Oud 06-02-2016, 20:34
Verwijderd
Hoi,

ik zit nu met een naar probleempje. Ik heb sinds vanmiddag een nieuwe telefoon. Ben van een Samsung Galaxy S4 naar een S6 gegaan. WhatsApp is ook al op mijn nieuwe telefoon ingesteld. Maar nu ben ik dus al mijn gesprekken kwijt... En die wil ik heel graag terug. Ik kan niet meer op mijn oude telefoon op WhatsApp.

Iemand enig idee of er nog een manier is om mijn gesprekken terug te halen? Ik heb al geprobeerd uit de oude WhatsApp map op mijn SD-kaart de databases te kopiëren, maar dat heeft niet gewerkt, en waarschijnlijk heb ik het ook niet goed gedaan. Ik weet niet eens of dat wel de juiste bestanden waren...

Vertel me alsjeblieft dat er nog een manier is om mijn gesprekken terug te halen. Alvast bedankt~
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2016, 20:43
Verwijderd
Ik bedenk me ineens dat ik WhatsApp ook verwijdert heb van m'n oude telefoon... Alleen de app, want daar kon ik toch niks meer mee... Omdat ik moest verifiëren.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2016, 21:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je hebt de mogelijkheid om een gesprek te archiveren en naar jezelf te mailen maar dat had je dan denk ik moeten doen voordat je whattsapp op je nieuwe telefoon installeerde...
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2016, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Je hebt de mogelijkheid om een gesprek te archiveren en naar jezelf te mailen maar dat had je dan denk ik moeten doen voordat je whattsapp op je nieuwe telefoon installeerde...
Ja, dat weet ik, maar daar had ik van te voren helaas niet aan gedacht...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42.