Oud 06-04-2008, 17:29
Verwijderd
Omdat je je dromen meestal binnen een uur (of soms zelfs binnen enkele minuten) na het wakker worden vergeet, wat zonde is.
En omdat ik droomlogica leuk vind.

Ik droomde vandaag dat ik een doos gebakjes kreeg. Er zaten heel veel verschillende in en ik wilde er één weggeven, als dank, maar toen kon ik heel lang niet kiezen welke, want ze waren allemaal zo lekker. Uiteindelijk wees ik er eentje aan en ging ik ergens op een pleintje staan roken, met de doos ergens aan de overkant van het plein. Het was raar, want ik was er van overtuigd dat er die avond dieven zouden langskomen en alles wat er aan de overkant van het plein stond zouden stelen, maar ik vond dat dit een zweverig voorgevoel was en dat ik er daarom niet op moest vertrouwen. Natuurlijk kwamen er na een halfuurtje een stel dieven langs, die zeer methodisch het halve plein afbraken en in een enorme witte zak stopten. Zodoende belandden mijn gebakjes ook in die zak. Ik stond nog steeds ergens bij een paaltje te roken en te bedenken wat ik zou moeten doen om m'n gebakjes terug te krijgen. Bij gebrek aan een beter plan liep ik naar de dieven toe en begon nonchalant een gesprek over de criminele wereld. Het waren best aardige dieven, maar ik durfde nog niet te zeggen dat ik mijn gebakjes terug wilde, dus liepen we uiteindelijk gezellig pratend door de stad. Daar kwamen we onder andere langs een wijk die vol ging met bordjes waar ongeveer het volgende op stond:

"Beste bewoners, gelieve uw auto's tijdelijk te verplaatsen zodat wij ruimte hebben voor het schavot. Onze excuses voor het ongemak."

In een andere wijk liepen vijf torenhoge 2D-figuren langs. Ik wist er kennelijk alles van af en legde de dieven uit dat er een irl-hacker bezig geweest was en dat hij de figuren gecodeerd en losgelaten had, als een soort van self-made-tribute. Maar ze waren onschadelijk, want ze konden alleen maar lopen en groot zijn. Volgens mij waren het hologrammen.

En toen vonden ze me heel aardig en wilde ik net beleefd zeggen dat ze mijn doos gebakjes gestolen hadden en vragen of ik die terug mocht, maar toen werd ik wakker.

Zo, nu jullie.
Advertentie
Oud 06-04-2008, 17:32
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Shiit, vanmiddag werd ik wakker en ik wist mijn droom nog, wat zeldzaam is.
Ik weet alleen dat ik het nog wist, maar nu ben ik 't idd vergeten...
Oud 06-04-2008, 18:04
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik droomde dat ik mijn haar roze ging verven, dat heb ik ook al vaker gedroomd. Maar nou had ik dus dat spul in mijn haar gedaan en toen was het dus roze en ik dacht, kom, dan ga ik nu maar naar school! Maar ik wist niet of je nog wat moest uitspoelen ofzo, want ik kon de gebruiksaanwijzing niet vinden. Dus toen kwam ik veel te laat op school en besluit ik om dan maar dat eerste uur te skippen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 06-04-2008, 18:44
Verwijderd
Ik droomde vannacht dat iemand mij vroeg een heel grote vlag op te hangen zodat iedereen die kon zien. Op die hele grote vlag stonden de woorden De Nieuwe Nederlandse Grondwet. Terwijl ik dat ding aan het ophangen was, was ik boeren aan het laten.
Oud 06-04-2008, 19:01
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Ik droomde vannacht dat ik Harry Potter was en via een ding in mijn oor met een grote vis kon communiceren, die ergens diep in de zee zat. En daar moest ik dan inzwemmen en iets uit halen.
Oud 07-04-2008, 19:06
Verwijderd
Wat ik vannacht heb gedroomd weet ik niet meer, maar laatst had ik een hele enge droom. In mijn droom keek ik hoe een meisje gewurgd werd door een zwarte slang en terwijl ze gewurgd werd liep er zwarte inkt (bloed?) uit haar mond. Daarna was ik in een klaslokaal met een groepje mensen die wilden dat ik me bij hen aansloot en ze hadden een ring die ik dan zou mogen hebben. Maar ik zat daar op mijn stoel en durfde me niet te bewegen omdat in een hoek van het lokaal die zwarte slang rondzweefde en me wilde pakken. Toen stond dat gewurgde meisje opeens achter me en schrok ik heel erg omdat ik me herinnerde wat er met haar gebeurd was en omdat haar nek helemaal zwart was. Ze probeerde iets naar me te roepen maar dat lukte niet omdat haar stem het had begeven en toen rende ik het lokaal uit en riep naar de leider iets van dat ik niet bij hun wilde horen. Toen ik het lokaal uit was gerend stond ik opeens in mijn achtertuin, en daarna was er nog iets in een bos maar dat weet ik niet zo goed meer.
Oud 07-04-2008, 22:48
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
verschillende dingen in vlagen

