Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2007, 11:38
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Het leuke aan complottheorieën is dat ze eigenlijk niet te bewijzen zijn, maar óók niet te ontkrachten.
Hebben jullie deze al gehoord?

-De Amerikaanse overheid wist al van tevoren dat er aanslagen gepleegd zouden worden op 9-11, maar dit hebben ze niet tegengehouden omdat ze dan een excuus zouden hebben om Afghanistan binnen te vallen.

-De aanslag op het pentagon is in scené gezet om bepaalde dossiers te laten verdwijnen. Het pentagon is nooit geraakt door een vliegtuig, maar vernield door een bom. De CIA besloot dat de aanslagen op het WTC de perfecte dekmantel waren om gevoelige informatie op te ruimen.

-Prinses Diana werd niet achtervolgt door paparazzi, maar door leden van de britse geheime dienst, en haar dood was geen ongeluk maar een liquidatie zodat Charles kon hertrouwen. De bekendste aanhanger van deze theorie is Mohammed Al Fayed, de vader van Dodi dus.

-President Kennedy is geliquideerd door de CIA omdat hij te veel wist over bepaalde zaken.

-De BVD heeft Volkert van der G. aangezet tot zijn daad omdat Pim Fortuyn tegen het JSF-plan was en dit getorpedeerd zou hebben als hij minister-president was geworden. JSF-fan Mat Herben is na de dood van Fortuyn aangesteld om de LPF toch ja tegen het plan te laten zeggen.

-De BVD heeft Volkert van der G. aangezet tot zijn daad omdat Pim Fortuyn tegen de monarchie was en door Beatrix en consorten als een bedreiging werd gezien.

-De maanlanding heeft nooit plaatsgevonden maar is gefilmd in een studio. Dit om de Soviet-Unie voor te zijn.

-Daags na de bijlmerramp zijn er mannen in witte pakken gesignaleerd op de crashsite. Dit waren mannen van de Mossad (de Israelische geheime dienst) die de foute lading van het Israelische vliegtuig hebben laten verdwijnen. Overigens is het bewezen dat delen van de lading nooit zijn teruggevonden.

-Paul McCartney is al in 1966 overleden en daarna vervangen door een dubbelganger. (ja dit verzin ik niet, er zijn echt mensen die hiervan overtuigd zijn)

Welke complottheorieën achten jullie geloofwaardig? Waar zijn jullie heilig van overtuigd? En welke zijn volgens jullie klinkklare onzin?

Als jullie nog meer complottheorieën hebben dan mogen die hier ook gepost worden.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2007, 11:43
Verwijderd
De meeste van deze theorieen ken ik wel.

Mijn zusje heeft een paar jaar geleden een heel werkstuk geschreven over dat Paul McCartney dood was bladiebla. En dan ga je overal wel dingen zien ja. Stemdeskundige hebben gezegd dat voor het ongeluk zijn stem anders was bladiebla.


Ik vind over het algemeen dit een beetje gelul. Bij sterren iig om toch weer bekendheid te krijgen, met die aanslagen op 11-9 wordt er een reden gezocht om Bush te haten, blabla.

Misschien klopt het, misschien niet. Ik lig er niet wakker van.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 12:45
Verwijderd
De meest hardnekkige complottheorie is toch wel dat god fossielen in de grond heeft gestopt om ons te doen denken dat er evolutie is.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 14:19
Verwijderd
Ik heb wel eens iemand gesproken die dacht dat het ''twee ons groenten en twee stuks fruit per dag'' stramien nergens op sloeg en alleen maar campagne om winst te maken van de groente- en fruitlobby was.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 14:21
Verwijderd
Ik eet nooit fruit en ik leef nog, dus het moet wel een complot zijn !!11@
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 14:31
Verwijderd
Nou sommige vind ik wel erg ver gezocht, vooral die van Pim Fortuyn, alhoewel het me niks zou verbazen als het waar zou zijn.

