Oud 13-01-2003, 14:31
Ninnoc
Ninnoc is offline
heb jij een plan wat je wil bereiken, hoe je je leven wilt inrichten enzo of laat jij het gewoon maar komen.
Ben je nu bezig met jee kansen op een goede toekomst te vergroten door veel belang te hechten aan een opleiding enzo of vind je dat minder belangrijk omdat je morgen toch dood kunt zijn.

wat vind je van mensen die plannen, en als je dat doet wat vind je van mensen die met de dag leven. Morgen kun je dood zijn, heb je dan wel een fijn leven gehad? of denk je daar niet aan.

Iedereen heeft dromen, die liggen bij iedereen op een ander vlak, de een wil advocaat worden en de ander wil veel reizen. Streef je je dromen na, of ben je bang voor de consequenties?

ter verduidelijking:
Ik ben bang. Elke keuze die je maakt heeft consequenties, ik wil veel reizen, niet dat ik het nu niet naar mijn zin heb hoor, ik vermaak me prima, maar toch heb ik de droom zomaar op een dag te vertrekken en de wreld rond te gaan. Deze keus heeft consequenties waar ik bang voor ben. Toch heeft ook hier blijven, mijn opleiding af maken en werk vinden de consequentie dat ik nooit mijn droom naleef. Toch is de laatste keus makkelijker omdat ik daar de gevolgen van ken.
Komt er een tijd dat ik het onbekende in durf?? Ik ben op weg, ik woon al op mezelf wat me rust in mijn hoofd bied en ik denk dat ik op weg ben naar het punt waarop ik het gewoon doe

Durf jij je dromen na te leven??

Okay beetje vaag, vraGEN zijn dus, wat zijn je dromen, plan je je leven, wat vind je daarvan, ben je bang?
__________________
because we are born free, to have the world as our playground

Laatst gewijzigd op 13-01-2003 om 14:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2003, 16:01
qghp
qghp is offline
Ik ben niet echt bezig met mijn toekomst en ik ben ook niks aan het plannen voor mijn latere leven.
Het enige doel dat ik op dit moment heb is mijn havo diploma halen en wat ik daarna ga doen daar denk ik ook nog niet echt overna.
Ik kan niet echt zeggen dat ik elke dag probeer zoveel mogelijk te genieten van mijn leven want ik ben vandaag bijvoorbeeld om half 12 uit mn bed gekomen en heb neit veel gedaan, gewoon beetje tv kijken en computeren.
Niet dat ik dit niet leuk vind maar in die tijd kan je ook andere dingen ondernemen die je nog nooit gedaan hebt en allemaal dingen gaan ontdekken die je leuk lijken om te doen.

Ik ben neit echt bang om te sterevn en dan niet alles gedaan te hebben wat ik gedaan zou kunnen hebben, want ik heb zoiets van als ik dood ben dan mis ik het neit meer.
En daarbij komt ook nog dat ik op diot moment wel oed in mn vel zit en ik ben wel gelukkig emt mn leven, dus echt bang ben ik neit nee.



Offtopic: had je opeens topic inspiratei?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:15
RuffThugg
Avatar van RuffThugg
RuffThugg is offline
Mijn droom is een vrij Molukken, dat zal 1 van de gelukkigste dagen van m'n leven zijn, als ik het mag meemaken.

Nu doe ik gymnasium en wil hierna gaan studeren.
Dit doe ik om als het zo ver is daar te kunnen helpen met de opbouw van een goede staat, om daar kennis te brengen. Het is daar namelijk heel moeilijk om te gaan studeren.

