Oud 02-05-2006, 12:31
Verwijderd
Zie hier de vorige

Wat voor gedachtes dwaalde vannacht rond in je hoofd? Vertel het hier.

TS kan niet beginnen, want heeft geen idee

Laatst gewijzigd op 02-05-2006 om 12:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2006, 12:47
drilboor sjakie
Avatar van drilboor sjakie
drilboor sjakie is offline
Dat ik toch nog les zou hebben vandaag.
__________________
Ik ben niet ziek maar ik had beter kunnen zijn. (ja mijn avatar is coldplay)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 13:20
Verwijderd
Dat we bij een stel die wij kennen in huis waren, die toevallig opeens het oude huis van mijn opa en oma bleken te wonen. Maar goed, zij zat dus enthousiast te vertellen over haar toekomstplannen en besloot meteen aan de slag te gaan. Toen ze naar boven wilde gaan stond haar schoonvader opeens op en begon haar enorm uit te schelden en te schoppen.

Heel raar....
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 15:11
Verwijderd
Hersenen: lateraal, dorsaal, neuronen, witte en grijze massa, corpus callosum, centrale sulcus, precentrale gyrus.. en alles

ik bleef er maar over nadenken, het was niet eens een droom.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 15:41
Verwijderd
Dat ik fucking ruzie had met een meisje van school en dat ik op werkweek was.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 15:52
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Dat mijn ex me niet meer had geblokkeerd. Was dat even kut toen ik erachter kwam dat het maar een droom was.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 15:56
Verwijderd
Iets vaags. Vanochtend wist ik het nog. Het was weer eens een droom waarin ik iets heel belangrijks moest doen zonder te weten wát ik moest doen, want ik herinner me dat gevoel nog wel, maar ik weet niet meer wat er zoal gebeurde.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2006, 15:57
Verwijderd
Mannen (en dat bedoel ik op de aardigste maar meest teleurgestelde manier)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 09:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb geen idee, waren veel, warrige dromen, koortsdromen geloof ik.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 09:51
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Dat ik een prinses was en een toespraak hield in slecht Duits.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 10:49
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Oeh, leuk topic! Ik weet het van vannacht niet meer, maar vaak weet ik het nog wel.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 11:30
Verwijderd
Dat ik iemand van mijn basisschool klas in elkaar mepte , geen idee waarom. Een meisje nog wel
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 11:52
Verwijderd
Over Dire Straits.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 15:08
Verwijderd
Ik zat in een bioscoop, te kijken naar een videoclip van Tool, toen een oud-klasgenoot dom opmerkte: "kijk die alto's staan er weer gelijk op te springen" en wees naar een drietal alto's die een beetje met hun voeten meetapten op de muziek.
Dus ik zei: Tool is gewoon goeie muziek. Dat jij nou geen smaak hebt...
En toen ging ie bewijzen dat ie wel smaak had, en liet ie zien wat ie zonet gekocht had: een DVD van Un Long Dimanche de Fiancailles.

Ja, lekker relevant. Al dacht ik nog wel dat ie tenminste een goeie filmsmaak had, dan.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 17:09
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
dat een kerel uit mijn klas (die zelf bedacht had te blijven zitten ook al zou hij technisch gezien over kunnen) mij (middelmatige/ prima cijfers) vertelde dat ik zou blijven zitten als ik zo door zou gaan

