Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2007, 22:34
Verwijderd
Federer en Henin US Open winnaars gok ik.

Hoe doen Haase en Krajicek het?

Haase - Djokovic.
Krajicek - Brianti

En een talent uit de V.S.

John Isner...is deze zomer pas prof gewonnen en is in volgens mij 2 maanden tijd van de 890ste plaats naar de 190ste plaats gestegen.

live op eurosport
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2007, 10:48
HybridTheory
HybridTheory is offline
Finales worden denk ik Federer-Djokovic en Henin-Kuznetsova/Sharapova.
Onderste helft van het schema van de dames is beduidend zwakker dan de bovenste.

Krajicek kan denk ik wel een paar rondes winnen, maar waarschijnlijk niet weer een kwartfinale.
Haase..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 22:46
Verwijderd
Robin Haase NED 2 1 3


Novak Djokovic SRB (3) 6 6 6



Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 23:33
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Wil ik even de tussenstand bij Krajicek kijken, is het al afgelopen!

6-2 6-0

Deed Haase het beter tegen Djokovic
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 09:14
HybridTheory
HybridTheory is offline
goed van Misa, maar verwacht dat ze verliest van Szavay in de volgende ronde.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 13:13
Verwijderd
Citaat:
goed van Misa, maar verwacht dat ze verliest van Szavay in de volgende ronde.


Santoro maar net verloren. Staat gelijk met Agassi met het aantal deelnames aan GS.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 15:40
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:


Santoro maar net verloren. Staat gelijk met Agassi met het aantal deelnames aan GS.
dan zal hij er wel overheen gaan, want ik zie hem dit jaar nog niet stoppen eigenlijk.
ik verwacht dat Szavay ver gaat komen, van wat ik gezien heb van de New Haven finale vorige week vond ik haar erg sterk.

(je avatar )
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 21:45
Verwijderd
Citaat:
dan zal hij er wel overheen gaan, want ik zie hem dit jaar nog niet stoppen eigenlijk.
ik verwacht dat Szavay ver gaat komen, van wat ik gezien heb van de New Haven finale vorige week vond ik haar erg sterk.

(je avatar )
Niks mis met mn avatar!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 19:56
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
Niks mis met mn avatar!
is grappig

Sharapova naar huis! vind ik wel verassend. als Kuznetsova geen rare dingen doet ligt de weg naar de finale open.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 14:59
Verwijderd
Is ook m'n hobby.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 13:22
tss
Avatar van tss
tss is offline
Finale bij de mannen wordt toch denk ik weer Federer-Nadal ,en anders Federer-Djokovic. Voor de rest zit er onderin het schema niemand die het deze 2 moeilijk kan maken.

Finale bij de vrouwen denk ik S.Williams tegen Chakvetadze. Het bovenste gedeelte is veel sterker, en ze maken eigenlijk alle 4 een kans. Onderin lijkt Chakvetadze me toch het sterkste, zeker de weken voor de US Open was ze zeer sterk.
__________________
;)
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 13:50
HybridTheory
HybridTheory is offline
Bij de vrouwen blijf ik bij m'n voorspelling Henin -Kuznetsova. Ik denk niet dat Serena van Henin wint, ik acht Venus daar eerder toe in staat. In de andere helft lijkt me sowieso halve finale Kuznetsova-Chakvetadze, hoewel Szavay ook kans maakt imo
ja en bij de mannen lijkt het me weer duidelijk, 3e Fed-Nadal GS finale .
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Federer en Henin US Open winnaars gok ik.

Hoe doen Haase en Krajicek het?

Haase - Djokovic.
Krajicek - Brianti

En een talent uit de V.S.

John Isner...is deze zomer pas prof gewonnen en is in volgens mij 2 maanden tijd van de 890ste plaats naar de 190ste plaats gestegen.

live op eurosport
nice dat je isner noemt, jongen bleek toch wel wat te kunnen

verder vond ik tommy haas tegen blake weergaloos.. 4e begin 5e van een andere planeet zelfs..

federer morst hier en daar wat setjes, maar zet het wel met machtsvertoon recht..

nu tegen roddick en ik vind roddick gewoon te beperkt om federer echt ECHT pijn te doen

djoko is goed, natuurlijk, maar fysiek helemaal op, denk toch dat hij wint van moya die op zn ouwe dag toch nog snel genoeg is om om die backhand heen te lopen...

nadal wint (hoewel ook aangeslagen) natuurlijk van ferrer

halve finales federer- haas/ djokovic- nadal

en heel heel misschien gaan er wel onverwachte dingen gebeuren daar (van met name tommy)

bij de dames heeft alleen venus een heel grote indruk op mij gemaakt..

