Oud 13-04-2017, 21:56
_steel_boy
_steel_boy is offline
Hallo,

Euhm ja dit heb ik nog nooit eerder aan iemand verteld. Dus ik heb 2 moedervlekken op mijn linkerwang ong. Allebij halve centimeter is de diameter. Ik heb al heel m'n leven "bang" dat ik hierdoor geen vriendinnetje zal krijgen😣wat ik by the way wel graag wil, zodat ik een gezin kan stichten ( als zij dat wil dan). Kun je pls hierop reageren. Kijken ze naar je uiterlijk of naar innerlijk??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2017, 21:59
Brilliant
Avatar van Brilliant
Brilliant is offline
"ze" kijken naar je uiterlijk, mensen die oppervlakkig zijn, iedereen dus. Iedereen kijkt naar iemand, en heeft meteen een mening.

Zorg gewoon dat de rest van jou wel een goede indruk maakt, en dan maken die 2 moedervlekjes ook niet zoveel uit.
Verder is voor de meeste, die een serieuze relatie willen, het innerlijk veeeel belangrijker.
Dus ik zou niet al te onzeker zijn over je moedervlekken, en rustig afwachten op de ware
__________________
Keep it mellow.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 23:18
Ben Strik
Ben Strik is offline
Als iemand jou niet 'kiest' vanwege twee moedervlekken op je wang (waaraan je zelf weinig kunt doen!), is diegene sowieso niet geschikt voor jou. Mensen kijken natuurlijk eerst naar uiterlijk, dat is logisch. Maar juist daarom moet niet jij je aanpassen aan wat een ander (anderen) leuk vindt (vinden), er is maar 1 jij, er zijn genoeg anderen die jou wel waarderen om wie je bent en hoe je eruitziet. Het hoort er natuurlijk wel bij als jong bent, onzeker zijn. Dat komt allemaal goed. Begin met jezelf meer te waarderen en wat jij belangrijk vind op de eerste plaats en wat anderen vinden een stuk lager.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2017, 21:00
Verwijderd
Okey luister

Je vriendin moet niet van je houdem om (alleen) je uiterlijk maar om hoe je bent.
Ik zou en dat meen ik echt als ik zou moeten kiezen tussen en super knappe jongen maar die van binnen super arrogant en stom is en een super lelijk jongen maar die super lief en aardig is die humor heeft. Zou ik sowieso voor de 2de gaan. TUURLIJK een knappe jongen is altijd leuk maar innerlijk telt meer. Als iemand alleen maar om je geeft om je uiterlijk is ze niet goed voor je. Hoe leuk en lief ze mag zijn als ZIJ alleen maar om je geeft om je uiterlijk hoor je niet bij haar. Dus maak je geen zorgen je vind echt wel iemand
Met citaat reageren
Oud 14-04-2017, 22:15
_steel_boy
_steel_boy is offline
Thx for the support guys, helpt echt😁
Met citaat reageren
Oud 16-04-2017, 22:31
meisje&probleem
meisje&probleem is offline
Hey

Ik ben een meisje,
en ook ik heb een vrij wel grote moedervlek op mijn wang
En gohh hoe onzeker ik me daar wel niet om voel.
Mijn vriendje kan het alleszinds niet schelen, hij zegt dat hij houdt van me hoe ik ben. En dat ben ik ook gaan accepteren.
En zo zou jij ook moeten denken,
als een meisje je niet zou willen omdat je een paar moedervlekken op je gezicht hebt, is ze je echt niet waard.
Geen zorgen je zult echt wel iemand tegen komen met wie je je goed voelt!
Btw Ik kijk persoonlijk altijd naar het innerlijk,
Als in me goed voel bij een persoon wordt hij/zij altijd mooier dan als hij of zij me slecht laat voelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam?
Verwijderd
363 16-08-2012 21:11
Liefde & Relatie ex zegt rare dingen tegen mij
loveless
27 21-02-2007 14:40
Liefde & Relatie het goed maken
dangerasa
27 25-05-2006 01:47
Liefde & Relatie Geen andere optie dan contact verbreken met goede vriendin?
Commondude
9 23-06-2004 18:57
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad...
0 22-03-2001 19:57
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad
2 22-03-2001 19:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19.