Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2003, 13:05
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Zondag is het zover, de topper Anderlecht-Club staat weer op 't programma.

RSCA staat momenteel aan de leiding met 7 punten voorsprong op Brugge, bij winst kunnen ze dus uitlopen tot 10 punten en heeft het ook een nieuw clubrecord qua opeenvolgende zeges bij 't begin van de competitie.


RSCA dient wel Tihinen te missen, geschorst, en Jestrovic die nog altijd geblesseerd is. Ook nog onzeker bij RSCA: Doll, die sukkelt met een lichte blessure. Tihinen wordt wel vervangen door Kompany, het 17-jarige toptalent dat deze week ook z'n eerste selectie voor de Belgische nationale ploeg in de schoot geworpen kreeg.

Bij Brugge raakt Stoica wellicht fit. Martens blijft out en ook Serebrennikov is er niet bij, wegens een opstootje met Kevin Roelandts op training zijn beide spelers voorlopig geschorst.

Aftrap: zondag 20u
Stadion: Vanden Stock-stadion
Scheidsrechter: Verbist

Vermoedelijke elftallen:

Anderlecht: Zitka, Zewlakow, De Boeck,
Kompany, Deschacht, Hendrikx, Hasi,
Baseggio, Seol, Aruna, Mornar

Brugge: Butina, De Cock, Clement,
Rozehnal, Van der Heyden, Simons,
Stoica, Ceh, Verheyen, Sæternes,
Mendoza


Waarschijnlijk dus ook geen Pär Zetterberg in de ploeg bij RSCA, hij zit weer op de bank als supersub.

Wat zeggen de trainers?
SOLLIED: "FYSIEK ZIJN WE IN GROTE VORM"
_______________________________________
In Het Nieuwsblad laat Brugge-coach
Trond Sollied zich niet van zijn stuk
brengen: "We zijn fysiek in grote vorm.
Het probleem is dat ik voortdurend moet
sleutelen aan mijn ploeg. In mijn
manier van spelen is het middenveld de
motor. Als die niet draait, kan je
nooit winnen", laat de Noor optekenen.

Als Anderlecht wint, bedraagt de kloof
na amper 8 speeldagen al 10 punten.

"Ik verwacht een enorm opgeladen Club
Brugge. Ze weten dat ze bij verlies een
heel seizoen moeten achtervolgen. Ik
weet van vorig seizoen hoe moeilijk dat
is", zegt Broos in Gazet van Antwerpen.



Ik schat de kansen van RSCA (als objectief oordelende RSCA-sup ) het hoogst in: geen onvervangbare afwezigheden, de ploeg draait al een hele competitie goed, heeft het vertrouwen én ze spelen thuis. Een 5-1 afstraffing zit er denk ik niet in, maar 3-1 moet goed te doen zijn. Zondagavond weten we meer.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2003, 13:09
faan
Avatar van faan
faan is offline
speelde brugge niet tegen ajax?
die zuigt
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 13:21
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik hoop voor de spanning van de Competitie dat Brugge wint, maar eerlijk maakt het me vrij weinig uit.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 14:26
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Ik hoop niet dat er Hagenezen en Ajacieden naar toe gaan....
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 15:16
Verwijderd
Ik denk dat Anderlecht wint, gebaseerd op het spel wat ik heb gezien in de CL. Daar vond ik RSCA beter combineren en meer strijden voor de bal.
Ik gok op 2-0
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 15:33
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
2-1
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 18:56
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
0-2 voor Brugge...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 19:03
clubje
Avatar van clubje
clubje is offline
Spijtig dat Brugge woensdag zijn slechtste match in jaren heeft gespeeld tegen Ajax. Nu denkt heel Nederland weer dat Brugge en België in het algemeen niks voorstellen.
Dat terwijl Brugge echt wel een goede ploeg is, maar op dit moment zijn ze echt slecht bezig.

