Oud 26-01-2010, 13:40
Verwijderd
Advertentie
Oud 26-01-2010, 13:42
Rationeel
Rationeel is offline
Oud 26-01-2010, 13:42
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
National Geographic is dat programma trouwens nu... Voor wie ook wil kijken.
Oud 26-01-2010, 13:48
Rationeel
Rationeel is offline

Oud 26-01-2010, 13:50
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Haha Tink, ik heb les (dit vak) van Mieke Trommelen

"Trommelen en Zonneveld (1997) constateren dat er sprake is van een hoofdklemtoon en één of meerdere bijklemtonen binnen een woord, [...]"

Uit haar eigen boek nota bene. Plato's Probleem - Een inleiding in de generatieve taalkunde.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-01-2010, 13:52
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja die trolly heeft samen met Zonneveld bijna al het onderzoek op dat gebied gedaan. Nou ja, Kager ook nog. Maar zij is dus vaag en saai zodat jij het vak niet snapt?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 26-01-2010, 13:54
Verwijderd


Birdstrike, maar dan anders!
Oud 26-01-2010, 13:54
Verwijderd
Blegh Nederlands....
Oud 26-01-2010, 13:54
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja die trolly heeft samen met Zonneveld bijna al het onderzoek op dat gebied gedaan. Nou ja, Kager ook nog. Maar zij is dus vaag en saai zodat jij het vak niet snapt?
Zij geeft ont-zet-tend slecht les. Ik heb nog nooit iemand gezien die er zo weinig van bakt als zij.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-01-2010, 13:55
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Zij geeft ont-zet-tend slecht les. Ik heb nog nooit iemand gezien die er zo weinig van bakt als zij.
Sommige professoren moeten gewoon achter hun computertje boeken blijven schrijven in plaats van les te gaan geven.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 26-01-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Blegh Nederlands....
Hallo B.Spek.
Oud 26-01-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Hallo B.Spek.
Hallo R. Panda
Oud 26-01-2010, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Sommige professoren moeten gewoon achter hun computertje boeken blijven schrijven in plaats van les te gaan geven.
Niet alleen sommige professoren.
Oud 26-01-2010, 13:58
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Hello patries!
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 26-01-2010, 13:58
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Citaat:
Blegh Nederlands....
Hey gek!
Oud 26-01-2010, 13:58
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Citaat:
Hello patries!
Hoi? :$
Oud 26-01-2010, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Hey gek!
Hee liefste
Oud 26-01-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Hoi? :$
:')
Ads door Google
Oud 26-01-2010, 13:59
Verwijderd
Je heet Patries?
Oud 26-01-2010, 13:59
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Hoi? :$
In de trend van 'Hallo B. Spek, Hallo R. Panda'.

Hello patries.
/Lecter uitdrukking.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 26-01-2010, 13:59
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Sommige professoren moeten gewoon achter hun computertje boeken blijven schrijven in plaats van les te gaan geven.
Mja nou, dit boek is ook niet bepaald geweldig. De schrijfstijl is bijzonder vervelend. En er staan meerdere taalfouten in

Maar ik geloof wel dat zij op zich over fonologie veel weet hoor.. ze kan het alleen helemaal niet overbrengen.


Oh en laatst.. ik wist niet of ik moest lachen of huilen..

Ze was aan het vertellen dat "hun hebben" min of meer geaccepteerd Nederlands is maar dat het alleen maar op mensen kan slaan. Dus "Zie je die mensen daar, hun hebben veel geld" zou wel mogen maar "Zie je die katten daar, hun hebben een muis" niet. Ik vroeg haar "Waarom is dat zo? Ik vind allebei de zinnen bijzonder lelijk namelijk." Haar antwoord?

Spoiler



Na afloop van het college sprak iemand me aan en zei: Je had de blik op je gezicht moeten zien toen ze dat antwoord gaf.. pure verbazing over zoveel domheid
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-01-2010, 14:00
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Je heet Patries?
Nee, Patricia.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 26-01-2010, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Mja nou, dit boek is ook niet bepaald geweldig. De schrijfstijl is bijzonder vervelend. En er staan meerdere taalfouten in

Maar ik geloof wel dat zij op zich over fonologie veel weet hoor.. ze kan het alleen helemaal niet overbrengen.


Oh en laatst.. ik wist niet of ik moest lachen of huilen..