dromen zijn vaag..
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 17:30
Verwijderd
Ik zat in een soort rare hybride van een bus en een trein, die ook af en toe de lucht in ging, richting de universiteit. Ik liep vervolgens een beetje rond in een gebouw daar, dat weer een soort mengeling van mijn oude middelbare school, hogeschool en huidige universiteit was. Daar zag ik dan ook twee kleuters lopen, jongetjes, eentje was de ander - die allemaal bloed in zijn haar had - aan het troosten. Ik drukte ze allebei tegen me aan, om ze allebei te troosten. Vervolgens zag ik dat het bloedende jongetje heel bleek zag, en vroeg ik of hij even wilde zitten.
We gingen op de grond zitten, en toen waren de jongetjes ineens meisjes van 13 (maar ze leken nog steeds op die jongetjes, alleen ietsje vrouwelijker, zelfde kapsel enzo). Ze klaagden over een paar mensen uit hun klas, die waren heel afstandelijk en soms ook heel gemeen. Ik probeerde ze uit te leggen dat mensen van die leeftijd dat soms doen, omdat ze zichzelf willen beschermen. Toen kwam Sarah langslopen, maar ze had haast, dus ze was ook meteen weer weg.
Ik keek op mijn horloge en zag dat ik het college helemaal gemist had, dus ging ik maar weer naar huis
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 18:23
TommY_
TommY_ is offline
Ik zat in een oud gebouw en was kok ofzo, toen liep ik naar de kraan die rottend vlees uitspoot, ik dacht nog wat zal er aan de andere kant van die kraan liggen te rotten? en maden overal, het was niet zo fijn, ik kon het vlees ruiken en een vaag gevoel in mn buik, maarja deze viel nog wel mee...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 22:06
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Weet ik niet meer. Ik sliep heel diep en dan onthoud ik het meestal niet.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-05-2006, 22:11
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Dat ik mijn eigen verjaardag was vergeten.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 06-05-2006, 22:13
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
TommY_ schreef op 06-05-2006 @ 18:23 :
Ik zat in een oud gebouw en was kok ofzo, toen liep ik naar de kraan die rottend vlees uitspoot, ik dacht nog wat zal er aan de andere kant van die kraan liggen te rotten? en maden overal, het was niet zo fijn, ik kon het vlees ruiken en een vaag gevoel in mn buik, maarja deze viel nog wel mee...

...



psycho.

Ik was op mijn werk en haalde orders op. Mijn dromen zijn nog saaier dan mijn dagelijkse leven
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 00:08
Verwijderd
Over een wielertraining.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 00:56
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
jw1985 schreef op 06-05-2006 @ 11:52 :
Over Dire Straits.
Ikwilook
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 02:21
Verwijderd
Dat een jongen die ik enigzins interessant vind maar ook niet meer dan dat (hij blijft een raar hoofd hebben) waanzinnig verliefd op me was en echt op me af kwam huppen van: "Yay, we zijn verliefd, lalala!"
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 02:27
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 10-05-2006 @ 02:21 :
Dat een jongen die ik enigzins interessant vind maar ook niet meer dan dat (hij blijft een raar hoofd hebben) waanzinnig verliefd op me was en echt op me af kwam huppen van: "Yay, we zijn verliefd, lalala!"
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 07:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Dat ik in elkaar geslagen werd door een brugger.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2006, 09:04
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Dat ik bij Van Leest werkte ipv. bij de Free Record Shop, en dat ik de zoekmachine van Van Leest niet snapte, want die was van Apple ofzo. Toen ging ik buiten met de baas voetballen, want de Van Leest zat ook op een heel ander plek dan in middelburg. En tijdens het voetballen kwamen er klanten, en die ging ik helpen. Na het helpen ging ik even naar het toilet, komt opeens die baas in zijn nakie binnenlopen om een douche te gaan nemen op het werk.

Een beetje vreemd was het wel.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 09:22
Verwijderd
Citaat:
DanielC schreef op 10-05-2006 @ 09:04 :
Dat ik bij Van Leest werkte ipv. bij de Free Record Shop, en dat ik de zoekmachine van Van Leest niet snapte, want die was van Apple ofzo. Toen ging ik buiten met de baas voetballen, want de Van Leest zat ook op een heel ander plek dan in middelburg. En tijdens het voetballen kwamen er klanten, en die ging ik helpen. Na het helpen ging ik even naar het toilet, komt opeens die baas in zijn nakie binnenlopen om een douche te gaan nemen op het werk.

Een beetje vreemd was het wel.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 09:23
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 10-05-2006 @ 07:32 :
Dat ik in elkaar geslagen werd door een brugger.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 15:25
Verwijderd
Ik ben het vergeten.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2006, 17:57
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
De staart van mijn kat was gehalveerd, maar ik schrok niet erg aangezien katten hun staart kunnen regeneren.