- Ik ging een jurk passen en toen ik hem aanhad bleek het een broek
- ik moest mijn vriend naar het ziekenhuis brengen want hij had een hartstilstand (maar hij kon wel gewoon praten)
- Ik werkte al maatschappelijk werker en werd uitgescholden door een client.

de rest weet ik niet meer
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 10-04-2008, 18:18
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droom steeds vaker dat een bepaald meisje uit mijn klas (die heel erg stinkt naar de fret die ze thuis heeft ) verliefd op me is. Dat ze zich dan bovenop me werpt en aan mijn borsten zit en me wil kussen. Dan lig ik bovenaan een trap en kan ik niet bewegen omdat we dan allebei naar beneden vallen. Heel naar.
Misschien komt het gewoon omdat ze erg aanleunig is naar vriendinnen toe en omdat ze alles wat bi is ontzettend interessant vindt en ook elke vijf minuten vraagt of ik weleens op een meisje ben gevallen.

Ik weet niet wat ik vannacht droomde.
Oud 10-04-2008, 19:46
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
De biologie-TOA stond achter de informatiebalie van een supermarkt (hij werkte daar dus).
Ik ben IRL 2 meter, maar in deze droom was ik heel klein; ik kwam niet eens boven de balie uit.

Ik had ook al eerder een keer gedroomd dat mijn natuurkunde leraar bij de NS ofzo werkte, en dat we met meerdere leerlingen over het spoor naar een trein liepen, die die leraar toen ging besturen.

Vage shit...
Oud 10-04-2008, 22:00
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Voor mijn gevoel droom ik (bijna) nooit meer.

Een oude droom die me nog wel voor de geest staat:
Ik kan autorijden. Ik rijd eerst in een taxi, dan ambulance, politieauto en allemaal verschillende vervoersmiddelen. Dan gebeurd er een ongeluk en word ik wakker.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 11-04-2008, 11:22
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Ik droomde iets met het forum geloof ik. Er waren heel veel uc's, en ik kon als enige van iedereen zien wie het was. Maar verder weet ik het niet meer
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 11-04-2008, 11:42
Verwijderd
Ik droom altijd gave/creepy/trippy dromen, en meestal onthoud ik ze. Maar dit topic is een curse ofzo, want sinds het er staat onthoud ik niks meer
Oud 11-04-2008, 12:33
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
tvp
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 11-04-2008, 13:02
Verwijderd
Dat mijn fiest langzaam verdween in een veld vol koren.
Oud 11-04-2008, 13:15
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Dat ik zwanger was (met dikke buik enzo ) en ik heel blij was. In de bus gingen mensen voor me opstaan. En twee vriendinnen waren later ook zwanger, maar de ene was heel dik geworden en bij de andere kon je het nog niet zien.