Verder wil ik gewoon van m'n leven genieten zolang als het kan.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:21
Rrr.
Avatar van Rrr.
Rrr. is offline
Pff.. ik heb geen idee wat ik wil en daar maak ik me eigenlijk best wel druk om.. heb op het moment dik 20 brochures voor verschillende opleidingen, scholen enz.. Ik ben vooral bang dat ik niet kan wat ik wil, daarbij komt ook dat ik niet eens weet wát ik dan zou willen. Misschien dat ik dadelijk een opleiding kies die niks voor me is, of een opleiding die wel naar mijn zin is maar waar ik verder niks mee kan, of ze dadelijk wel op mij zitten te wachten met mijn opleiding en dergelijke? Ik zou graag mijn 'dromen' na streven maar ik durf geloof ik niet helemaal. Tegen de tijd dat ik mijn diploma heb wil ik eigenlijk graag een jaartje voor mezelf (om te reizen) en dan hoop ik dat ik er een beetje uit ben over wat ik wil.

*zucht* JA, ik word ook moe van mezelf

Hm.. ik wil in ieder geval gelukkig worden
__________________
Ooh-la-la.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:30
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
is je opleiding dan het belangrijkst voor je toekomst?
snap ik eigenlijk niet
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:34
Rrr.
Avatar van Rrr.
Rrr. is offline
Nee, komt zo misschien wel over in mijn post. Maar dat is iets waar ik op het moment wel heel veel mee bezig ben, wat ook een deel van je toekomst bepaalt.
__________________
Ooh-la-la.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:42
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
ach ik ben eigenlijk vrij huisje boompje beestje

als ik later leuk woon, een fijne meester ben en een lieve vrouw heb ben ik erg gelukkig
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:52
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ik weet al precies hoe ik mijn leven ga leiden, en dat ga ik niet helemaal hier vertellen Gek genoeg weet ik nog niet wat voor opleiding ik wil gaan doen. Daarna weet ik het al precies, maar toch heb ik wel een instelling van dat je van iedere dag wel iets leuks moet maken. En je moet blijven genieten. Denk ik
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 17:07
PlasTuut
Avatar van PlasTuut
PlasTuut is offline
geen idee , heb wel bepaalde dingen die ik graag zou willen....maar mn leven inplannen dat is echt niks voor mij...laat het liever over me heen komen....
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 17:36
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Ik zie het wel. Waar ik keuzes moet maken probeer ik die te maken op dat moment. Ik wil graag veel creatiefs gaan doen, veel genieten en veel reizen in mn leven.
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 17:38
vrolijkevlinder
Avatar van vrolijkevlinder
vrolijkevlinder is offline
Ik doe nu tuin en landschapsarchitectuur zodat ik later ergens in zweden of Frankrijk een vette lap grond kan kopen en opknappen. Dan maak ik mijn iegen paradijsje en begin ik een wietkwekerij. En voor de rest zoek ik een mooie vrouw en een grote hangmat en dan is alles chillll
__________________
Life is beautiful, it really is, without it, you're dead.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 17:39
Rrr.
Avatar van Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
Firefly schreef:
Ik zie het wel. Waar ik keuzes moet maken probeer ik die te maken op dat moment. Ik wil graag veel creatiefs gaan doen, veel genieten en veel reizen in mn leven.
Ik vind, dat ik ook zo ga leren denken.
__________________
Ooh-la-la.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 17:45
Pharmacon
Avatar van Pharmacon
Pharmacon is offline
ik wil nog wel m'n opleiding af maken, maar het liefst zou ik iets in de mzuiek doen...ik denk dat ik dat altijd wel zal blijven doen...


al is het maar omdat ik nix anders kan
__________________
" watch your eyeballs tuup"
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 17:46
Firefly
Avatar van Firefly
Firefly is offline
Citaat:
YuckFou schreef:
Ik vind, dat ik ook zo ga leren denken.
*maakt een buiging*
__________________
StrippenvoorManon {lj: mahi_mahi}
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 17:50
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
ik wil gelukkig worden uiteraard, maar ik wil vooral veel voor mensen betekenen. ik wil een mooi huisje met een tuin en een paar leuke kindertjes, en als ik klaar ben met werken wil ik mezelf inzetten voor het goeie doel (huisjes bouwen in afrika ofso), dat ik et gevoel heb dat ik iets heb betekend voor de wereld.
en reizen natuurlijk!
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 19:09
Fornarina
Fornarina is offline
Mmm ik probeer me zo weinig mogelijk met de toekomst bezig te houden. Het liefst begin ik iets voor mezelf een eigen kledingwinkel ofzo iniedergeval iets met mode. Ik plan niet echt veel maar schrijf altijd wel de doelen op die ik wil bereiken op die manier blijf ik gefocused. Ik heb genoeg dromen/wensen maar die houd ik liever voor mezelf
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 19:17
Verwijderd
Ik heb tot nu toe een heel hectisch leven gehad, waardoor ik nogal oververmoeid ben geraakt.. en ik gauw ziek ben etc. Mijn doel is even rusten, en woon voor het eerst in mijn leven bij mn moeder, en het brengt me rust, geen (geld) zorgen.

