Oud 09-02-2013, 15:07
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Ik heb een vraag. Doordat ik geen geldige studentenov meer heb, heb ik van de ns een nieuwe kaart met kortingsproduct. Nu staat er op mijn oude kaart ook nog geld. Volgens de balimedewerker kost dit 2.50 om eraf te halen. Mag dit zomaar? Of is er een manier om het gratis terug te krijgen?
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2013, 15:33
Tochjo
Avatar van Tochjo
Tochjo is offline
Je moet een baliemedewerker treffen die een goede dag heeft. Dan kan het saldo gratis worden overgezet van je oude kaart op je nieuwe kaart, wel na het invullen van een heel formulier. Dat is bij mij uiteindelijk ook gebeurd, maar niet meteen, want ik trof eerst iemand die mij ook 2,50 euro wilde laten betalen.

Eventueel kun je je oude kaart ook laten beëindigen en het saldo (zonder aftrek van administratiekosten) weer op je rekening gestort krijgen, maar dan moet je je kaart met saldo wel aan de post toevertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2013, 16:32
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Of je gebruikt je oude OV-kaart om te reizen met bus/tram/metro (waarvoor geen korting van de NS geldt). Dan kun je met wat uitkienen ook nog op een aardig negatief saldo op je oude kaart eindigen, maar die hoef je toch niet meer te gebruiken
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 10:30
omnomnom
Avatar van omnomnom
omnomnom is offline
Bagger systeem alleen gemaakt om geld af te scammen als je vergeet uit te checken...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2014, 00:47
Miss.Jazz.
Avatar van Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
Als ik reis met zo'n dagkaart heb van de Blokker, mag ik dan iemand met korting op mijn OV laten reizen?
__________________
Meetwaterkan.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2014, 17:05
Verwijderd
Nee, dat is meereiskorting. De kaart waarop iemand met korting meereist moet dan wel ingecheckt zijn!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2015, 17:10
Kuikie
Avatar van Kuikie
Kuikie is offline
Citaat:
Minimumtarief voor de trein - zonder abo oid - is €20,00.
Dat dus.

Ik heb een anonieme ov chipkaart hiep hoi.

In de toekomst kom ik meer naar Nederland
__________________
Hier staat niets anders dan onzin.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.