Oud 23-06-2005, 20:38
nick-nick
nick-nick is offline
Echt waar er moeten toch wel meer mensen zijn die voetbal ook gewoon een saaie kutsport vinden! Wat gebeurt er nou zoal in een voetbal wedstrijd??! Je rent voor elkaar weg helft van de ballen wordt slecht afgespeeld.... Met geluk 1 goal per wedstrijd.... Is toch gewoon fucking saai! Neem nou bijvoorbeeld handbal daar gebeurt wat daar ga je naar elkaar toe veel harder dan voetbal, wat overigens echt een watjes sport is. Stelletje aanstellers die voetballers Zijn zoveel betere sporten dan voetbal en toch kijkt nog steeds iedereen erna zijn er nog meer mensen zoals ik???
__________________
Kitehigh or stay low
Advertentie
Oud 23-06-2005, 20:46
tss
Avatar van tss
tss is offline
Wat een top-topic
__________________
;)
Oud 23-06-2005, 21:28
Verwijderd
Gefrustreerd?
Oud 23-06-2005, 22:01
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Jij moet echt een cursus nadenken gaan volgen
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Oud 23-06-2005, 22:06
nick-nick
nick-nick is offline
Ook allemaal footie losers?
__________________
Kitehigh or stay low
Oud 23-06-2005, 22:09
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
nick-nick schreef op 23-06-2005 @ 20:38 :
Wat gebeurt er nou zoal in een voetbal wedstrijd??!
Je kan beter ipv voetbal sport er in knallen. Want wat gebeurd er nou echt in een sport wedstrijd?

Jij bent gewoon een mafkees die voetbal gaste niet mag en nu beetje wijs gaat doen dat er niks gebeurd in een voetbalwedstrijd. Alleen je vergeet dat er in een sportwedstrijd zowiezo vrij weinig gebeurd.

en nee, k ben geen voetballer
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Oud 23-06-2005, 23:09
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Was Arne SLOT vroeger geen handballer?
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 23-06-2005, 23:45
number9
number9 is offline
Citaat:
nick-nick schreef op 23-06-2005 @ 20:38 :
Zijn er nog meer mensen zoals ik???
Er zijn vast nog meer mensen die voor geen meter kunnen voetballen en er daarom dus nix aanvinden
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 24-06-2005, 00:42
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 23-06-2005 @ 23:09 :
Was Arne SLOT vroeger geen handballer?
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 24-06-2005, 01:07
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Laat hem lekker. Als hij voetbal niet leuk vindt, dan hoeft dat heus niet per se te zijn omdat hij het zelf niet kan of omdat hij voetbal gaste niet mag of zoiets. Ik kan het me best voorstellen dat bepaalde mensen voetbal niet boeiend vinden om naar te kijken.

Dat neemt niet weg dat hij zich in dit topic een beetje dom gedraagt (door mensen die wel van voetbal houden uit te maken voor losers bijvoorbeeld). Bovendien slaat het nergens op dat voetbal voor mietjes is en dat handbal de ultieme stoere mannensport is ofzo.

Anyway, laat hem lekker voetbal haten. Er zijn vast ook andere mensen en die hebben misschien (wel) goede redenen...
__________________
Mommy, that salesman's on TV!
Oud 24-06-2005, 01:21
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 23-06-2005 @ 23:09 :
Was Arne SLOT vroeger geen handballer?
Ik zou het niet weten... Maar ben dan ook geen voetbalhater, maar respecteer wel dat er mensen zijn die geen bal zien in het voetbal.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Oud 24-06-2005, 01:27
Adagio
Avatar van Adagio
Adagio is offline
@ TS

Wat kan jij wel?
Oud 24-06-2005, 02:21
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Mwah, ik kan er wel inkomen dat bepaalde mensen niet echt iets zien in voetbal, maar dat is voor alle andere sporten net zo. Wat gebeurt er nou bij tennis? Of schoonspringen? Of schaken? Nou dan. Maar om nou te zeggen dat mensen die van voetbal houden meteen losers zijn...
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 24-06-2005, 11:49
Verwijderd
en wat wil je met dit topic bereiken?

maak dan een topic aan over handbal ofzo..

en het gaat niet alleen om het voetbal het gaat om heel de entourage er omheen:

met een paar honderd man in de stad wat bier drinken, dan richting stadion lopen, bietje blčren, beetje supporters van de tegenstander provoceren en dan lekker in het stadion weer doorgaan met die sfeer, bier drinken zingen en voetbal kijken...

bij mij gaat het niet eens om het voetbal, maar om me cluppie NAC, je gaat er een keer naartoe en je bent verkocht, verliefd op de club.