Daarna hoop ik dat ik mijn school toch maar heb afgemaakt.. En anders wil ik wel een opleiding gaan volgen waardoor ik genoeg verdien om lekker rond te komen.. Ik hoop ook dat ik een lieve vriend ontmoet waarmee het heel lang goed gaat, en daarmee wil ik een jaar lang reizen.. Vooral in arme delen van de wereld.
Ik hoop daarna lerares te zijn op een vrije school zodat ik mijn ervaringen kan overdragen en mijn levensinstelling.

Dan wil ik nog 2 kiendjes, en huisje boompje beesje, en het liefst in Amsterdam.

En ik weet ook zeker dat mijn leven er zo uit gaat zien..
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Elvira schreef:
Ik zou het echt niet weten. En ik wil het ook niet weten. Plannen maakt alles zo saai. Ik bedoel als je verder gaat plannen dan een maand....En hoe ken je nou al zeggen hoe je over 20 jaar gaat leven. Misschien ben je dan wel al dood. Leef met de dag ofzo, veel relaxter. Voor mij dan
zo dacht ik ook altijd, maar vooruit plannen geeft je wel het gevoel dat je je eigen leven in handen hebt,, het geeft rust en zekerheid misschien>?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-01-2003, 19:50
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik vind dit wel een interessante topic. Ik heb eigenlijk nog geen idee hoe mijn leven eruit gaat zien. Sinds ik een ongeluk heb gehad, kijk ik heel anders tegen het leven aan. Ik geniet veel meer en ik weet dat het zo over kan zijn. Ook kijk ik heel anders tegen het leven aan sinds het uit is met m'n ex. Ik weet niet precies hoe anders dan, maar ik ben het leven meer gaan waarderen. Dingen gaan nou eenmaal in het leven, zoals ze gaan. Uhm... verder ben ik nu wel bezig met mijn vervolgopleiding. Ik wil een goeie baan, want als je in deze wereld geen/weinig geld hebt, zijn er minder mogelijkheden. En ik wil toch nog een heleboel doen! Verre reizen maken, trouwen misschien, maar vooral genieten van het leven. Een leuke man kom ik misschien ook wel eens tegen, maar het is niet iets waar ik naar zoek. Ik heb net 5 maanden ervaren hoe het is als je ergens aan vast zit en voor mij is echt vrijheid de blijheid! Ik wil een onvoorspelbare toekomst dus ik kan het wel gaan plannen, maar dat doe ik niet, want als je achterom kijkt met oversteken kan het over zijn. Ik geniet gewoon van iedere dag die ik mee mag maken en hoe alles komt, dat vertel ik misschien over een jaar of 30 als ik alles meegemaakt heeft. Ik kan dat nu toch niet vertellen.

Nogmaals interessant topicje...*Denkt na*

Kuzzje IK
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:13
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik plan nu nog niks. ik weet wel wat ik graag zou willen.. eigen winkeltje ofzo, met kleding die ik zelf ontwerp/maak.. maar het is nog te vroeg om nu mn toekomst al uit te gaan stippelen.. eerst maar 'ns zorgen dat ik mn middelbare school haal. dan ben ik opzich al erg blij
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:43
Gaia
Avatar van Gaia
Gaia is offline
Ik doe nu een opleiding, waar ik ook bijna zeker van ben, dat dat mijn baan wordt. Verder plan ik daar niet veel van. Als ik het toch niet leuk vindt, dan ga ik toch wat anders doen.