En toen ik wakker werd was ik nog steeds heel gelukkig en blij.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 11-04-2008, 13:29
Verwijderd
Ik droomde vannacht dat ik in een vliegtuig zat en dat iemand een heleboel kopjes thee van een dienblad over mij heen liet vallen en toen ging lachen terwijl ik pijn had. Toen heb ik een waterkoker erbij gepakt, water gekookt en over die persoon heengegooid.
Oud 11-04-2008, 13:32
Verwijderd
Meestal zijn mijn dromen gaaf, maar soms zijn het keiharde verraders. Vandaag droomde ik, heel realistisch, dat ik op de klok keek en dat het 10:07 was. En op dit laatste punt zette mijn onderbewuste het beeld van 10:07 en de klok op pauze, dus gedurende de hele droom dacht ik dat ik nog 3 minuten lang kon slapen en dan op moest staan.

Dus ik ben net wakker en heb me zodoende verslapen voor een belangrijke werkgroep. Wat een nare truuk.

Soms droom ik ook dat ik opgestaan ben en ga douchen en me aankleden en naar de tram ga, ook heel realistisch allemaal, dan ben ik er echt van overtuigd dat ik wakker ben en gewoon op weg ben naar college. Maar dan word ik wakker en blijkt opeens dat heel het college allang afgelopen is omdat het kwart voor vier 's middags is ofzo.

Het zal niet lang duren voor ik van die dromen krijg als in dat xkcd-stripje.

Oud 11-04-2008, 13:38
Verwijderd
Ads door Google
Oud 11-04-2008, 17:43
Verwijderd
Dat ik iets had wat leukopenie heette (te weinig witte bloedcellen), ik was heel trots dat ik zelf het goede woord er voor wist. Maar toen ik doorhad hoe ernstig het was, vond ik het niet meer zo leuk.
Toen werd ik wakker en bedacht me dat dat woord echt nergens op slaat? Het is toch gewoon leukemie, of niet?
En dus ging ik het net google-en. Ik had het goed , wat ik eng vind, want ik had/heb er nog nooit van gehoord.
Oud 12-04-2008, 01:10
Verwijderd
Iets met teken die over mijn handen kropen, gezellig.
Oud 12-04-2008, 01:27
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik droomde dat ik een heel groot feest gaf voor een paar meiden die geeneens me vriendinnen waren. Ze waren met z'n 5 en vonden zoals ze zeiden een "vet leipe party" was. Want men begon ook te filmen van 1 of andere commerciele zender. En ik was best nerveus en probeerde zo nochalant en relaxt over te komen. Maar ik liep heel stijf en kon niet goed ademen.

Ik ging toen de keuken in ondertussen keek ik naar buiten en sneeuwde het keihard. Ik dacht oo Shit. Er waren nog meer mensen gekomen, mensen die ik in het echt helemaal niet kende en ze installeerde zich allemaal in me woonkamer (in me droom had ik een eigen huis) en ik was erg verlegen om in de woonkamer binnen te lopen bij al die vreemden. Ik had heel veel lkkernijen gemaakt maar durfde nog steeds niet. Plots begon het keihard te regenen ik hoorde nog meer mensen binnenkomen maar niemand veegde zijn/haar voeten waardoor me huis helemaal vies werd onder afdrukken.

Ik liep toen gewoon naar binnen met moet in de woonkamer en zette het schaaltje neer, het leek op die zoete lekkernijnen die ik wel ziet liggen bij de Turkse Bakker. Ik ging ergens zitten in de woonkamer en tot me verbazing merkte ik dat niemand met me praatte en ging ik weer naar de keuken en bleef ik buiten kijken. Toen kwam een klein jongetje tegen me zeggen:,,Je bent gewoon bang voor mensen daarom gedraag je je zo" Ik was helemaal in schok en werd toen wakker.

