Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2005, 18:18
keukentrappetje
Avatar van keukentrappetje
keukentrappetje is offline
Sjongejonge! Sommige mensen zijn echt niet voor rede vatbaar..!

Vorig jaar had ik een heel gezellige klas op de school in het dorp. Maar VWO en HAVOkan maar 3 jaar hier, en we moesten naar Leiden. Door alle stromen en profielen werden we gesplitst, zo dus ook ik van R, (een goede vriend van me) en I. (een "gewone"vriendin)
Zij kwamen wel bij elkaar in de klas en kregen wat. We zijn nu al een tijdje verder en ik zie ze amper meer. Dus ik belde R. net even op om te vragen hoe het ging, of ie nog op vakantie gaat en zulke dingen. Even gezellig gekletst en ik vroeg of we misschien weer es wat af konden spreken. *Lange stilte*. Ik zag voelde de bui al hangen, dus ik zei dat I. ook wel mee kon gan, als hij dat prettiger vond. Ik had al eens opgevangen dat zij elkaar niet echt los laten enzo. Maar I. is verder de hele vakantie weg, dus sorry, deze vakantie kan niet afgesproken worden!

Zouden jullie dat erg vinden? Als je vriend(in) een oude vriend weer es op zoekt? En hoe zou je het vinden als je van je vriend(in) wel/niet een oude vriend op mocht zoeken?
__________________
Decide that you want it more than you are afraid of it..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2005, 18:23
Verwijderd
Hij is een bezit, hij is op dit moment een schoothondje en dom, zij is een bezitterig 'wijf' die dus blijkbaar óók geen waarde meer hecht aan júllie contact.

Waarom zijn dit je vrienden?

Anyway, je kunt waarschijnlijk moeilijk op hem in praten, en dat is ook jouw niet plek om hem 'eventjes duidelijk te maken dat hij een bezit is'. Met die vriendin praten zal ook geen zin hebben, gokje. Naast je neerleggen en flink balen?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:23
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Graaist,

misschien staan de woorden in de foute volgorde ofzo, ik snap er geen jota van.

Hij mag geen meiden zien zolang zijn vriendin op vakantie is of hoe precies?
Ik ruik een slechte smoes waar toch iemand in is getrapt.
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Ir. de Narie schreef op 11-07-2005 @ 19:23 :
Ik ruik een slechte smoes waar toch iemand in is getrapt.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:31
keukentrappetje
Avatar van keukentrappetje
keukentrappetje is offline
Zij heeft een keer met n ander gezoend, waardoor hij nu best wel op zn hoede is, ik vind dat zij geen reden heeft om dat te zijn eigenlijk. We zijn gewoon vrienden. Zij is overigens geen vriendin meer van me.
__________________
Decide that you want it more than you are afraid of it..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:36
Verwijderd
ZIJ heeft met een ander gezoend, en HIJ durft niet alleen met een meisje af te spreken?

Zulke mensen zou ik uberhaupt niet meer willen zien.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:38
keukentrappetje
Avatar van keukentrappetje
keukentrappetje is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-07-2005 @ 19:36 :
ZIJ heeft met een ander gezoend, en HIJ durft niet alleen met een meisje af te spreken?

Zulke mensen zou ik uberhaupt niet meer willen zien.
Daarom is zij mijn vriendin dus ook niet meer..
Maar R. mag ik echt, maar zij laat m dus niet afspreken met andere meisjes/vriendinnen..
__________________
Decide that you want it more than you are afraid of it..
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:40
Verwijderd
Als hij zich daaraan houdt, is hij een watje.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:40
juno
Avatar van juno
juno is offline
Hij weet dat jullie geen vriendinnen meer zijn, en daarom wil hij jou liever ook niet meer zien.

Jammer, maar zo gaat dat.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:41
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-07-2005 @ 19:36 :
ZIJ heeft met een ander gezoend, en HIJ durft niet alleen met een meisje af te spreken?

Zulke mensen zou ik uberhaupt niet meer willen zien.

Idd.

En om even op je vraag te antwoorden: ik zou het heel leuk vinden voor hem als een oude vriendin komt opdagen en hem aanmoedigen om nog eens af te spreken (hem kennende neemt hij anders toch geen initiatief ) en moest hij mij zulke dingen verbieden, dan beperkt hij mij enorm in mijn vrijheid en is het meteen gedaan
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:42
Verwijderd
Hoe de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 18:52
Anki
Avatar van Anki
Anki is offline
Dat soort meisjes zijn de moeite niet waard.
't kind is gewoon jaloers! Ze moet der vriend gewoon vertrouwen
__________________
Tsja...nou zeg...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 19:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hij zit blijkbaar heel erg onder de plak bij zijn vriendin
Hij moet van zich af leren bijten en ook een eigen leven buiten zijn vriendin om zien te krijgen

