Oud 04-06-2014, 16:55
Takess
Takess is offline
Beste scholieren en medestudenten,

Mijn naam is Michael Takes, masterstudent aan de Universiteit Utrecht. In het kader van mijn masteropleiding Geo-Communicatie doe ik onderzoek naar de natuurbeleving en acceptatie van de jacht onder Nederlandse burgers.

Het doel van mijn onderzoek is om te achterhalen welke beleving van de natuur Nederlanders hebben en in hoeverre deze van invloed is op de acceptatie van de jacht in algemene en specifieke zin. In het onderzoek zal ook gekeken worden of ruimtelijke patronen te herkennen zijn in de beleving van de natuur en acceptatie van de jacht. Dit kan resulteren in nieuw verkregen indicaties, interessante kaarten, grafieken en tabellen rondom het thema natuurbeleving in Nederland.

Ik benader jullie omdat ik in mijn onderzoek graag mensen met verschillende persoonskenmerken wil betrekken om zo een betrouwbaar mogelijke steekproef te krijgen. Ik vroeg mij af of jullie deel zouden willen nemen aan mijn onderzoek door een vragenlijst in te vullen. De vragenlijst neemt niet meer dan 10 minuten van jullie tijd in beslag.

Deelname wordt ten zeerste op prijs gesteld!

De vragenlijst is te bekijken en in te vullen door het volgen van de volgende link: http://www.thesistools.com/web/?id=415140

Alle ingevulde data zal strikt anoniem behandeld worden.

Indien er vragen of opmerkingen zijn hoor ik het graag.

Hartelijk dank, jullie medewerking wordt bijzonder op prijs gesteld!

Met vriendelijke Groet,
Michael Takes
Masterstudent Geo-Communicatie aan de Universiteit Utrecht
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg mensnatuur.jpg (66.2 KB, 0x gelezen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-06-2014, 18:19
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Dit is meer iets voor Flora en Fauna. Ik verplaats het voor je.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:50.