Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2017, 20:17
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Wat een hoeren zeg.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2017, 20:24
Abby.
Abby. is offline
Ik heb stiekem ook de volgende aflevering al gezien
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 20:36
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Volgende? Napraten?
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 20:36
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Ja dus.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 20:37
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
En die Herbert is een schijnheilige egoïstische klootzak.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 20:46
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
En die Herbert is een schijnheilige egoïstische klootzak.
Niet te doen hè. Ik weet niet of ik er nu om moet lachen of huilen. Jolien is ook wel echt niet normaal naïef en dom dat ze erin trapt en dat ze niet allang heel hard op hem is afgeknapt. Maar zijn logica is te bizar voor woorden.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 20:56
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Maar ik geloof eet niets van dat jolien alleen een beetje gezoend heeft

En lize Is de grootste sloerie van deze serie
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 21:15
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Maar ik geloof eet niets van dat jolien alleen een beetje gezoend heeft

En lize Is de grootste sloerie van deze serie
Je bedoelt Lisa neem ik aan???
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 21:18
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Maar ik geloof eet niets van dat jolien alleen een beetje gezoend heeft

En lize Is de grootste sloerie van deze serie
Dat geloof ik ook niet, maar dan nog.

Ik vind Lize helemaal geen sloerie. Ze heeft zich superlang ingehouden, terwijl ze overduidelijk verliefd aan het worden was. Uiteindelijk dacht ze "fuck it" en ging ze ervoor. Good for her.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 21:19
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Precies! De sneaky hoer van de serie is toch wel Lisa in mijn ogen. Achterbaks.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 21:21
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik ga 'm nu kijken trouwens. BOOYAHHHH
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 21:22
Abby.
Abby. is offline
Eens.

En Merijn is ook niet helemaal een heilig boontje, maar ik vind hem zoveel leuker met Pommeline dan met die sneaky biatch.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 21:51
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Ben alleen tevreden over Merijn. De rest allemaal hoeren en hypocrieten.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 21:53
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Verder terecht dat Lisa haar relatie met Jefferson als beëindigd beschouwde.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 22:03
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Verder terecht dat Lisa haar relatie met Jefferson als beëindigd beschouwde.
Dat is Lize! Jullie halen ze door elkaar!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 22:04
Abby.
Abby. is offline
Inderdaad, hoe moeilijk kan het zijn
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 22:05
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik vond het heerlijk. En ik hoop dat Jolien ooit de kracht vindt om bij Herrrrrberrrrrt weg te gaan.


En jeeeeezus wat is Ken toch een glijer!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 22:33
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb net ook de allerlaatste gezien en die jolien ik ben echt een beeje in shock. Hoe kun je nog zijn met iemand die dat soort dingen over je gezegd heeft. De fuck.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-04-2017, 22:34
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
"Een beetje naïef"
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 22:39
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
En jeeeeezus wat is Ken toch een glijer!!
Met z'n mooie roze shirtje
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 22:59
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Eigenlijk de leukste persoon in TI: Karim. Dat vond ik echt een liefje.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 23:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind Jolien een beetje aandoenlijk. Zo naïef, dat arme kind. Ik hoop dat ze bij hem weg gaat voor ze besluiten kinderen te nemen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2017, 23:02
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Kiendsjes.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2017, 05:09
Verwijderd
Lize, Lisa en Herbert zijn de sloeries. Herbert is bizar egoïstisch, tegen persoonlijkheidsstoornis aan als hij meent wat hij zegt. Lisa is sneaky achterbaks met de hele tijd handje voor microfoon en kijken waar de camera is. Maar dat vinden jullie ook wel.

Lize dan. Serieus, vinden jullie dat Jefferson de eerste twee kampvuren iets verkeerd gedaan heeft?? Parastoo probeert Niels aan te randen, Jeffie helpt Niels door haar op te tillen (zodat Niels naar zijn kamer kan vluchten) en zij maakt een paar neukbewegingen tegen hem. Hij lacht haar nota bene uit, had overduidelijk 0 interesse in haar. Maar Lize zegt meteen dat ze er klaar mee is. Dat klopt ook wel, ze was er waarschijnlijk van te voren al klaar mee. Tweede kampvuur zegt een chick tegen Jeffie "er zijn meer visjes in de zee" en alles wat hij zegt is "ja das waar". Dat is alles. En hoe kwamen ze op dat onderwerp? Jeffie miste Lize en was bang dat ze verliefd werd op Ken. Wat doet hij dan in hemelsnaam verkeerd? Maar wederom gaat Lize helemaal over de flos. Ik vind het echt achterlijk hoe zij excuses zoekt om Jefferson te dumpen. Zeg dan gewoon eerlijk dat je verliefd bent geworden op een ander, leg dat niet bij Jeffie neer.

Nadat Natasja kwam (wat een ordinair vies wijf overigens ) heeft Jeffie zich overigens wel degelijk misdragen natuurlijk.