serena speelt nu (2-1 henin, eerste set) tegen henin (die ik nog niet heb zien spelen) maar ik geloof nooit dat ze het redt.. verloor 2 keer eerder dit jaar van henin in de kwart en gaat nu ook gebeuren denk....

verder is Szavay natuurlijk ook aan het stunten en ik verwacht dat dat nog wel een rondje duurt...

en nu ga ik slapen
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 08:17
Verwijderd
ja hoor

nadal verliest van ferrer..

pfff chela- ferrer, wat een kloteaffiche voor een US open kwartfinale
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 12:56
HybridTheory
HybridTheory is offline
Ferrer speelde wel supergoed zeg
en Serena verloren van Henin. zoals gewoonlijk had ze weer belachelijke excuses na afloop
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 22:22
Verwijderd
Davydenko was echt sterk vandaag!
Eindelijk Nadal verslagen. Klote Spanjaard.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 10:53
HybridTheory
HybridTheory is offline
Het zou zo leuk zijn als Davydenko zou winnen van Federer.. eerder dit jaar was hij er al dicht bij.
Halve finales vrouwen: Henin - V. Williams & Kuznetsova - Chakvetadze
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 12:15
Verwijderd
moet er niet aan denken davy in de finale.....

federer en roddick beiden sterk, maar roddick toch kansloos...

davydenko was wel heel erg goed ook...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-09-2007, 13:41
Jarabe de Palo
Avatar van Jarabe de Palo
Jarabe de Palo is offline


ik ben jullie cheerleader voor vandaag, kan op de US Open zeker niet ontbreken

Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 21:12
Verwijderd
hmm chela er in 3 setjes af

toch vind ik ferrer geen echte topper...

gaat djokovic het fysiek redden allemaal...?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 16:28
Jarabe de Palo
Avatar van Jarabe de Palo
Jarabe de Palo is offline
ferrer gaat het wel redden hoor tegen djokovic. federer gaat er af tegen davydenko want die is goed bezig.
bij de dames wordt het williams-kuznetsova denk ik. denk dat kuznetsova wint.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 18:49
Verwijderd
djoko wint van ferrer

en federer natuurlijk van davy

finale denk ik hetzelfde over, maar venus wint met overmacht
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 08:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Prachtpartij gisteren tussen Henin en Venus
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 10:50
Verwijderd
henin heeft toch wel laten zien waarom ze de onbetwiste nr 1 bij de dames is

als ze er bij de australian open bij was geweest had ze gewoon die grandslam kunnen winnen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 18:02
PV
PV is offline
vannacht om 2 uur de vrouwenfinale geloof ik, zou ik er voor opblijven?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2007, 18:12
Verwijderd
Citaat:
ferrer gaat het wel redden hoor tegen djokovic. federer gaat er af tegen davydenko want die is goed bezig.
bij de dames wordt het williams-kuznetsova denk ik. denk dat kuznetsova wint.
Onderschat Henin dus nooit he.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2007, 19:45
Verwijderd
ik gok dat jarabe gewoon 0 uit 3 gaat scoren met zijn voorspellingen

djoko wint ziek zwak en misselijk nog vrij gemakkelijk van ferrer.... gelukkig maar want ik vind ferrer nou niet echt een tennisser die attractief tennis speelt
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 09:58
Verwijderd
federer wint makkelijk van davy, hoewel davy heel sterk begon en het een rare wedstrijd was met breaks over en weer..

ben wel benieuwd naar de finale, geef djoko geen schijn van kans, maar hoop dat hij me verrassen gaat..

henin heeft op haar slofjes gewonnen van kuznetsova, die volgens mij ook echt te kampen heeft met veel teveel overgewicht en mentaal absoluut geen killer is.. jammer, toernooi had een betere finale verdiend
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 14:58
Verwijderd
Ik vond Federer wel heel sterk tegen Davydenko.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 19:05
JanDeVries
Avatar van JanDeVries
JanDeVries is offline
Djokovic is een held
__________________
De huidarts vond het allemaal dermate logisch.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 20:31
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
federer wint makkelijk van davy, hoewel davy heel sterk begon en het een rare wedstrijd was met breaks over en weer..

ben wel benieuwd naar de finale, geef djoko geen schijn van kans, maar hoop dat hij me verrassen gaat..