Ik wil persee naar Zweden. In ieder geval voor een hald jaar, maar waarschijnlijk wil ik er blijven wonen.

Nu ben ik heel druk bezig een woning te zoeken met mijn vriend. Daar ben ik al 1, 5 tot 2 jaar mee bezig. Nu is het zoeken een part-time job geworden..........
Als we nu iets vinden zijn we geweldig blij, maar we moeten maar zien,. of we op die locatie enz willen blijven......ik zie wel hoe alles loopt.

Ik heb alleen wel een droom om een kindje te krijgen later als ik groot ben ....samen met mijn vriend. En de namen hebben we al bedacht.
__________________
Today I introduced myself to my own feelings
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:52
+Luna Annwyn+
Avatar van +Luna Annwyn+
+Luna Annwyn+ is offline
Citaat:
Gaia666 schreef:


Ik wil persee naar Zweden. In ieder geval voor een hald jaar, maar waarschijnlijk wil ik er blijven wonen.


Ik ook. Samen met mijn vriend.
We gaan eerst onze opleidingen afmaken hier. Dat drrut nog wel even. Minstens 4 jaar.
Daarna wil ik een eigen kledingwinkel beginnen over internet. Maar daar ben ik nu al een beetje mee bezig.
Daarna dus naar Zweden.
Daar wil ik een echte kledingwinkel beginnen.
En mijn vriend gaat boeken schrijven.
Ik zou graag een huis vlakbij Stockholm willen hebben.
Zodat ik nog wel een beetje bewoonde wereld om me heen heb, en spullen voor mijn winkel moet hebben.
Maar ik wil wel rustig wonen, aan de rand van een groot bos.

En verder weet ik het nog niet.
__________________
~Annwyn, beneath the waves...~
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:54
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Ik plan niks. Ik kan morgen wel dood zijn.
plan je stiekem toch al dat je morgen dood kan zijn..

En ik wil later heleboel reizen. Ik heb een paar plaatsen/landen waar ik naartoe móet! Zoiets wil ik echter niet alleen doen, durf ik gewoon niet. En lijkt me ook niet leuk in mn eentje. Alleen weet ik dan niet hoe dat moet met studie/werk .. want ik wil niet pas gaan backpacken als ik bejaard ben enzo.. maja zie ik vanzelf wel. Met dit in mijn achterhoofd probeer ik nu gewoon mijn opleiding af te maken, en dan zie ik wel weer verder
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 22:01
attrib
Avatar van attrib
attrib is offline
Citaat:
Sooz schreef:
plan je stiekem toch al dat je morgen dood kan zijn..

En ik wil later heleboel reizen. Ik heb een paar plaatsen/landen waar ik naartoe móet! Zoiets wil ik echter niet alleen doen, durf ik gewoon niet. En lijkt me ook niet leuk in mn eentje. Alleen weet ik dan niet hoe dat moet met studie/werk .. want ik wil niet pas gaan backpacken als ik bejaard ben enzo.. maja zie ik vanzelf wel. Met dit in mijn achterhoofd probeer ik nu gewoon mijn opleiding af te maken, en dan zie ik wel weer verder

Zoiets wil ik echter niet alleen doen, durf ik gewoon niet. En lijkt me ook niet leuk in mn eentje.


Haha count me in ik willll meeeeee!
__________________
Subba Subba!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 22:03
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Effeks schreef:


Haha count me in ik willll!
uiteraard
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2003, 22:04
attrib
Avatar van attrib
attrib is offline
__________________
Subba Subba!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 22:11
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
xie wel, ik wil havo liever wel afmaken zo niet (ik blijf weer zitten)doe ik gelijk mbo en dan hbo ofzo, als ik vhavo afmaak gelijk hbo ... wat ik verder wil weet ik nog niet precies...

kdenk dat ik meer "morgen kan ik dood zijn" type ben
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 22:18
Verwijderd
Citaat:
strafcorner schreef:
ach ik ben eigenlijk vrij huisje boompje beestje

als ik later leuk woon, een fijne meester ben en een lieve vrouw heb ben ik erg gelukkig
wat grappig om dat uit jouw mond te horen eigenlijk Niks negatiefs hoor verder.

