Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2017, 09:50
Abby.
Abby. is offline
Nee, niet gedaan. Maar ik ben in Brighton geweest en dat vond ik wel leuk en ik zou heel graag eens naar Isle of Wight gaan.
Tot zover mijn weinig onderbouwde tips
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2017, 09:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik vind Canterbury wel een heel leuk plaatsje, veel historische gebouwen - maar het is ook weer niet heel bijzonder Verder geen tips...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-04-2017, 10:28
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Oké, Jos en ik hebben kaartjes gekocht voor Les Miserables in Londen. We gaan in september en we zijn een beetje aan het twijfelen. Ik wil niet te lang in Londen blijven en we zijn ana het spelen met het idee om een auto te huren en rond te trekken in Zuid-Engeland. Zijn ermensen die dat al eens gedaan hebben? Hebben jullie tips? Do's and don'ts? Waar moeten we wel heen en waar moeten we weg blijven?
Toen ik een jaar of 10 was ben ik met mijn ouders in Torquay (Devon) geweest; wat ik me herinner was het er lekker warm inclusief palmbomen. Je bent dan ook in de buurt van Exeter. Maar qua omgeving is Devon en een stukje verder, Cornwall, erg mooi.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 12-04-2017, 11:25
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ben ooit met een vriend naar een festival in het westelijkste puntje van Cornwall geweest, en dat was echt awesome. Zo veel stranden en het weer is er fantastisch, vanwege een of andere golfstroom.
We zijn toen op de terugweg ook langs Brighton geweest om fish & chips te eten, hebben rondgekeken in Canterbury (klein, oud en mooi. Veel verwijzingen naar de Canterbury Tales), en kwamen toevallig ook nog langs stonehenge.
Ik zou gewoon een beetje rond gaan tuffen en zien waar je uitkomt.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2017, 11:53
Verwijderd
Cornwall ligt sowieso gewoon zuidelijker dan praktisch heel Nederland hè, Maastricht is de enige stad van betekenis die op die hoogte ligt. En dat ligt dan op de hoogte van het noordelijkste deel van Cornwall, het zuiden ligt op de hoogte van Luxemburg of zo. Tel daar idd de golfstroom bij op en je hebt prima weer.

Ik ben een paar keer in Bournemouth geweest, aan de zuidkust ongeveer in het midden. Leuke stad, maar om het nou per sé aan te raden gaat te ver. Ik zou vooral rondreizen inderdaad en me niet op één plek vastpinnen, maar dat waren jullie zo te lezen sowieso al van plan. Geen concrete tips dus.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2017, 12:54
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Oké, Jos en ik hebben kaartjes gekocht voor Les Miserables in Londen. We gaan in september en we zijn een beetje aan het twijfelen. Ik wil niet te lang in Londen blijven en we zijn ana het spelen met het idee om een auto te huren en rond te trekken in Zuid-Engeland. Zijn ermensen die dat al eens gedaan hebben? Hebben jullie tips? Do's and don'ts? Waar moeten we wel heen en waar moeten we weg blijven?
Ik ben met Mephisto een keer op de motor op vakantie geweest langs Norwich, Canterbury, Bath, Oxford en Cambridge. Ik vind het wel een aanrader! en vooral Bath was erg mooi. Toen wij er waren, waren de studenten er niet in de universiteitssteden, dus die vibe hing er toen niet. Vond ik wel jammer!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2017, 12:57
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Hastings is ook de moeite waard
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2017, 17:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Oh ja, Hastings ben ik ook geweest! En Cambridge, want een vriend van me woont daar. Ook supermooi, maar die luie vrienden van me kwamen pas laat hun nest uit, waardoor alle bezienswaardigheden al dicht waren.
We zagen wel wat diplomauitreikingen van mensen in gewaden enzo. Het leek net Hogwarts.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2017, 17:34
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh ja, Hastings ben ik ook geweest! En Cambridge, want een vriend van me woont daar. Ook supermooi, maar die luie vrienden van me kwamen pas laat hun nest uit, waardoor alle bezienswaardigheden al dicht waren.
We zagen wel wat diplomauitreikingen van mensen in gewaden enzo. Het leek net Hogwarts.
Mijn vriend krijgt zo'n diploma-uitreiking dit jaar
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-04-2017, 13:47
Abby.
Abby. is offline
Iemand tips voor Vlieland? We zitten nu op de boot!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 14:49
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Plymouth is de leukste stad aan de Engelse zuidkust! Dartmoor is prachtig. En ik wil al ontzettend lang naar de Scilly Islands maar dat is nog best lastig, toen ik er was waren de boot en heli vanuit Penzance beiden weken vooruit volgeboekt.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 14:53
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
En op Vlieland is niet zoveel dus de meeste tipbare dingen kom je toch wel langs op dag 1 ik raad het bos, de duinen en het strand aan!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 15:13
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
En op Vlieland is niet zoveel dus de meeste tipbare dingen kom je toch wel langs op dag 1 ik raad het bos, de duinen en het strand aan!
Te laat! We zijn alweer terug. Nu hebben we het bos, de duinen en het strand gemist
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 15:15
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Plymouth is de leukste stad aan de Engelse zuidkust! Dartmoor is prachtig. En ik wil al ontzettend lang naar de Scilly Islands maar dat is nog best lastig, toen ik er was waren de boot en heli vanuit Penzance beiden weken vooruit volgeboekt.
Ik ben net in het Plymouth van New England geweest, ook leuk hoor!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 15:34
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Te laat! We zijn alweer terug. Nu hebben we het bos, de duinen en het strand gemist

