Oud 28-01-2017, 08:04
lobje
lobje is offline
mn tante maakt meeste kleren voor mij wat mn stiefoma dan uitkiest en mooi en netjes vind staan. ze is best ouderwets met alles, mag weinig zelf uitkiezen. mn vriendin die mag vaak al lange broek dragen of een legging of panty onder rok.
Wie kiest zelf ze kleren al en wat dragen jullie zoal voor kleren en schoenen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2017, 08:21
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik was best wel kritisch op wat ik wel en niet aan wilde, en vanaf groep 6 of 7 begon ik dat ook steeds meer te uiten. Dan ging ik samen met mijn moeder winkelen en konden we het vaak wel eens worden. Op de basisschool en de middelbare school moest ik wel altijd een rok aan, maar gelukkig kan je die ook op veel manieren combineren. Een spijkerrokje kan stoer zijn met de juiste schoenen en een dikke panty of legging en een leuk shirt/ een stoere trui/ een hoodie. Andere soorten rokjes kunnen juist weer heel alternatief of vrouwelijk staan.

Naar de universiteit draag ik vaker een broek en ligt het verder aan hoe ik me voel. De ene dag heb ik zin in een vrouwelijk outfit en doe ik wat make up op, de andere dag kan het me weinig schelen en kom ik in een hoodie van mijn studentenvereniging naar college.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-01-2017, 09:13
lobje
lobje is offline
spijkergoed en jeans mag ik niet dragen van mijn oma alleen maar lichtblauwe en geruite plooirokken net boven de knie omdat zij dat mooi vind staan bij me. Liefst zou ik wel moderner willen en legging ofso dragen in plaats van witte enkelsokken onder mn schoenen.
Met hun in de stad winkelen vind ik nooit leuk vooral als er dan groepje moderne meisjes achter ons lopen en dan vervelende opmerkingen maken over mn kleding en haar
Met citaat reageren
Oud 28-01-2017, 13:36
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik begrijp dat je bij je oma woont? Hoe oud ben je?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 28-01-2017, 15:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Kan je het bespreekbaar maken met je oma? Of misschien een keer bespreken met je juf, meester of mentor op school. Dan kan zij of hij mogelijk tijdens een ouderavond eens met je oma bespreken dat het opvalt dat je zulke andere kleren draagt als de rest van de klas.

Hoe oud ben je trouwens?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-01-2017, 13:36
lobje
lobje is offline
hoi elin3,

Ik ben 17 en jij?
Kies jij zelf je kleding al uit en wat draag jij dan zoal voor kleding en schoenen?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2017, 16:26
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Baantje zoeken en zelf je kleding kopen. Vind het heel apart dat je niet zelf kleding mag uitzoeken waar jij je fijn in voelt.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2017, 17:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
hoi elin3,

Ik ben 17 en jij?
Kies jij zelf je kleding al uit en wat draag jij dan zoal voor kleding en schoenen?
Ik ben inmiddels 21, maar bepaal misschien al wel 10 jaar grotendeels zelf wat ik draag.
Ik draag graag t-shirts, in de zomer draag ik ze zo, als het kouder is draag ik vaker shirts met lange mouwen of shirts met korte mouwen met een vest er overheen. Ik draag ook regelmatig capuchon-truien. Ik heb ook een aantal jurkjes die ik graag draag. Verder veel spijkerbroeken of rokjes (op de middelbare school vooral spijkerrokjes, nu starke zwarte rokjes net boven de knie, of wat wijdere rokken - vooral zwart want dat combineert makkelijk) met een legging of 15 den panty van de Zeeman. Door een dunne panty kan je outfit gelijk een meer verzorgde, of meer volwassen uitstraling krijgen. Wat ik draag is niet per definitie wat in de mode is, maar wel kleding waar ik me fijn in voel.
Kwa schoenen heb ik veel sneakers (All Stars, Adidas) en mooie laarzen. Echt elegante schoenen heb ik op het moment niet

17 is een hele normale leeftijd om eens te vragen om kleedgeld, zodat jij kunt bepalen wat je draagt. Het is fijn om je eigen stijl te kunnen ontdekken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 31-01-2017 om 16:19. Reden: Typo
Met citaat reageren
Oud 31-01-2017, 16:08
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Als je in de stad winkelen vervelend vindt kun je misschien kleding bestellen op internet? Zijn er winkels die je leuk vindt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 17:09
Levensbeschouwing & Filosofie Leven na de dood
**
74 16-03-2009 09:27
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Weer een onderwijs pleidooi
Kitten
129 02-03-2009 11:19
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Eten & Drinken Wat kan ik wel en niet eten?
dark princess
37 05-09-2005 18:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38.