Leek voor mij een beetje op een nachtmerrie.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 12-04-2008, 09:42
Wawl
Wawl is offline
Dat kan ik beter niet zeggen, want in het land waar het gebeurde is het een strafbaar feit.
__________________
Wauwel.
Oud 12-04-2008, 10:50
Verwijderd
Ik had vannacht lucide gedroomd, yay.

Ik moest rennen voor een trein naar Utrecht, dus op station Amersfoort ging ik naar de roltrap. Daar stond een NS-medewerkers om kaartjes te controleren. Ik haalde echter mijn kaartje pas tevoorschijn toen ik óp de roltrap stond, dus hij kon 'm niet zien en gebaarde dat ik terug naar boven moest komen. Maarja, ik was alweer bijna beneden, dus ik probeerde een roltrap naar boven te vinden maar ze gingen allemaal naar beneden (in het echt is er maar 1 roltrap naar boven ).

Ik was trouwens alsnog te laat voor de trein, die was al vertrokken, dus toen stond ik op het perron. Maar opeens! zat ik wel in een trein, dus ik reed het station uit (compleet andere locatie geworden ook) en opeens was het een tram die op een monorail reed. Hij ging met een rotvaart een bocht van 90 graden maken, wat gewoon lukte, en toen dacht ik: "dit gaat veel te langzaam, zo kom ik nooit op tijd in Utrecht" en plots snapte ik waarom: het was al die tijd een bus! Opeens reden we niet meer op een monorail maar keihard door een krappe woonwijk. Ik dacht al: die bocht gaat niet goed, en ja hoor, we schampten een stuk muur van een huis. Dat deerde de chauffeur niet, hij bleef gewoon gas geven, maar plots draaide hij zich om en reed hij terug (dat komt vast van High Noon die ik gisteren zag, waarin de ex-sheriff halverwege de rit zijn paard en wagen omdraait om terug te gaan naar zn dorpje ). Plots besefte ik dat dit allemaal wel heel raar was, en toen bedacht ik me (door het zien van Waking Life) dat ik kon testen of ik droomde door op een klok te kijken. Als ik niet kon zien welke tijd het was, zou ik dromen. En ja hoor, de digitale klok gaf vage veranderende streepjes aan. Dammit, droom ik eens lucide, zit ik vast in een bus met debiele chauffeur! Dus ik sta op, zweef naar voren in de bus, probeer een voorinzittende passagier op zijn hoofd te slaan (??), wat niet lukte om dat de zwaartekracht niet meer werkte op mijn arm, en net toen ik wou zien wie er achter het stuur zat, werd ik wakker.
Oud 12-04-2008, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Soms droom ik ook dat ik opgestaan ben en ga douchen en me aankleden en naar de tram ga, ook heel realistisch allemaal, dan ben ik er echt van overtuigd dat ik wakker ben en gewoon op weg ben naar college. Maar dan word ik wakker en blijkt opeens dat heel het college allang afgelopen is omdat het kwart voor vier 's middags is ofzo.
Heb ik ook wel eens gehad ja. Heel irritant, want dan voelt het alsof je al bekaf bent van de hele dag te hebben meegemaakt. Meestal had ik me dan ook verslapen, maar net niet genoeg om niet meer naar school te kunnen.
Oud 12-04-2008, 11:43
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik zat aan een hele lange tafel met veel mensen een kaartspelletje te doen (iets met drie kaarten). Er werd voor geld gespeeld en mijn moeder ging mijn geld inwisselen voor groter geld. Toen kwam er een ronde dat iedereen voluit ging inzetten en iedereen (stuk of 50 man) met elkaar één spel deed. Ik had driehonderd euro uit onze inzet gehaald (ik, mijn vader en nog iemand, maar ik weet niet wie), zodat we iig wat winst zouden hebben als we zouden verliezen. Mijn vader ging aan iedereen uitleggen hoe het moest en stond daarbij op. Toen ging er een jongen op zijn plek zitten. Omdat er heel veel doorheen gepraat werd, werd er besloten op te delen in 2 groepen, maar de kaarten die je al had, mocht je niet veranderen. De jonge mensen moeten naar de collegezaal, de ouderen zouden hier blijven. En toen kreeg ik ruzie met de jongen naast me, omdat hij mijn vaders stoel mee wilde nemen naar de collegezaal. En toen werd ik wakker.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Advertentie
Oud 12-04-2008, 12:37
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Die droom van n00dles is echt geweldig
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 12-04-2008, 13:07
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Gisteren droomde ik dat er een soort grijzig, duf ingerichte kamer was, waar ik inzat. Naast mij zat een jongen met wie ik een gesprek voerde, ik weet niet meer wie het was. Opeens kwamen er een meisje aanzetten dat dan blijkbaar mijn zus was, ze plaagde de jongen een beetje en stelde zich toen beleefd voor.
Toen opeens waren er veel meer mensen, en toen voerde ik een gesprek met een jongen die gitaarles heeft bij mijn gitaarleraar en die ook bij mij op school zit. Toen kwam later een oud-klasgenoot van mijn broer op mij af om te vragen of ik een vriend had ofzo. Ik denk dat ik hem verkeerd begreep, want ik had het opeens over die gitaar-jongen, en die klasgenoot zei iets van "Jij en ..? Dat is echt walgelijk!". En toen wou ik nog verder een gesprek met hem voeren maar hij zei dat hij helemaal geen gesprek met me wou voeren. Ik weet niet meer wat daarna gebeurde.