Hoe was het?
Citaat:
Ik ben net in het Plymouth van New England geweest, ook leuk hoor!
Lijkt me ook leuk idd
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 25-04-2017, 17:15
Abby.
Abby. is offline
Ik vond het fijn! Ik hou wel van de Waddeneilanden, zeker voor een kort ontspannend tripje
Met citaat reageren
Oud 01-05-2017, 11:15
Verwijderd
Oké de reis wordt waarschijnlijk een dag of drie Londen en dan een kleine week Edinburgh. Tips zijn welkom!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2017, 13:17
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Abby, hoe vond je Sofia?
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2017, 13:37
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ze is nog daar!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 01-05-2017, 13:38
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
OK!!

Zullen wij ook gaan? Gaan we lekker in KANAAL op ze wachten. Beetje bier proeven.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2017, 14:08
Abby.
Abby. is offline
Ik vond Sofia leuk, maar moest wel even wennen. Beetje lastig ook dat we er a. op zondag waren en alles gesloten was, b. het weer tegenviel en c. ik met een gezelschap was dat niet of nauwelijks bier wilde gaan drinken.
Maar lieve mensen, mooie gebouwen, gisteren ook eindelijk een beetje sfeer. En de prijzen natuurlijk, fantastisch
Met citaat reageren
Oud 02-05-2017, 17:39
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Ik vond Sofia leuk, maar moest wel even wennen. Beetje lastig ook dat we er a. op zondag waren en alles gesloten was, b. het weer tegenviel en c. ik met een gezelschap was dat niet of nauwelijks bier wilde gaan drinken.
Maar lieve mensen, mooie gebouwen, gisteren ook eindelijk een beetje sfeer. En de prijzen natuurlijk, fantastisch
Nu wil ik ook weer naar Sofia . Guns schieten voor wat luttele euro's, halve liters voor 50 cent en jezelf helemaal het schompes eten en dan lachen om de rekening.
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 02-05-2017, 22:48
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
En je vliegt er naartoe voor een paar tientjes! Ik was heel blij toen ik er was dat ik er mensen kende en we dus de leuke plekjes vonden zonder te hoeven zoeken. En geen bier drinken, pfoei. Mijn scharrel drinkt ook niet. Lastig vind ik dat soms.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2017, 22:51
Abby.
Abby. is offline
Dat zal wel veel schelen ja. Op de eerste dag kwamen we er bovendien achter dat "gewoon een stukje lopen" niet altijd een goed idee is, zeker niet als je met vier vrouwen op stap bent en terecht kan komen in straatjes waar alleen maar mannen staan te loeren en naar je klikken en fluiten
Het is echt een stad waar je een beetje moet weten waar je moet zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2017, 13:47
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nog tips, Abby en/of Tigerly? Wij gaan van de zomer ook naar Bulgarije, waaronder een paar dagen Sofia.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 27-05-2017, 13:57
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Nog tips, Abby en/of Tigerly? Wij gaan van de zomer ook naar Bulgarije, waaronder een paar dagen Sofia.
Leuk! Maar ik ben een beetje bang dat ik niet op de beste plekken geweest ben The Rainbow Factory vond ik wel leuk om te ontbijten.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2017, 13:59
Abby.
Abby. is offline
En bij Skaptobara had ik een goddelijke burger, kon je Tetris spelen op oude gameboys en koos de bediening een biertje voor ons uit op gevoel (en zijn gevoel was goed).
Met citaat reageren
Oud 27-05-2017, 16:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Thanks!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2017, 23:56
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Tickets geboekt! 25 hele dagen naar Zuid Afrika! Eerst 3 dagen in m'n uppie in Kaapstad. Eens kijken of ik daar weer nieuwe plekken kan ontdekken! <3
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2017, 05:50
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Nice Tigerly, kaapstad

Wij hebben ook tickets geboekt. Vijf weken Nieuw Zeeland
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2017, 09:19
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Is er hier iemand op Trinidad geweest?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2017, 09:40
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Nice Tigerly, kaapstad

Wij hebben ook tickets geboekt. Vijf weken Nieuw Zeeland
Jaaaaaa zo veel zin in!

