Oud 19-04-2017, 18:53
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh Dat zuigt behoorlijk.
Nou, dat was wel de verwachting, hoor. Dat ie niet helemaal weggaat.

Citaat:
Heb je het hele rijtje chemo's al gehad eigenlijk? Gaan ze nog iets anders proberen?
Ik heb voorlopig alle chemo en bestraling erop zitten. Maar het is waarschijnlijk dat er nog andere behandelingen komen.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Advertentie
Oud 19-04-2017, 19:13
Verwijderd
Ik duim voor je! Hoe fucking achterlijk suf dat ook klinkt
Oud 19-04-2017, 21:03
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik duim voor je! Hoe fucking achterlijk suf dat ook klinkt
Dank je! Het is nu gewoon hopen dat ie zo lang mogelijk niets doet.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-04-2017, 21:51
Verwijderd
Is die onzekerheid niet vernietigend?
Oud 19-04-2017, 23:32
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Is die onzekerheid niet vernietigend?
Neuh. Ik ga ervan uit dat er de komende jaren geen groei zal zijn. Dat is bij de meeste mensen zo.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 20-04-2017, 01:06
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Wel heftag hoor, Turk. Wat merk je eigenlijk van die conjo in je hoofd?
Mijn opa had zo'n lijer en die drukte op allebei z'n hersenhelften, waardoor hij vergeetachtig was en niet goed meer kon praten.
Je bent iig nog wel erg productief. Als ik een petje had had ik 'm voor je afgezet.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 20-04-2017, 06:25
Verwijderd
Wat iedereen zegt Turk, hopelijk houdt die knaap zich rustig.
Oud 20-04-2017, 12:39
Abby.
Abby. is offline
Respect Turk. Heftig hoor. En ik duim voor je mee, whatever that may help.
Oud 20-04-2017, 13:44
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wel heftag hoor, Turk. Wat merk je eigenlijk van die conjo in je hoofd?
Mijn opa had zo'n lijer en die drukte op allebei z'n hersenhelften, waardoor hij vergeetachtig was en niet goed meer kon praten.
Je bent iig nog wel erg productief. Als ik een petje had had ik 'm voor je afgezet.
Ik merk er niks van. Ten minste, dat denk ik; je weet nooit zeker hoe veel invloed zo'n ding heeft op je persoonlijkheid. Ik heb ook de indruk dat ik 3D-films nu nóg vervelender vind.

En verder zorgt ie ervoor dat ik epileptische aanvallen kan krijgen, maar daar heb ik pillen tegen. Bepaald gedrag wordt afgeraden, zoals extreme sporten, koorddansen, vlak langs de gracht lopen en zwemmen of in bad zonder gezelschap. Niet dat die dingen de kans op een aanval verhogen, maar mocht ik dan een aanval krijgen, dan zou het erg zijn. Stroboscopische effecten zouden ook gevaarlijk kunnen zijn. Als ik nu nog A Field In England zou willen kijken, zou ik bij bepaalde scènes mijn ogen moeten sluiten - maar gelukkig heb ik hem al gezien. Laatst zat ik in de bios voor My Entire High School Sinking Into The Sea, en deed ik mijn ogen dicht en mijn hoofd omlaag als ik een stroboscoopmoment voelde aankomen, voor de zekerheid. Dat is het zo'n beetje.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 20-04-2017, 13:45
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat iedereen zegt Turk, hopelijk houdt die knaap zich rustig.
Citaat:
Respect Turk. Heftig hoor. En ik duim voor je mee, whatever that may help.
Dank.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 20-04-2017, 15:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat doen die effecten dan? Heeft dat met de epilepsie te maken?
Oud 20-04-2017, 16:29
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Wat doen die effecten dan? Heeft dat met de epilepsie te maken?
Die zouden een aanval kunnen uitlokken. Ik weet niet hoe dat precies werkt. Maar gelukkig zijn films met dat soort effecten een zeldzaamheid.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 20-04-2017, 19:18
Verwijderd
Ik vind je maar een harde baas hoor RECSEPT!
Oud 21-04-2017, 12:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Die zouden een aanval kunnen uitlokken. Ik weet niet hoe dat precies werkt. Maar gelukkig zijn films met dat soort effecten een zeldzaamheid.
Zou je er dan ook last van kunnen hebben met games? Elke game die ik heb, geeft zo'n waarschuwing, maar ik heb er zelf natuurlijk geen last van.
Dan ben jij meer van de films dan van de games, maar handig is anders.