En vandaag droomde ik over een verjaardagsfeestje van mijn oma, en er waren heel veel mensen van mijn school. Een klasgenoot kwam naar me toe en die zei "Blijkbaar vind iemand je weer leuk!" en ze gaf me een polaroid van voeten, die rode, versleten allstars droegen. Er stond wat bijgeschreven maar ik kon het niet lezen. Ik liep het lokaal uit (opeens washet een lokaal) en in de gang zat een klein alto-meisje, net een stripfiguurtje, met rode, versleten allstars. En toen ging ik daarmee praten ofzo.
Later ging ik weer naar binnen. Daar was een jongen van school die ik vind lijken op John Mayer, en zijn vrienden. Ik zat te denken ernaartoe te gaan en een praatje te maken, maar ik ging bij mijn familie zitten en stom doen, zoals we wel vaker doen, vooral mijn broer en ik. Een tijdje later, toen ik opkeek, was de jongen weg, zijn vrienden weg, en zijn tafel weg. Ik vroeg me af hoe ik dat niet gemerkt kon hebben, en toen was er een flashback waarin te zien was hoe hij het zo'n saai feest leek te vinden en de tafels wegzette en wegging.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 14-04-2008, 08:07
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Iets over scheikunde proefwerk, slapen en rare mannetjes in gele pakjes.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 14-04-2008, 11:03
Verwijderd
Iets in de sfeer van John Adams (de miniserie) want dat keek ik voor ik ging slapen. En seks. Maar toen ging de wekker
Oud 14-04-2008, 11:33
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
over het weerwolfspel!
het moet niet gekker worden hoor!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-04-2008, 11:45
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ik weet het niet meer. Er kwam in elk geval een gare richel in voor.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Oud 14-04-2008, 12:21
Verwijderd
Oh god ja, ik heb voor mijn gevoel echt uuuuuren gedroomd. Hongarije, kastelen, derde etage, linkerruimte, twee ruimtes, helemaal links de persoon die we moesten redden. Alleen al het plannen maken duurde echt zo lang. En toen gingen we haar eindelijk redden, komen we op de derde etage, weten we alsnog niet welke deur we moeten hebben (ook echt iedere deur had een naam, heel de droom was een detail explosie). Bij een deur zie ik alleen maar een soort brievenbus, ik kijk er doorheen en herinner me opeens dat ik dit al eerder droomde, en dat ik er wééééér ingetrapt was. Ik hoefde namelijk helemaal niet het kasteel in want de deur kan niet open. Er is gewoon een nooduitgang aan de achterkant. En al mijn mederedders waren boos op me, omdat ik dat deze droom weer vergeten was.
Oud 14-04-2008, 12:37
Verwijderd
Ik heb vannacht gedroomd dat ik aan het werk was. Toen eenmaal de tijd was gekomen om de winkel te sluiten, wilden de klanten echter niet vertrekken. Ik heb mezelf een paar maal horen schreeuwen dat het nu allemaal wel te gek werd omdat de winkel eigenlijk al een uur gesloten was. Op een gegeven moment blokkeerde ik de trap om er voor te zorgen dat mensen niet meer naar boven konden, maar op de bovenetage bleven maar mensen verschijnen. Op een gegeven moment had ik het niet meer en begon ik mensen hardhandig de winkel uit te werken, en toen werd ik wakker.
Oud 14-04-2008, 13:01
iBrainiac
Avatar van iBrainiac
iBrainiac is offline
Dat 'k één of andere slaaf was die losbrak samen met de andere slaven, en het daarna moest opnemen tegen allerhande demonen. Eeerg cool want 'k heb gewonnen. Freeeedom.

