want jij studeert nog toch?) of heb je andere plannen?
Ik ben inderdaad vandaag voornamelijk bezig voor mijn opleiding en doe daarnaast nog wat werkgerelateerde dingetjes.

Wat doe jij vandaag?
Oud 05-09-2019, 13:37
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Hoi!
Hoi! Hoe is het met je leven?
Oud 05-09-2019, 13:42
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Ik ben inderdaad vandaag voornamelijk bezig voor mijn opleiding en doe daarnaast nog wat werkgerelateerde dingetjes.

Wat doe jij vandaag?
Wat voor opleiding doe je en in welk jaar zit je?

Ik ben vanochtend bij de fysio geweest (ik ben begin dit jaar gevallen met de fiets en heb daardoor nog steeds last van mijn rechtervoet). Ik ben nu thuis en neem met twee uurtjes de bus naar mijn werk.
Oud 05-09-2019, 13:46
Saiy
Saiy is offline
En ik heb niet zo'n zin om te werken vandaag.
Oud 06-09-2019, 03:53
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Hoi! Hoe is het met je leven?
Vermoeid vooral Verder is het melk, luiers en een ondernemende peuter wiens favoriete woord op het moment mama is.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 06-09-2019, 04:06
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Waarom hoi jij niet
Als je goed kijkt, zul je zien dat mijn post wel degelijk de letters h-o-i bevatte. 🤔
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 06-09-2019, 09:35
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:



Oké! Nou als het werkt: !


Fijn zeg! Ga je aan de studie vandaag (want jij studeert nog toch?) of heb je andere plannen?


Hoe is het met jou Korreltjezout? Wat doe jij vandaag?
Gisteren deed ik niets, maar vandaag is de start van reusel kermis. Dat gaat gepaard met een avondje Stef stuntpiloot en vervolgens enigszins aangeschoten zijn!
__________________
Forumdownie
Oud 06-09-2019, 09:37
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Als je goed kijkt, zul je zien dat mijn post wel degelijk de letters hi bevatte. 🤔
Ja maahr deze post bevat ook die letters
__________________
Forumdownie
Oud 06-09-2019, 14:30
Verwijderd
Een vriend van mijn vader vond het maar flauwekul dat Doris mijn achternaam heeft. "De man hoort zijn naam door te geven. Dat hoort gewoon zo. Ik zou dat echt niet goed gevonden hebben." Toen zei ik dat Jos dat ook niet goed vond, maar dat ik het ook niet goed vond dat Doris Jos z'n achternaam kreeg. En waarom zou zijn nietgoedvinden meer waard zijn dan dat van mij? Toen wist'ie niets meer te zeggen
Oud 06-09-2019, 14:40
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
ja dat is tegenwoordig best een kwestie! hoe heb je uiteindelijk besloten welke naam het dan ging worden? geloot? of is jouw naam gewoon veel toffer?

ik ben heus wel voor gelijkheid enzo, maar ik zou me tegelijkertijd toch behoorlijk ontmand voelen als mijn hypothetische kinderen alleen moeders naam zouden krijgen maar dat is dan denk ik meer doordat vrijwel alle gezinnen in mijn omgeving gewoon traditioneel vaders naam doorgeven en je dan wel een heel erg feministisch statement maakt
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Oud 06-09-2019, 14:53
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Een vriend van mijn vader vond het maar flauwekul dat Doris mijn achternaam heeft. "De man hoort zijn naam door te geven. Dat hoort gewoon zo. Ik zou dat echt niet goed gevonden hebben." Toen zei ik dat Jos dat ook niet goed vond, maar dat ik het ook niet goed vond dat Doris Jos z'n achternaam kreeg. En waarom zou zijn nietgoedvinden meer waard zijn dan dat van mij? Toen wist'ie niets meer te zeggen
Amen. Ik snap echt niet dat vrouwen dit niet eens te sprake brengen. Mijn toekomstige kinderen krijgen ook gewoon mijn achternaam.
Oud 06-09-2019, 14:53
Verwijderd
Citaat:
ja dat is tegenwoordig best een kwestie! hoe heb je uiteindelijk besloten welke naam het dan ging worden? geloot? of is jouw naam gewoon veel toffer?

ik ben heus wel voor gelijkheid enzo, maar ik zou me tegelijkertijd toch behoorlijk ontmand voelen als mijn hypothetische kinderen alleen moeders naam zouden krijgen maar dat is dan denk ik meer doordat vrijwel alle gezinnen in mijn omgeving gewoon traditioneel vaders naam doorgeven en je dan wel een heel erg feministisch statement maakt
we hebben een nummertje getrokken en ik had het hoogste nummer. We wilden het allebei heel graag en wilden allebei niet toegeven, dus leek dit ons het eerlijkst. Mijn naam is niet per se toffer, maar ik heb het altijd belachelijk gevonden dat kinderen de naam van de man kregen, terwijl de vrouw degene is die ze draagt en baart en zo. Daarnaast is mijn naam best wel een groot onderdeel van wie ik ben en waar ik vandaan kom en dat wil ik graag door geven. Ik moest een week ba de bevalling wel zelf naar de gemeente, anders was het niet mogelijk om Doris aan te geven. Het is blijkbaar een uitzondering, maar dat staat dan weer nergens.
Oud 06-09-2019, 15:06
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik vind het ook belachelijk dat je doet alsof een vrouwennaam sowieso belangrijker is om door te geven.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-09-2019, 15:07
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Doe dan gewoon allebei met een streepje tussen als je er zo veel belang aan hecht.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 06-09-2019, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook belachelijk dat je doet alsof een vrouwennaam sowieso belangrijker is om door te geven.
Oh nee, niet belangrijker! Helemaal niet. Ik stoor me aan de vanzelfsprekendheid waardoor het lijkt alsof de mannennaam belangrijker is.