De droom was een stuk uitgebreider, maar dit was het enige vage fragment wat ik me nog nog kan herinneren.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 11:52
Verwijderd
Citaat:
jw1985 schreef op 10-05-2006 @ 15:25 :
Ik ben het vergeten.
Again.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 12:00
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
borsten.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 12:04
Verwijderd
Ik was een soort mengeling van Arya en Daenerys, of eigenlijk afwisselend allebei maar toch was ik maar 1 persoon, en er gebeurden allemaal dingen die echt niet moesten gebeuren, en als ik Arya was wist ik wat Daenerys moest weten en andersom, wat helemaal niet kan, want Arya weet niet eens dat Daenerys bestaat en Daenerys weet helemaal niets van Westeros. En dat was dus allemaal heel lastig, want ik wist steeds de verkeerde dingen in de goede context, of de goede dingen in de verkeerde context dat is maar hoe je het bekijkt, maar daardoor begreep ik niet wat ik wist, en dacht ik het wel te begrijpen, maar ondertussen las ik natuurlijk over mezelf en wist ik dat ik iets dacht dat niet klopte, maar ik kon mezelf niets zeggen omdat ik maar een lezer en 2 mensen in een boek was.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 12:15
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ik woonde in een heel groot oud huis met allemaal mensen rond mijn leeftijd.Met een van hun had ik blijkbaar een relatie want ik hing steeds aan zn nek, en hij was heel groot en gespierd .Toen moesten we met de trein ergens heen en toen we de deur uitstapten waren we al op het station.Ik had alleen geen broek aan en die wilde ik eigenlijk nog snel gaan halen maar ik was bang dat ik de trein zou missen.Volgens mij stonden er ook 2 vrienden van me te wachten op de trein.

Er is vast nog wel meer gebeurd maar dat weet ik niet meer.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 12:57
Verwijderd
Ik was te laat voor een hospiteeravond, dus ik mocht toekijken hoe ze iemand anders kozen
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 13:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Een oude vriendin van mij moest ik beschermen tegen een jongen (haar eigen vriend, maar in die droom was ie dat duidelijk niet ). Ze moest zich overal verstoppen en ik moest hem dan om de tuin leiden, maar dat lukte steeds niet, waardoor we heel de droom lang alleen maar van hot naar her renden en vluchtten. Was echt een vermoeiende droom
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-05-2006, 13:19
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Over mijn proeflessen en de telefoontjes naar basisscholen.

De school die ik terug moet bellen wilde mij toch niet!
En de proefles ging afschuwelijk slecht en ik was een enorme slechte lerares!

Erg bemoedigend!
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 14:17
Verwijderd
Dat ben ik vergeten.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 14:19
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Dat mijn ouders gingen scheiden.
__________________
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 14:52
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Miracle schreef op 11-05-2006 @ 14:19 :
Dat mijn ouders gingen scheiden.
Wat een nare droom


Ik droomde dat ik een handtransplantatie had gehad en toen moest ik vijf afstotingspillen (nou ja, daartegen dus) slikken en we waren op vakantie en die pillen waren echt kei groot, maar gelukkig niet vies.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 11-05-2006 @ 12:04 :
Ik was een soort mengeling van Arya en Daenerys, of eigenlijk afwisselend allebei maar toch was ik maar 1 persoon, en er gebeurden allemaal dingen die echt niet moesten gebeuren, en als ik Arya was wist ik wat Daenerys moest weten en andersom, wat helemaal niet kan, want Arya weet niet eens dat Daenerys bestaat en Daenerys weet helemaal niets van Westeros. En dat was dus allemaal heel lastig, want ik wist steeds de verkeerde dingen in de goede context, of de goede dingen in de verkeerde context dat is maar hoe je het bekijkt, maar daardoor begreep ik niet wat ik wist, en dacht ik het wel te begrijpen, maar ondertussen las ik natuurlijk over mezelf en wist ik dat ik iets dacht dat niet klopte, maar ik kon mezelf niets zeggen omdat ik maar een lezer en 2 mensen in een boek was.
Martin

Zulke vage dingen droom ik ook vaak, dat ik al weet hoe mijn 'personage' moet reageren, dat ik een rol speel of iets naspeel ofzo, en het wordt extra leuk als je meerdere personen doet
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 11-05-2006 @ 15:05 :
Martin

Zulke vage dingen droom ik ook vaak, dat ik al weet hoe mijn 'personage' moet reageren, dat ik een rol speel of iets naspeel ofzo, en het wordt extra leuk als je meerdere personen doet
het was wel erg verwarrend
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 16:38
_Haat en Liefde
Avatar van _Haat en Liefde
_Haat en Liefde is offline
Ik droomde vannacht dat er allemaal mensen achter mij aan renden.
Ze hadden allemaal grote zwarte mantels aan, en je kon de gezichten niet zien.

Op een gegeven moment maakten ze een grote kring om mij heen, en kon ik niet weg.
Ze kwamen steeds stap voor stap dichter bij.

Op een gegeven moment schrok ik wakker, helemaal zwetend enzo.

Heel gek allemaal
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 17:23
Verwijderd
Citaat:
_Haat en Liefde schreef op 11-05-2006 @ 16:38 :
Ik droomde vannacht dat er allemaal mensen achter mij aan renden.
Ze hadden allemaal grote zwarte mantels aan, en je kon de gezichten niet zien.