Ze was aan het vertellen dat "hun hebben" min of meer geaccepteerd Nederlands is maar dat het alleen maar op mensen kan slaan. Dus "Zie je die mensen daar, hun hebben veel geld" zou wel mogen maar "Zie je die katten daar, hun hebben een muis" niet. Ik vroeg haar "Waarom is dat zo? Ik vind allebei de zinnen bijzonder lelijk namelijk." Haar antwoord?

Spoiler



Na afloop van het college sprak iemand me aan en zei: Je had de blik op je gezicht moeten zien toen ze dat antwoord gaf.. pure verbazing over zoveel domheid
Zo erg heb ik ze nog niet meegemaakt.
Oud 26-01-2010, 14:02
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Mja nou, dit boek is ook niet bepaald geweldig. De schrijfstijl is bijzonder vervelend. En er staan meerdere taalfouten in

Maar ik geloof wel dat zij op zich over fonologie veel weet hoor.. ze kan het alleen helemaal niet overbrengen.


Oh en laatst.. ik wist niet of ik moest lachen of huilen..

Ze was aan het vertellen dat "hun hebben" min of meer geaccepteerd Nederlands is maar dat het alleen maar op mensen kan slaan. Dus "Zie je die mensen daar, hun hebben veel geld" zou wel mogen maar "Zie je die katten daar, hun hebben een muis" niet. Ik vroeg haar "Waarom is dat zo? Ik vind allebei de zinnen bijzonder lelijk namelijk." Haar antwoord?

Spoiler



Na afloop van het college sprak iemand me aan en zei: Je had de blik op je gezicht moeten zien toen ze dat antwoord gaf.. pure verbazing over zoveel domheid
Jezus.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 26-01-2010, 14:04
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
The Simpsons already did it!
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 26-01-2010, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Nee, Patricia.
Jij hebt titjes en een flamoes?
Oud 26-01-2010, 14:06
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zo erg heb ik ze nog niet meegemaakt.
Citaat:
Jezus.

Het was redelijk dramatisch. Dit is wel het ergste voorbeeld, maar absoluut niet het enige.. dus dat zegt misschien wel iets over de colleges
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-01-2010, 14:09
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Jij hebt titjes en een flamoes?
Neeheee, doos.

Zij.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 26-01-2010, 14:11
Verwijderd
Ik ga naar huis en dan naar Patricia.
Doei ^^
Oud 26-01-2010, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Oh en laatst.. ik wist niet of ik moest lachen of huilen..

Ze was aan het vertellen dat "hun hebben" min of meer geaccepteerd Nederlands is maar dat het alleen maar op mensen kan slaan. Dus "Zie je die mensen daar, hun hebben veel geld" zou wel mogen maar "Zie je die katten daar, hun hebben een muis" niet. Ik vroeg haar "Waarom is dat zo? Ik vind allebei de zinnen bijzonder lelijk namelijk." Haar antwoord?

Spoiler



Na afloop van het college sprak iemand me aan en zei: Je had de blik op je gezicht moeten zien toen ze dat antwoord gaf.. pure verbazing over zoveel domheid
Oud 26-01-2010, 14:16
Verwijderd
Ugh, albranflakes
Oud 26-01-2010, 14:17
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Grrrr.
Oud 26-01-2010, 14:17
Verwijderd
Heuh Martin, reken jij hutspot onder ongezond eten? Dat is toch gewoon braaf aardappel + groente + vlees, ne.
Oud 26-01-2010, 14:19
Verwijderd
Citaat:
Neeheee, doos.

Zij.
ik snap er de rampetampers van
Oud 26-01-2010, 14:19
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Citaat:
ik snap er de rampetampers van
Ik.

Heet.

Patricia.
Oud 26-01-2010, 14:21
Verwijderd
Ja dat snap ik.
Ads door Google
Oud 26-01-2010, 14:24
Verwijderd
Citaat:
Ik.

Heet.

Patricia.
Dan ben je min of meer een naamgenoot van mij. Al heb ik dan wel de mannelijke variant van die naam, namelijk Patrick.
Oud 26-01-2010, 14:26
Verwijderd
De katten liggen allemaal voor me, als garnaaltjes op een rij <3
Oud 26-01-2010, 14:26
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Citaat:
Dan ben je min of meer een naamgenoot van mij. Al heb ik dan wel de mannelijke variant van die naam, namelijk Patrick.
Gezellig!
Oud 26-01-2010, 14:26
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Citaat:
Ja dat snap ik.
Daar ging het dus over. :')
Oud 26-01-2010, 14:27
Verwijderd
Citaat:
De katten liggen allemaal voor me, als garnaaltjes op een rij <3
Wat wil je ook, met zo'n nickname.
Oud 26-01-2010, 14:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Heuh Martin, reken jij hutspot onder ongezond eten? Dat is toch gewoon braaf aardappel + groente + vlees, ne.
Ik ben altijd in de war of wortel+aardappel nu stamppot of hutspot is.

