Oud 25-09-2005, 17:26
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ondanks dat ik hem niet moet toch een mooie wereldkampioen.

Je ziet hem het hele jaar en goed ook.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2005, 17:49
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Trouwens een Rus(Kolobnev of Menchov) reed het gat keihard dicht naar Boogerd. Waarschijnlijk Kolobnev.

Daar zullen ze blij mee bij de bankiers.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 17:51
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
echt een kutwedstrijd, alleen de het laatste uur was wel aardig. en dan vooral de laatste kilometers waren ongemeen spannend. maar ik had het moerenhout zo gegund en nu gaat die kutboonen nog met de regenboogtrui ervandoor echt iedereen mag van mij wk worden behalve boonen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 17:52
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 25-09-2005 @ 17:49 :
Trouwens een Rus(Kolobnev of Menchov) reed het gat keihard dicht naar Boogerd. Waarschijnlijk Kolobnev.

Daar zullen ze blij mee bij de bankiers.
dat was kolobnev idd, maarja hij rijdt ook gewoon voor eigen kansen. en dat lefevre nu maar z'n mond houdt, zonder pvp had boonen niet gewonnen vandaag
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 19:08
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Echt super gewoon van Boonen Zo sterk had ik hem en zijn ploeg niet verwacht. Hij mag wel een hele dikke kaars branden voor z'n ploeg zeker. De Belgen waren veruit het sterkst dit WK en Boonen is dan ook de terechte winnaar. Ik was echt helemaal blij toen Boonen als eerst over de streep kwam.

Wel opvallend dat de hele top 3 nog voor de jongerentruien meefietst in de rondes (ik bedoel, ze zijn allemaal nog 25 of jonger). Dat zegt toch wel wat voor de toekomst. Ik hoop dat Geslin een grote gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 21:28
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Thomas Dekker overigens de beste Nederlander op de vijftiende plaats, dat is toch ook niet slecht
Ach ja, volgend jaar weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen maar Nederland was dit keer toch wel erg dichtbij een podiumplek
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 21:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Tijdens de tijd die ik in de trein zat, heeft de UCI de totaaluitslag vrijgegeven, heb even de gaten ingevuld die ik net nog had staan, aangevuld met alle Nederlanders en Belgen
*klik*
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 25-09-2005 om 21:37.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 22:16
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
nochtans schreef op 25-09-2005 @ 17:51 :
echt een kutwedstrijd, alleen de het laatste uur was wel aardig. en dan vooral de laatste kilometers waren ongemeen spannend. maar ik had het moerenhout zo gegund en nu gaat die kutboonen nog met de regenboogtrui ervandoor echt iedereen mag van mij wk worden behalve boonen
Hij was nog niet arrogant genoeg
Maar hij heeft er voor gefietst,
jammer dat Pettachi niet in beeld was meer!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 00:01
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
PV schreef op 25-09-2005 @ 17:09 :
Aah weer die Belg Ik had nog zo'n goede hoop dat een van de twee Nederlanders wel op het podium zou komen. En dan wint iemand die je de hele race niet ziet
Geen enkele renner (buiten de Belgen) zou het in zijn hoofd halen om met Boonen naar de meet te rijden. Op dezelfde manier als de Ronde van Vlaanderen of als Parijs-Roubaix zat er voor hem dus niet in. En wat doe je dan als spurter in zo'n lange rit? Juist, de eerste 220 km je benen sparen, anders kan je het ook in een spurt vergeten.

En daar komt dan de rest van het team in zicht. België heeft als ploeg (voor zover ik niet in slaap ben gevallen) wel een heel sterke race gefietst, ze zaten voordurend ergens vanvoor. Dat gat naar het groepje Bettini hebben ze dan ook op een formidabele manier dichtgereden.

Na zo'n jaar verdient niemand anders die regenboogtrui.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 00:21
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Mee eens!
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 09:34
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ach, het was misschien geen mooie wedstrijd. Waarschijnlijk zelfs een saaie. Maar voor het eerst sinds lang zag ik Belgie als één blok rijden, en dat deden ze heel goed. En Tom die het dan goed afwerkt...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 10:34
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Wat kunnen mensen toch jalours zijn zeg. Als Boonen een Nederlander was dan had ik nu toch echt niemand horen klagen hoor.
Boonen is een klasbak, hij heeft heel wat mooie wedstrijden gewonnen en had alle kans op de titel, het was (toch) een enigzins selectief parcours waar hij goed op is en hij is een verdomd sterke sprinter. Gezien hij de sterkste was heeft hij gewonnen
Klaar, einde, niets meer aan doen. Ik vind t een mooie kampioen.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 10:43
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 25-09-2005 @ 22:16 :
Hij was nog niet arrogant genoeg
Mja sommige mensen zijn gewoon zo goed dat ze best een beetje arrogant mogen zijn wat mij betreft. Als Tom een doel stelt bereikt hij dat ook, zegt ie zelf ook, maar is ook zo. Dat hij in de Suisse en in de Vuelta niet goed was, dat boeit niet, zijn doelen waren de Tour en het WK en daar stond ie er
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 19:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Potverdorie, je hebt hem gewoon de hele wedstrijd niet gezien maar hij wint toch.
Wat een rot-parcours trouwens, het brokkelde altijd uit elkaar maar kwam daarna weer samen, je kon nog niet eens werken aan een georganiseerde ontsnapping.
Voor de Nederlanders was het WK helaas 500 meter te lang.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 19:52
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 26-09-2005 @ 10:34 :
Wat kunnen mensen toch jalours zijn zeg. Als Boonen een Nederlander was dan had ik nu toch echt niemand horen klagen hoor.
nee want ik had gejuicht als volderke wereldkampioen was geworden
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 12:01
McDuck
Avatar van McDuck
McDuck is offline
Tom Boonen!!!

Parijs-Roubaix, Ronde van Vlaanderen, E3, Tour de Made, 2 etappes in de Tour de France en nu wereldkampioen!

Gefelifiteerd!
Met citaat reageren
Oud 28-09-2005, 19:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
McDuck schreef op 28-09-2005 @ 12:01 :
Parijs-Roubaix, Ronde van Vlaanderen, E3, Tour de Made, 2 etappes in de Tour de France en nu wereldkampioen!
+ nog veel andere kleinere wedstrijden / etappes gewonnen.

Inderdaad, het is het jaar van Tom Boonen...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Wielrennen: Wat is jullie favoriete EENDAAGSE wielerwedstrijd / klassieker?
Mr.Oizo
28 12-05-2005 16:06
Vrije tijd [wielrennen] Mario Cipollini stopt definitief met wielrennen
Tofke_H
10 29-04-2005 09:22
Vrije tijd Wk wielrennen Zolder
scara
65 14-10-2002 22:54
Vrije tijd VDB mag weer koersen
mobie
16 08-07-2002 20:34
Vrije tijd wereldkampioenschappen
Tofke_H
4 27-03-2002 14:37
Vrije tijd Jordan.... toch de beste atleet ter wereld
TeiZ
17 20-01-2002 23:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17.