Ik als Brugge supporter hoop natuurlijk op een zege, maar het wordt moeilijk.
__________________
Beminde Christen 't is beter of gistn| Under the sea, I'm not the only one who wonders what life would mean if we hadn't been disappointed in the sun.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 19:08
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
clubje schreef op 04-10-2003 @ 20:03:
Spijtig dat Brugge woensdag zijn slechtste match in jaren heeft gespeeld tegen Ajax. Nu denkt heel Nederland weer dat Brugge en België in het algemeen niks voorstellen.
Dat terwijl Brugge echt wel een goede ploeg is, maar op dit moment zijn ze echt slecht bezig.

Ik als Brugge supporter hoop natuurlijk op een zege, maar het wordt moeilijk.
*kuch* 5-1 *kuch*

Ik dacht dat alle Bruhhe-sups die match als de slechtste in jaren geaccepteerd hadden...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 19:28
Blue Wölf
Avatar van Blue Wölf
Blue Wölf is offline
Dat was anders .. dat was een match zonder belang
Ik gok 1-2, omdat de laatste jaren vaak het team dat het slechtste bezig was de onderlinge confrontatie won
__________________
Stand back ! There's a hurricane comin' through ! >> Hup Flowgirl Hup ! <<
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 20:27
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
clubje schreef op 04-10-2003 @ 20:03:
Spijtig dat Brugge woensdag zijn slechtste match in jaren heeft gespeeld tegen Ajax. Nu denkt heel Nederland weer dat Brugge en België in het algemeen niks voorstellen.
Dat terwijl Brugge echt wel een goede ploeg is, maar op dit moment zijn ze echt slecht bezig.

Ik als Brugge supporter hoop natuurlijk op een zege, maar het wordt moeilijk.
Dat denken de meeste hier zoiezo al hoor.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 20:40
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
clubje schreef op 04-10-2003 @ 20:03:
Spijtig dat Brugge woensdag zijn slechtste match in jaren heeft gespeeld tegen Ajax. Nu denkt heel Nederland weer dat Brugge en België in het algemeen niks voorstellen.
Dat terwijl Brugge echt wel een goede ploeg is, maar op dit moment zijn ze echt slecht bezig.

Ik als Brugge supporter hoop natuurlijk op een zege, maar het wordt moeilijk.
Sorry hoor, maar zo slecht vond ik Brugge echt niet spelen, dat dit het slechtste voetbal was sinds jaren was van hun kant kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
Ik schat Ajax idd hoger in dan Brugge, en das eigenlijk ook heel logisch als je kijkt naar de prestaties van beide clubs op Europees niveau.

En, echt waar, ik zou echt niet zomaar zeggen dat het Belgisch voetbal nix voorsteld... (behalve voor een interland tussen Belgie en Nederland natuurlijk )
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 22:07
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Brugge wint morgen... Om een andere score te zeggen dat Blue Wölf ga ik voor een 0-2.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2003, 23:29
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
5-1
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 15:47
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Valt zondag de beslissing in de titelstrijd ?
04-10-2003, 14:54 (1589x gelezen)
De reserven van Paars-Wit gaven vrijdagavond alvast het goede voorbeeld; ze versloegen Club Brugge met 0-2, dankzij 2 goals van Mac Donald. Zondagavond staan beide titelkandidaten tegenover elkaar in een uitverkocht Constant Vanden Stock stadion voor één van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Indien Sporting erin slaagt de huidige landskampioen uit koers te brengen, zet het een enorme stap naar de 27ste landstitel.

Club Brugge moest in 7 matchen al evenveel punten prijsgeven aan Sporting dat in deze competitie nog geen punten liet liggen en met 21 op 21 stevig het klassement aanvoert. Paars-Wit walst door de Belgische competitie en gaat tegen de rivalen uit Brugge op zoek naar de achtste competitiezege op rij.