Maar de aardappel en de wortel zijn natuurlijk gezond (mits je het niet te lang laat koken), maar er moet boter of melk bij om het smeuïg te maken, dat is niet zo gezond, en rookworst (die koopt mn vriend er dan altijd bij) is zo'n beetje het vetste vlees dat er is, en dan nog spekjes erbij, etc. Het is niet compleet ongezond, maar wel erg vet!
__________________
you're not my demographic
Oud 26-01-2010, 14:27
Verwijderd
Neem jij me nou ook al serieus?

Nu Bram Spek weg is, how aboot a date?
Oud 26-01-2010, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Wat wil je ook, met zo'n nickname.
Mijn nick is niet eens (opzettelijk) katgerelateerd
Oud 26-01-2010, 14:28
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ben altijd in de war of wortel+aardappel nu stamppot of hutspot is.

Maar de aardappel en de wortel zijn natuurlijk gezond (mits je het niet te lang laat koken), maar er moet boter of melk bij om het smeuïg te maken, dat is niet zo gezond, en rookworst (die koopt mn vriend er dan altijd bij) is zo'n beetje het vetste vlees dat er is, en dan nog spekjes erbij, etc. Het is niet compleet ongezond, maar wel erg vet!
Maar je kan de spekjes er ook uitlaten en ander soort vlees erbij zoeken. En een beetje melk is niet zo'n punt hoor.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-01-2010, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Ik ben altijd in de war of wortel+aardappel nu stamppot of hutspot is.

Maar de aardappel en de wortel zijn natuurlijk gezond (mits je het niet te lang laat koken), maar er moet boter of melk bij om het smeuïg te maken, dat is niet zo gezond, en rookworst (die koopt mn vriend er dan altijd bij) is zo'n beetje het vetste vlees dat er is, en dan nog spekjes erbij, etc. Het is niet compleet ongezond, maar wel erg vet!
Mja hm ok. Ik denk bij avondeten nooit zo na over vet/suiker/zout (muv de extremen, pizza, patat etc) ;x
Oud 26-01-2010, 14:30
Verwijderd
Dieetboeken zeggen trouwens vaak dat je de puree dan moet maken met bouillon ipv melk.
Oud 26-01-2010, 14:32
Verwijderd
Heb je al ceebeetjes gemaakt martin?
Ik ga het straks weer maken, dat mag best na een dag leven op yoghurt, fruit en veel te gezonde al bran
Oud 26-01-2010, 14:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar je kan de spekjes er ook uitlaten en ander soort vlees erbij zoeken. En een beetje melk is niet zo'n punt hoor.
Ja i know, maar ik vergeet dat altijd op het boodschappenlijstje te zetten en rookworst is zo lekker.

Citaat:
Mja hm ok. Ik denk bij avondeten nooit zo na over vet/suiker/zout (muv de extremen, pizza, patat etc) ;x
Ik probeer er wel rekening mee te houden, want ik sport niet, dus ik probeer het dan in mijn hoofd te compenseren door gezonder te eten. Ik maak zoveel mogelijk vers, gebruik liever geen pakjes en halffabrikaten, zodat ik zelf ook gewoon een goed overzicht heb over wat er in zit.
En sinds een vriendin van ons een nierziekte heeft, en ik een keer zoutloos voor haar moest koken probeer ik het zoutpotje niet meer aan te raken.

Citaat:
Dieetboeken zeggen trouwens vaak dat je de puree dan moet maken met bouillon ipv melk.
Oh dat is wel een aardige tip. Maar in bouillonblokjes (die heb ik nu alleen maar in huis) zit weer zoveel zout.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-01-2010, 14:36
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Heb je al ceebeetjes gemaakt martin?
Ik ga het straks weer maken, dat mag best na een dag leven op yoghurt, fruit en veel te gezonde al bran
Nee nog niet, maar ben het wel van plan om het asap te maken!

En ik ga zo eens de fruitschaal plunderen. <3
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24.