Oud 18-04-2014, 07:11
Verwijderd
Beste Scholieren.com,
Ik blijf me verbazen over het "contactforum", het is een forum waar zelfs liefdesrelaties worden onderhouden tussen onbekende (slechte) mensen. Zoals dit topic. Ik verwacht niet dat mensen gelukkig worden van dat soort topics, ook zullen de ouders het vaak niet accepteren. Ik denk dat we voor de veiligheid van de leden dit beter niet kunnen doen, misschien iets overleggen op IRC vind ik oke. Maar met een onbekende meteen op Skype? Het lijkt me beter als we van dat soort "ik zoek een vrouw..."-topics verwijderen voor de veiligheid van één of zelfs beide partijen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2014, 09:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik denk dat de mensen die op Contact Gezocht reageren of topics openen zich zelf redelijk bewust zijn van het type mensen dat de aantrekken, afhankelijk van de manier waarop ze zichzelf presenteren. Of er succesvolle relaties ontstaan via dit subforum? Ik heb geen idee. Maar CG is breder opgezet dan alleen voor dit type contact.

Daarnaast denk ik dat jongeren op een of andere manier het toch leuk blijven vinden met vreemden contact te hebben. Op dit moment kan dat redelijk gecontroleerd via CG. Hier letten leden en wij als forumbazen op of er geen vreemde berichten tussen staan, bijvoorbeeld van mensen die veel ouder zijn, mensen die zo naïef zijn hun telefoonnummer online te zetten of mensen die een seksoproep plaatsen. Dit wordt niet getolereerd. Persoonlijk denk ik, dat wanneer CG zou verdwijnen, andere subfora (zoals bijvoorbeeld Liefde & Relatie) hier veel hinder van ondervinden omdat de contactoproepen daar naartoe verhuizen.

Door CG kunnen we in beperkte mate toezicht houden en ingrijpen. Wanneer contactoproepen op alle subfora komen te zweven of erger nog, alleen achter de schermen via privéberichten is het toezicht houden hierop veel lastiger. Wij proberen CG zo veilig mogelijk te houden, maar persoonlijke gegevens uit handen geven blijft een stuk eigen verantwoordelijkheid van forumleden zelf.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 18-04-2014, 19:31
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Ik kan het niet beter verwoorden dan Elin3 en sluit me er helemaal bij aan.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2014, 01:19
Verwijderd
Hey, de SGP op dit forum? Leuk!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2014, 12:48
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Onzin is een ander subforum deadlock!
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2014, 13:09
Verwijderd
Ik ben bloedserieus Ik vind dat 123456789tieneke zich met zijn eigen zaken moet bemoeien en die kids gewoon hun gang moet laten gaan. 'Slechte' mensen. Get real.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2014, 13:49
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Ik ben bloedserieus Ik vind dat 123456789tieneke zich met zijn eigen zaken moet bemoeien en die kids gewoon hun gang moet laten gaan. 'Slechte' mensen. Get real.
Min of meer komt dat erop neer bij wat Eline heeft gepost
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2014, 15:02
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik ben het eens met Tetplokje. Na het topic te hebben bekeken waar die meneer het over heeft vraag ik me af hoe hij er bij komt dat de TS vunzige bedoelingen zou hebben. Een gevalletje zoals de waard is....? Dat hij niet op deze manier contact wil zoeken of niet wil dat zijn kinderen dat doen moet ie helemaal zelf weten maar ga niet vertellen dat anderen het ook niet mogen doen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 19-04-2014, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Min of meer komt dat erop neer bij wat Eline heeft gepost
Ja klopt! Alleen niemand leest dat en mijn reactie wel
Met citaat reageren
Oud 19-04-2014, 20:52
Verwijderd
Waarom die smiley?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2014, 20:57
Verwijderd
Waarom niet.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2014, 22:35
Verwijderd
Ga ergens anders cockblocken, malloot.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie voel me eenzaam
westlander84
15 17-07-2003 18:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.