En NZ staat eigenlijk bovenaan mijn lijstje van waar ik naar toe zou willen, maar ja, die familie in ZA he!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2017, 20:14
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Is er hier iemand op Trinidad geweest?
Leo Beenhakker!

Zij hebben vast wel een mailadres voor je als je het lief vraagt:
http://www.voetbalpresentaties.nl/sp...eo-beenhakker/
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2017, 23:16
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Goed om te weten!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2017, 20:48
neardo
neardo is offline
Citaat:
Als je ooit in Georgie bent trouwens moet je Khinkali eten, dat zijn dumplings met vlees en echt één van de lekkerste dingen ooit!


Oja en bestel nooit Kachapuri:

[afbeelding]


Serieus, teveel kaas om in een maand weg te werken, met een dikke klont boter en half rauw ei.
Ik zit nu in Tbilisi en Khinkali is m'n nieuwe favoriete alles We hadden die met vlees en die met champignons en ik werd er zo gelukkig van.
En we gaan morgen zo'n Kachapuri bestellen bij het ontbijt want je moet dat toch een keer hebben meegemaakt

Maar Tbilisi is echt een aanrader
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Met citaat reageren
Oud 12-07-2017, 07:57
Verwijderd
Citaat:
Ik zit nu in Tbilisi en Khinkali is m'n nieuwe favoriete alles We hadden die met vlees en die met champignons en ik werd er zo gelukkig van.
En we gaan morgen zo'n Kachapuri bestellen bij het ontbijt want je moet dat toch een keer hebben meegemaakt

Maar Tbilisi is echt een aanrader
Oh wat vet!

En de gebieden buiten de steden van Georgie zijn nog veel mooier vind ik! Al is Tbilisi inderdaad wel een heel bijzondere stad om mee te maken
Kreeg je nog steeds een flesje wijn bij aankomst op het vliegveld?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2017, 09:54
neardo
neardo is offline
Citaat:
Oh wat vet!

En de gebieden buiten de steden van Georgie zijn nog veel mooier vind ik! Al is Tbilisi inderdaad wel een heel bijzondere stad om mee te maken
Kreeg je nog steeds een flesje wijn bij aankomst op het vliegveld?
Ik ga ook zeker nog een keer terug om wat meer rond te reizen. Nee, die wijn daar doen ze niet meer aan. Maar in Tbilisi hebben we genoeg wijn gedronken
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Met citaat reageren
Oud 24-07-2017, 19:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben op zoek naar ervaringen met Jersey en Guernsey. Is het echt leuker om ze allebei te bezoeken dan één van de twee en waarom? Is het in september ook nog een goede tijd om erheen te gaan ondanks dat je er dan niet meer vanuit Nederland rechtstreeks heen kan vliegen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2018, 12:09
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Kom maar door met jullie off the beaten track reistips voor Bali!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2018, 12:11
Verwijderd
Bereid je voor op honderdduizenden dronken laagopgeleide Australiërs. Is goedkope zuipvakantiebestemming voor hen, goedkoper dan in eigen land blijven Maar nee, ik heb geen tips, en die Aussies kun je gemakkelijk ontlopen, no worries.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2018, 13:08
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Bereid je voor op honderdduizenden dronken laagopgeleide Australiërs. Is goedkope zuipvakantiebestemming voor hen, goedkoper dan in eigen land blijven Maar nee, ik heb geen tips, en die Aussies kun je gemakkelijk ontlopen, no worries.
Ja, of juist opzoeken. Dom geeft niet, zijn ze wel lekker??
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2018, 13:18
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Bird was op Bali in januari geloof ik!
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2018, 13:53
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Bird was op Bali in januari geloof ik!
Dat doet maar!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2018, 14:42
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Oooh er was zo'n leuk Cubaans restaurant op Bali met kei veel lekker eten maar ben de naam kwijt ga wat research doen.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2018, 14:43
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Oh overigens niet erg off the beaten track.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2018, 15:03
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Dat doet maar!
Dat zeg jij
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 11-04-2018, 15:13
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Dat zeg jij
Ja sure, ticket is best prijzig en jammer dat het in het hoogseizoen moet, maar de rest gaat wel meevallen! O nou ja, ik ga natuurlijk wel elke dag massages nemen enzo.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2018, 15:14
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Alhoewel, m'n zus/zwager en hun vrienden leven allemaal als goden in ffing Frankrijk, dus misschien gaan ze wel een dure accommodatie uitzoeken. Who knows!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2018, 23:56
Verwijderd
Thailand tips? Ik ben er al geweest, maar ik wil meer tipssssss
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.