Oud 17-02-2016, 19:26
Nilsdenhertog
Nilsdenhertog is offline
Hallo, ik zit nu al 3 jaar op de Middelbare School en ben een hetero jongen op de MAVO.
Ik voel me dit jaar best wel onzeker. Omdat sommige mensen zeiden dat ik niet mooi ben. En oke ze zeggen super vaak tegen heel veel mensen dat ze lelijk zijn. Maar ik neem dat wel erg op en voel me daar ook best wel ziek over. En ik vind zelf gewoon dat ik er gewoon normaal uit zie. Wat moet ik doen om die onzekerheid wat andere mensen van me denken weg te krijgen?

Groetjes Nils
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2016, 19:35
bregjevh2002
bregjevh2002 is offline
Daar moet je je niets van aantrekken iedereen is wel eens onzeker komt wel weer goed
Met citaat reageren
Oud 23-02-2016, 09:23
RobertG
Avatar van RobertG
RobertG is offline
Is uiteraard voor ons buitenstaanders makkelijk gezegd, maar negeren is inderdaad de beste optie. Aan je oren was niets mis, en ook dat litteken stelt geen kloot voor. Beide hebben zijn charme voor de juiste persoon.
De 'sommige mensen' die zeggen dat je niet mooi bent, die zijn of jaloers, of hebben geen smaak, of hebben een heel slecht beoordelingsvermogen.
Nu op de middelbare school telt de mening van anderen meestal vrij zwaar, maar leg het naast je neer..

grtz,
Met citaat reageren
Oud 01-05-2016, 03:20
Casio
Avatar van Casio
Casio is offline
Als ze zeggen dat jij lelijk bent zijn ze zelf ook onzeker, iedereen is onzeker. Geloof in je zelf. jij komt er wel. ik geloof in je.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2016, 14:06
fairtje
fairtje is offline
Citaat:
Als ze zeggen dat jij lelijk bent zijn ze zelf ook onzeker, iedereen is onzeker. Geloof in je zelf. jij komt er wel. ik geloof in je.
Dat klopt,mensen die over anderen dingen gaan.zeggen zijn dat idd.
Avhter dat stoere gezicht,zit een onzeker iemand.
Laat zze lekker praten,weet wel wat jij over jezelf viindt belangrijker ia wat hun zeggen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2016, 13:06
PiettePeter
PiettePeter is offline
klop ze af, droog ze met een vurige handdoek.
Als iemand iets vervelend zegt, is het soms het beste om terug te bijten.
Maar dat ligt aan de persoon die het doet.
Soms is het beter om het gewoon afzonderlijk op een serieuze manier met die persoon te bespreken.
Andere keren kun je er een grapje over maken om het werkelijk overbrengen van je punt makkelijker te maken.
-
Vaak als iemand vervelend doet tegen mij dan, óf bok ik ze óf ik maak er zelf ook een grap over en geef dan met een zacht serieuze toon aan dat ik het echt niet leuk vind. Is erg effectief.
-

En dat je het nodig vond om specifiek te stellen dat je hetero bent doet me wel twijfelen hoor ;P
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm

Laatst gewijzigd op 09-05-2016 om 13:23.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 20:29
Nilsdenhertog
Nilsdenhertog is offline
Ik kreeg net een heel vervelend belletje, iemand belde anoniem. Ik nam op omdat de telefoon van bij mij thuis ook op anoniem staat. Dan hoor ik opeens een robot stem die zegt: Kk homo, met je lelijke vlekken op je kin. Daar bedoelen ze mijn litteken op mijn wang mee. Ik vind dit echt verschrikkelijk en het doet me echt hartstikke veel pijn...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 22:55
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Vervelend Nils. Zeker omdat je al zo onzeker bent. Probeer je hart te luchten bij iemand en probeer er dan verder niet aan te denken.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 23:59
Nilsdenhertog
Nilsdenhertog is offline
Ja heel vervelend, ook al zeggen heel veel mensen ook ja je litteken valt niet op en het is niet lelijk. Maar ik kan dat ene beeld dat ik van mezelf heb maar niet weg krijgen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe raak ik mijn onzekerheid weer kwijt?
Magaline
5 20-06-2010 12:39
Psychologie onzekerheid die uit de hand loopt.
meisje-xx
3 08-09-2008 21:08
Seksualiteit ik ben onzeker
carpediem
52 14-07-2007 21:52
Psychologie Vaak onzeker
Paulusma P
4 16-02-2006 23:31
Psychologie Dromen waarin je onzekerheden naar voren komen?
Alistar
4 03-08-2005 11:29
Psychologie Beautiful - onzekerheid
lso
8 20-05-2004 18:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48.