Oud 21-04-2017, 18:31
Meisjuhh14
Meisjuhh14 is offline
Nou ik weet niet als ik de enigste ben hoor maar al myn vriendinnen hebben allemaal al een vriendje en ik als enigste niet ens en dan lijkt het alsof je niet mooi genoeg ben..meestal zeggen mensen tegenmy dat k mooi ben maar zelfs zie ik dat niet .. En een vriendin zy een x tegen my dat ik gwn een jonge moest dmme die ik leuk vind (via insta) maar ik ben daar te verlegen voor en dan komt het misschien raar over als ik hem ga dmme en miss kan hy ook heel bot trug rea ik weet het zelf allemaal ook niet meer😴 en ohjaa is et raar als je zomaar glimlach naar een random jonge bijv .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2017, 20:58
Anoniepjeeehh
Anoniepjeeehh is offline
Het hoeft niet per se te zijn dat je te lelijk bent het kan ook gewoon zijn dat sommige jongen niet in staat zijn om nu verkering te hebben ofzo. weet ik veel
Met citaat reageren
Oud 22-04-2017, 12:05
Verwijderd
ga NIET dmme met een jongen die je niet kent. Er is een meisje die mijn klasgenoot de hele tijd dmmt en alle jongens vinden het super cringy. Ga eens contacten zoeken in real life. Best veel jongens zeggen ook dat ze het aantrekkelijk vinden als meisjes verlegen zijn ( niet te erg natuurlijk) maar je moet vooral niet denken dat je lelijk bent dat gaat echt niet helpen. gewoon je zelf blijven
( Ik heb btw het zelfde behalve dan dat mijn vrienden zeggen dat ik moet dmme enz)
Met citaat reageren
Oud 22-04-2017, 12:43
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
Hoezo vind je jezelf lelijk? Hoe zoe je er dan dan?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2017, 12:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het heeft waarschijnlijk meer te maken met je verlegenheid en de manier waarop jij contact legt met nieuwe mensen/ jongens, dan met je uiterlijk.

Investeer tijd in dingen die je leuk vindt. Dan kan je werken aan je zelfvertrouwen en ook misschien wel mensen leren kennen met dezelfde interesses waar je dan op een hele ontspannen manier contact mee kan leggen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 02-05-2017, 15:57
Wanhopig072
Wanhopig072 is offline
Iedereen is mooi op zijn eigen manier en wacht tot de ware komt die jongens die jou niet zien staan zijn gwn niet goed genoeg voor je of zijn fuckboys de meeste boys kun je niet vertrouwen en miss vind iemand je leuk maar is verlegen je te dmen of praten wacht nou maar af er komt iemand naar je toe lopen en zegt dat je prachtig bent.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2017, 14:29
Nuex
Avatar van Nuex
Nuex is offline
Voordat ik deze topic lees: Niemand is lelijk en het beste is om trots te zijn op jezelf!
__________________
Bedankt voor het lezen van dit onderschrift maar, je kunt ook filosoferen over een gevulde toekomst vol warmte en vreugd!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2017, 14:35
Nuex
Avatar van Nuex
Nuex is offline
Ik had precies goed gereageerd! Idd het is niet zo erg ik heb ook moeite met jongens/meisjes vinden en daarna berichten sturen enzo. Dit brengt mijn vaak in de problemen met klasgenootjes maar meestal komt alles goed en je gaat er niet dood aan! Da's dan alweer een voordeel!
Doe wat je zelf wilt en misschien heeft iemand daar ergens wel dezelfde interesses want ja je weet maar nooit... En ik heb je nooit gezien maar zelfs de lelijkste jongen die ik ken spreek ik gewoon tegen en is ook een goede vriend bekijk er de voordelen mee en geniet van innerlijke schoonheid
__________________
Bedankt voor het lezen van dit onderschrift maar, je kunt ook filosoferen over een gevulde toekomst vol warmte en vreugd!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid ik ben lelijk
Luka...
11 30-12-2016 15:23
Lichaam & Gezondheid Ik ben lelijk :(
SomeCuteness
20 03-05-2016 16:43
Liefde & Relatie ik ben in de war , en weet het niet meer.
wiese1997
10 25-02-2013 23:03
Psychologie Ik ben lelijk
Goldboy76
16 27-07-2012 17:31
Psychologie Ik ben het zat.
Androgyn
13 20-01-2005 14:42
Psychologie Wat ben ik toch lelijk
my iron lung
31 02-02-2002 21:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52.