Oud 26-11-2008, 16:55
Layli
Layli is offline
Hey!

Ik zal me eerst even voorstellen: mijn naam is Layla, 19 jaar oud en ben net nieuw hier!
Ik zit ergens mee, dus val gelijk met de deur in huis.

Het ziet ernaar uit dat ik zeer binnenkort een vriendje ga krijgen (mijn allereerste échte, met wie ik dan waarschijnlijk verder wil dan zoenen) omdat ik een jongen heb ontmoet die ik nu al een tijdje ken, en we elkaar allebei erg leuk vinden. Ik ben laatst bij hem blijven slapen en dat vonden we beiden erg fijn. We zijn niet verder gegaan dan zoenen, wel had ik alleen een string aan. Maar nu is dus mijn probleem..ik krijg erg snel stoppeltjes en rode bultjes als ik mijn schaamhaar scheer. Ik hou het natuurlijk bij en hars het liefst de buitenste randjes, maar dan scheer ik het verder nog mooi in een streepje en scheer ik mijn schaamlippen kaal. Zo heb ik dit altijd gedaan, en de bultjes en stoppeltjes hield ik dan maar voor lief aangezien er toch niemand was die het ging zien! Maar nu is dat dus wél het geval! Als ik het wegscheer zie je de volgende dag al kleine zwarte stoppeltjes, en na 2 dagen zie je alweer kleine haartjes. Dit ziet er denk ik niet echt aantrekkelijk uit voor een jongen, en bovendien voelt het ook niet zo fijn...
Het probleem is dat de haartjes dan nog té klein zijn om wéér te gaan scheren, als ik dit doe ontstaat er een groot bloedbad met als gevolg allemaal rode bultjes!! Dat wil ik al helemaal niet natuurlijk! Daarom moet ik meestal een aantal daagjes wachten voor ik het weer scheer...dit is trouwens niet het geval op mijn schaamlippen.
Nou vraag ik mij een aantal dingen af!:

- Of dit normaal is, of meer meisjes dit hebben?
- Of jongens het erg vinden of niet fijn als hun vriendin dus maar om de paar dagen, voor 1 nacht een glad huidje heeft down under, en de andere nachten het stoppeltjes, mini haartjes zijn (het gedeelte wat geschoren is dan). Zelfs als het wel net geschoren is zijn er soms een paar van die rode bultjes... knappen jongens hier erg op af?
- Wat is zelf het ergste wat jij als jongen hebt meegemaakt??
- Als jij een meisje leuk vindt, zou jij hier dan op afknappen als jongen?
- Hoe doe jij het zelf als meisje?

Hopelijk nemen jullie m'n probleem serieus want ik zit er best mee!

Groetjes Layla.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-11-2008, 17:14
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Ik geloof dat dit beter kan op seksualiteit..

Maar ik scheer me ook niet netjes om de paar dagen hoor, terwijl ik dan ook wel kleine haartjes heb. Ik heb mijn virendjes er nooit over horen klagen....
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 17:14
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
- is normaal
- jongens merken het waarschijnlijk niet eens, zijn al blij genoeg dat je het 'bijhoudt'
- ben meisje, ergste wat ik ooit heb meegemaakt is hier niet relevant
- als ik een jongen was zou ik zoiets niet eens opmerken en er dus ook niet op afknappen
- om de paar dagen scheer ik het allemaal een beetje bij, stoppeltjes en bultjes interesseren me niet echt. heb ze wel hoor.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 17:20
Layli
Layli is offline
Maar het lijkt me dat ze het toch wel zien/voelen? Zijn jongens echt zo nonchalant haha!? Je ziet toch wel overduidelijk gewoon van die kleine zwarte haartjes, dat kan het oog toch niet missen?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 17:26
Verwijderd
Dat ze het zien is natuurlijk één ding, of ze het echt opvalt is een tweede. En of het ze interesseert is nog een derde

Ik weet dat het lastig is om je over dat soort dingen heen te zetten, maar de meeste jongens interesseert het dus niet!
Maar aan de andere kant: ik ben geen jongen. Dus misschien moeten we even wachten op wat mannelijke reacties.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 17:28
Verwijderd
Joh, ik heb vriendinnen die het überhaupt niet bijhouden en zelfs daar klagen de jongens in kwestie nooit over... je moet wel echt een zeikerd tegenkomen wil ie over een beetje stoppels gaan zeuren. Sowieso is het maar het haar op je schaamheuvel, daar hoort ie met z'n tong niet in te zitten anders zit ie mis. En misschien, als je huid heel gevoelig is daar, kun je het beter alleen kort houden en niet helemaal kaal scheren? De meeste meiden die ik ken doen dat ('t is een nare plek om jeuk en rode bultjes te krijgen) en wederom, nooit gehoord dat iemand er problemen mee had. Ik zou 'm ook per direct mijn bed uit sodemieteren.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 17:56
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Ik zou 'm ook per direct mijn bed uit sodemieteren.
go Freyja!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 00:18
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Ik heb vanalles meegemaakt, van een bos schaamhaar tot kaal. Aan het einde van de rit maakt het geen ene sodeflikker uit; hoewel het natuurlijk beter is als het is bijgehouden dan als het zou zijn alsof je je een weg moet banen door de ondoordringbare jungles van Vietnam.