Als ik een vriendin zou hebben, zou ze dat maar één keer kunnen zeggen voordat ik het dan uit maak
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 19:15
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
wat een loser
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 22:56
Estar
Estar is offline
Heeft die jongen uberhaupt wel iets van een mening?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 23:37
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik zou in het begin misschien even moeten slikken, maar ik denk als ik weet wie het is, dat ik er geen moeite mee zou hebben. Dat is toch juist gezellig? En beter dan heel de tijd thuis hangen!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 00:10
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wat een rare mensen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 10:31
Verwijderd
Wat een feeks en wat een kneus ook dat hij zich zo laat commanderen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-07-2005, 10:43
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Jij hebt wel heel leuk gevraagd of hij wat af wou spreken, maar heb je hem wel goed duidelijk gemaakt dat jij geen bijbedoelingen hebt? Je mag dan wel gezegt hebben dat I ook mee mag maar dan nog kan je de indruk wekken dat je hem "leuk" vind oid.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 11:22
keukentrappetje
Avatar van keukentrappetje
keukentrappetje is offline
Citaat:
Cookie schreef op 12-07-2005 @ 11:43 :
Jij hebt wel heel leuk gevraagd of hij wat af wou spreken, maar heb je hem wel goed duidelijk gemaakt dat jij geen bijbedoelingen hebt? Je mag dan wel gezegt hebben dat I ook mee mag maar dan nog kan je de indruk wekken dat je hem "leuk" vind oid.
Ja, ik heb duidelijk gezegd dat ik het gewoon jammer vond dat we elkaar nooit meer zagen en gewoon bij wilde kletsen, gewoon ergens wat gaan drinken oid. En toen hij twijfelde, dat hij er niks achter moest zoeken. Maar het maakte niks uit, het gaat niet door..
__________________
Decide that you want it more than you are afraid of it..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 12:47
Mariekje*
Mariekje* is offline
Och, als ik weet wie het is vind ik het niet zo erg over het algemeen. En vind ik het alleen maar leuk en gezellig voor hem. Daarbij zou ik er zelf ook niet aan moeten denken wanneer mijn vriend de omgang met bepaalde jongens (zoals goede vrienden van mij) zou verbieden, hij beperkt mij hiermee in mijn vrijheid, en dan is het voor mij al heel snel gedaan. Als ik het zelf al zo kut vind, waarom zou ik hem dan willen beperken in zíjn vrijheid?

Ik vind het gewoon een Bitch van een wijf, en een vaatdoek van een kerel.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 12:59
Verwijderd
Citaat:
Cookie schreef op 12-07-2005 @ 11:43 :
Jij hebt wel heel leuk gevraagd of hij wat af wou spreken, maar heb je hem wel goed duidelijk gemaakt dat jij geen bijbedoelingen hebt? Je mag dan wel gezegt hebben dat I ook mee mag maar dan nog kan je de indruk wekken dat je hem "leuk" vind oid.
Dan nog, je gaat je vriend toch niet verbieden met mensen af te spreken, ook al gaat het om een meisje waarvan je weet dat zij hem leuk vindt? Dan zeg je dus impliciet dat je je vriend niet vertrouwt met andere meisjes. Lekkere relatie heb je dan: controleren, commanderen, wantrouwen...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 13:26
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-07-2005 @ 13:59 :
Dan nog, je gaat je vriend toch niet verbieden met mensen af te spreken, ook al gaat het om een meisje waarvan je weet dat zij hem leuk vindt? Dan zeg je dus impliciet dat je je vriend niet vertrouwt met andere meisjes. Lekkere relatie heb je dan: controleren, commanderen, wantrouwen...
Ja heb je gelijk in, maar heeft ze hem echt verboden dan om met haar af te spreken?
Ik bedoel heeft I echt letterlijk gezegt dat ze er niet achterstond? Of is het de conclusie van die jongen zelf dat het niet mag.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 14:06
Megadeth
Avatar van Megadeth
Megadeth is offline
Pff, je moet in een relatie toch ook je eigen contacten / vrienden houden? Ik zou zelf ook niet zo snel alleen met een meisje ergens heengaan die mn vriendin niet kent. Zal het sowieso meedelen, niet vragen.

Een relatie waarin men elkaar niet vertrouwd is IMO geen relatie.

Zij moet ook zelf weten met wie ze afspreekt, zolang ze het van te voren even zegt.. of achteraf Maar da's logisch.

Neh, jaloerze type's hou je toch..
__________________
What you put me through, fucking wooptiedoo.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 14:10
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Claimen is zo'n gaye zooi, als zij bang is dat ze hem verliest als hij met een oude vriendin afspreekt moet ze in eerste instantie niets met hem nemen, ze kan hem toch niet eeuwig in de gaten houden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2005, 15:10
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
keukentrappetje schreef op 11-07-2005 @ 18:38 :
Maar R. mag ik echt, maar zij laat m dus niet afspreken met andere meisjes/vriendinnen..
Mag die dan wel met andere meiden/ vriendinnen praten? Ik snap niet waarom jij hem als vriend ziet.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 16:49
Verwijderd
Citaat:
keukentrappetje schreef op 11-07-2005 @ 19:38 :
Daarom is zij mijn vriendin dus ook niet meer..
Maar R. mag ik echt, maar zij laat m dus niet afspreken met andere meisjes/vriendinnen..
Zoals de waardin is, vertrouwd zij haar gasten?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 10:51
miss x
Avatar van miss x
miss x is offline
Sovreze Hoe de waard is vertrouwt hij zijn gasten [QUOTE]

idd dat was ook t eerste wat in mij opkwam
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 21:42
lieve
lieve is offline
Dus omdat de ene persoon op vakantie is, kan er niet afgesproken worden met een goede vriendin van vroeger?
Dus dat komt op hetzelfde neer als, omdat mijn vriend nu 17dagen op vakantie is... ik dus 17dagen niet met vrienden en vriendinnen kan afspreken. Want mijn vriend is er niet bij.
God dan zouden de dagen nog langer duren... dan het al is! Damn zeg!


Onvoorstelbaar dat sommige mensen zo redeneren hé!?

Ochja, veel kan je er niet aandoen denk ik!
Greets lieve,xxx
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Legendarische quotes van forumers.
Missy
110 09-07-2009 23:03
Films, TV & Radio ER Forum-versie
Keyser Saus
500 29-12-2003 11:30
ARTistiek Vuur (verhaal)
4 09-07-2001 16:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57.