Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2017, 13:10
Gijsjuh
Gijsjuh is offline
Hallo mensen,

Ik ben 17 jaar en blow af en toe wel. Met een paar vrienden die wel vaker drugs doen willen we binnenkort paddo's doen, maar we zijn er allemaal nogal onbekend mee.
Waarom zou dit geen goed idee kunnen zijn? En hebben jullie nog tips?
We zijn niet van plan erna nog uit te gaan of iets dergelijks, we willen gewoon bij 1 van de vrienden overnachten.

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2017, 15:09
blaches
blaches is offline
Hee Gijsjuh,

Ik denk dat je truffels bedoeld (legale variant die in de smartshop te krijgen is). Als je dit niet bedoelde zou ik daar wel mee beginnen ipv paddo's...

Waarom is het geen goed idee? Naja zoals je weet is het drugs en drugs heeft altijd een negatief iets eraan. De gemiddelde drugs is meestal slecht voor je gezondheid en heeft een verslavingsfactor. Truffels / paddo's vallen onder de psychedelica zoals je wel weet als je je in heb gelezen. Over het algemeen zijn bijna ale psychedelica's helemaal niet zó slecht voor je. Eigenlijk bijna niet. Ook zit er niet echt een verslavingsfactor aan. Het enigste nadeel met deze "soort" drugs is dat je er fout op kan gaan. Dat heet een bad-trip.

Zelf na een +25 keer trippen (op verschillende psychedelica) ook een bad-trip gekregen. Ik dacht dat ik er immuum voor wat maar het kan iedereen overkomen.

Je hoeft niet bang te zijn op een bad trip. Een bad trip gebeurd meestal alleen als je je mentaal al drie keer kut voelt. Depressie, ouders net verloren of iemand uit de familie of weet ik veel wat. Bad trips kan ook komen als je gewoon te gek gaat lopen doen met de dosis (mijn geval).

Als je een lichte dosis neemt en in een goede set & setting (zoek even op wat dit inhoud...tip!) dan zijn de risico's minimaal.

Ik zou bij truffels gewoon rond de 10 á 12 gr aanraden. 15 gr kan toch net iets té zijn en je weet ook nog niet hoe gevoelig je ervoor bent. Je kan met 10 gram beginnen maar ik weet dat sommige mensen hier nog geen "visuals" op hebben gehad. Terwijl de ander die weer wel krijgt.

Erna uitgaan...hahaha meestal ben je wel redelijk moe na trippen. Dan valt de dosis dan nog wel mee en zal je niet helemaal gesloopt zijn maar het vraagt wel wat van je.

Zorg dat je alleen thuis bent, je wilt niet je ouders tegen komen want "normaal" doen is opeens zo moeilijk tijdens het trippen.

Tips:
-Glowsticks!!! Maak de kamer helemaal donker, pak een ongebroken glowstick...hou hem vlak voor je ogen en knak hem zachtjes...je ziet hele universums voor je gevoel! Doe dit een beetje als je visuals goed en duidelijk zijn. Je wordt echt vrolijk van die dingen.
-Muziek. Spreekt voor zich.
-Muziekvideo clips kijken. Kijk het nummer "asap rocky - lsd" op een groot scherm met goed geluid. kijk hem voor het eerst tijdens het trippen...het blaast je weg.
-Doe een album van bijvoorbeeld pink floyd op (dark side of the moon). Maak de kamer donker ga goed liggen en sluit je ogen en blijf stil liggen. Na een minuut of 10 krijg je echt de ziekste spektakel van kleuren en visuals te zien. Kan heftig zijn maar als je er aan overgeeft ga je de mooiste ervaring ooit krijgen.

Heb nog veel meer tips, als je meer wilt weten etc. stuur maar een pb ofzo. Vragen kan je ook altijd stellen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2017, 21:04
Gijsjuh
Gijsjuh is offline
Bedankt hiervoor!
Over het algemeen merk ik bij kleine hoveelheden van alcohol en wiet al dat ik wat meer voel dan m'n vrienden die hetzelfde aantal binnen hebben gekregen, dus ik zal hier ook wat voorzichtiger mee zijn.
De ouders van degene waar we dit bij gaan doen zijn als het goed is de hele nacht weg, dus dat komt waarschijnlijk wel goed.

Dankjewel! Je hebt me erg veel geholpen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Best niet-chemische drug?
Zoari
8 27-03-2013 22:06
Drugs & Alcohol Het groot geweldige IZSADC topic deel 88! Zuur tot het bot!
m3tr01dm1nd3d
500 23-04-2010 12:35
Drugs & Alcohol het grote paddo topic
TraXarT
43 23-07-2009 20:43
Drugs & Alcohol Soorten Paddo's
Verwijderd
8 17-12-2002 21:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45.