Maar dingen als bultjes, njah, als het goed is kijkt hij naar jou en niet naar een paar kleine bultjes op je venusheuvel.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 00:22
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Tegen die rode bultjes gebruik ik een Ladyshave. Heeft als voordeel dus dat het geen rode bultjes geeft, maar als nadeel dat je eigenlijk meteen stoppels hebt, want het wordt nooit helemaal glad, en dat je het dan dus elke dag 'moet' scheren om het glad te houden. Het is voor mij een uitkomst bij de bikinilijn
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 02:05
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Meid, maak je niet druk. Dat is hoe mensen eruit zien.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 16:22
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik vind het jammer dat je je eigenlijk schaamt voor iets natuurlijks, voor iets vrouwelijks.

Iedereen krijgt stoppels (en soms bultjes) als ie zich scheert, dit geld voor mannen en vrouwen.
Hoe ik het doe hangt heel erg van mijn bui af.

In plaats van je druk te maken om dit zou je je kunnen afvragen of je wel iemand wil die afknapt op iets geheel natuurlijks, op iets dat elk meisje heeft. Hij moet al blij zijn dat hij ernaar mag kijken dus als hij zou gaan zeuren over beharing dan moet je net als Freyja en ik hem het bed uit mikken en een beter iemand vinden.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 17:29
Verwijderd
ik vind van die gladgeschoren kutjes ook iets naars hebben... Net alsof ik tegen een peuterkutje aankijk. Voel ik me toch wat raar bij...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 18:11
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Als een jongen daarom op je afknapt, is 't een faler.

En ja, het is normaal, ik heb het ook wel eens. Het interesseert me niet echt. Ik scheer het ook niet zo vaak, misschien speelt dat mee.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 20:09
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
mannen moeten niet zeuren, stoppelbaardjes vind ik ook maar niets
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 12:45
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Hoewel je op TV en Internet misschien anders ziet, is het hebben van schaamhaar extreem normaal, en het hebben van stoppels na het scheren ook. Knap jij op je vriend af als hij zijn baard geschoren heeft, en na een paar dagen weer een kin vol met stoppels heeft?

Ik snap dat je onzeker bent over de eerste keer, maar hier moet je jezelf echt overheen zetten. De eerste volwassen vrouw die langer dan een paar uur compleet gladde schaamlippen heeft, moet nog uitgevonden worden.
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 18:43
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik zal het zelf zo zeggen, als ik 's ochtends scheer, is het 's avonds al behoorlijk ruw en zie je donkere stoppels. Het is ook bijna nooit zo dat het bij mij echt helemaal glad wordt. Is wel irritant maar ik heb ook een vriend sinds kort waar ik mee verder ga en het is geen probleem meer, moet ik eerlijk zeggen. Ja behalve dat als je een afspraak hebt, je kort van tevoren even moet scheren. Ik raad je aan om niet elke dag te scheren, maar bijv. hoogstens twee keer in de week. Bultjes, bloedvlekjes en een ruwe geirriteerde huid ziet er minstens zo onaantrekkelijk uit als kleine stoppels. Laat je haartjes gewoon weer redelijk lang groeien en scheer voordat je hem ziet het eraf. (ja of je moet elkaar elke dag zien, dan is dat wat lastiger) Je huid blijft dan gaver en het scheren gaat ook makkelijker moet ik zeggen.

goed, succes ermee, t was voor mij ook altijd een reusachtig issue
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 19:12
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik vind eigenlijk dat je je zorgen maakt om niets, maar ik zou juist zeggen bij een eerste keer dat je het even iets langer moet laten worden. Korte haartjes zijn namelijk fijner dan stoppels. Het enige wat ik echt kan bedenken om schaamhaar korter te houden wat je vriend lastig kan vinden in in elkaar gehaakte haartjes aan de schede ingang. Dan moet je prutsen om 'm vrij te krijgen
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 28-11-2008, 19:55
Confus1oN
Confus1oN is offline
Heeft mijn vriendin ook, is geen probleem hoor Geen zorgen over maken hoor. Hij zal vast al blij genoeg zijn dat je het uberhaupt bijhoudt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Stoppels
Iza
46 28-01-2008 15:58
Seksualiteit Schaamhaar een afknapper?
love_miss_piggy
88 04-02-2007 00:17
Lichaam & Gezondheid Epileren, harsen, scheren? Geen idee!
Alistar
7 31-10-2006 21:38
Lichaam & Gezondheid Ongewenste Haartjes
Bl0ndje
13 27-06-2005 18:54
Lichaam & Gezondheid Hoe ziet jullie bikinilijn eruit?(eerlijk)
Ireentje
51 28-10-2003 10:30
Lichaam & Gezondheid Het grote scheertopic!
Fallon17
61 22-04-2003 11:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24.