Badass hoor
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-04-2017, 15:05
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Zou je er dan ook last van kunnen hebben met games?
Geen idee, ik speel geen games.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 21-04-2017, 15:06
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind je maar een harde baas hoor RECSEPT!
Ha, dank je. Maar er zit weinig anders op dan te spelen met de kaarten die ik heb, hè.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 23-04-2017, 21:34
Verwijderd
Duidelijk.

Ik lees net Cyanide & Happiness Depressing Comic Week #11. En dat zijn ze best wel
Oud 23-04-2017, 22:35
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Sterkte Turk!
Ik vermoed dat je naar Imagine bent geweest? Veel gezien en wat was je favoriet?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 23-04-2017, 23:47
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Sterkte Turk!
Ik vermoed dat je naar Imagine bent geweest? Veel gezien en wat was je favoriet?
15 films. Get Out met stip op 1. Ook goed: I am not a serial killer, Hounds of love, Raw, Headshot, The girl with all the gifts, 78/52, Bad black.

Jij?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 24-04-2017, 03:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind de trailers die ik van Get out heb gezien nogal vaag. Waar gaat het nou over, zonder te veel van het plot weg te geven?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-04-2017, 13:30
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik vind de trailers die ik van Get out heb gezien nogal vaag. Waar gaat het nou over, zonder te veel van het plot weg te geven?
Een zwarte jongen die voor het eerst een weekend op bezoek gaat bij de ouders van zijn witte vriendin, die in een rijke witte buurt wonen. De weinige zwarte mensen die daar rondlopen gedragen zich heel merkwaardig. Het is een horrorkomedie over racisme.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 24-04-2017, 13:58
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Niet zo heel veel, ben 2 dagen geweest. Get Out heb ik in Pathe gezien (want Unlimited kaart) waar de trailers al draaiden vóór Imagine. Ik vond hem erg leuk. 2e Paasdag heb ik Häxan met live muziek gezien, zeer de moeite waard, en the Girl With All The Gifts .Donderdag naar Kaleidoscope met Tobey Jones , interview met Dario Argento was wel leuk maar slecht te verstaan door rondzingende microfoon en omdat Argento's Engels even goed is als mijn Italiaans. Daarna naar de Egcotik double bill (die tot mijn verbazing was uitverkocht) met fraai opgepoetste Suspiria en Opera. Wat wel opviel was dat de zaal bij Opera een stuk leger was.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 24-04-2017, 16:45
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Niet zo heel veel, ben 2 dagen geweest. Get Out heb ik in Pathe gezien (want Unlimited kaart) waar de trailers al draaiden vóór Imagine. Ik vond hem erg leuk. 2e Paasdag heb ik Häxan met live muziek gezien, zeer de moeite waard, en the Girl With All The Gifts .Donderdag naar Kaleidoscope met Tobey Jones , interview met Dario Argento was wel leuk maar slecht te verstaan door rondzingende microfoon en omdat Argento's Engels even goed is als mijn Italiaans. Daarna naar de Egcotik double bill (die tot mijn verbazing was uitverkocht) met fraai opgepoetste Suspiria en Opera. Wat wel opviel was dat de zaal bij Opera een stuk leger was.
Oh ja, ik was ook nog naar Häxan, Suspiria en Opera, dus eigenlijk 18 films. Die 4K versie van Suspiria was echt supermooi ja. Het zou mij eigenlijk verbaasd hebben als die Egzotik níet binnen een paar dagen uitverkocht was, met zulke titels.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!

