Oud 29-06-2003, 15:14
B3li3v3r
B3li3v3r is offline
Okee, dit is een lang verhaal waar ik nu aan begin en ik weet niet of ik het goed kan vertellen enzo
Ik heb nu al anderhalf jaar een vriend van 18. We kenden elkaar van een schoolfeest, we zijn een paar keer met elkaar uitgeweest en hebben gezoend en dat was het begin van onze relatie Het was allemaal best speciaal, we waren niet elkaars eerste vriend/vriendin, maar we hadden alleen met iemand anders gezoend, maar met sex enzo waren we elkaars eerste. Het gaat redelijk goed tussen ons, afgezien van een paar 'kleine' dingetjes. Hij gaat na de vakantie studeren in een andere stad, en dan zullen we elkaar maar 1x in de week of 2 weken zien. Het was in de examenperiode sowieso gegaan van elkaar 6x in de week zien naar 1x in de week, maar opzich vond ik dat niet zo erg: we spraken elkaar elke dag een uur aan de telefoon. Opzich was het zelfs wel fijn: op school bracht ik nu meer tijd door met mijn andere vrienden en vriendinnen, en leerde ik zonder hem te leven zo ongeveer . We hebben redelijk veel mee gemaakt samen, een drama tussen een andere vriend en vriendin, ups en downs, hij heeft een ander meisje leuk gevonden (die niks met hem wilde), ik een andere jongen (die wel wat met mij wilde/wilt), hij heeft me een paar keer redelijk gekwetst, en ik heb een paar keer op het punt gestaan om het uit te maken.
Waar het nu om gaat is iets wat vele van jullie wel kennen:
"I couldn't leave him if I tried".
Ik vind op dit moment een jongen uit mijn klas leuk die mij ook leuk vind, en ik wil het eigenlijk uitmaken, maar eigenlijk ook weer niet. Ik hou van hem, als we sex hebben geniet ik daar heel veel van, en het vooruitzicht op zijn eigen kamer en een stukje volwassenheid vind ik heerlijk, terwijl als ik nu iets met een andere jongen begin (die uit mijn klas) het meer een zoenen en handjesvast houden relatie wordt.

Okee, ik begrijp het heel goed als je niks van dit vehaal begrijpt, ik zal het even samenvatten:

- anderhalf jaar een vriend, ups en downs, gaat verder wegwonen, hou van hem, maar kan het niet uitmaken
- vindt tussendoor veel jongens leuk die mij ook leuk vinden, vindt het leuk om een beetje te 'spelen' (figuurlijk) met andere jongens en wil misschien toch wel vrij zijn
- als ik nu wat met een jongen van mijn eigen leeftijd begin, zal dat heel anders worden

Misschien ben ik gewoon bang om hem te veel gaan missen, en als ik het uitmaak en de volgende dag met die andere jongen zoen is dat opzich wel een hele erge kut streek..
Aargh, volgens mij is dit allemaal heel vaag. Als je het niet snapt of iets wil weten, vraag het maar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2003, 17:17
Marsel
Avatar van Marsel
Marsel is offline
Hoe oud ben jij dan?
Maarre.. je gaat dus gewoon best vaak vreemd, tenminste zo komt het op mij over. VInd hem leuk maar gaat meer om de sex, oftewel je hebt een sex relatie...
Je moet toch voor je zelf kiezen voor wie je gaat, naja ik vind het beetje vaag en ( sorry dat ik het zeg ) sletterig
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 17:23
B3li3v3r
B3li3v3r is offline
Citaat:
Marsel schreef op 29-06-2003 @ 17:17:
Hoe oud ben jij dan?
Maarre.. je gaat dus gewoon best vaak vreemd, tenminste zo komt het op mij over. VInd hem leuk maar gaat meer om de sex, oftewel je hebt een sex relatie...
Je moet toch voor je zelf kiezen voor wie je gaat, naja ik vind het beetje vaag en ( sorry dat ik het zeg ) sletterig
Fout. Ik ga nooit vreemd en ben nog nooit vreemd gegaan.
En nee het gaat niet alleen om de sex, ik hou heel veel van hem en hij van mij, maar het is gewoon zo..ja, het is mijn eerste serieuze relatie, en we zijn vast gegroeid, zo lijkt het.

Ik ben overigens 15.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 17:49
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Dat je hem niet wil missen, lijkt me duidelijk. Ik vind het overigens wel gemeen van je, dat je er al aan denkt, om de volgende dag met iemand anders te gaan zoenen. Zet alles op een rijtje, en neem eventjes/langer afstand van je vriend. Dat lijkt me nog het eerlijkst..
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 17:52
poesiefox
poesiefox is offline
Waarom wil je het eigenlijk uitmaken? Je houdt toch van hem? Wat wil je dan? Iedere twee jaar een ander om zo telkens weer van de vlinders in je buik te kunnen genieten? Iedere keer levert je ook een gebroken hart op hoor. Hij klinkt als een schatje, je moest eens weten wat voor hufters er rondlopen. Spannend, leuk, maar total assholes.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 17:58
Verwijderd
Mja, ik zou zeggen - maak het uit. Je bent vijftien, je hebt je hele leven nog om je aan iemand te binden. Ik weet niet hoe goed jullie relatie is, hoe zeer hij je heeft gekwetst en hoe erg je het uit wilt maken, maar...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2003, 21:38
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Lastig.
Ik ging zelf een jaar met een jongen en het leek het ene moment helemaal top en een halfuur later was het helemaal k*t. Vaag. Ik vond iemand anders leuk, heb goed nagedacht en het uitgemaakt en echt, er ging een wereld voor me open En ben echt blij met mn beslissing...

In het kort.
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn vrienden praten bad over mijn crush.
Nite
5 21-01-2016 21:15
Liefde & Relatie mijn vriend cybersext met meisjes die hij kent als ik er niet ben
ratlovertjuh!
97 19-12-2004 10:32
Liefde & Relatie verliefd op mijn beste vriend
Madita
12 26-08-2004 10:28
Liefde & Relatie wat zou jij leuke verrassing van jou vriend/in vinden?
Buffy
17 05-06-2003 18:29
Liefde & Relatie Mijn vriend en zijn 'vrienden'
Klein~Meisje~86
25 02-04-2003 09:31
Liefde & Relatie verliefd op twee jongens tegelijk...
*mystery*
26 18-01-2003 14:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.