Zo’n goeie 6 maand geleden, op 23 maart 2003, gaf Anderlecht de mannen van Trond Sollied een stevige pandoering. Tijdens een match die in het teken stond van de fair-play werden de Bruggelingen met droge 5-1 cijfers terug naar West-Vlaanderen gestuurd. De jarige Goran Lovre en Jestrovic (2) scoorden in de eerste helft, Junior en Aruna deden hetzelfde in de tweede en maakten zo het feest compleet.

Beide ploegen wonnen de voorbije week hun competitiewedstrijden. Brugge versloeg in eigen huis Beveren met 3-0. Goals van Verheyen, Mendoza en een own-goal van Demets legden de eindscore vast. Anderlecht deed hetzelfde met Heusden-Zolder, de ploeg van Hugo Broos won in het Fenixstadion met 2-4. Zetterberg (3) en Mornar zorgden voor de zevende opeenvolgende competitiezege.


Bron: www.rsca.be


De reserven gaven dus al het goede voorbeeld, door met 0-2 te gaan winnen bij Club.

w00t w00t, vanavond op café gaan kijken
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 19:54
Verwijderd
RSCA - Bruhhe 1-0 rust.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 21:39
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
1-1 einde wedstrijd
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 21:40
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Voor het eerst sinds een tijdje moest ik deze verplaatsing missen en meteen was het niveau helemaal niet onaardig en bij momenten zelfs hoog.
1-1 en terecht.

Over ajax-club:
Brugge speelde daar zonder 2 geschorsten en 2 basisspelers..al bij al vond ik ze zeker niet slecht na het tweede (en verdiende) doelpunt gingen de kopjes echter hangen.

Volgens mij zaten er nu meer hagenezen in brussel dan woensdag in de arena, maar met al die flesjes, stoelen, bakstenen en vuilbakken heb ik er niks van gezien..btw een klachtenbrief namens de supportersfederatie is onderweg richting amsterdamse politie.
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-10-2003, 21:41
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
De boeiende topper tussen Anderlecht en Club Brugge eindigde onbeslist. Blauw-zwart vocht zich verdiend terug in de match en redde zo een punt en de competitie.

Dankzij een treffer van Aruna leidde paars-wit aan de rust met 1-0. Een tweede treffer van de Ivoriaan werd onterecht afgekeurd wegens buitenspel.

In de tweede helft kwam Club Brugge scherper uit de kleedkamer. Het won de strijd op het middenveld en kwam gevaarlijk oprukken. Ceh schoot op de paal. Anderlecht-trainer Broos wilde de nipte voorsprong vasthouden en bracht met Zetterberg en Doll meer zekerheid in het veld.

Tien minuten voor tijd prikte een vrijwel onzichtbare Mendoza de verdiende gelijkmaker tegen de netten. Paars-wit, dat te zeker leek van de zege, kreeg alsnog het deksel op de neus.

Voor Anderlecht het eerste puntenverlies van de competitie. Al blijft de voorsprong royaal. Racing Genk is de enige winnaar van de topper en nadert tot op 5 punten van de leider.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Cartosa schreef op 05-10-2003 @ 22:40:
Voor het eerst sinds een tijdje moest ik deze verplaatsing missen en meteen was het niveau helemaal niet onaardig en bij momenten zelfs hoog.
1-1 en terecht.

Over ajax-club:
Brugge speelde daar zonder 2 geschorsten en 2 basisspelers..al bij al vond ik ze zeker niet slecht na het tweede (en verdiende) doelpunt gingen de kopjes echter hangen.

Volgens mij zaten er nu meer hagenezen in brussel dan woensdag in de arena, maar met al die flesjes, stoelen, bakstenen en vuilbakken heb ik er niks van gezien..btw een klachtenbrief namens de supportersfederatie is onderweg richting amsterdamse politie.
hmm ik was erbij en vond inderdaad dat de politie erg snel en hardhandig ingreep maar gezien de situatie eerder op de dag vind ik dat best wel te rechtvaardigen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd De Jupiler Liga
Methuselah
63 26-04-2004 19:09
Vrije tijd [voetbal]RSCA-Club Bruhhe
Methuselah
12 26-03-2003 00:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:14.