Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-09-2002, 10:15
nisha
nisha is offline
Ik ben van plan om te gaan ondezoeken ( Voor een verslag) wat de prestaties van bekende sporters voor een invloed heeft op de sport liefhebbers. Daarom zou ik het fijn vinden als jullie voor mij deze vragen zouden willen beantwoorden. Het verslag leverd mij studiepunten op dus, ALSJEBLIEFT

Waarom ben jij in eerste instantie begonnen met sport?

Wat heeft jouwn keuze op wat voor een sport je ging doen beinvloed?
Volg je jouwn sport veel op tv, of anders? en waarom?

Ben je 'fan' van een sporter uit jouwn sport?en waarom?

Als het met d enederlandse sporters of teams slecht gaat, wat doet het je dan? en waarom?

Dat was hem, dank jullie alvast
groetjes Nisha
__________________
let me be the first to say, that i don't have all the answers and dn't wanne pretend that i do.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-09-2002, 10:50
Verwijderd
De sport waarvan ik grootste liefhebber ben is wel de Formule 1, kan het (natuurlijk) niet zelf beoefenen maar ik kart wel vaak (wie weet zie je mij ooit terug al geloof ik het iet )

Citaat:
nisha schreef:
Waarom ben jij in eerste instantie begonnen met sport?
Ik ben gaan karten omdat ik altijd welnaar de Formule 1 kijk, ik wou zelfs eens graag proberen hoe het was om snelheid te hebben nu heb je met een Kart natuurlijk wel inder snelheid als in een Formule 1 wagen, maar toch kan je het eens aanvoelen hoe het is. (ik kart trouwens in mijn vrije tijd, ik doe dus niet mee aan sportwedstrijden enzo)

Citaat:
Wat heeft jouw keuze op wat voor een sport je ging doen beinvloed?
De formule 1

Citaat:
Volg je jouwn sport veel op tv, of anders? en waarom?
Volg het inderdaad veel op Tv, soms als ik een kartwedstrijd op Eurosport of iets dergelijks kijk dan blijf ik er wel bij, want ik vind het echt tof om te zien hoe proffesionals karten.

Citaat:
Ben je 'fan' van een sporter uit jouwn sport?en waarom?
Tsja, van de Formule 1 ben ik fan van M Schumacher, tsja en waarom? Ik vond het altijd erg jammer dat M Schumacher steeds naast de wereldtitel pakte toen zijn tijd met villeneuve en Hakkinen. Maar ik zag wel dat hij degene was met wie je moest strijden ieder jaar. M Schumacher zijn tegenstanders waren telkens wel anders. Daarom ben ik nu ook zo blij dat hij nu alles steeds wint


Citaat:
Als het met d enederlandse sporters of teams slecht gaat, wat doet het je dan? en waarom?
Jos Verstappen Tsja hij heeft u geen team, ik mis hem zeker wel. Ik zie hem heel graag in de Formule 1 met hem erbij is het veld pas echt vol! Hij laat soms weleens dingen zien waarvan je echt kan zeggen, kijk das nou knap!

Citaat:
Dat was hem, dank jullie alvast
geen dank

(alhoewel ik meer over de Formule 1 gepraat heb, kart ik zelf vaak in mijn vrije tijd, zelf vind ik het wel bij elkaar passen. Een formule 1 coureur is altijd wel begonnen met karten )
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 14:44
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
mn sport is westernrijden.

Waarom ben jij in eerste instantie begonnen met sport?
Ik ben door mn moeder met 3 al op het paard gekwakt.

Wat heeft jouwn keuze op wat voor een sport je ging doen beinvloed? no choice
Volg je jouwn sport veel op tv, of anders? en waarom?
ik volg m niet op tv...is er nooit op eigenlijk...wel ga ik vaak naar wedstrijden kijken.

Ben je 'fan' van een sporter uit jouw sport?en waarom?
Ik bewonder veel ruiters zoals Todd Bergen, Peter Simons ed. niet 1 in het bijzonder eigenlijk. je kunt er veel van leren door te kijken hoe ze rijden.