Dubbele achternaam mag niet!
Oud 06-09-2019, 17:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het voor mijn werk in het ziekenhuis wel verwarrend met al die achternaam mogelijkheden tegenwoordig
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 06-09-2019, 18:02
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik heb er net even kort over nagedacht en volgens mij zou het mij in het geheel niks uitmaken als eventuele kinderen de achternaam van de vrouw krijgen, mits die achternaam een beetje acceptabel klinkt.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 06-09-2019, 18:05
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Gisteren deed ik niets, maar vandaag is de start van reusel kermis. Dat gaat gepaard met een avondje Stef stuntpiloot en vervolgens enigszins aangeschoten zijn!
Klinkt goed
Oud 06-09-2019, 18:23
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Oh nee, niet belangrijker! Helemaal niet. Ik stoor me aan de vanzelfsprekendheid waardoor het lijkt alsof de mannennaam belangrijker is.

Dubbele achternaam mag niet!
Dat is stiekem een van de grootste redenen dat ik hier eventueel kinderen zou willen. Dan kunnen ze naast eventueel 2 nationaliteiten ook allebei onze achternamen hebben
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 06-09-2019, 21:06
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Onze jongens hebben toch de naam van hun vader. Niet dat ik die van hem belangrijker vind, maar juist omdat ik al zo’n groot deel van hun ontstaan heb gefaciliteerd vind ik het ook wel mooi als er toch nog een extra bijdrage van papa is. Het is maar net hoe je het bekijkt.
Verder wil ik straks als gezin toch dezelfde naam hebben (hoewel mijn praktijk wel onder mijn naam blijft) en dan vind ik het toch traditioneel mooier als ik die van hem gebruik dan andersom.
Ook met vernoemen van onze jongens hebben we bij de oudste een naam uit zijn familie gepakt en bij de 2e uit die van mij. (Eerst zijn vader, vooral omdat die het jaar ervoor verongelukt is, en nu de 2e naar mijn vader)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 06-09-2019, 21:34
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Oh nee, niet belangrijker! Helemaal niet. Ik stoor me aan de vanzelfsprekendheid waardoor het lijkt alsof de mannennaam belangrijker is.

Dubbele achternaam mag niet!
Ok dan snap ik het want van de drogreden "wAnT DaT hOoRt Zo" krijg ik ook jeuk

Oh ik dacht als het in België kan vast wel ook in Nederland
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-09-2019, 16:50
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Hoi!
Oud 07-09-2019, 17:43
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Hoi
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 07-09-2019, 23:43
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik ben op Impaqt:bloos;
Oud 08-09-2019, 21:34
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Wil iemands even de was uit de droger gaan halen voor me?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 08-09-2019, 21:40
Verwijderd
Ja hoor, geef me anderhalve dag, ik wil morgen toch nog een stuk fietsen. Ik kan wel even jouw kant op komen. Goed als ik Doris meeneem?
Oud 08-09-2019, 21:44
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Wil iemands even de was uit de droger gaan halen voor me?
€35,- exclusief btw
Oud 08-09-2019, 22:51
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik woon nu 1 dag terug even thuis en ik kan niet wachten om samen te gaan wonen om uit huis te gaan. Of toch terug een appartementje in Leuven, maar liever samen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 09-09-2019, 08:31
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
heeft er iemand tips hoe je redelijk kunt slapen met een volle neus? ik was helemaal gek gister
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 09-09-2019, 09:10
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik ga over een paar weken beginnen met rijlessen en ik heb er fucking veel zin in
Oud 09-09-2019, 09:10
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik ga over een paar weken beginnen met rijlessen en ik heb er fucking veel zin in
niceeee alvast veel suc7
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 09-09-2019, 09:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
heeft er iemand tips hoe je redelijk kunt slapen met een volle neus? ik was helemaal gek gister
Een doorgesneden ui naast je bed of xylometazoline neusspray
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-09-2019, 10:09
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik ga over een paar weken beginnen met rijlessen en ik heb er fucking veel zin in
Ik morgen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 09-09-2019, 10:19
Verwijderd
Leuk jongens! Autorijden is echt awesome.
Oud 09-09-2019, 10:32
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Een doorgesneden ui naast je bed of xylometazoline neusspray
hoe gaat een doorgesneden ui helpen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 09-09-2019, 11:03
Verwijderd
Citaat:
hoe gaat een doorgesneden ui helpen?
Waarom denk je dat je van uien snijden gaat janken?
Oud 09-09-2019, 11:03
Verwijderd
Waarom is sommige boomschors pijnstillend?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.