Ik leef eigenlijk steeds meer voor de dag. Ben al blij dat ik eindelijk een beetje een opleiding heb gevonden die me erg leuk lijkt. Verder kijken heb ik geen zin in. Dan kan de toekomst namelijk nooit tegenvallen. Het lijkt me heel erg om je hele toekomst haarfijn voor je te zien en dat dan om de een of andere stomme reden radicaal in te zien storten, of van koers wijzigen.
Ik wil gewoon gelukkig worden, en op welke manier kom ik vanzelf achter.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 00:00
Rocksaan
Rocksaan is offline
Ik leef met de dag, week, nee maand eigenlijk. iig korte termijn. Ik bekijk ook alles per week of maand. Deze maand die week dit en die week dat en wat daarna komt, hoe dan de situatie is, zien we dan wel weer. Komt ook omdat wij als familie om de 2/3 jaar verhuizen, en soms ook onverwacht. Er kan zoveel gebeuren/veranderen in korte tijd, dat ik niet ver in de toekomst plan om teleurstellingen te voorkomen."komt wel goed". Toeval bestaat niet, en voor alles dat gebeurt (positief of negatief) is een reden voor.
Maar ooit, ooit, in de toekomst ergens, heb ik een studie criminologie gedaan en werk ik voor de FBI, in amerika uiteraard. Dat is toch wel mijn droom
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 02:33
Rokas
Avatar van Rokas
Rokas is offline
fucked up zoals altijd. ik kan niet zonder chaos.
__________________
ill
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 07:37
strafcorner
Avatar van strafcorner
strafcorner is offline
Citaat:
Rokas schreef:
fucked up zoals altijd. ik kan niet zonder chaos.
zooo ben jij ff stoer dan!
__________________
A master race mentality of liberty for those with superiority. Your moral civilized society is built on brutality and cruelty.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 08:02
the grim reaper
Avatar van the grim reaper
the grim reaper is offline
Ik hoop vol sex, sadisme en konijnen gooien!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 11:23
Roxy
Avatar van Roxy
Roxy is offline
Hmm ik ben wel iemand die zich hier druk om maakt, ik kijk wel ver vooruit... dat is gewoon omdat ik bang ben dat ik van het een in het andere rol, beslissingen maak zonder na te denken over de gevolgen voor de toekomst en dan in een leven terecht kom waarin ik opeens zowiets heb van wat doe ik hier, dit heb ik nie zo gewild.. Maar goed ik heb ook geen flauw idee wat ik wel wil hoor... Qua gezin en wonen zou ik wel een leuke jongen tegen willen komen waar ik echt gelukkig mee ben en ach ik begin kinderen zelfs al leuk te vinden dus wieweet Wonen zouk het liefst eerst een tijdje in een grote stad of ander land ofzow doen en als ik dan echt huisjeboompjebeesje wil dan in een dorp in nederland, liefst deze buurt.. Qua werk is heel wat ingewikkelder, ik doe nou een heao omdat dat iig een redelijk algemene opleiding is waardoor ik nou nog nie hoef te kiezen wat ik precies wil gaan doen.. Ik zoek wel een rijke vriend
__________________
Everyone wants to be found.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 12:59
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ik kijk vooruit in die zin dat ik in elk geval een goede opleiding wil voltooien, dat is mijns inziens ook het enige qua toekomst wat jezelf kunt beinvloeden; een goede baan. Voor de rest moet je het allemaal maar afwachten.. Als het allemaal lukt ben ik op een bepaald moment afgestudeerd in rechten en wat ik daar precies mee wil moet tijdens de studie blijken. Ik wou altijd advocate worden maar de laatste tijd lijkt een of andere functie in de Raad van Kinderbescherming o.i.d. me ook wel cool.
En wat wil ik daarna... tja, trouwen (na eerst goed van het studentenleven genoten te hebben en ook al enigszins een carriere op poten heb staan), samen een riant inkomen hebben, mooi huis kopen, kindjes.. maar dat is voor mijn gevoel allemaal nog zo ver weg, en ook zo abstract, dat zien we dan allemaal weer. Met mijn ex (tis net uit) had ik het vaak over 'later' en op een behoorlijk serieuze manier (samenwonen e.d.), en nu dat allemaal ook niet meer doorgaat heb ik ook zoiets van schijt ik ga me daar niet meer mee bezig houden.. het kan toch van het ene op het andere moment voorbij zijn allemaal.
Eerst m'n diploma straks in juni in handen krijgen en voor de rest maak ik me nu echt nergens druk om
__________________
Terug in NL!

