Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2003, 17:38
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Voorbeschouwing bij RSCA-Bruhhe.


Bruhhe verloor z'n laatste wedstrijd vrij verrassend tegen Charleroi, één van de staartploegen in eerste klasse, terwijl Anderlecht vertrouwen opdeed in de topper tegen Genk, waar vrij makkelijk gewonnen werd


VANHOVE IS ER NIET HELEMAAL GERUST IN
_______________________________________
Brugge-directeur Antoine Vanhove is er,
ondanks de grote Brugse voorsprong,
niet helemaal gerust in voor de titel.

"Ik heb al vaak teruggedacht aan 1972.
Toen verspeelden we in zeven matchen
zeven punten en werd Anderlecht
kampioen op de laatste speeldag. Dat
was in het tweepuntensysteem. Nu komt
dat overeen met elf punten die we
zondag bij verlies zouden overhouden",
vertelt Vanhove in Het Laatste Nieuws.

Anderlecht-manager Michel Verschueren:
"Het echte verschil tussen ons en Club
is geen 14 punten. Maar we zijn iets
aan het opbouwen."


Vermoedelijke ploegen:

Anderlecht: Zitka, Doll, De Boeck,
Tihinen, Deschacht, Lovre, Baseggio,
Junior, Kolar, Jestrovic, Aruna

Club Brugge: Verlinden, De Cock,
Clement, Maertens, Van der Heyden,
Englebert, Simons, Ceh, Verheyen,
Sæternes of Smolders, Mendoza

De geel geschorste Sandy Martens wordt
vervangen door Sæternes of Smolders.



Ik denk dat RSCA met 2-1 of 3-1 gaat winnen van Bruhhe, goals van Jestrogoal, Crasson en Walt(er Baseggio)


In het kader van de wedstrijd, die vorige keer chaotisch verliep (vnl door erbarmelijke arbitrage, waarbij 'n terechte rode kaart voor Smolders (?) werd gecompenseerd door de scheidsrechter, die na de pauze Jestrovic en De Boeck allebei onverdiend twee gele kaarten gaf) is er deze keer 'n Fair-Play actie opgezet door de sponsors van beide ploegen om het op en naast 't veld sportief te houden...

RSCA staat momenteel 14punten achter op Bruhhe, kan nu dus tweedes worden op elf punten van de leider, met één punt voorsprong op naaste concurrenten voor de tweede plaats, Lierse en Lokeren.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2003, 18:14
mobie
mobie is offline
(Het was Birger Maertens die meteen rood kreeg, waarna de scheidsrechter de controle over de wedstrijd helemaal verloor en ze eindigde in een ware veldslag)

Mijn droomscenario: Stoica scoort de winninggoal voor Brugge in de 93e min ->0-1 of 1-2 of 2-3 ofzo, zou mooi zijn.

Ik denk dat het 2-2 of 1-2 gaat worden

En laten we hopen dat het ditmaal een faire topper word, met leuk aanvallend voetbal.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 18:23
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
mobie schreef op 23-03-2003 @ 19:14:
(Het was Birger Maertens die meteen rood kreeg, waarna de scheidsrechter de controle over de wedstrijd helemaal verloor en ze eindigde in een ware veldslag)

Mijn droomscenario: Stoica scoort de winninggoal voor Brugge in de 93e min ->0-1 of 1-2 of 2-3 ofzo, zou mooi zijn.

Ik denk dat het 2-2 of 1-2 gaat worden

En laten we hopen dat het ditmaal een faire topper word, met leuk aanvallend voetbal.
één van die twee, ik wist 't niet zeker meer


en Stoica doet waarschijnlijk niet eens mee, dat zei Antoineke op Radio 1
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 18:36
mobie
mobie is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 23-03-2003 @ 19:23:
en Stoica doet waarschijnlijk niet eens mee, dat zei Antoineke op Radio 1
Hij gaat vast en zeker in de 92e minuut invallen om dan in de 93e minuut te scoren met een weergaloze omhaal in de rechterbovenhoek...het wordt voor enkele seconden muisstil in het Astridpark, waarna de 1000Brugse supporters aan een uitzinnig feest beginnen. De Anderlechtsupporters druipen af met de gedachte dat ze net geklopt zijn door hun ex-chouchou, het grootste talent dat ze de laatste jaren gehad hebben en ze naar de aartsvijand laten gaan hebben.
*droomdroomdroomdroom* ->nu nog -> straks realiteit
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 18:40
Verwijderd
RSCA gaat winnen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 21:29
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
mobie schreef op 23-03-2003 @ 19:36:
Hij gaat vast en zeker in de 92e minuut invallen om dan in de 93e minuut te scoren met een weergaloze omhaal in de rechterbovenhoek...het wordt voor enkele seconden muisstil in het Astridpark, waarna de 1000Brugse supporters aan een uitzinnig feest beginnen. De Anderlechtsupporters druipen af met de gedachte dat ze net geklopt zijn door hun ex-chouchou, het grootste talent dat ze de laatste jaren gehad hebben en ze naar de aartsvijand laten gaan hebben.
*droomdroomdroomdroom* ->nu nog -> straks realiteit
*schopt back into reality*