Ik heb/had alleen mijn eigen complottheoriën maar ik vind het een beetje gek om dat te gaan posten.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 14:42
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Ik moet lachen als ik 'scené' uitspreek.
Citaat:
De meest hardnekkige complottheorie is toch wel dat god fossielen in de grond heeft gestopt om ons te doen denken dat er evolutie is.
Wtf
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 14:55
Verwijderd
@Pippeloen: Laat horen, ik ben heul benieuwd!

ot: Nou, ik vind die van 9/11 redelijk geloofwaardig. Ik zie Bush er goed voor aan.
Pim Fortuyn vind ik redelijk vergezocht. En voor de rest.... Ik weet niet. Iemand die tegen (ik noem even als voorbeeld) het huwelijk van Prins Charles was, gaat op zoek naar bewijzen om te laten zien dat Prins Charles een gore klootzak is. Zo kun je overal tekenen gaan zien.
Net zoals met de Beatles; als je een bepaalde plaat (ik weet zo niet meer welke) achterstevoren afdraait, hoor je: 'The walrus is dead, the walrus was paul.' Ik kan me niet voorstellen dat die jongens bij elkaar hebben gezeten: 'Ahh kijk! Als we dit woordje nu veranderen door Pluh, dan komt er achterstevoren uit 'the walrus is dead. Eens kijken of onze fans slim genoeg zijn om daar achter te komen!'
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 16:12
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Die van het pentagon klopt niet, er zijn foto´s van een beveiligings camera waarop je kan zien dat het een vliegtuig is en er zijn stukken van het vliegtuig gevonden. Tot slot was er nog een overlevende die in de crashruimte zat, die het toestel heeft gezien.
(bron: national geographic-seconds from disaster)
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 16:39
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Die van 11 september klinkt zo gek nog niet,er is ook onder valse voorwendselen Irak binnen gevallen en heus niet omdat Saddam zo bad was.

Die vader van Dodi is niet goed bij zijn hoofd gewoon te ver gezocht evenals Pim die echt premier had kunnen worden :')
__________________
Speak softly and carry a big stick
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 16:53
Verwijderd
Citaat:
De meest hardnekkige complottheorie is toch wel dat god fossielen in de grond heeft gestopt om ons te doen denken dat er evolutie is.
Wat denken die complotaanhangers dat de reden ervan is? Verwarring zaaien? Waarom zou God dat willen?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Wat denken die complotaanhangers dat de reden ervan is? Verwarring zaaien? Waarom zou God dat willen?
Om ons geloof te testen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Wat denken die complotaanhangers dat de reden ervan is? Verwarring zaaien? Waarom zou God dat willen?
It's a test! Waarom zou God willen dat Abraham zijn zoon offerde?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 16:59
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Om ons geloof te testen.
Wat als je niet slaagt?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Wat als je niet slaagt?
Branden in de hel.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 17:05
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Wat als je slashcaret?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 18:02
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Elvis leeft nog!
Of in ieder geval 10 jaar geleden dan.

en 2pac ook.

En Kurt Cobain is vermoord.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 18:03
Verwijderd
Ik geloof in de complottheorie van muziekliefhebbers dat zowel Elvis, 2pac als Kurt Cobain kutmuziek maakten.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-11-2007, 18:09
PV
PV is offline
Paul McCartney, daar hebben we op de middelbare school een hele muziekles aan gewijd. En ook echt die platen achterstevoren afgespeeld en platenhoezen bestudeerd enzo. Leuke les wel
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Om ons geloof te testen.
Oja. Logisch idd.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Elvis leeft nog!
Of in ieder geval 10 jaar geleden dan.

en 2pac ook.

En Kurt Cobain is vermoord.
ik wou het net zeggen:

elvis leeft, kurt is vermoord door courtney, sid door nancy en zo zijn er nog een paar...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 18:39
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Ik vind aanhangers van complottheorieën achterlijk.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 19:53
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb wel eens iemand gesproken die dacht dat het ''twee ons groenten en twee stuks fruit per dag'' stramien nergens op sloeg en alleen maar campagne om winst te maken van de groente- en fruitlobby was.
Ja, die precieze cijfers slaan nergens op.