Op een gegeven moment maakten ze een grote kring om mij heen, en kon ik niet weg.
Ze kwamen steeds stap voor stap dichter bij.

Op een gegeven moment schrok ik wakker, helemaal zwetend enzo.

Heel gek allemaal
Heel duidelijk: Jij kijkt wat teveel LOTR
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 17:25
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik heb raar gedroomd, mijn teen bloedde heel hard, maar ik kon er niets aan doen.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 17:44
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Ik was samen met wat andere mensen op weg ergens naartoe. Ik denk dat we op weg naar onze verblijfplaats waren. Ik kan me in ieder geval nog ene Tucker, een donkere jongen met een kaalgeschoren hoofd, en een oudere man in een rolstoel herinneren. Verder waren er nog twee of drie mensen bij. Tucker duwde de rolstoel. We sneden onze route wat af en moesten hiervoor door een zeer omvangrijke kerk. De kerk werd goed bezocht door toeristen.

Maar bij het doorkruizen van de kerk viel ons op dat het gebouw erg onlogisch was opgezet. We zouden in een rechte lijn er doorheen moeten kunnen, maar door één wat dikkere muur kon dit niet. Iemand vond dit verdacht en was er van overtuigd dat er iets achter verborgen zat. Iemand sloeg tegen de muur en zowaar brokkelde een stuk af. Ik vroeg nog of we wel tijd voor dergelijk geklier hadden, maar toen de man in de rolstoel instemde sloeg ik er ook op los op de muur.

En langzaam maar zeker kwam er een gedeelte zichtbaar wat nog verder was afgezet met planken. Nu was het logisch dat we er verder mee gingen. Het was een hele klus en langzaam kwamen ook een aantal toeristen naar ons toe vanaf de tafel met kaartenbakken. Eindelijk waren we erdoor heen en hadden het geopend. Iets viel open.

Meteen waren we omgeven met een enorme stank. Sommigen deden hun shirt of zakdoek voor hun gezicht zo erg was het. Ook was het erg muf. In het midden stond een doos. Op de een of andere manier werd gelijk duidelijk dat hier enkele rottende afgehakte lichaamsdelen of iets anders gruwelijks in moest zitten. Er had zich nu echt een menigte om ons heen gevormd.

Ik was bekaf en begaf me naar de kaartenbakken om even mijn benen te strekken. En toen zag ik opeens Andrea, een meisje wat ik in mijn droomwereld kennelijk goed kende. Ik wilde haar hartelijk begroeten, maar zag opeens dat ze enorm trilde en angstig keek. Ik vroeg of het met haar ging en sloeg mijn arm om haar heen. De mensen daarginds wachtten op me, maar ik kon haar in deze toestand niet alleen laten. Na haar een tijd getroost te hebben, zoende ik haar opeens, maar realiseerde me opeens dat ze wel erg kwetsbaar was in deze angst en dat het misschien niet helemaal eerlijk was tegenover haar. Na nog een tijd met haar gepraat te hebben, was er iemand met wie ze naar huis meeging.

Ik terug naar de afgebroken muur, waar ze inmiddels al verbanden legde met het rare verleden van de parochie. Ze moesten de verantwoordelijke hiervoor vinden. Vanaf dit punt kan ik me niet zoveel meer herinneren.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2006, 20:42
Il Mafioso
Avatar van Il Mafioso
Il Mafioso is offline
Over mijn vriendin die ik niet heb...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 19:49
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Ik zat met veel vrienden aan een zeer grote tafel aan het eten, maar wist niet precies wie er waren. Aangezien de tafel zeer groot was en de persoon naast me mijn zicht ontnam, moest ik helemaal naar achteren leunen wie er nog meer aan tafel zat. Toen zag ik haar en bleef steeds weer kijken. Tot mijn vrienden naast en tegenover me een beetje irritant gingen doen van de drank.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 21:31
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Citaat:
Il Mafioso schreef op 11-05-2006 @ 20:42 :
Over mijn vriendin die ik niet heb...
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2006, 21:34
Xabzof
Avatar van Xabzof
Xabzof is offline
Over een klasgenote waar ik het sinds een week echt goed blijk te doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19
De Kantine n.a.v. droomtopic
Martin II
36 05-12-2005 17:29
Liefde & Relatie Vertel jouw liefdesverhaal hier!
Mark
153 20-05-2005 18:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:04.