5-1, Bruhhe kwam er nooit aan te pas
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2003, 21:33
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
1-0: Goran Lovré, zalig aangegeven door man van de match Aruna Dindane

1-1: mooie vrije trap van Ceh na 'n overtreding van Junior die er geen was

2-1: Goal van Jestrovic, beetje 'n reukje aan

3-1: Jestrogoal zet 'n penalty om na 'n fout op hem

4-1: Goal van Junior, die zich fantastisch doorzet

5-1: kriek op de taart voor Aruna die sneller op de bal is dan Clement na 'n mooie dieptepass


copy paste van Onzin
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 03:05
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Proficiat!

Ben sinds 1h ong weer thuis en zo zwak heb ik mn ploegje nog nooit zien spelen
En dat gefluit op Stoica ..woot nooit eerder meegemaakt, anderzijds was de sfeer wel heel fijn in onze vakken, blijven zingen tot de laatste minuut, en morgen met de clubsjaal in de aula
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 08:05
- Praga Khan -
Avatar van - Praga Khan -
- Praga Khan - is offline
Sfeer int stadion was gewoon subliem
En Aruna , logisch da ManUtd & Ac Milan diene volgen ...
__________________
17. Christian Wilhelmsson/Praga Khan
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 12:46
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ilicboy schreef op 25-03-2003 @ 09:05:
Sfeer int stadion was gewoon subliem
En Aruna , logisch da ManUtd & Ac Milan diene volgen ...
zwijgt jom, khoop da we dieje kunnen houden
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 17:58
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Allemaal wel mooi dat Anderlecht gewonnen heeft. Maar 2de goal was handbal, 3de goal was een heel licht toegekende strafschop. Zonder deze 2 goals binnen 4 min én dat ook nog eens op het einde van de eerste helft, zou ik de wedstrijd nog eens gezien willen hebben. Dan ging men met de rust met 1-1 naar binnen, nu was het al game-over voor CB, op een onterechte manier.
Club Brugge was idd zeer zwak, maar het is wel heel anders voetballen als het 1-1 is, ipv 3-1.

Maar voor de duidelijkheid. Ik ben geen CB supporter, ik ben geen A'lecht supporter, ik ben supporter voor het mooie voetbal.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 20:08
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 25-03-2003 @ 18:58:
Allemaal wel mooi dat Anderlecht gewonnen heeft. Maar 2de goal was handbal, 3de goal was een heel licht toegekende strafschop. Zonder deze 2 goals binnen 4 min én dat ook nog eens op het einde van de eerste helft, zou ik de wedstrijd nog eens gezien willen hebben. Dan ging men met de rust met 1-1 naar binnen, nu was het al game-over voor CB, op een onterechte manier.
Club Brugge was idd zeer zwak, maar het is wel heel anders voetballen als het 1-1 is, ipv 3-1.

Maar voor de duidelijkheid. Ik ben geen CB supporter, ik ben geen A'lecht supporter, ik ben supporter voor het mooie voetbal.
Laten we niet vergeten dat de één één voortkwam uit een vrije trap die eigenlijk vóór RSCA en niet tégen RSCA moest gefloten worden...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 00:55
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Citaat:
Ilicboy schreef op 25-03-2003 @ 09:05:
Sfeer int stadion was gewoon subliem
En Aruna , logisch da ManUtd & Ac Milan diene volgen ...
Aruna speelde idd een pracht van een wedstrijd.
Die sfeer vond ik maar zwakjes maar dat zal allicht aan de verschillen tssn supporters zitten, ik hou absoluut niet van dat wc-papier gedoe, leek wel RC Genk, indrukwekkend is dat allemaal niet.
Die naast ons (ik geloof dat dit K1 is, ben niet zeker) hebben zelfs mee zitten zingen met 'het is stil aan de overkant' ('rel' tssn twee groepen ofzo?), vocaal stelt het echt geen reet voor in het Astridpark (ook in Jan Breydel enkel gejuich bij n paars doelpunt) jammer dat bezoekers zo weinig plaatsen krijgen door die nieuwe regels.

En over die handgoal..tja.. FCB kreeg waar het om vroeg, een vernedering.
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd De CL Loting...
Methuselah
45 09-09-2003 23:27
Vrije tijd SC Heerenveen alsnog Europa in??
Uitgeluld
53 13-08-2003 15:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13.