Jefferson is niet heilig maar is volgens mij overal eerlijk geweest. Zegt gewoon wie zijn temptation is etc. Lize doet alsof het haar allemaal overkomt en alsof het Jeffersons schuld is. Dat slaat nergens op.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2017, 06:36
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Eigenlijk de leukste persoon in TI: Karim. Dat vond ik echt een liefje.
Volgens mij is hij helemaal niet zo lief, maar goed Met z'n pindanootjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2017, 06:39
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Lize, Lisa en Herbert zijn de sloeries. Herbert is bizar egoïstisch, tegen persoonlijkheidsstoornis aan als hij meent wat hij zegt. Lisa is sneaky achterbaks met de hele tijd handje voor microfoon en kijken waar de camera is. Maar dat vinden jullie ook wel.

Lize dan. Serieus, vinden jullie dat Jefferson de eerste twee kampvuren iets verkeerd gedaan heeft?? Parastoo probeert Niels aan te randen, Jeffie helpt Niels door haar op te tillen (zodat Niels naar zijn kamer kan vluchten) en zij maakt een paar neukbewegingen tegen hem. Hij lacht haar nota bene uit, had overduidelijk 0 interesse in haar. Maar Lize zegt meteen dat ze er klaar mee is. Dat klopt ook wel, ze was er waarschijnlijk van te voren al klaar mee. Tweede kampvuur zegt een chick tegen Jeffie "er zijn meer visjes in de zee" en alles wat hij zegt is "ja das waar". Dat is alles. En hoe kwamen ze op dat onderwerp? Jeffie miste Lize en was bang dat ze verliefd werd op Ken. Wat doet hij dan in hemelsnaam verkeerd? Maar wederom gaat Lize helemaal over de flos. Ik vind het echt achterlijk hoe zij excuses zoekt om Jefferson te dumpen. Zeg dan gewoon eerlijk dat je verliefd bent geworden op een ander, leg dat niet bij Jeffie neer.

Nadat Natasja kwam (wat een ordinair vies wijf overigens ) heeft Jeffie zich overigens wel degelijk misdragen natuurlijk.

Jefferson is niet heilig maar is volgens mij overal eerlijk geweest. Zegt gewoon wie zijn temptation is etc. Lize doet alsof het haar allemaal overkomt en alsof het Jeffersons schuld is. Dat slaat nergens op.
Ja, allemaal leuk en aardig, maar dat krijgt Lize niet allemaal te zien hè. Zij ziet hoe Parastoo tegen hem staat aan te rijden en hij haar laat doen en erom lacht. Zij ziet dat hij beaamt dat er meer visjes in de zee zwemmen. Zij ziet hoe hij Natasja alleen naar complimenten geeft, haar gewoon zit te versieren. Op dat punt had zij nog altijd niks met Ken gedaan hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2017, 09:38
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Dat is Lize! Jullie halen ze door elkaar!
Pff, volgende keer meer diversiteit in de namen graag.

Citaat:
Lize, Lisa en Herbert zijn de sloeries. Herbert is bizar egoïstisch, tegen persoonlijkheidsstoornis aan als hij meent wat hij zegt. Lisa is sneaky achterbaks met de hele tijd handje voor microfoon en kijken waar de camera is. Maar dat vinden jullie ook wel.

Lize dan. Serieus, vinden jullie dat Jefferson de eerste twee kampvuren iets verkeerd gedaan heeft?? Parastoo probeert Niels aan te randen, Jeffie helpt Niels door haar op te tillen (zodat Niels naar zijn kamer kan vluchten) en zij maakt een paar neukbewegingen tegen hem. Hij lacht haar nota bene uit, had overduidelijk 0 interesse in haar. Maar Lize zegt meteen dat ze er klaar mee is. Dat klopt ook wel, ze was er waarschijnlijk van te voren al klaar mee. Tweede kampvuur zegt een chick tegen Jeffie "er zijn meer visjes in de zee" en alles wat hij zegt is "ja das waar". Dat is alles. En hoe kwamen ze op dat onderwerp? Jeffie miste Lize en was bang dat ze verliefd werd op Ken. Wat doet hij dan in hemelsnaam verkeerd? Maar wederom gaat Lize helemaal over de flos. Ik vind het echt achterlijk hoe zij excuses zoekt om Jefferson te dumpen. Zeg dan gewoon eerlijk dat je verliefd bent geworden op een ander, leg dat niet bij Jeffie neer.

Nadat Natasja kwam (wat een ordinair vies wijf overigens ) heeft Jeffie zich overigens wel degelijk misdragen natuurlijk.

Jefferson is niet heilig maar is volgens mij overal eerlijk geweest. Zegt gewoon wie zijn temptation is etc. Lize doet alsof het haar allemaal overkomt en alsof het Jeffersons schuld is. Dat slaat nergens op.
Hij deed geen moeite om los te komen en de manier waarop hij de hoeveelheid aan visjes in de zee bevestigde, deed nou niet bepaald denken dat hij haar zou missen/nodig heeft. Hij is sowieso een veel te geil jongentje en geeft alles en iedereen de schuld van zijn geilheid. Overall vond ik zijn gedragingen en uitspraken respectloos tegenover zijn vriendin en relatie. Met een beetje zelfrespect blijf je niet bij die jongen.