Laatst gewijzigd op 24-04-2017 om 17:38.
Oud 24-04-2017, 16:46
Verwijderd
Mijn liefde voor 4K gaat vrij ver
Oud 25-04-2017, 11:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Een zwarte jongen die voor het eerst een weekend op bezoek gaat bij de ouders van zijn witte vriendin, die in een rijke witte buurt wonen. De weinige zwarte mensen die daar rondlopen gedragen zich heel merkwaardig. Het is een horrorkomedie over racisme.
Ah! Ik ben niet zo van de horror /pussy
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-04-2017, 11:35
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Horror
Oud 25-04-2017, 15:09
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik kijk eigenlijk veels te weinig horror, maar ik vind het wel teringvet. Get out wil ik ook graag zien, maar eigenlijk vooral omdat Jordan Peele geweldig is en ik Daniel Kaluuya in meerdere Britse creepy dingen heb gezien en hij daar ook steeds erg goed was.

Ik lees nu wel een boek met korte horror verhalen van Britse komieken en dat heeft me wel hongerig gemaakt naar meer. Weet er iemand nog goede enge boeken?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-04-2017, 15:12
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Btw, ik wil even klagen, want ik heb nu al m'n werkrooster tot eind mei en dat vind ik superkak, want m'n vrienden wilden met hemelvaart ergens een huisje huren en bier zuipen. Nu kan ik dus niet mee, want vrij regelen is drama.
Nu hoop ik dat m'n date-dude snel komt met z'n vakantieplannen, anders gaat het tripje naar Portugal ook niet door.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-04-2017, 15:16
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik kijk eigenlijk veels te weinig horror, maar ik vind het wel teringvet. Get out wil ik ook graag zien, maar eigenlijk vooral omdat Jordan Peele geweldig is en ik Daniel Kaluuya in meerdere Britse creepy dingen heb gezien en hij daar ook steeds erg goed was.

Ik lees nu wel een boek met korte horror verhalen van Britse komieken en dat heeft me wel hongerig gemaakt naar meer. Weet er iemand nog goede enge boeken?
Het werk van Joe Lansdale. Ben nu bezig in Leather Maiden, meer een misdaadroman dan echt horror, maar wel flink disturbing.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 25-04-2017, 15:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Thanks, ga ik checken!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-04-2017, 15:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Btw, ik wil even klagen, want ik heb nu al m'n werkrooster tot eind mei en dat vind ik superkak, want m'n vrienden wilden met hemelvaart ergens een huisje huren en bier zuipen. Nu kan ik dus niet mee, want vrij regelen is drama.
Nu hoop ik dat m'n date-dude snel komt met z'n vakantieplannen, anders gaat het tripje naar Portugal ook niet door.
Zuur!

Zal ik je even opvrolijken? Ik werd vandaag gebeld voor een baan door een dude die ik in mijn brief had aangesproken als 'mevrouw', omdat ik echt Marit had gelezen (10 minuten later zag ik pas dat het Martin was ). Ik dacht dat ik daarom nooit iets zou horen, maar hij belde ineens Ik moest mijn cv nog sturen, want die was niet doorgekomen, en dan zou hij me bellen of hij me ging uitnodigen, maar hij was best enthousiast, dus ik heb er wel een goed gevoel over
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-04-2017, 16:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Phoebe!

Ik ging naar de Action een knijpermand kopen, die hadden ze niet maar ik kocht natuurlijk wel allemaal andere troep
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-04-2017, 16:50
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zuur!

Zal ik je even opvrolijken? Ik werd vandaag gebeld voor een baan door een dude die ik in mijn brief had aangesproken als 'mevrouw', omdat ik echt Marit had gelezen (10 minuten later zag ik pas dat het Martin was ). Ik dacht dat ik daarom nooit iets zou horen, maar hij belde ineens Ik moest mijn cv nog sturen, want die was niet doorgekomen, en dan zou hij me bellen of hij me ging uitnodigen, maar hij was best enthousiast, dus ik heb er wel een goed gevoel over
Go LP!

Citaat:
@ Phoebe!