henin heeft op haar slofjes gewonnen van kuznetsova, die volgens mij ook echt te kampen heeft met veel teveel overgewicht en mentaal absoluut geen killer is.. jammer, toernooi had een betere finale verdiend
op haar slofjes? Heb jij wel gekeken? de 1e set was vrij gemakkelijk, maar de 2e waren ze gelijkwaardig, echt geen veegpartijtje ofzo
Met citaat reageren
Oud 09-09-2007, 20:32
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
Finales worden denk ik Federer-Djokovic en Henin-Kuznetsova/Sharapova.
Onderste helft van het schema van de dames is beduidend zwakker dan de bovenste.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 10:00
Verwijderd
6-1, 6-3

ja, idd

henin had het heel lastig.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 17:52
Verwijderd
Roger Federer heeft nu 12 Grand Slam titels!

Nog 2 en hij evenaart Sampras.

Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 17:57
Verwijderd
Records
10 grand slam finales achter elkaar (Wimbledon 2005 - US Open 2007). Record nog bezig.
14 grand slam halve finales achter elkaar (Wimbledon 2004 - US Open 2007). Record nog bezig.
54 wedstrijden op gras achter elkaar gewonnen (tot aan finale Wimbledon 2007). Record nog bezig.
Hoogst aantal ranking punten aan het einde van een seizoen: 8370 punten in 2006. Dat record had hij in 2004 met 6335 punten en 2005 met 6725 ook al verbroken.
Hoogst aantal race punten in 2004: 1267 punten. In 2005 verbrak hij zijn eigen record: 1345 punten. In 2006 verbrak hij wéér zijn eigen record: 1674 punten.
Federer is de 1e spelers die 4 US Opens achter elkaar wint.
Federer is de 1e speler die 24 finales achter elkaar wint (2004-2005). Dit record werd een halt toegeroepen door David Nalbandian in de finale van de Tennis Masters Cup in 2005.
Federer is sinds Rod Laver in 1969 de enige speler die alle 4 de grand slam finales in hetzelfde jaar heeft gehaald (2006 en 2007). Hij is na Rod Laver en dus ook in de open Era de enige die dat is gelukt.
Federer is de 1e speler (samen met Rafael Nadal) ooit die 4 Master toernooien wint in een jaar (2005).
Federer is de 1e speler in de Masters Cup geschiedenis die 4 titels in 2 achtereenvolgende seizoen wint.
Met zijn overwinning in de finale van de US Open in 2004 (tegen Lleyton Hewitt, 6-0 7-6 6-0) was Federer de 1e speler die zijn eerste 4 grand slam finales wist te winnen. Het lukte hem uiteindelijk om zijn eerste 7 grand slam finales te winnen. In zijn 8e verloor hij van Rafael Nadal in de finale van Roland Garros 2006.
Federer is nog maar de 4e tennisser ooit die het is gelukt om 3 grand slams te winnen in 1 jaar (2004). En hij is samen met Rod Laver de enige die dat 2x is gelukt (2004 en 2006). Hij is de enige die dat 3 keer is gelukt (2004, 2006 en 2007).
Op 7 juni 2006 kwalificeerde hij zich als snelste ooit voor de Masters Cup. Dat record had hij in 2005 ook toen hij zich op 4 juli kwalificeerde.
Op 10 juli 2006 passeerde hij sneller de 1000 race punten dan iemand anders in de historie van de race punten.
Op 11 september 2006 was hij de tennisser die het vroegst zijn nummer 1 eindejaarsranking veilig stelde. Dat record had hij in 2004 ook al te pakken.
Samen met Pete Sampras is Federer de enige speler in de Open Era die 4 winning streaks heeft van 20 wedstrijden en meer (winning streak = wedstrijden achter elkaar winnend afsluiten).
Federer is de 1e speler in de Open Era die Wimbledon en de US Open 2 jaar achter elkaar wint (2004 en 2005). Hij is ook de 1e speler ooit die dat 4x doet (2004, 2005, 2006 en 2007).
Van de actieve spelers heeft Federer de meeste Master Series titels (14). Alleen André Agassi (gestopt) heeft er meer (17).
Federer is de enige tennisser die TMS Hamburg (gravel) en TMS Canada (hard) achter elkaar wint (2004).
Federer heeft 6 van de 9 verschillende Masters series toernooien gewonnen. Alleen Agassi heeft dat beter gedaan. Hij heeft 7 van de 9 gewonnen.
Samen met Agassi en Chang is Federer de enige speler die alle 4 Master Series in Noord-Amerika heeft weten te winnen (Indian Wells, Miami, Canada, Cincinnati).
Hij is 1 van de 5 spelers die een heel jaar op de nummer 1 positie heeft gestaan (2005). Connors, Lendl, Sampras en Hewitt gingen hem daarin voor. En 1 van de 3 die dat 2 keer is gelukt (2005 en 2006). Connors en Lendl zijn de andere 2.
Federer is de enige sportman die 3x de Laureus Award voor ‘World Sportsman of the Year’ heeft gewonnen (2005, 2006 en 2007; telkens voor zijn prestaties in het jaar ervoor).
Hij is samen met Ivan Lendl en Björn Borg de enige man die 3 jaar achter elkaar, 3 toernooien met verschillende ondergronden achter elkaar heeft gewonnen. Wimbledon (gras), Gstaad (gravel), Toronto (hard).
Federer is de 1e speler sinds Ivan Lendl (1986-1987) die de Masters Cup 2 jaar achter elkaar wint zonder een wedstrijd te verliezen (2003-2004).
Federer is de 1e speler sinds Ivan Lendl die 4x de Masters Cup finale achter elkaar haalt (2003-2006). Lendl lukte dat maar liefst 9x (1980-1988).
In 2005 was Federer de 1e man die een dubbele bagel gaf aan een tegenstander in de Masters Cup. De gelukkige was Gaston Gaudio; 6-0 6-0.
Hij is de enige speler die het gelukt is om 4 op één volgende jaren 2 grandslamtoernooien te winnen (2004/05/06/07).
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 19:44
Verwijderd
haha een dubbele bagel
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-09-2007, 21:26
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
6-1, 6-3