Bij handbal ga je puur om de sport waarschijnlijk want daar zitten hooguit 400(??) mensen ofzo op de tribune...
Oud 24-06-2005, 12:45
Verwijderd
Citaat:
nick-nick schreef op 23-06-2005 @ 20:38 :
Echt waar er moeten toch wel meer mensen zijn die voetbal ook gewoon een saaie kutsport vinden!
Die zijn er ook.

Citaat:
Wat gebeurt er nou zoal in een voetbal wedstrijd??! Je rent voor elkaar weg helft van de ballen wordt slecht afgespeeld.... Met geluk 1 goal per wedstrijd....
Met geluk? Het gemiddelde ligt op ruim 2 goals per wedstrijd.

Citaat:
Is toch gewoon fucking saai! Neem nou bijvoorbeeld handbal daar gebeurt wat daar ga je naar elkaar toe veel harder dan voetbal, wat overigens echt een watjes sport is.
De meeste voetballers doen meer aan krachttraining dan handballers, dat weet ik zeker.

Citaat:
Stelletje aanstellers die voetballers Zijn zoveel betere sporten dan voetbal en toch kijkt nog steeds iedereen erna zijn er nog meer mensen zoals ik???
Laat iedereen die voetbal wíl kijken gewoon lekker doen dan heeft niemand ergens last van.
Oud 24-06-2005, 12:55
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 24-06-2005 @ 01:21 :
Ik zou het niet weten... Maar ben dan ook geen voetbalhater, maar respecteer wel dat er mensen zijn die geen bal zien in het voetbal.
Die respecteer ik ook zeker. Iedereen zijn eigen sport.

Mensen die voetbal haten, en dat op een normale manier uiten op dit forum, klasse, prima!

Vraag me alleen af of dat hier ook het geval is?
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 24-06-2005, 12:59
nick-nick
nick-nick is offline
Ik ben geen voetbal hater hoor, vind het best leuk om zelf is een balletje te trappen. Maar ik vraag me gewoon af waarom voetbal toch zo donders populair is??
__________________
Kitehigh or stay low
Oud 24-06-2005, 14:22
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Aandoenlijk
Ads door Google
Oud 24-06-2005, 16:23
one.
one. is offline
Citaat:
number9 schreef op 23-06-2005 @ 23:45 :
Er zijn vast nog meer mensen die voor geen meter kunnen voetballen en er daarom dus nix aanvinden
__________________
.
Oud 24-06-2005, 16:50
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
Citaat:
nick-nick schreef op 24-06-2005 @ 12:59 :
Ik ben geen voetbal hater hoor, vind het best leuk om zelf is een balletje te trappen. Maar ik vraag me gewoon af waarom voetbal toch zo donders populair is??
Jij kan beter niks meer zeggen.

Slotje
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Oud 24-06-2005, 17:20
Verwijderd
Citaat:
number9 schreef op 23-06-2005 @ 23:45 :
Er zijn vast nog meer mensen die voor geen meter kunnen voetballen en er daarom dus nix aanvinden
Ik kan voor geen meter voetballen en ik wil het niet eens kunnen en daarom vind ik het ook niks aan.
Oud 24-06-2005, 17:27
aaronmirck
aaronmirck is offline
ach man, wat boeit het nou. Ik heb een hekel om naar voetbal te kijken, maar zelf doen is wel leuk.


maar om even inhoudelijk op je posts in te gaan: je wil bij deze twee dingen zeggen/vragen:

1: voetbal suct

2: zijn er mensen het met me eens?

1: w/e

2: w/e

totaal niet boeiend allebei, als jij het cool vind om een sport saai te vinden, moet je dat zelf weten. Honkbal is bijvoorbeeld niet eens leuk als je het speelt....