Hetzelfde geldt voor melk, het idee dat je koeienmelk nodig hebt om gezond te leven wordt ook puur voor inkomsten in de landbouw in stand gehouden.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 19:54
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Wat denken die complotaanhangers dat de reden ervan is? Verwarring zaaien? Waarom zou God dat willen?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, die precieze cijfers slaan nergens op.

Hetzelfde geldt voor melk, het idee dat je koeienmelk nodig hebt om gezond te leven wordt ook puur voor inkomsten in de landbouw in stand gehouden.
Oh ja, dat weet ik. Maar die persoon bedoelde echt dat volgens haar groente en fruit totaal niet nodig was.

Melk is inderdaad alleen voor kleine kinderen van toevoegende waarde. Bij volwassenen kan het zelfs voor botontkalking leiden, terwijl het tegenovergestelde steeds beweerd wordt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2007, 21:55
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 23:52
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
pfff ja je hebt overal wel complottheorien over.

Hoewel ik al die 9/11 dingen zo ver gezocht vind, ik bedoel. Osama is toch niet in dienst van de VS als marionet om de realiteit te verdoezelen? en die miljoenen moslims die een hekel aan het westen hebben en niks leuker vinden als weer een brandende stad met veel burgerdoden? hoezo zou Bush enco 9/11 hebben gewild?

En over Fortuyn, lijkt me ook sterk dat de BVD em om wou leggen,maargoed is mogelijk als Bea het perse wou. Hoewel, hoezo zouden ze Volkert kiezen om het te doen en niet alleen de scherpschutters die ook op het dak stonden (volgens de complottheorie)
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 23:57
Verwijderd
Citaat:
hoezo zou Bush enco 9/11 hebben gewild?
Ik geloof niet in 9/11-complottheorieën, maar het is overduidelijk dat Bush en co. electoraal en geopolitiek voordeel hebben gehad bij 9/11.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 00:02
Verwijderd
Citaat:
-Paul McCartney is al in 1966 overleden en daarna vervangen door een dubbelganger. (ja dit verzin ik niet, er zijn echt mensen die hiervan overtuigd zijn)
Jep, en als je 'A day in the life' (het beste Beatles-nr ooit als je het mij vraagt) achterstevoren zou spelen, zou je 'Paul is dead' horen. En het feit dat hij als enige op blote voeten liep op Abbey Road. En nog wel meer, maar al die vage 'bewijzen' en aanwijzingen weet ik niet (meer).
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 01:10
Supreme Dutch
Denk dat de BVD Volkert dan wel flink mag gaan beschermen over een aantal jaar..
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 04:06
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Jep, en als je 'A day in the life' (het beste Beatles-nr ooit als je het mij vraagt) achterstevoren zou spelen, zou je 'Paul is dead' horen. En het feit dat hij als enige op blote voeten liep op Abbey Road. En nog wel meer, maar al die vage 'bewijzen' en aanwijzingen weet ik niet (meer).
Er wordt nooit verklaard waarom mensen die achter dit soort complotten zitten blijkbaar overal hints droppen, alsof ze superschurken uit strips zijn.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 05:30
Verwijderd
Als ik achter een complot zou zitten dan zou ik echt wel superschurk-style overal hints droppen hoor
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Als ik achter een complot zou zitten dan zou ik echt wel superschurk-style overal hints droppen hoor
Idd, in deze stijl:
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 16:22
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
tvp
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 17:54
Supreme Dutch
Revisionisme is cool
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Er wordt nooit verklaard waarom mensen die achter dit soort complotten zitten blijkbaar overal hints droppen, alsof ze superschurken uit strips zijn.
Misschien ben ik raar, maar ik snap niet wat je zegt en waarin het een reactie was op mijn post.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-12-2007, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Misschien ben ik raar, maar ik snap niet wat je zegt en waarin het een reactie was op mijn post.
Alsof de Beatles overal hints zouden instoppen, alsof het superschurken uit strips zijn. Ter onderstreping van hoe belachelijk die dingen zijn die jij noemde. Dat bedoelde hij.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Alsof de Beatles overal hints zouden instoppen, alsof het superschurken uit strips zijn. Ter onderstreping van hoe belachelijk die dingen zijn die jij noemde. Dat bedoelde hij.
Ach zo.
Gelukkig heb ik ze niet zelf bedacht.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Idd, in deze stijl:
[afbeelding]
Hahaha ja.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 15:44
le_mug
Avatar van le_mug
le_mug is offline
ik zag 2pac laatst nog chillen in de hood. dus hij leeft nog gewoon, die resurection van de makaveli seg ik je
__________________
je m0000000000000000000000000d'r
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 16:58
Verwijderd
Citaat:
-De maanlanding heeft nooit plaatsgevonden maar is gefilmd in een studio. Dit om de Soviet-Unie voor te zijn.