xD
__________________
Yes, I can be a jerk to people I haven't slept with. I am that good.
Oud 17-04-2008, 01:36
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Afgelopen nacht had ik dromen die allemaal door elkaar liepen met mensen die niet op de plaatsen thuishoorden waar de dromen zich afspeelden en dat was best verwarrend
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 17-04-2008, 11:02
Verwijderd
Alweer vergeten ik weet nog wel steekwoorden ;x

Appeltaart, seks, blokhut, Scrubs, mijn neef, intriges, fiets, forummers.
Ads door Google
Oud 17-04-2008, 16:46
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Over een forumer, best weird. Er gebeurde niet eens wat bijzonder, ik zag diegene gewoon. Naja.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 17-04-2008, 20:27
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik herinner me niet altijd m'n dromen maar de laatste keer dat ik het me herinnerde zat ik in een kamer, ergens op een onbekende locatie, maar ver van bekenden, vrienden en familie. Die had ik achtergelaten om zelf op avontuur te gaan. Het was een zolderkamer. Ik zat daar met een aantal mensen die ik niet van gezicht kende maar die wel erg vertrouwd aanvoelden en waarmee ik veel gelachen heb.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 18-04-2008, 12:05
Verwijderd
Vannacht was wel redelijk vaag. Ik had m'n brommer gemaakt maar reed zonder kenteken rond. Toen reed ik met volle snelheid onder een viaduct door, maar tegen die schuine zijkanten, waardoor ik met volle vaart tegen de bovenkant van het viaduct knalde. Ik stuiterde terug en landde weer op de weg, waar de politie controle hield. Toen ben ik snel weggereden naar de voetbalwedstrijd(??) en daar moest ik me verschuilen voor de politie. M'n ouders stonden me uit te lachen. Toen ging het over naar m'n huisje waar een oud klasgenootje mij op MSN toevoegde en ze vertelde dat ze allerlei filmpjes van me had. Die waren nogal raar, zoals een gapende Jaeger, en krabbende Jaeger, etc etc. Toen werd ik wakker.
Oud 18-04-2008, 14:32
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Gister droomde ik zo vreemd.

Er was iets gebeurd bij de school die om de hoek bij mijn huis ligt en daarom werden mijn broer, mijn ouders en ik gezocht!
We moesten vluchten en gingen door de sloot, om over de weg verder te vluchten naar bloemendaal aan zee (daar is het veilig). Naast de weg staan altijd van die gebouwtjes en wat niemand daar van weet, maar ik wel omdat ik dat eerder heb gedroomd, is dat daar trappen en gangen inzitten naar het volgende huisje, zodat je zonder dat mensen het zien langs de weg kunt vluchten.
Maar het was echt 100'en kilometers naar bloemendaal aan zee, zodat we ook een paar keer moesten overnachten in een kamer waar je kon komen vanaf die huisjes.. Zooooo vaag!!!

