Oud 12-09-2010, 17:09
men123
men123 is offline
Hey, ik ben nu 2 jaar gestopt met voetbal, ik ben altijd een keeper geweest maar ik heb ook ongelofelijk veel talent als voetballer. Mijn passie is keeper zijn dus een veldspeler zal en wil ik nooit worden. Ik ben gestopt omdat er veel vriendjespolitiek was, die vriendjespolitiek heeft misschien wel een belangrijke rol gespeeld in mijn toekomst. Ik speelde in de e2 en keepte de sterren van de hemel. Ik was gewoon een wereldkeeper, tenminste zo noemde veel trainers me. In de e1 stond mijn concurrent, die lang niet zo goed was als mij alleen die vader was bevriend met die trainer en blabalallaa. Naja, omdat ik ouder was mocht ik al naar de D en ik kwam dus in de D1. Alleen ik was nog zo'n klein ventje en kwam niet eens bij de lat, ik ben wel gescout maar dat had ik toen echt goed verneukt. Ik ben van de D1 naar de C gegaan en ja... ik ben toen eigenlijk gestopt omdat die andere keeper weer hoger kwam.


Alleen, is het nog de moeite waard om terug te gaan? Ik ben gewend om in hoge klasses te spelen en als je dan nu weer zo laag moet beginnen... en dan ook nog eens die vriendjespolitiek.. is het dan wel zo slim om weer terug te gaan als keeper?

Ik mis het voetbal, laatst ging ik met mijn vriendengroep voetballen en ik ging dus weer ff keepen en iedereen keek me aan van WTF? Waarom ben je gestopt je bent harstikke goed. EN dat na 2 jaar nooit gevoetbald te hebben.


En de belangrijkste vraag: Denken jullie dat je nog gescout kan worden in de A?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2010, 17:14
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Twee jaar geleden zat je in de C? Dan lijkt het me wel. Als je ècht goed bent wordt dat heus wel opgemerkt.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2010, 19:34
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
er zijn toch van die KNVB dagen waarop iedereen kan voetballen en laten zien wat hij/zij wel niet kan
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 17-09-2010, 14:12
Love-are-you
Love-are-you is offline
Ten eerste: je zet jezelf al op een te hoog niveau. Jij bedenkt je al dat je onwijs goed bent, maar is dit werkelijk zo? Je kan natuurlijk talent hebben maar in hoeverre aard zich dat? Bij voetbal kijken ze ook hoe jij met het team omgaat en of je in het team past.

Ten 2de. Ik denk dat je minder van jezelf moet verwachten, en echt moet gaan sporten voor je plezier en natuurlijk wel je best doen! Als jij te veel van jezelf verwacht presteer je minder. Dus zorg dat je het plezier houdt en niet jaloers wordt. Dan wordt je pas een top keeper!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 17:37
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
In de C´s of B´s heb je nog wel een redelijke kans om gescout te worden, maar in de A´s word het al moeilijker. Maar, als je echt zo goed bent zoals je doet overkomen, dan wordt dat wel opgemerkt (als je tenminste op redelijk niveau speelt).
Volgens mij werd Kuyt ook pas gescout in de C's of B's, toen hij wat sterker was en hard werkte. Daarom is het nu zo'n goede voetballer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaiwakije en baby'tjes aan de macht #1021
Rivka
500 25-06-2010 14:09
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Films, TV & Radio Wat vind jij van Talpa?
roysprby
281 21-10-2005 22:23
Vrije tijd [Voetbal] Buitenlandse competities
Stom Konijn
4 10-08-2005 17:33
Vrije tijd Vitesse - wat gaat er gebeuren, Aalbers weer terug??
Verwijderd
2 01-04-2003 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26.