Ik ging naar de Action een knijpermand kopen, die hadden ze niet maar ik kocht natuurlijk wel allemaal andere troep
Ik bewaar mijn knijpers echt in een emmertje waar ooit Griekse Yoghurt in zat
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 25-04-2017, 17:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
CHRIST
we gaan morgenochtend om 9:30 tekenen voor een huurwoning, nou krijg ik vandaag een telefoontje dat ons inkomen toch 5000 te laag is dit jaar en of we nog even extra bewijsmateriaal kunnen aanleveren. Ik ben echt een beetje klaar met al deze onzekerheid. We gaan morgenochtend tekenen, ik dacht dat het wel rond was allemaal en nou moet er toch nog weer papierzooi gebeuren.
Hoe gaat jullie op het leven?
Oud 25-04-2017, 17:06
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat is stom Fizzle!

Ik kreeg gister een brief over huurverhoging en daarbij bijna een hersenbloeding, maar omdat ik al genoeg betaal en geen kut verdien, gaat de huur met 0% omhoog
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-04-2017, 17:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Meh, dat is stom Fizzle!

Mijn huur gaat met drie euro omhoog Er viel ineens een baksteen uit mijn gevel vanmorgen, dan is het toch weer fijn dat je in een huurhuis woont
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-04-2017, 18:00
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
CHRIST
we gaan morgenochtend om 9:30 tekenen voor een huurwoning, nou krijg ik vandaag een telefoontje dat ons inkomen toch 5000 te laag is dit jaar en of we nog even extra bewijsmateriaal kunnen aanleveren. Ik ben echt een beetje klaar met al deze onzekerheid. We gaan morgenochtend tekenen, ik dacht dat het wel rond was allemaal en nou moet er toch nog weer papierzooi gebeuren.
Onzekerheid is ruk. Ik hoop dat er na die handtekening rust volgt.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 25-04-2017, 18:02
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik ben ook weer aan het daten. Laatst ben ik aan het einde van een date afgewezen. Dat had ik nog nooit meegemaakt (ook omdat ik niet zo gek veel date), dus op zich een ervaring rijker, maar ze was een erg leuk meisje dus ik had het liever niet.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 25-04-2017, 18:12
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Achgos. Gaf ze ook aan waarom? Wat een stomme muts.

@fizzle: Superkut.Ik hou m'n fingers crossed voor je dat 't goedkomt. Vast wel. *kroel*

Ik had net ook zoiets leuks: Gisteren kreeg ik een brief van de bank dat ik al te lang rood stond, en dat ik minimaal 24 uur in de plus moet staan, anders mag ik niet meer rood.
Vandaag kwam m'n loon binnen en ik was blij, want m'n huur wordt pas de 1e afgeschreven, dus hieperdepiep, ik sta in de plus!
Oh nee, toch niet, want de CZ schrijft effe bijna 400 euro ziektekosten af waardoor m'n saldo nu op -25 staat. Had dat niet gvd één dagje kunnen wachten?!
__________________
Who's this jabroni?

Laatst gewijzigd op 25-04-2017 om 18:18.
Oud 25-04-2017, 18:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:

Ik bewaar mijn knijpers echt in een emmertje waar ooit Griekse Yoghurt in zat
Dit bracht me op het idee ze in een emmertje van cherry tomaatjes te doen maar het is teveel
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-04-2017, 18:29
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Achgos. Gaf ze ook aan waarom? Wat een stomme muts.
Nou, ze zei dat ze het meer zag als 'gewoon vrienden'. Had ik eigenlijk ook wel kunnen verwachten, want hoewel we heel goed konden praten voelde het fysiek allemaal minder vanzelfsprekend, maar goed. Nu heb ik er dus een gewone vriend bij. Ook niet niks.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 25-04-2017, 18:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Achgos. Gaf ze ook aan waarom? Wat een stomme muts.

@fizzle: Superkut.Ik hou m'n fingers crossed voor je dat 't goedkomt. Vast wel. *kroel*

Ik had net ook zoiets leuks: Gisteren kreeg ik een brief van de bank dat ik al te lang rood stond, en dat ik minimaal 24 uur in de plus moet staan, anders mag ik niet meer rood.
Vandaag kwam m'n loon binnen en ik was blij, want m'n huur wordt pas de 1e afgeschreven, dus hieperdepiep, ik sta in de plus!
Oh nee, toch niet, want de CZ schrijft effe bijna 400 euro ziektekosten af waardoor m'n saldo nu op -25 staat. Had dat niet gvd één dagje kunnen wachten?!