Als het met de nederlandse sporters of teams slecht gaat, wat doet het je dan? en waarom?
nee eigenlijk niet echt Nee het is natuurlijk heel leuk als de mensen die je bewonderd goed presteren. dan ben je blij voor hun en trots.
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"

Laatst gewijzigd op 13-09-2002 om 14:48.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 17:00
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline


Waarom ben jij in eerste instantie begonnen met sport?
omdat ik het de mooiste sport vd wereld vind

Wat heeft jouwn keuze op wat voor een sport je ging doen beinvloed?
ik leerde het van TV kennen en wilde het zelf spelen
Volg je jouwn sport veel op tv, of anders? en waarom?
zelden, geen interesse in nederland.

Ben je 'fan' van een sporter uit jouwn sport?en waarom?
ja, door het spel

Als het met d enederlandse sporters of teams slecht gaat, wat doet het je dan? en waarom?
vind het jammer, succes wekt interesse.
[/QUOTE]
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2002, 18:50
shanne
shanne is offline
Waarom ben jij in eerste instantie begonnen met sport?

omdat mijn zus al wielrende, ben ik er ook mee begonnen

Wat heeft jouw keuze op wat voor een sport je ging doen beinvloed?
vooral het feit dat mijn ouders vroeger ook wielrenden en dat mijn zus het ook deed

Volg je jouw sport veel op tv, of anders? en waarom?
op tv ook, maar meestal live, amateurkoersen enzo. dat is altijd keigezellig

Ben je 'fan' van een sporter uit jouw sport?en waarom?
ik ben alleen fan van Oscar Sevilla en voor alle andere renners heb ik gewoon heel veel bewondering, wat zij allemaal doen voor het wielrennen is gewoon geweldig

Als het met de nederlandse sporters of teams slecht gaat, wat doet het je dan? en waarom?
dat vind ik meestal niet leuk, omdat het toch een team of sporter is die namens je eigen land is uitgezonden
__________________
Wielrennen rulezzz!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 09:20
tacidvs
tacidvs is offline
Mijn sport: korfbal

Waarom ben jij in eerste instantie begonnen met sport?
Ouders en vriendjes zaten erop.

Wat heeft jouwn keuze op wat voor een sport je ging doen beinvloed?

Groeiperspectief, ben ook badmintonner, maar dat gaat wat moeilijk omdat we geen goeie club hebben in dit gat hier. Korfbalclub is, beetje beter (en als je dan toch niet weet over welke het gaat, hm? )

Volg je jouwn sport veel op tv, of anders? en waarom?

Njet, het wordt praktisch niet uitgezonden, wat maar mooi is ook, hoofdklassekorfbal is saai (eh, correctie, kan saai zijn, de paar topclubs van de hoofdklasse )

Ben je 'fan' van een sporter uit jouwn sport?en waarom?

Ach, fan, waar ik fan van ben... die ken ik... (linke moi)

Als het met d enederlandse sporters of teams slecht gaat, wat doet het je dan? en waarom?

Onboeiend, de Nederlandse korfballers winnen toch altijd

Dat was hem, dank jullie alvast
groetjes Nisha
[/QUOTE]

en jij ook de groeten,
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 09:33
NeuroticA_NL
Avatar van NeuroticA_NL
NeuroticA_NL is offline
mijn sport is motorcross.....ik ben op mun 5e( )begonnen met motorcross. op mun 14e tot mun 16e. 2 jaar aan Race gedaan, eerst een jaar in Nederland, en vorrig jaar in Duitsland, maar aangezien het een beetje erg veel geld ging kosten hebben mun ouders gezegt dat ik maar weer moest gaan crossen, mun grote voorbeeld is hoe kan het ook anders in de motorrace-wereld Valentino Rossi...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Waarom ben jij in eerste instantie begonnen met sport?
met turnen omdat ik moest van me ouders (was toen 4 jaar) en met duiken omdat ik de sport zo ontzettend gaaf vond nadat ik een proefduikje had gemaakt
Wat heeft jouwn keuze op wat voor een sport je ging doen beinvloed?
Bij het duiken --> de orginaliteit en de kick die je er van krijgt
Volg je jouwn sport veel op tv, of anders? en waarom?
neej, is ook weinig op tv, als er turnen is (olympische spelen ofzo) zit ik wel regelmatig te kijken