En ik denk dat Mr. Slot wel weer in actie moet komen
__________________
So it's immaterial who the puppet is, because the puppet masters remain the same- tom morrello
Oud 24-06-2005, 18:40
Verwijderd
Citaat:
nick-nick schreef op 24-06-2005 @ 12:59 :
Ik ben geen voetbal hater hoor, vind het best leuk om zelf is een balletje te trappen. Maar ik vraag me gewoon af waarom voetbal toch zo donders populair is??
Dat heeft vooral te maken met de sfeer die er om heen hangt denk ik. Wat is er nou leuker dan met z'n allen naar het stadion te gaan of met z'n allen achter de tv te zitten met bier en een zak chips en dan discussiëren over wel of niet buitenspel, wel of geen doelpunt en goede en slechte wissels?
Oud 24-06-2005, 21:46
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
voetbal is voor minderwaardige mensen.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 25-06-2005, 09:24
Sandersss
Sandersss is offline
Daarom doet ook iets van 15% van de mensen tot 13 jaar aan voetbal
Advertentie
Oud 25-06-2005, 11:46
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Waar maak je je druk om? Je hoeft een sport niet leuk te vinden, maar waarom zou je het per se moeten afzeiken?
Oud 25-06-2005, 13:14
Methuus
Avatar van Methuus
Methuus is offline
Intelligent topic.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 25-06-2005, 16:23
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
nick-nick schreef op 24-06-2005 @ 12:59 :
Ik ben geen voetbal hater hoor, vind het best leuk om zelf is een balletje te trappen. Maar ik vraag me gewoon af waarom voetbal toch zo donders populair is??
nu al aan het terugkrabbelen?

eerst zo hoog van de toren blazen en dan ineens

"ik ben geen voetbal hater hoor"

onbedachtzaamheid van een 15jarige
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Oud 25-06-2005, 18:52
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
hij lijkt mij echt zon ventje die nog maar 1 of 2 keer een voetbal wedstrijd heeft gezien, en die dan een keer saai zijn.
Maar je hebt ook super spannende wedstrijden, waar echt wat op het spel staat, denk maar aan de Champions league en het wk/ek of de Amstel cup.
Bijv. de Champions league finale van Milan -vs- Liverpool die vergeet ik echt nooit meer, wat een wedstrijd
__________________
ajacied 4-life
Oud 25-06-2005, 20:54
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Tja, dit soort gevallen van 'ik snap het niet dus het is stom' zijn er ook.. Balen voor ze..

Maar ga ons nou niet bekeren tot het handbaldom enzo. N00b!
__________________
Volg de evenaar.
Oud 25-06-2005, 21:53
MC Bobie
Avatar van MC Bobie
MC Bobie is offline
En waar blijft dat slotje! Zijn jullie op vakantie ofzo?
__________________
Lekkerding, lekkerding, lekkerding, STOEPHOER!
Oud 25-06-2005, 22:08
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Metal schreef op 24-06-2005 @ 21:46 :
voetbal is voor minderwaardige mensen.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 26-06-2005, 02:51
Verwijderd
Citaat:
nick-nick schreef op 23-06-2005 @ 20:38 :
zijn er nog meer mensen zoals ik???
--> Contact Gezocht

ik vrees alleen dat je weinig reacties krijgt
Oud 26-06-2005, 11:39
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik begrijp best dat het heel vervelend is als je voetbal niet leuk vindt en andere sporten dat er alleen voetbal op tv is en (bijna) nooit bijv. Handbal. Hopelijk gaat dat met de komst van Talpa ook veranderen.

Maar ik vind voetbal wel leuk.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 26-06-2005, 18:34
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Heerlijkl constructief dit
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap dubbele nationaliteit
vichog
92 21-11-2006 20:12
Vrije tijd situatie in een team
Eend
43 21-11-2004 13:03
Muziek Linkin Park achtig??
IvoS
65 27-08-2003 17:26
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Amerika
Aesar
151 23-07-2003 14:27
Lifestyle Uit de oude doos: *Analyseer je mede-forummer*
Pan Am
249 28-12-2002 18:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.