Laatst gewijzigd op 14-01-2003 om 13:09.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 13:05
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Ik plan niks. Ik kan morgen wel dood zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 16:04
Chelsea
Chelsea is offline
geen werk hebben en toch geld hebben,

dat is mijn plan.
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-01-2003, 16:58
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Ik plan niks. Ik kan morgen wel dood zijn.
Zulke uitspraken vind ik dus onzin.. je kan niet leven zonder bepaalde dingen te plannen en dat doe jij ongetwijfeld ook.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 17:51
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
terror koe schreef:
Ik plan niks. Ik kan morgen wel dood zijn.
'Gefeliciteerd! U gaat op voor de ultimate Alto-Gothic van het jaar bokaal!'

Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 17:54
Rrr.
Avatar van Rrr.
Rrr. is offline
Citaat:
S schreef:
'Gefeliciteerd! U gaat op voor de ultimate Alto-Gothic van het jaar bokaal!'

S, baby, deze uitspraak heeft geen zak te maken met het bekende 'kijk-mij-eens-alto-zijn'-fenomeen. Imho .
__________________
Ooh-la-la.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 18:04
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
YuckFou schreef:
S, baby, deze uitspraak heeft geen zak te maken met het bekende 'kijk-mij-eens-alto-zijn'-fenomeen. Imho .
Linnetje, kom eens on-line op MSN.

En já, dat heeft wél degelijk met de alto-houding te maken. 'Fuck the system, ga tegen de stroom in.'
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 18:33
Verwijderd
Citaat:
S schreef:
Linnetje, kom eens on-line op MSN.

En já, dat heeft wél degelijk met de alto-houding te maken. 'Fuck the system, ga tegen de stroom in.'
Hey, ik ken een 'kakker' die ook voor de dag leeft...verklaar dat eens? .
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 18:37
a new noise
a new noise is offline
ik ken een poeper die kakt.
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 19:12
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
Glow schreef:
Hey, ik ken een 'kakker' die ook voor de dag leeft...verklaar dat eens? .
Tss, dan is die kakker ook behoorlijk alto bezig .

Ik wilde alleen duidelijk maken dat het niet verstandig is om zo te leven. Waarschijnlijk draait het nog wel wat bij.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 19:35
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
matras op grond,veel verf,wc,douche meer boeit me geen fok,als ik het tenminste tot me 18de ofzo haal.
__________________
Do you remember what we tried to reach and build together? forever forever "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet"
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 19:48
Nuck
Nuck is offline
Dingen die ik zelf in de hand heb, plan ik ook zeker wel. Daarmee doel ik op studiekeuze etc. Ik weet al vanaf groep 3 (jaja ) dat ik geneeskunde wilde studeren, dus dat ga ik dan ook doen (als het goed is). Natuurlijk kan je je hele leven niet plannen, maar dat wil ik ook niet. Iedereen komt wel vroeg of laat voor een verrassing te staan, in positieve zin danwel negatief.
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 19:55
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
Ik ben dierenarts als ik groot ben <-- mn droom