Ben je 'fan' van een sporter uit jouwn sport?en waarom?
neej, weinig befaamde duikers en veel bekende turners zijn er ook al niet

Als het met de Nederlandse sporters of teams slecht gaat, wat doet het je dan? en waarom?
helemaal nix doet het me, zo interessant is het nou weer niet, hoewel het wel leuk is als er een Nederlander in de prijzen valt
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 19:22
nisha
nisha is offline
hey luitjes harstikke bedank voor alle reacties, ik hoop dat het gaat lukken met mijn verslag. We zullen zie!!
Doei
__________________
let me be the first to say, that i don't have all the answers and dn't wanne pretend that i do.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 21:31
Verwijderd
Waarom ben jij in eerste instantie begonnen met sport?

omdat het me leuk leek..vooral in het begin om door middel van de basisschool verschillende sporten te kiezen


Wat heeft jouw keuze op wat voor een sport je ging doen beinvloed?

ik ben meer sporten gaan waarderen en kijken ook al speel ik een betreffende sport niet

Volg je jouw sport veel op tv, of anders? en waarom?

ik speel tennis, ik ben begonnen toen ene richard krajicek toevallig bezig was op wimbledon...ik ben toen voor het eerst tennis gaan volgen..daarna wilde ik ook gaan tennisen en ik doe het nu 6 jaar..ik vind het erg leuk om naar te kijken en te vergelijken

Ben je 'fan' van een sporter uit jouw sport?en waarom?

Pete Sampras..beste tennisser ooit in mijn ogen..zn stijl bevalt me erg maar ik vergelijk het niet met mn eigen stijl

Als het met de nederlandse sporters of teams slecht gaat, wat doet het je dan? en waarom?

bv. de olympische spelen..het doet me erg veel als ik weer te horen of te zien krijgt dat een nederlander weer een medaille heeft gewonnen
als het slecht gaat met een nederlandse sporter ligt eraan welke sport..bij sommige sporten vind ik het weer erg jammer en bij de ander boeit het me nie zo veel
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 18:16
Plien
Plien is offline
Waarom ben jij in eerste instantie begonnen met sport?
* mijn ouders en broer volleybalde, en ik was iedere zaterdag in de sporthal waar de hele zaterdag volleybal was, en ik wilde dat ook wel

Wat heeft jouwn keuze op wat voor een sport je ging doen beinvloed?
* mijn ouders/broer/omgeving. Ik ben met volleybal opgegroeid... het was gewoon zo, ik wilde en ging ook volleyen. (ik heb later ook nog geturned, zal ik wel leuk gevonden hebben, denk ik)

Volg je jouwn sport veel op tv, of anders? en waarom?
valt wel mee, volleybal is niet zovaak op televisie, maar als het erop is dan kijk ik wel, omdat ik het leuk vind om te zien, en er misschien nog wat van kan leren

Ben je 'fan' van een sporter uit jouwn sport?en waarom?
niet echt een fan, maar ik vind Bas v/d Goor ontzettend goed.. ik zie hem graag spelen. Helaas speelt ie niet in Nederland, en ook niet meer bij het Nederlands team..

Als het met d enederlandse sporters of teams slecht gaat, wat doet het je dan? en waarom?
Dan vind ik dat erg jammer, en baal ik wel een beetje...ik denk altijd: er had meer in gezeten... en ik hoop toch altijd dat ze het volgende keer weer goed doen

succes ermee
groetjes
__________________
soms is 't beater iets moeis te verleeze. Beater verleeze dan dat ge noeit het gehad
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Film idee
matthijssie95
17 08-05-2011 09:35
Vrije tijd sportliefhebbers?
mikevanhees
7 16-10-2010 17:22
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen hulp betoog nakijken!
mustprevail:P
2 11-05-2010 12:35
Algemene schoolzaken Enquete sport
gerben12
26 19-11-2005 17:50
De Kantine Leuk tijdverdrijf voor de sportliefhebber!
USPalermo
3 08-06-2004 15:45
Vrije tijd stelling
M@TRIX
25 20-05-2002 11:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:39.