Maar goed, met een beetje zelfrespect ga je niet met een jongen neuken op nationale televisie, die je ook nog eens maar een week kent, terwijl je officieel ook nog eens in een relatie zit. Dan beschouwt men jou als sloerie.

Al was zij niet de enige die stond te popelen om te neuken (door een excuus in te zetten). Herbert idem dito. Gewoon een notoire vreemdganger die hier dacht te kunnen neuken op wie hij zo verliefd is. En dan achteraf voor eigen geweten Jolien de grond in boren natuurlijk, typisch mannelijk misbruikgedrag. Zou mij niks verbazen als hij ook nog losse handjes heeft/krijgt.

Als derde kon vriendin van Niels niet wachten om door het grote beest Alex aangepakt te worden. Vanaf dag een zo'n beetje werkt ze toe naar een neukexcuus. Ze was niet blij met de goeie beelden van Niels uiteindelijk, dus gebruikte ze maar oudere beelden om alsnog aan haar trekken te komen.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2017, 11:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar ik vond het zo mooi dat Jefferson helemaal verontwaardigd zei "je hebt met die jongen op tv geneukt" en Lize deed alleen "hm hm". Interesseerde haar geen moer, dat vond ik dan wel weer cool want ze zat daar echt van "wat is je punt precies?"
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2017, 18:45
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Ja, allemaal leuk en aardig, maar dat krijgt Lize niet allemaal te zien hè. Zij ziet hoe Parastoo tegen hem staat aan te rijden en hij haar laat doen en erom lacht. Zij ziet dat hij beaamt dat er meer visjes in de zee zwemmen. Zij ziet hoe hij Natasja alleen naar complimenten geeft, haar gewoon zit te versieren. Op dat punt had zij nog altijd niks met Ken gedaan hoor.
Ah komop, ze weten toch aan wat voor programma ze mee doen!
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2017, 18:47
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Ik heb net ook de allerlaatste gezien en die jolien ik ben echt een beeje in shock. Hoe kun je nog zijn met iemand die dat soort dingen over je gezegd heeft. De fuck.
Ja absurd he, dat Is echt heel sneu.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2017, 18:50
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ah komop, ze weten toch aan wat voor programma ze mee doen!
Waar zeg ik dat dat niet zo is?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2017, 18:11
Verwijderd
Op vijf.be kan je ook vanuit Nederland alles gratis terugkijken trouwens. Raar maar waar.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2017, 18:33
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Omdat nu alles in Nederland is uitgezonden
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2017, 18:39
Verwijderd
Ja maar op RTL kost het nog steeds geld volgens Jort
Met citaat reageren
Oud 18-04-2017, 18:48
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Op rtl kost alles van langer dan een week geleden geld :')
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2017, 19:48
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Op vijf.be kan je ook vanuit Nederland alles gratis terugkijken trouwens. Raar maar waar.
Zo raar is dat toch niet?
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-04-2017, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Zo raar is dat toch niet?
Het is wel raar. Dat RTL dat niet bedongen heeft in hun overeenkomst dat er geoblocking voor Nederlanders zou komen, ze zijn coproducer.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2017, 21:00
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Ze hebben (kennelijk) wel bedongen dat content niet beschikbaar is, zolang niet uitgezonden in Nederland.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2017, 21:10
Verwijderd
Yeah.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2017, 23:11
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Dailymotion jongens!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 11-02-2018, 20:25
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Lekker veel vreemdgangers dit seizoen.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2018, 19:54
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik vind het best saai tot nu toe.
Mezdi en zijn vriendin vind ik niet echt bij elkaar passen. Aangezien hij op dag 1 al laat zien hoe makkelijk hij aan anderen zit is het ook niet echt spannend meer. Goed dat Megan wraak heeft genomen en dat die gozer het gezien heeft. Die vriend van Debora ('Debra') is zo bezig zichzelf te overtuigen, ben benieuwd hoelang ie dat volhoudt.
Vanessa en Jermey vind ik wel een leuk stel maar dan weer niet echt passen bij dit programma.


De verleiders vind ik ook niet zo spraakmakend verder. Veel mensen zijn fan van Zwanetta maar ik vind haar nep en onsympathiek.

Ik ben wel groot fan van Laetitia echt niet te geloven hoe mooi en leuk zij is. Alles wat ze doet vind ik leuk.

__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2018, 20:09
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Debation Island is leuker
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 28-02-2018, 11:28
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Joshua zou ik ook wel uit elkaar trekken als ik Meghan was ja. Hellllloooooo nurse!!

Die Mezdi is echt een valse gluiperd en die sukkelvriend van Meghan verdient he zooooo hard dat hij nu huilie huilie is!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Expeditie Robinson: Strijd der Titanen
Igorrrai
500 11-06-2006 10:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05.