Wil je €26 lenen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 25-04-2017, 18:40
Verwijderd
Ik wil ook wel 100 euro overmaken zodat je nog wat hebt om uit te geven tot de 1e
Oud 25-04-2017, 18:41
Verwijderd
En verder wil ik jullie dit leesvoer aanraden! https://socialmediaweek.org/blog/201...il-generation/ Vooral voor de fossielen.
Oud 25-04-2017, 18:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Achgos. Gaf ze ook aan waarom? Wat een stomme muts.

@fizzle: Superkut.Ik hou m'n fingers crossed voor je dat 't goedkomt. Vast wel. *kroel*

Ik had net ook zoiets leuks: Gisteren kreeg ik een brief van de bank dat ik al te lang rood stond, en dat ik minimaal 24 uur in de plus moet staan, anders mag ik niet meer rood.
Vandaag kwam m'n loon binnen en ik was blij, want m'n huur wordt pas de 1e afgeschreven, dus hieperdepiep, ik sta in de plus!
Oh nee, toch niet, want de CZ schrijft effe bijna 400 euro ziektekosten af waardoor m'n saldo nu op -25 staat. Had dat niet gvd één dagje kunnen wachten?!
Mijn moeder zei hierop: "Wat gaan ze doen dan, me nóg meer in het rood zetten? Blijkbaar heb ik het niet, dus eh, mazzel."
Of iets in die trant in ieder geval. Maar mijn moeder geeft geen fuck om geld, dus dat helpt vast Als ik geld over (of überhaupt huhu ) zou hebben, zou ik je een leuk aanbod doen, maar helaas, mijn bankrekening huilt ook.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-04-2017, 18:50
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Thanks schattenpoepjes, maar ik heb m'n ouders al gebeld. Daar voel ik me nu ook minder schuldig om, want racisten die 4 keer per jaar op vakantie gaan, 2 auto's, een motor, een koophuis, een boot en een aantal tablets hebben kunnen best wel wat missen.
Ik werk me de tering, doe nooit echt gekke dingen en koop alleen maar goedkope meuk en alsnog heb ik nooit geld. Dat is toch fucked up?
M'n moeder zei ook 'mss moet je dan maar niet op vakantie, want ja, prioriteiten he'. Ik heb godverdomme ook recht op een weekendje weg!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-04-2017, 19:16
Verwijderd
Ik heb een computer overgenomen van een collega en die benadrukt altijd: Betaal deze maand rustig dat geld niet als het ff niet kan of als je een andere grote uitgave hebt. Vorige maand dus niets betaald omdat ik vliegtickets moest aanschaffen die niet al te goedkoop waren. Chill is dat. Zo hoort het ook.
Oud 25-04-2017, 21:31
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
En verder wil ik jullie dit leesvoer aanraden! https://socialmediaweek.org/blog/201...il-generation/ Vooral voor de fossielen.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-04-2017, 22:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Nou, ze zei dat ze het meer zag als 'gewoon vrienden'. Had ik eigenlijk ook wel kunnen verwachten, want hoewel we heel goed konden praten voelde het fysiek allemaal minder vanzelfsprekend, maar goed. Nu heb ik er dus een gewone vriend bij. Ook niet niks.
Vriendschappen zijn idd ook prima. Mensen onderschatten dat vaak te veel, imo.

Citaat:
Ik heb een computer overgenomen van een collega en die benadrukt altijd: Betaal deze maand rustig dat geld niet als het ff niet kan of als je een andere grote uitgave hebt. Vorige maand dus niets betaald omdat ik vliegtickets moest aanschaffen die niet al te goedkoop waren. Chill is dat. Zo hoort het ook.
Zeker chill. Maar als mijn vrienden dat zouden doen kunnen ze wachten tot ze een spreekwoordelijke ons wegen, want ik heb eigenlijk nooit geld.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-04-2017, 23:14
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
En verder wil ik jullie dit leesvoer aanraden! https://socialmediaweek.org/blog/201...il-generation/ Vooral voor de fossielen.
Ik ben meer van de 'Ken sent me'-generatie.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.