die lijkt me wel te kloppen...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 17:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
die lijkt me wel te kloppen...
Want?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 17:38
Verwijderd
uit een onderzoek is gebleken dat de raket waarmee ze naar de maan zijn gegaan niet genoeg kon hebben om die afstand te halen... het rapport kwam uit (een professor uit Amerika) en een dag later was het "verdwenen" dus het zal wel kloppen
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 17:41
Verwijderd
Citaat:
uit een onderzoek is gebleken dat de raket waarmee ze naar de maan zijn gegaan niet genoeg kon hebben om die afstand te halen... het rapport kwam uit (een professor uit Amerika) en een dag later was het "verdwenen" dus het zal wel kloppen
Ja en ik ben een keer ontvoerd door aliens dus ze zullen wel bestaan.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Ja en ik ben een keer ontvoerd door aliens dus ze zullen wel bestaan.
Ze bestaan ook alleen ze zijn veel slimmer dan wij zijn en daarom zoeken ze ons niet op
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 17:47
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
uit een onderzoek is gebleken dat de raket waarmee ze naar de maan zijn gegaan niet genoeg kon hebben om die afstand te halen... het rapport kwam uit (een professor uit Amerika) en een dag later was het "verdwenen" dus het zal wel kloppen
Natuurlijk
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 02:51
Bonga
Avatar van Bonga
Bonga is offline
Citaat:
Denk dat de BVD Volkert dan wel flink mag gaan beschermen over een aantal jaar..
ach.. als niemand hem de komende jaren nog noemt is iedereen hem al wel weer vergeten tegen de tijd dat hij vrijkomt.. want hoeveel mensen herinneren zich pimmetje nog goed..
__________________
"Òf het is zijn broer Bonga, de dappere buffeljager..."
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 16:03
Racing Dutch
Avatar van Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Citaat:
Ze bestaan ook alleen ze zijn veel slimmer dan wij zijn en daarom zoeken ze ons niet op
Ja hoor, als dat waar is wordt ajax nederlands kampioen
__________________
My postcount is higher than my IQ. :)
Met citaat reageren
Oud 09-12-2007, 22:38
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Ja hoor, als dat waar is wordt ajax nederlands kampioen
Ze staan wel eerste
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 00:15
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
ach.. als niemand hem de komende jaren nog noemt is iedereen hem al wel weer vergeten tegen de tijd dat hij vrijkomt.. want hoeveel mensen herinneren zich pimmetje nog goed..
*steekt vinger op*

Citaat:
Ze staan wel eerste
1 puntje verschil slechts, PSV wordt gewoon kampioen, net zoals vorig jaar.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Chaos vliegverkeer door terreuralarm; politie Londen verijdelt terreurplan
Gatara
90 29-08-2006 16:52
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [9-11] Wat gebeurde er echt?
IGRA
120 07-03-2006 17:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Protesten in Syrie? Moet Westen steun geven?
hhendrikxx
219 18-03-2005 13:19
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap "Vrouw raakte tasjesdief opzettelijk"
Levitating Nun
313 18-02-2005 15:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Lastercampagne AD tegen LPF
Hippielove
52 04-09-2002 19:24
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Alle jongeren ingeënt tegen meningokok-C
PV
40 25-03-2002 17:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02.