ja, idd

henin had het heel lastig.
je hebt dus niet gekeken.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2007, 21:56
Verwijderd
ik heb wel gekeken en ben geen moment onder de indruk geweest van kuznetsova en heb ook geen moment het idee gehad dat ze de kans had om de partij om te draaien.

en met 4 games in 2 sets spreken de cijfers ook een beetje tegen haar vind je niet.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 13:03
HybridTheory
HybridTheory is offline
de cijfers inderdaad ja, maar ik vind dat de cijfers het makkelijker laten lijken dan het was. en ik zei ook nooit dat Kuznetsova goed speelde, ik zei dit:

de 1e set was vrij gemakkelijk, maar de 2e waren ze gelijkwaardig, echt geen veegpartijtje ofzo

als ze de 2e set de breakpunten die ze kreeg had benut was het waarschijnlijk een 3-setter geworden. ik vond henin in de 2e set echt niet veel beter spelen.
maar oke, je kansen pakken is uiteraard waar het om gaat.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 13:05
HybridTheory
HybridTheory is offline
over het niet benutten van kansen, Djokovic heeft de wedstrijd ook behoorlijk weggegeven, tenminste, de 1e 2 sets.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 20:04
Verwijderd
djoko had iig set 1 absoluut moeten pakken

maar zijn tijd komt nog wel
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 20:06
HybridTheory
HybridTheory is offline
inderdaad, zn tennis is bijna even goed als zn imitaties
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 00:01
Verwijderd
ah gek hij is geniaal

en dat iedereen het over sharapova in zijn box had en toen later mister DeNiro er ook in bleek te zitten

hmm kromme zin, maar tis te laat om hem te fiksen
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 10:15
HybridTheory
HybridTheory is offline
ja en ik las dat hij pas geleden ook Oprah W. in z'n box had

even om de topic op te vrolijken

http://www.youtube.com/watch?v=xYA_7RUSarU
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 12:56
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
ja en ik las dat hij pas geleden ook Oprah W. in z'n box had

even om de topic op te vrolijken

http://www.youtube.com/watch?v=xYA_7RUSarU
hahaha geniaal
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 13:18
Verwijderd
er is ook een filmpje waarin djoko op queens staat te trainen en ook wat imitaties weggeeft

het leuke daarvan is dat de hele 'wimbledon crew', dus sue barker etc het filmpje voorziet van commentaar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Tennis: US Open 2006
HybridTheory
76 11-09-2006 22:10
Vrije tijd [Tennis] US Open 2005
tss
100 14-09-2005 09:57
Vrije tijd [tennis] Nieuwe Nummer 1 is een Belgische
Tofke_H
52 19-11-2003 22:48
Vrije tijd [Tennis] US open
Sjoukie
110 08-09-2003 18:43
Vrije tijd Voor welke sport/ welk evenement blijf jij thuis of sta je vroeg op?
Boogie
25 30-10-2002 13:08
Vrije tijd uitleg ranglijst tennis plaats schalken :)
Verwijderd
10 12-09-2002 18:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12.