Vanacht droomde ik ook heel raar, maar dat ben ik even vergeten.
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 20-04-2008, 12:40
Verwijderd
HAAA, ik droomde vannacht weer iets. Maar het was heel kort, omdat ik aan het begin van die droom werd wakker gebeld.

Ik droomde dus dat ik in Metalocalypse zat, in het huis van Dethklok, en ik was net tegen ze aan het zeggen van 'omgawd, zelfs jullie luxaflex is metal' want het was gemaakt van zwart/rood marmer.

Oud 20-04-2008, 14:13
Verwijderd
Ik droomde weer over een immens groot, oud gebouw waarin ik verdwaalde, AS USUAL. In een kamer lagen mini hoge hoeden van stof, waarin een knuffelkonijntje zat verstopt in de rand ;x En op een gegeven moment kwam ik in een open kamer, en je kon daar de toren van het gebouw beklimmen, het was ontzettend hoog en steil, en heel veel mensen deden het. Maar ik was heel bang en rende weg, en toen liep ik tegen een oudklasgenoot van de middelbare school aan. Ook was er iets met een verkeersongeluk, en een grote vogel die een pluizig beestje opat, maar dat weet ik niet meer precies.
Oud 20-04-2008, 15:22
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik vind het nog steeds stom dat er 'vandaag gedroomd' staat ipv 'vanacht gedroomd'
De meeste forummers slapen 's nachts..
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 20-04-2008, 15:29
Verwijderd
Maar ik niet.

Nee, grapje. Ik had het eigenlijk niet eens door, dat het er zo stond. Van mij mag een fb het best aanpassen.
Oud 20-04-2008, 15:29
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Zal ik dat maar doen, dan?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 20-04-2008, 15:31
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Vandaag staat wellicht een beetje raar, maar het dekt de lading wel beter. De nacht is alleen van 0-6 en een dag is van 0-24 en nu kan je ook je dagdromen kwijt.

Edit, daarom zie ik graag dat de titel wordt aangepast naar de eerdere versie.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 20-04-2008, 15:47
Verwijderd
dag (dem; dagen; daagje, dagje)
1 tijd tussen zonsop- en zonsondergang
2 tijd waarin een hemellichaam volledig om zijn eigen as draait
3 daglicht

Oh crap, toen ik het net opzocht keek ik alleen naar de eerste definitie. Ja, dan stond het er eigenlijk wel goed en was ik bij het maken van het topic inderdaad niet in de war met definities. Nouja, eh. Eigenlijk maakt het me allemaal niet uit, hoe het er precies staat.
Oud 20-04-2008, 16:01
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
"If you're going to split hairs, I'm off."
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 20-04-2008, 16:04
Verwijderd


Toch bedankt hoor, CS.
Oud 20-04-2008, 18:01
DanielC
Avatar van DanielC
DanielC is offline
Voor de 2e nacht op rij het einde van de wereld. Eergisteren werd Vlissingen gebombardeerd door de russen. Vannacht was de hele mensheid utigestorven behalve ik.
__________________
Willem was in zijn leven een doorzetter.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine dromen
deadlytown
23 07-08-2010 14:05
De Kantine Wat heb je vandaag gedroomd?
Verwijderd
500 15-01-2010 14:41
De Kantine Wat heb jij vandaag gedroomd? ‎
Verwijderd
500 05-04-2009 15:36
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart Topic #98
Miracle
496 05-06-2007 15:16
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 14:57
Verhalen & Gedichten verhaaltje
Scarlet-Q
12 12-11-2003 20:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42.