en daarna (als ik mn studie af heb) wil ik een jaar reizen door V.S. op een/mijn paard met een groepje of met 2... dat zoek ik nog wel uit... <--- dat is mn droomdroom
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 19:57
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Zulke uitspraken vind ik dus onzin.. je kan niet leven zonder bepaalde dingen te plannen en dat doe jij ongetwijfeld ook.
nee het leven wordt pas echt verassend als je zoveel mogelijk plant
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 20:03
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
]{ing schreef:
nee het leven wordt pas echt verassend als je zoveel mogelijk plant
Ik zeg toch niet dat je alles moet plannen Als je mijn stukje leest zie je dat ik dat ook niet doe.
Ik bedoel alleen maar, onder bepaalde beslissingen (en dus planningen) kun je niet uit. Jij gaat straks toch ook een bepaalde opleiding doen bijvoorbeeld? Daarmee plan je al een groot deel van je leven. Om maar iets te noemen.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 20:03
karamba
karamba is offline
Surfen, Golfen, Darten, Driebanden, Poolen/Snooker, Piano Spelen,(bas)gitaar spelen.
Dat zijn de dingen waarvan ik droom om ze heel goed te kunnen beheersen.
Dat lijkt me echt zooooooo leuk als je dat kunt. Die dingen zou ik ook allemaal bij mijn heus willen hebben. Aan een grote zee wonen voor het surfen, bij mij in de buurt ook nog is een hele grote golfbaan. In mijn huis zou ik dus heeeeeel graag een Dartbord, Pooltafel, een tafel voor het driebanden een enorme vleugel en nog een kamertje met een paar verschillende soorten gitaren willen oefen. Lijkt me echt heeeel relax.
Een paar dingen die mijn huis ideaal maken. Om mijn huis het liefst heel veel tamme vogels voor in een volière. De meest verschillende dan natuurlijk he? Het liefst de zeldzaamste. Dan nog een hele hoop waakhonden. Tja… dat lijkt me wel ideaal, de inrichting moet verder vrij relax over komen, dat je je in elk hoekje kunt ontspannen.
Nog een enorm kantoortje om in te werken. Okej dat waren mijn dromen over mn huis en omgeving voor later.

Of ik plan? Tja… soms moet het. Maar ik ben heel afwachtend en laat het liefste alles op me afkomen. Mijn baan voor in de toekomst weet ik nog niet. Het liefst zou ik een band oprichten met de meest geweldige Rock muziek. Mijn stijl en mijn tekst, maar ook die van de anderen, die moeten ongeveer hetzelfde als mij denken.
Ik richt me totaal niet op de toekomst. Ik zou dus ook nog totaal niet weten wat ik later zou willen doen. Eerst zat ik te denken aan iets met verzekeringen regelen, iets met sport lijkt me ook heel leuk. Ik wil zelf niet te actief zijn. Maar de sporters erop wijzen dat ze af en toe moeten ontspannen. Een soort van Mental- coach (als ik het goed schrijf).

Zo dat was het eerst wel. Eigenlijk ziet het er ongelooflijk egoistisch uit, want dat geld verdienen de 3e wereld landen misschien beter als ik het zou hebben. Maar ik wil eigenlijk toch eerst aan mezelf denken. Ik zal er wel om denken. Maar ik wil eigenlijk het liefst zelf ook genieten van het leven… zo doe ik dat!!!! Maar ehm… ik droom maar weer rustig verder...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 20:19
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
terror koe schreef:
vet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 19:06
Verhalen & Gedichten Jouw leven
Soapsie
3 26-10-2004 21:10
Liefde & Relatie Liefde je leven?
Verwijderd
89 12-11-2003 09:25
De Kantine Het forum als nuttige bijdrage aan jouw leven
Dminor
20 09-05-2003 09:23
Lifestyle Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger?
Sir Smoke-A-Lot
154 01-05-2003 11:13
Psychologie Betoog: Het nut van het leven?
Verwijderd
18 18-07-2002 04:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:41.